Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. technicznych pod ziemią w Dziale Szybów i Urządzeń Głównych
Kaźmierzów (pow. polkowicki)
Wygasła: 05.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowanie dokumentacji technicznej/dokumentacji zmian w eksploatowanej infrastrukturze w dziale szybów i urządzeń górniczych wyciągów szybowych np. stacji wentylatorów głównych, komór pomp głównego/lokalnego odwadniania
zapoznanie się z dokumentacją i problematyką szybów i urządzeń głównych
poddanie się egzaminom kwalifikacyjnym przed OUG
odpowiedzialność za właściwą i bezpieczną pracę podległych pracowników
opracowywanie raportów zmianowych z ruchu oddziału oraz oddziałowych dokumentów ewidencji czasu pracy i obecności pracowników
prowadzenie robót i nadzór nad eksploatacją górniczych wyciągów szybowych, stacji wentylatorów głównych ,komór pomp głównego/lokalnego odwadniania oraz infrastrukturą podległego oddziale
Główny Specjalista - Kierownik Projektu w Departamencie OZE
Lubin
Wygasła: 27.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad rozwojem projektów instalacji OZE we wszystkich etapach developmentu (inicjowanie oraz pozyskiwanie uzgodnień administracyjnych, pozwoleń i innych dokumentów niezbędnych do osiągniecia gotowości realizacyjnej projektów OZE)
Główny Specjalista - Kierownik Projektu w Departamencie OZE
Warszawa
Wygasła: 27.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad rozwojem projektów instalacji OZE we wszystkich etapach developmentu (inicjowanie oraz pozyskiwanie uzgodnień administracyjnych, pozwoleń i innych dokumentów niezbędnych do osiągniecia gotowości realizacyjnej projektów OZE)
przygotowywanie dokumentów do płatności w tym płatności z uwzględnieniem Mechanizmu Podzielonej Płatności, Białej Listy oraz faktoringu, obsługa Programu Finansowania Dostawców
obsługa propozycji płatności oraz obsługa banku wirtualnego
obsługa wniosków o przedterminową płatność
dokonywanie wewnętrznych rozliczeń pieniężnych (kompensaty)
wystawianie wyciągów oddziałowych w banku wirtualnym
operacyjna obsługa wadiów i kaucji wnoszonych w formie pieniężnej i niepieniężnej
wystawianie, archiwizowanie i odnawianie instrukcji płatniczych Spółki
inne obowiązki wynikające z zakresu odpowiedzialności Wydziału Płatności w Departamencie Skarbowości
Starszy Specjalista na powierzchni w Dziale Przygotowania i Koordynacji Remontów
Kaźmierzów (pow. polkowicki)
Wygasła: 13.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
przygotowanie założeń techniczno-ekonomicznych zlecanych prac; nadzór nad realizacją robót w zakresie ich zgodności z projektami, przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy Prawo geologiczne i górnicze; reprezentowanie inwestora przed organami administracji państwowej (między innymi OUG,PIP,PSP itp.); przygotowywanie dokumentacji w celu odbioru obiektów budowlanych, udział w komisjach odbiorowych oraz komisjach realizujących przeglądy obiektów budowlanych; udział w postępowaniach przetargowych mających na celu wybór wykonawcy zgodnie z obowiązującymi w KGHM PM S.A. procedurami
rozliczanie robót remontowych w dedykowanych systemach (SZU, SAP)
wprowadzanie zmian w projektach remontowych, zgodnie z obowiązująca metodyką zarządzania projektami
opracowywanie i weryfikowanie zadań planów remontowych w zakresie robót budowlanych branży instalacyjnej oddziału w poszczególnych latach
korespondencja z kontrahentami
współpraca z komórkami merytorycznymi O/ZG Polkowice-Sieroszowice i KGHM w zakresie prowadzenia przetargów i realizacji robót remontowych
monitorowanie zamian i trendów legislacyjnych na poziomie krajowym oraz UE, identyfikowanie związanych z nimi szans i zagrożeń dla Spółki
przygotowywanie analiz, materiałów eksperckich i argumentacji KGHM Polska Miedź S.A. przekazywanych organom administracji publicznej w Polsce oraz UE, organizacjom krajowym i międzynarodowym oraz innym podmiotom, dotyczących projektów aktów prawnych bądź też innych podejmowanych przez nie tematów i działań
przygotowywanie oraz koordynacja przygotowania raportów (kwartalne i roczne)
przygotowywanie prezentacji, redagowanie opracowań oraz opinii w zakresie wpływu trendów legislacyjnych lub poszczególnych projektów regulacyjnych na działalność Spółki i GK
przygotowywanie i redagowanie materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w działaniach związanych z rzecznictwem interesów Spółki i GK
reprezentowanie KGHM wobec interesariuszy (organizacje branżowe, administracja publiczna, liderzy opinii i inni) w szczególności w zakresie komunikacji oraz budowa relacji z tymi interesariuszami
planowanie oraz organizacja eventów związanych z rzecznictwem interesów Spółki
monitorowanie zamian i trendów legislacyjnych na poziomie krajowym oraz UE, identyfikowanie związanych z nimi szans i zagrożeń dla Spółki
przygotowywanie analiz, materiałów eksperckich i argumentacji KGHM Polska Miedź S.A. przekazywanych organom administracji publicznej w Polsce oraz UE, organizacjom krajowym i międzynarodowym oraz innym podmiotom, dotyczących projektów aktów prawnych bądź też innych podejmowanych przez nie tematów i działań
przygotowywanie oraz koordynacja przygotowania raportów (kwartalne i roczne)
przygotowywanie prezentacji, redagowanie opracowań oraz opinii w zakresie wpływu trendów legislacyjnych lub poszczególnych projektów regulacyjnych na działalność Spółki i GK
przygotowywanie i redagowanie materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w działaniach związanych z rzecznictwem interesów Spółki i GK
reprezentowanie KGHM wobec interesariuszy (organizacje branżowe, administracja publiczna, liderzy opinii i inni) w szczególności w zakresie komunikacji oraz budowa relacji z tymi interesariuszami
planowanie oraz organizacja eventów związanych z rzecznictwem interesów Spółki
Opracowanie i wdrażanie uzgodnionych strategii: a) w odniesieniu do regulacji; b) dot. Public Affairs:
a) prowadzenie monitoringu legislacyjnego oraz jego raportowanie:
monitoring i analiza zmian legislacyjnych aktów prawnych powstających lub zmienianych w Polsce oraz w instytucjach UE, które mogą mieć wpływ na działalność KGHM Polska Miedź S.A.,
regularne raportowanie kierownictwu zmian w najważniejszych obszarach oraz o największym znaczeniu dla Spółki,
identyfikacja, rozwijanie oraz opracowywanie stanowisk firmy, we właściwych obszarach regulacyjnych,
rozwijanie potrzeb i wymagań regulacyjnych Spółki,
współpraca i budowanie relacji oraz sieci kontaktów z organami regulacyjnymi w Polsce oraz w UE,
b) realizacja strategii i zadań z zakresu Public Affairs:
zwiększenie zrozumienia i strategicznego znaczenia ryzyk i szans związanych ze sprawami Public Affairs w KGHM Polska Miedź S.A.,
planowanie i koordynacja działań Public Affairs oraz współpraca w tym zakresie z pionem komunikacji,
rzecznictwo interesów KGHM Polska Miedź S.A. w Polsce i za granicą,
uczestnictwo w pracach, prezentacje oraz budowanie sieci kontaktów w organizacjach, których członkiem jest KGHM Polska Miedź S.A. w Polsce oraz za granicą,
współpraca z organizacjami branżowymi w kraju i za granicą w celu identyfikacji, koordynowania i przedstawiania stanowiska KGHM na złożone kwestie o znaczeniu krytycznym dla biznesu, aby dotrzeć do odpowiednich odbiorców w Polce i w Unii Europejskiej,
zarządzanie i prowadzenie wizyt studyjnych w oddziałach KGHM oraz organizacja eventów w Polsce i za granicą dla właściwych interesariuszy
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym nadzór nad pracą merytoryczną, motywowanie członków zespołu do efektywnej pracy, delegowanie uprawnień
Opracowanie i wdrażanie uzgodnionych strategii: a) w odniesieniu do regulacji; b) dot. Public Affairs:
a) prowadzenie monitoringu legislacyjnego oraz jego raportowanie:
monitoring i analiza zmian legislacyjnych aktów prawnych powstających lub zmienianych w Polsce oraz w instytucjach UE, które mogą mieć wpływ na działalność KGHM Polska Miedź S.A.,
regularne raportowanie kierownictwu zmian w najważniejszych obszarach oraz o największym znaczeniu dla Spółki,
identyfikacja, rozwijanie oraz opracowywanie stanowisk firmy, we właściwych obszarach regulacyjnych,
rozwijanie potrzeb i wymagań regulacyjnych Spółki,
współpraca i budowanie relacji oraz sieci kontaktów z organami regulacyjnymi w Polsce oraz w UE,
b) realizacja strategii i zadań z zakresu Public Affairs:
zwiększenie zrozumienia i strategicznego znaczenia ryzyk i szans związanych ze sprawami Public Affairs w KGHM Polska Miedź S.A.,
planowanie i koordynacja działań Public Affairs oraz współpraca w tym zakresie z pionem komunikacji,
rzecznictwo interesów KGHM Polska Miedź S.A. w Polsce i za granicą,
uczestnictwo w pracach, prezentacje oraz budowanie sieci kontaktów w organizacjach, których członkiem jest KGHM Polska Miedź S.A. w Polsce oraz za granicą,
współpraca z organizacjami branżowymi w kraju i za granicą w celu identyfikacji, koordynowania i przedstawiania stanowiska KGHM na złożone kwestie o znaczeniu krytycznym dla biznesu, aby dotrzeć do odpowiednich odbiorców w Polce i w Unii Europejskiej,
zarządzanie i prowadzenie wizyt studyjnych w oddziałach KGHM oraz organizacja eventów w Polsce i za granicą dla właściwych interesariuszy
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym nadzór nad pracą merytoryczną, motywowanie członków zespołu do efektywnej pracy, delegowanie uprawnień
Starszy Specjalista na Powierzchni w Dziale Mierniczym
Kaźmierzów (pow. polkowicki)
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Administrowanie i utrzymywanie aplikacji Mapa Górnicza i Kartoteki Osnów. Prowadzenie ewidencji dokumentacji mierniczej, sporządzanie map dla potrzeb ruchu zakładu górniczego, modelowanie 3d. Opracowanie danych ze skaningu laserowego, aktualizowanie i uzupełnianie dokumentacji komputerowej w zakresie powierzonym przez administratora systemu. Prowadzenie gospodarki materiałowej w systemie SAP
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mierniczy Górniczy pod ziemią
Kaźmierzów (pow. polkowicki)
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych osnowy pomiarowej wyrobisk górniczych, wyznaczanie kierunków poziomych i pionowych osi wyrobisk i urządzeń górniczych ,prowadzenie dokumentacji pomiarowo-obliczeniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, udział w wykonywaniu odbiorów robót górniczych, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania robót górniczych zgodnie z dokumentacją projektową, aktualizowanie i uzupełnianie dokumentacji, współudział w wykonywaniu obserwacji odkształceń szybów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Inspektor Nadzoru ds. Remontów AKP
Głogów
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie nadzoru technicznego nad instalacjami pomiarowo-regulacyjnymi
prowadzenie nadzoru nad pracami serwisowymi i remontowymi na instalacjach AKP
koordynacja robót serwisowych i remontowych instalacji AKP
kontrola technologii prowadzonych prac remontowych i serwisowych instalacji pomiarowo-regulacyjnych i sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją techniczną i kosztorysową
sprawdzanie i rozliczanie kosztorysów oraz faktur za nadzorowane remonty oraz usługi serwisowe Współpraca w tym zakresie z innymi komórkami Zakładu
analiza techniczna eksploatowanych instalacji pomiarowo-regulacyjnych oraz stałe dążenie do ich poprawy i unowocześniania
udział w opracowywaniu i planowaniu zadań remontowych oraz serwisowych
opracowywanie założeń do projektów technicznych oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami Zakładu oraz biurami projektów
bezpośredni udział w uruchamianiu nowych instalacji i układów AKP
współpraca z dostawcami towarów i usług w zakresie poprawy jakości, innowacyjności i obniżaniu kosztów dostarczanych produktów
prowadzenie analizy kosztów remontów i usług serwisowych instalacji pomiarowo-regulacyjnych
Starszy specjalista na powierzchni w Dziale Mierniczym
Kaźmierzów (pow. polkowicki)
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
administrowanie i utrzymywanie aplikacji Mapa Górnicza i Kartoteki Osnów
prowadzenie ewidencji dokumentacji mierniczej, sporządzanie map dla potrzeb ruchu zakładu górniczego, modelowanie 3D, opracowanie danych ze skaningu laserowego, aktualizowanie i uzupełnianie dokumentacji komputerowej w zakresie powierzonym przez administratora systemu
prowadzenie gospodarki materiałowej w systemie SAP
Starszy Specjalista w Wydziale Księgi Głównej i Ewidencji Sprzedaży
Lubin
Wygasła: 14.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
księgowa obsługa dokumentów w zakresie dotyczącym Wydziału Księgi Głównej i Ewidencji Sprzedaży
analiza i weryfikacja zapisów na kontach analitycznych i syntetycznych
uzgadnianie obrotów i sald z kontrahentami
księgowa obsługa ZFŚS i innych funduszy celowych
analiza rozrachunków z pracownikami oraz windykacja należności od pracowników i byłych pracowników
sporządzanie not, raportów, analiz oraz kompletowanie dokumentacji źródłowej do miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych
sporządzanie raportów w systemie SAP zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
bieżąca współpraca z Oddziałami KGHM PM S.A. oraz komórkami organizacyjnymi w Centrali
Starszy Specjalista w Departamencie Sprawozdawczości i Polityki Księgowej
Lubin
Wygasła: 13.11.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
przygotowywanie jednostkowych sprawozdań finansowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
opracowywanie zakresu sprawozdawczości finansowej w dostosowaniu do wymogów MSSF oraz regulacji obowiązujących emitentów papierów wartościowych
współpraca ze służbami finansowo-księgowymi w zakresie zamknięcia ksiąg i interpretacji polityki księgowej
współpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie okresowych badań sprawozdań finansowych
Interpretacja zdarzeń gospodarczych w kontekście zasad MSSF
prowadzenie nadzoru technicznego nad instalacjami pomiarowo-regulacyjnymi
prowadzenie nadzoru nad pracami serwisowymi i remontowymi na instalacjach AKP
koordynacja robót serwisowych i remontowych instalacji AKP
kontrola technologii prowadzonych prac remontowych i serwisowych instalacji pomiarowo-regulacyjnych i sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją techniczną i kosztorysową
sprawdzanie i rozliczanie kosztorysów oraz faktur za nadzorowane remonty oraz usługi serwisowe Współpraca w tym zakresie z innymi komórkami Zakładu
analiza techniczna eksploatowanych instalacji pomiarowo-regulacyjnych oraz stałe dążenie do ich poprawy i unowocześniania
udział w opracowywaniu i planowaniu zadań remontowych oraz serwisowych
opracowywanie założeń do projektów technicznych oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami Zakładu oraz biurami projektów
bezpośredni udział w uruchamianiu nowych instalacji i układów AKP
współpraca z dostawcami towarów i usług w zakresie poprawy jakości, innowacyjności i obniżaniu kosztów dostarczanych produktów
prowadzenie analizy kosztów remontów i usług serwisowych instalacji pomiarowo-regulacyjnych
Specjalista w Wydziale Sprawozdawczości Spółek Zagranicznych
Marii Skłodowskiej - Curie 48, Lubin
Wygasła: 06.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie w zakresie miesięcznego zamykania ksiąg dla wybranych spółek z Grupy KGHM International
przygotowywanie fakturowania jednostek powiązanych zgodnie z wytycznymi polityki cen transferowych
przetwarzanie rozrachunków z dostawcami i pracownikami, w tym: utrzymanie danych podstawowych dostawcy, przegląd i przetwarzanie faktur, przetwarzanie płatności, przetwarzanie raportów zobowiązań
uzgodnienia rachunków bankowych
wsparcie w przygotowaniu rocznych jednostkowych sprawozdań finansowych spółek z Grupy KGHM International (około 25 skróconych jednostkowych i 4 skonsolidowanych sprawozdań finansowych) wg standardów MSSF
Specjalista w Wydziale Sprawozdawczości Spółek Zagranicznych
Generała Władysława Sikorskiego 2, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 13.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie w zakresie miesięcznego zamykania ksiąg dla wybranych spółek z Grupy KGHM International
przygotowywanie fakturowania jednostek powiązanych zgodnie z wytycznymi polityki cen transferowych
przetwarzanie rozrachunków z dostawcami i pracownikami, w tym: utrzymanie danych podstawowych dostawcy, przegląd i przetwarzanie faktur, przetwarzanie płatności, przetwarzanie raportów zobowiązań
uzgodnienia rachunków bankowych
wsparcie w przygotowaniu rocznych jednostkowych sprawozdań finansowych spółek z Grupy KGHM International (około 25 skróconych jednostkowych i 4 skonsolidowanych sprawozdań finansowych) wg standardów MSSF
Administrowanie systemem SAP S/4HANA w Oddziałach KGHM i Spółkach Grupy Kapitałowej KGHM
Administrowanie funkcjonalnościami systemowymi z obszaru finansów, sprzedaży, zakupów, logistyki, produkcji, controllingu, inwestycji lub utrzymania ruchu /serwisów
Obsługa zgłoszeń Klientów dotyczących administrowania systemów
Rozwijanie i wdrażanie nowych funkcjonalności obecnych systemów informatycznych w obszarze logistyki
bieżąca obsługa prawna, w tym bieżące udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa właściwego dla spółek handlowych
sporządzanie opinii prawnych
sporządzanie projektów pism, umów, wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych i administracyjnych
reprezentowanie Spółki przed sądami oraz innymi organami
bieżące wsparcie prawne organów Spółki
tworzenie i opiniowanie projektów najważniejszych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Spółki oraz współpraca przy opracowywaniu i przygotowywaniu do wdrożenia aktów wewnętrznych o charakterze ogólnym
formalno-prawne weryfikowanie i redagowanie projektów pełnomocnictw oraz wewnętrznych aktów normatywnych sporządzanych przez komórki organizacyjne Spółki
formalno-prawne aktualizowanie wpisów do Krajowego Rejestru Sądowego
tworzenie i opracowywanie porozumień niebędących aktami normatywnymi i innych dokumentów prawa pracy
kontrola, obsługa, naprawa urządzeń automatyki i elektrycznych niskiego napięcia w obiektach produkcyjnych i pomocniczych Oddziału, systemów automatyki przemysłowej, układów regulacji i sterowania instalacji gazowych, pneumatycznych, zasilania i sterowania przemiennikami napięcia
prowadzenie książki raportów zmianowych, książki kontroli rozdzielni
współpraca z innymi służbami przy usuwaniu awarii
pozostałe czynności mające na celu zapewnienie ciągłej i bezawaryjnej pracy maszyn i urządzeń zgodnie z kartą stanowiskową
Starszy Specjalista w Departamencie Audytu Wewnętrznego
Lubin
Wygasła: 31.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
realizacja zadań audytowych zatwierdzonych przez Zarząd jednostki dominującej pod nadzorem Internal Audit Manager
realizacja zadań doraźnych
przygotowywanie raportów z zadań audytowych
monitorowanie wdrożenia rekomendacji audytowych
obowiązki będą realizowane w ramach oddelegowana na okres 3 lat do Grupy KGHM International w ramach Polityki Mobilności Międzynarodowej w GK KGM PM S.A
Główny Specjalista w Departamencie Audytu Wewnętrznego
Lubin
Wygasła: 31.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
realizacja zadań audytowych zatwierdzonych przez Zarząd jednostki dominującej
realizacja zadań doraźnych
zarządzanie zespołem audytowym złożonego z osób pracujących w różnych strefach czasowych
przygotowywanie raportów z zadań audytowych
raportowanie do kierującego funkcją audytu wewnętrznego Grupy Kapitałowej KGHM
współpraca i raportowanie do Prezesa KGHM International
monitorowanie wdrożenia rekomendacji audytowych
obowiązki będą realizowane w ramach oddelegowana na okres 3 lat do Grupy KGHM International w ramach Polityki Mobilności Międzynarodowej w GK KGM PM S.A. na stanowisku Internal Audit Manager
Specjalista w Departamencie Rozwoju Projektów Zagranicznych
Lubin
Wygasła: 15.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
definiowanie wieloletnich ram oraz możliwej ścieżki rozwoju aktywów zagranicznych Spółki, w odniesieniu do analizy oraz potencjałów wynikających z otoczenia rynkowego i konkurencyjnego
analiza otoczenia konkurencyjnego oraz strategicznego odnoszącego się do zagranicznych aktywów Spółki
nadzór nad działalnością aktywów zagranicznych w zakresie ewaluacji potencjalnych celów akwizycyjnych
monitoring międzynarodowego rynku projektów geologiczno-górniczych w zakresie uruchamiania nowych lub zamykania istniejących kopalń, tworzenia nowych partnerstw strategicznych oraz fuzji i przejęć w zakresie projektów geologiczno-górniczych
praca nad modelami finansowymi projektów zagranicznych (DCF)
monitorowanie kosztów, harmonogramu oraz statusu ryzyk zagranicznych projektów rozwojowych
uczestnictwo w pracach zespołu projektowego (projekt realizowany w Ameryce Północnej)
Główny Specjalista - Kierownik Projektów w Obszarze OZE
Lubin
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
pre-development i development projektów OZE (lądowa energetyka wiatrowa, farmy fotowoltaiczne, systemy hybrydowe), zarządzanie powierzonym pakietem projektów (harmonogram, budżet, ryzyka, zmiany, analiza ryzyka, komunikacja i raportowanie)
identyfikacja i weryfikacja potencjalnych lokalizacji lądowych farm wiatrowych i/lub farm fotowoltaicznych, zarządzanie procesem akwizycji terenów pod inwestycje OZE
prowadzenie lub nadzór nad procedurami administracyjnych w zakresie uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych (w szczególności decyzje środowiskowa, pozwolenia na budowę
inicjowanie, opiniowanie i nadzór nad procesem zmian planistycznych pod inwestycje OZE (SUiKZP, MPZP)
kierowanie interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i podmiotami zewnętrznymi (w tym doradcami, wykonawcami, dostawcami)
współpraca z Oddziałami Spółki oraz spółkami z Grupy Kapitałowej w zakresie zarządzania projektami, koordynacja współpracy w ramach projektów realizowanych przez podmioty z Grupy Kapitałowej
sporządzanie założeń i zakresów rzeczowych do umów, negocjowanie i nadzór nad procesem zawierania i realizacji umów z projektantami, wykonawcami i innymi kontrahentami
określanie wytycznych, założeń i wymogów technicznych w ramach prowadzonych projektów z zakresu energetyki odnawialnej
monitorowanie rozwoju technologii i trendów na rynku energetyki odnawialnej
wsparcie merytoryczne w procesie opiniowania zmian w otoczeniu regulacyjnym energetyki i energetyki odnawialnej
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o metodykę zarzadzania projektami obowiązująca w spółce (metodyka Ten Step/ Prince2
opracowywanie/ weryfikacja koncepcji programowo – przestrzennych dla projektów budowy farm fotowoltaicznych i BoP (balance of plant)
nadzór nad procesem przygotowania dokumentacji technicznych projektów PV (projekt podstawowy, budowlany, wykonawczy) oraz opiniowanie przedmiotowej dokumentacji
opracowywanie propozycji/ weryfikacja wytycznych, wymogów technicznych, eksploatacyjnych i serwisowo-remontowych dla instalacji PV i BoP
udział w zakresie przygotowywania wniosków o wydanie decyzji administracyjnych, w tym odpowiedzialność za wsad techniczny
udział w procesach zakupowych, w tym opracowywanie zakresów rzeczowych do specyfikacji warunków zamówienia/ opisu przedmiotu zamówienia w zakresie technicznym
nadzór nad realizacją umów na przygotowanie i wykonawstwo farm PV, udział i rozliczanie odbiorów rzeczowych projektu
optymalizacja założeń projektowych pod kątem maksymalizacji produkcji energii elektrycznej i minimalizacji kosztów farm PV / BoP
przygotowywanie wniosków o wydanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz udział w negocjacjach umów o przyłączenie, nadzór nad realizacją umów przyłączeniowych
monitoring technologii PV oraz prowadzenie kompendium wiedzy w tym zakresie
wsparcie kierowników projektów i zespołów projektowych związanych z inwestycjami i akwizycjami projektów OZE
weryfikacja dokumentacji technicznej i udział w badaniach technicznych (due dilligence) prowadzonych przez doradców zewnętrznych w ramach akwizycji projektów OZE
Główny Specjalista - Ekspert ds. Projektów M&A w Obszarze OZE
Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
identyfikacja możliwości akwizycyjnych w zakresie projektów OZE (lądowa energetyka wiatrowa, farmy fotowoltaiczne, systemy hybrydowe) w różnej fazie rozwoju
inicjowanie i koordynacja procesów akwizycyjnych (M&A) w spółce
zarządzanie pakietem projektów M&A
zarządzanie interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spółki oraz doradcami zewnętrznymi
identyfikacja potencjalnych doradców, opracowywanie zakresów prac, prowadzenie procesu wyboru
negocjowanie i nadzór nad realizacją umów doradczych w procesach akwizycyjnych
prace analityczne, projektowe i programistyczne związane z tworzeniem, rozwijaniem oraz utrzymaniem klienckich rozwiązań oraz rozszerzeń systemów SAP ERP
rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem klienckiego oprogramowania oraz standardowej funkcjonalności systemu SAP ERP
prowadzenie dokumentacji realizowanych prac, w tym dokumentacji technicznej tworzonego oprogramowania
udział w projektach związanych z wdrażaniem systemu SAP ERP i jego integracją z innymi systemami
bieżąca współpraca z pracownikami z obszaru rozwoju i wdrożeń rozwiązań IT przy tworzeniu nowych i rozwijaniu istniejących rozwiązań
udzielanie wsparcia pracownikom z obszaru eksploatacji i utrzymania rozwiązań IT
Główny Specjalista w Wydziale Kontrolingu Projektów
Lubin
Wygasła: 01.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
samodzielne wykonywanie zadań realizowanych przez Wydział Kontrolingu Projektów
zapewnienie spójnej metodologii dla przygotowania i oceny efektywności projektów inwestycyjnych, prac badawczo-rozwojowych, inicjatyw strategicznych
wsparcie merytoryczne dla kierowników projektów na etapie przygotowywania rachunków efektywności
kompleksowa ocena efektywności planowanych/ realizowanych projektów inwestycyjnych, prac badawczo-rozwojowych, inicjatyw strategicznych Spółki i Grupy Kapitałowej (ex ante)
ocena zgodności zakończonych projektów inwestycyjnych, prac badawczo-rozwojowych, inicjatyw strategicznych z ich założeniami (ex post)
udział w procesie definiowania portfeli inwestycji rzeczowych
przygotowywanie bieżących oraz cyklicznych raportów i opracowań (Power Point, Word)
Główny Specjalista w Wydziale Analiz Biznesowych i M&A
Lubin
Wygasła: 01.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
samodzielne wykonywanie zadań realizowanych przez Wydział Analiz Biznesowych i M&A
opracowywanie kompleksowych opinii w zakresie planowanych transakcji kapitałowych Spółki i Grupy Kapitałowej (zakupy, przejęcia, dezinwestycje, łączenie podmiotów kapitałowych, itp.)
udział/ prowadzenie projektów M&A
koordynacja współpracy z zewnętrznymi doradcami
opracowywanie wszechstronnych analiz biznesowych, np.: analiza rynku, otoczenia i konkurencji, poszerzania obszaru działalności Grupy, wprowadzania nowych produktów lub stosowania nowych technologii
wsparcie przy aktualizacji strategii dla poszczególnych domen
wyznaczanie stóp dyskonta na potrzeby sporządzania rachunków efektywności oraz testów na trwałą utratę wartości aktywów Grupy
wykonywanie analiz występowania przesłanek trwałej utraty wartości oraz przeprowadzanie testów na trwałą utratę wartości
przygotowywanie bieżących oraz cyklicznych raportów i opracowań (Power Point, Word)
bieżąca obsługa prawna, w tym bieżące udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa właściwego dla spółek handlowych
sporządzanie opinii prawnych
sporządzanie projektów pism, umów, wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych i administracyjnych
reprezentowanie Spółki przed sądami oraz innymi organami
bieżące wsparcie prawne organów Spółki
tworzenie i opiniowanie projektów najważniejszych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Spółki oraz współpraca przy opracowywaniu i przygotowywaniu do wdrożenia aktów wewnętrznych
opiniowanie umów i porozumień
formalno-prawne weryfikowanie i redagowanie projektów pełnomocnictw
administrowanie systemem SAP S/4HANA w Oddziałach KGHM i Spółkach Grupy Kapitałowej KGHM
administrowanie funkcjonalnościami systemowymi z obszaru finansów, sprzedaży, zakupów, logistyki, produkcji, controllingu, inwestycji lub utrzymania ruchu /serwisów
obsługa zgłoszeń Klientów dotyczących administrowania systemów
rozwijanie i wdrażanie nowych funkcjonalności obecnych systemów informatycznych w obszarze logistyki
Starszy Specjalista w Departamencie Innowacji i Ochrony Własności Intelektualnej/ Rzecznik Patentowy
Lubin
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bieżące doradztwo w zakresie prawa własności intelektualnej, w szczególności analiza dokumentacji techniczno-prawnej, sporządzanie i opiniowanie ekspertyz, opinii, aktów normatywnych (m.in. regulaminów), prezentacji, umów i innych dokumentów, prowadzenie postępowań z projektami wynalazczymi
zapewnienie ochrony własności intelektualnej dla dedykowanych projektów badawczo-rozwojowych
wsparcie przy opracowywaniu dokumentacji nowych rozwiązań
uczestnictwo w negocjacjach
współpraca z rzecznikami patentowymi oraz radcami prawnymi
obsługa Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A. w zakresie usług telekomunikacyjnych: łączności stacjonarnej, telefonii IP, telefonii komórkowej, wideokonferencji
udział w pracach nad rozwojem systemów łączności Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A
udział w pracach nad wprowadzeniem nowych usług teleinformatycznych
rozliczanie usług telekomunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi umowami oraz wewnętrznymi zarządzeniami
prowadzenie dokumentacji dotyczącej usług telekomunikacyjnych
opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizowanych zadań
bieżące monitorowanie i analiza pracy systemów łączności
bieżąca obsługa prawna, w tym bieżące udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa właściwego dla spółek handlowych
sporządzanie opinii prawnych
sporządzanie projektów pism, umów, wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych i administracyjnych
reprezentowanie Spółki przed sądami oraz innymi organami
bieżące wsparcie prawne organów Spółki
tworzenie i opiniowanie projektów najważniejszych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Spółki oraz współpraca przy opracowywaniu i przygotowywaniu do wdrożenia aktów wewnętrznych o charakterze ogólnym
formalno-prawne weryfikowanie i redagowanie projektów pełnomocnictw oraz wewnętrznych aktów normatywnych sporządzanych przez komórki organizacyjne Spółki
formalno-prawne aktualizowanie wpisów do Krajowego Rejestru Sądowego
tworzenie i opracowywanie porozumień niebędących aktami normatywnymi i innych dokumentów prawa pracy
Główny Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa Łańcucha Dostaw
Lubin
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
wsparcie i kontrola transparentności procesów zakupowych i sprzedażowych w Grupie Kapitałowej KGHM
opiniowanie planowanych inwestycji i przedsięwzięć pod kątem ryzyk korupcyjnych, w tym inwestycji realizowanych poza granicami kraju
proaktywne monitorowanie i analiza procesów pod kątem identyfikacji zagrożeń korupcyjnych w organizacji i łańcuchu dostaw oraz wdrażanie działań naprawczych
prowadzenie postępowań wyjaśniających i dochodzeń w zakresie prawidłowości projektów zakupowych i sprzedażowych
podejmowanie działań niezbędnych do zapewnienia przestrzegania Kodeksu Etyki, Polityki Antykorupcyjnej na poziomie Grupy Kapitałowej, w tym w spółkach zagranicznych GK
współpraca z organami administracji publicznej i służbami państwowymi w kraju i na świecie w obszarze przeciwdziałania korupcji
Zapewnianie ciągłości pracy systemów - tj. rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością systemów, optymalizacja, monitorowanie podległej infrastruktury serwerowej;
Zarządzanie i projektowanie korporacyjnej infrastruktury platform systemowych i aplikacyjnych;
Opracowywanie projektów dokumentów dotyczących realizowanych zadań;
Wsparcie techniczne dla użytkowników oraz pozostałych grup administratorów;
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługiwanych systemów;
Wyszukiwanie nowych rozwiązań informatycznych w obrębie posiadanych zasobów sprzętowych i programowych;
Przeprowadzanie migracji systemów pomiędzy serwerami oraz do wyższych wersji;
Realizacja globalnych projektów wdrożeniowych i utrzymaniowych (platformy systemowe, aplikacje)
prace analityczne, projektowe i programistyczne związane z tworzeniem, rozwijaniem oraz utrzymaniem klienckich rozwiązań oraz rozszerzeń systemów SAP ERP
rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem klienckiego oprogramowania oraz standardowej funkcjonalności systemu SAP ERP
prowadzenie dokumentacji realizowanych prac, w tym dokumentacji technicznej tworzonego oprogramowania
udział w projektach związanych z wdrażaniem systemu SAP ERP i jego integracją z innymi systemami
bieżąca współpraca z pracownikami z obszaru rozwoju i wdrożeń rozwiązań IT przy tworzeniu nowych i rozwijaniu istniejących rozwiązań
udzielanie wsparcia pracownikom z obszaru eksploatacji i utrzymania rozwiązań IT
Główny Specjalista w Departamencie Nowych Kierunków Biznesowych - Analityk Biznesowy
Lubin
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne wykonywanie zadań realizowanych przez Departament Nowych Kierunków Biznesowych
analizowanie możliwości rozwoju Spółki w nowych kierunkach biznesowych krajowych i zagranicznych
proponowanie nowych obszarów działalności Spółki
przygotowywanie strategicznych analiz biznesowych oraz informacji dla kadry zarządzającej o analizowanej możliwości inwestycyjnej
przygotowywanie z odpowiednimi merytorycznie komórkami Spółki biznesplanów nowych przedsięwzięć, w szczególności wynikających z przyjętych dokumentów o charakterze strategicznym
przygotowywanie bieżących oraz cyklicznych raportów i opracowań
bieżąca obsługa prawna, w tym bieżące udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa właściwego dla spółek handlowych
sporządzanie opinii prawnych
sporządzanie projektów pism, umów, wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych i administracyjnych
reprezentowanie Spółki przed sądami oraz innymi organami
bieżące wsparcie prawne organów Spółki
tworzenie i opiniowanie projektów najważniejszych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Spółki oraz współpraca przy opracowywaniu i przygotowywaniu do wdrożenia aktów wewnętrznych o charakterze ogólnym
formalno-prawne weryfikowanie i redagowanie projektów pełnomocnictw oraz wewnętrznych aktów normatywnych sporządzanych przez komórki organizacyjne Spółki
formalno-prawne aktualizowanie wpisów do Krajowego Rejestru Sądowego
tworzenie i opracowywanie porozumień niebędących aktami normatywnymi i innych dokumentów prawa pracy