Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (30)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 30 )
Asystent / Asystentka prezesa zarządu
Chmielna 69, Wola, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz wspierać administracyjnie Prezesa Zarządu a zarazem Lidera Grupy Badawczej oraz jej pozostałych członków, robiąc to, co robisz najlepiej – przygotowanie zestawień, prezentacji i raportów, a gdy będą podróżować (a lubią to robić), to z uśmiechem przyjdą po Twoją pomoc w przygotowaniu i rozliczeniu delegacji
Organizujemy seminaria i warsztaty naukowe w siedzibie IDEAS – Twoja nieoceniona pomoc w ich organizacji i kontakcie z prelegentami spotka się z ogromną wdzięcznością zespołu, z którym będziesz współpracować
Dobra dokumentacja to podstawa. Liczymy na Ciebie, że nam pomożesz w prawidłowym dekretowaniu dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy, opisywaniem faktur, rachunków, wypełnianiem druków delegacji i podobnych czynnościach. Nie martw się na zapas – nauczymy Cię tego, co niezbędne i pomożemy Ci przetrwać okres adaptacyjny w nowym środowisku
Jeśli wiesz, co to PZP, to chętnie skorzystamy z Twojej wiedzy przy realizacji nisko-kwotowych zakupów usług zewnętrznych w oparciu o PZP i regulamin wewnętrzny. Jeśli nie, to nauczymy Cię od podstaw jak składać wnioski na dedykowanej platformie na podstawie zamówień poszczególnych członków Twojej Grupy
Umożliwimy Ci rozwój nowych kompetencji we współpracy z działem pozyskiwania środków finansowych przy aplikowaniu naszych naukowców o granty naukowe i rozliczaniu projektów. Poznasz także proces ewidencjonowania dorobku naukowego członków Grupy Badawczej
W ramach Twoich obowiązków zapewnimy Ci możliwość wymiany wiedzy i rozwoju podczas współpracy z innymi działami wsparcia grup badawczo-rozwojowych. Pracujemy w kulturze Agile i dlatego cenimy otwartość, transparentną komunikację i autentyczny rozwój ludzi
organizacja szkoleń BHP - prowadzenie szkoleń wstępnych w języku polskim i angielskim, udział w prowadzeniu szkoleń okresowych, dokumentowanie szkoleń BHP;
opracowywanie materiałów szkoleniowych w języku polskim i angielskim;
wsparcie procesu kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP;
aktywny udział w procesie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie dokumentacji dot. oceny ryzyka zawodowego;
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy (zatrudniamy międzynarodową kadrę naukową, co może oznaczać konieczność kontaktu w języku angielskim);
odpowiedzialność za terminowe sporządzanie sprawozdań, tworzenie analiz na potrzeby wewnętrzne oraz dla zewnętrznych organów nadzoru;
czynny udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
wsparcie procesu tworzenia wewnętrznych aktów normatywnych (tworzenie instrukcji BHP i innych przepisów związanych z obszarem BHP);
Będziesz wspierać administracyjnie Prezesa Zarządu a zarazem Lidera Grupy Badawczej oraz jej pozostałych członków, robiąc to, co robisz najlepiej – przygotowanie zestawień, prezentacji i raportów, a gdy będą podróżować (a lubią to robić), to z uśmiechem przyjdą po Twoją pomoc w przygotowaniu i rozliczeniu delegacji
Organizujemy seminaria i warsztaty naukowe w siedzibie IDEAS – Twoja nieoceniona pomoc w ich organizacji i kontakcie z prelegentami spotka się z ogromną wdzięcznością zespołu, z którym będziesz współpracować
Dobra dokumentacja to podstawa. Liczymy na Ciebie, że nam pomożesz w prawidłowym dekretowaniu dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy, opisywaniem faktur, rachunków, wypełnianiem druków delegacji i podobnych czynnościach. Nie martw się na zapas – nauczymy Cię tego, co niezbędne i pomożemy Ci przetrwać okres adaptacyjny w nowym środowisku
Jeśli wiesz, co to PZP, to chętnie skorzystamy z Twojej wiedzy przy realizacji nisko-kwotowych zakupów usług zewnętrznych w oparciu o PZP i regulamin wewnętrzny. Jeśli nie, to nauczymy Cię od podstaw jak składać wnioski na dedykowanej platformie na podstawie zamówień poszczególnych członków Twojej Grupy
Umożliwimy Ci rozwój nowych kompetencji we współpracy z działem pozyskiwania środków finansowych przy aplikowaniu naszych naukowców o granty naukowe i rozliczaniu projektów. Poznasz także proces ewidencjonowania dorobku naukowego członków Grupy Badawczej
W ramach Twoich obowiązków zapewnimy Ci możliwość wymiany wiedzy i rozwoju podczas współpracy z innymi działami wsparcia grup badawczo-rozwojowych. Pracujemy w kulturze Agile i dlatego cenimy otwartość, transparentną komunikację i autentyczny rozwój ludzi
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia grupy badawczej
Chmielna 69, Wola, Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz wspierać administracyjnie liderów Grupy Badawczej oraz jej pozostałych członków, robiąc to, co robisz najlepiej – przygotowanie zestawień, prezentacji i raportów, a gdy będą podróżować (a lubią to robić), to z uśmiechem przyjdą po Twoją pomoc w przygotowaniu i rozliczeniu delegacji
Organizujemy seminaria i warsztaty naukowe w siedzibie IDEAS – Twoja nieoceniona pomoc w ich organizacji i kontakcie z prelegentami spotka się z ogromną wdzięcznością zespołu, z którym będziesz współpracować
Dobra dokumentacja to podstawa. Liczymy na Ciebie, że nam pomożesz w prawidłowym dekretowaniu dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy, opisywaniem faktur, rachunków, wypełnianiem druków delegacji i podobnych czynnościach. Nie martw się na zapas – nauczymy Cię tego, co niezbędne i pomożemy Ci przetrwać okres adaptacyjny w nowym środowisku
Jeśli wiesz, co to PZP, to chętnie skorzystamy z Twojej wiedzy przy realizacji nisko-kwotowych zakupów usług zewnętrznych w oparciu o PZP i regulamin wewnętrzny. Jeśli nie, to nauczymy Cię od podstaw jak składać wnioski na dedykowanej platformie na podstawie zamówień poszczególnych członków Twojej Grupy
Umożliwimy Ci rozwój nowych kompetencji we współpracy z działem pozyskiwania środków finansowych przy aplikowaniu naszych naukowców o granty naukowe i rozliczaniu projektów. Poznasz także proces ewidencjonowania dorobku naukowego członków Grupy Badawczej
W ramach Twoich obowiązków zapewnimy Ci możliwość wymiany wiedzy i rozwoju podczas współpracy z innymi działami wsparcia grup badawczo-rozwojowych. Pracujemy w kulturze Agile i dlatego cenimy otwartość, transparentną komunikację i autentyczny rozwój ludzi
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia grupy badawczej
Chmielna 69, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz wspierać administracyjnie liderów Grupy Badawczej oraz jej pozostałych członków, robiąc to, co robisz najlepiej – przygotowanie zestawień, prezentacji i raportów, a gdy będą podróżować (a lubią to robić), to z uśmiechem przyjdą po Twoją pomoc w przygotowaniu i rozliczeniu delegacji
Organizujemy seminaria i warsztaty naukowe w siedzibie IDEAS – Twoja nieoceniona pomoc w ich organizacji i kontakcie z prelegentami spotka się z ogromną wdzięcznością zespołu, z którym będziesz współpracować
Dobra dokumentacja to podstawa. Liczymy na Ciebie, że nam pomożesz w prawidłowym dekretowaniu dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy, opisywaniem faktur, rachunków, wypełnianiem druków delegacji i podobnych czynnościach. Nie martw się na zapas – nauczymy Cię tego, co niezbędne i pomożemy Ci przetrwać okres adaptacyjny w nowym środowisku
Jeśli wiesz, co to PZP, to chętnie skorzystamy z Twojej wiedzy przy realizacji nisko-kwotowych zakupów usług zewnętrznych w oparciu o PZP i regulamin wewnętrzny. Jeśli nie, to nauczymy Cię od podstaw jak składać wnioski na dedykowanej platformie na podstawie zamówień poszczególnych członków Twojej Grupy
Umożliwimy Ci rozwój nowych kompetencji we współpracy z działem pozyskiwania środków finansowych przy aplikowaniu naszych naukowców o granty naukowe i rozliczaniu projektów. Poznasz także proces ewidencjonowania dorobku naukowego członków Grupy Badawczej
W ramach Twoich obowiązków zapewnimy Ci możliwość wymiany wiedzy i rozwoju podczas współpracy z innymi działami wsparcia grup badawczo-rozwojowych. Pracujemy w kulturze Agile i dlatego cenimy otwartość, transparentną komunikację i autentyczny rozwój ludzi
identyfikowanie możliwości pozyskiwania dofinansowania w ramach programów unijnych, grantów rządowych i innych źródeł zewnętrznego finansowania na realizację projektów badawczo-rozwojowych, edukacyjnych, projektów z potencjałem wdrożeniowym, a także projektów administracyjnych w IDEAS NCBR;
monitorowanie i analiza planów działań, harmonogramów i ogłaszanych konkursów oraz powiązanych aktów prawnych niezbędnych w procedurze pozyskani funduszy;
gromadzenie i upowszechnianie wśród pracowników IDEAS NCBR informacji na temat możliwości finansowania projektów ze środków krajowych, międzynarodowych oraz funduszy europejskich;
koordynacja prac związanych z przygotowywaniem dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi konkursowymi i wewnętrznymi procedurami oraz jej weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym;
współudział w opracowywaniu umów konsorcjum/partnerstwa, listów intencyjnych i innych dokumentów na potrzeby aplikowania o dofinansowanie projektów;
nadzór nad planowaniem wydatków, prowadzeniem dokumentacji finansowej projektów i przygotowywaniem raportów, analiz, sprawozdań z ich realizacji;
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez podmioty zewnętrzne
prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, weryfikację zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym;
prowadzenie dokumentacji projektów na potrzeby rozliczeń z instytucjami finansującymi, opisywanie dokumentów, archiwizację elektroniczną;
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w obsługiwanych projektach;
wysyłanie sprawozdań i raportów w elektronicznych systemach obsługi projektów;
współpraca z innymi działami w organizacji (zamówień publicznych, księgowością, kadrami, grupami badawczymi);
udział w kontrolach projektów prowadzonych przez podmioty zewnętrzne;
wspieranie kierowników projektów w takich zadaniach, jak: planowanie wydatków, dokonywanie zmian w projektach i podejmowanie działań zaradczych
W związku z tworzeniem nowych zespołów w strukturze IDEAS NCBR, poszukujemy Specjalistów ds. wsparcia naszych naukowców
Jeśli posiadasz doświadczenie asystenckie w środowisku biznesowym, potrafisz zaplanować pracę w grupie oraz skoordynować wymianę informacji w zespole, a do tego świetnie odnajdujesz się w środowisku międzynarodowym, to z pewnością znajdziesz u nas przestrzeń do rozwoju
Do Twoich przyszłych obowiązków będzie należało wspieranie administracyjne Lidera i zespołu naukowego w realizacji badań, w tym przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów
Powierzymy Ci zadania administracyjne takie jak opisywanie dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy (faktury, rachunki, druki delegacji itp.), dokonywanie nisko-kwotowych zakupów usług zewnętrznych, wypełnianie i rejestrowanie wniosków, oraz koordynacja udziału naukowców w konferencjach i współorganizacja wydarzeń naukowych pod patronatem IDEAS NCBR
Zakładamy, że będziesz współpracować ze specjalistami z innych grup badawczych
Specjalista / Specjalistka ds. organizacji eventów
Chmielna 69, Wola, Warszawa
Wygasła: 06.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• identyfikacja potrzeb spółki w zakresie przygotowywania eventów oraz określenie ich założeń;
• monitorowanie rynku i kreowanie nowych rozwiązań związanych z organizowanymi wydarzeniami;
• przygotowywanie zapytań ofertowych oraz opisu przedmiotu zamówienia do postępowań;
• przygotowywanie koncepcji kreatywnych wydarzeń (konferencje i śniadania prasowe, spotkania integracyjne dla pracowników, konferencje biznesowe, targi pracy) oraz ich organizacja. W zależności od skali eventu, część z tych przedsięwzięć będzie realizowana we współpracy z agencją eventową i/lub PR;
• współpraca z agencjami graficznymi w zakresie przygotowywania materiałów informacyjnych dot. spółki;
• zadbanie o właściwy branding działań sponsorowanych przez IDEAS NCBR;
• wsparcie działu marketingu w organizacji nagrań video oraz podcastów;
• przygotowywanie raportów, podsumowań z prowadzonych działań;
Tworzenie treści dotyczących spółki oraz prac grup roboczych w jęz. polskim oraz angielskim dla różnych grup odbiorców (wpisy na LinkedIn, wpisy na Twittera, artykuły na stronę www, informacje prasowe, ulotki, zaproszenia, prezentacje, raporty, newsletter)
Współtworzenie scenariuszy video oraz podcastów
Research dot. AI, nowych technologii
Współtworzenie wydarzeń z udziałem przedstawicieli firmy, przygotowywanie zakresu merytorycznego ich wystąpień
Współtworzenie komunikacji wewnętrznej IDEAS NCBR
Współpraca z agencjami kreatywnymi oraz działami naukowymi w ramach spółki
Organizacja spotkań redakcyjnych dla zespołu IDEAS NCBR
Przygotowywanie zapytań ofertowych na różne usługi
W związku z tworzeniem nowych grup badawczych poszukujemy Specjalistów ds. wsparcia
Jeśli posiadasz doświadczenie asystenckie w środowisku biznesowym, potrafisz zaplanować pracę w grupie oraz skoordynować wymianę informacji w zespole, a do tego świetnie odnajdujesz się w środowisku międzynarodowym, to z pewnością znajdziesz u nas przestrzeń do rozwoju
Do Twoich przyszłych obowiązków będzie należało wspieranie administracyjne Lidera i ok. 20 os. zespołu naukowego w realizacji badań, w tym przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów
Powierzymy Ci zadania administracyjne takie jak opisywanie dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy (faktury, rachunki, druki delegacji itp.), dokonywanie nisko-kwotowych zakupów usług zewnętrznych, wypełnianie i rejestrowanie wniosków, oraz koordynacja udziału naukowców w konferencjach i współorganizacja wydarzeń naukowych pod patronatem IDEAS NCBR
Zakładamy, że będziesz współpracować ze specjalistami z innych grup badawczych
Specjalista ds. rekrutacji to osoba, która przede wszystkim dba o poprawne i skuteczne przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych, ale też aktywnie tworzy strategię rekrutacyjną firmy. To osoba, która ma umiejętności budowania relacji i słuchania i którą powinna cechować ciekawość i otwartość
Specjalista ds. rekrutacji potrafi działać pod presją czasu, umiejętnie rozdziela czas pomiędzy liczne projekty, które prowadzi. Zanim przystąpi do poszukiwań, stara się dobrze do nich przygotować, zrozumieć profil, upewnić się, że wie, kogo szuka. Wychodzi szeroko z poszukiwaniami, nie czeka aż cv pojawią się same, aktywnie działa, aby zainteresować ofertą potencjalnych kandydatów. Dobry i profesjonalny Specjalista ds. rekrutacji, zapewniający komfort kandydatowi, zdobędzie cenne informacje o osobie, z którą rozmawia i przedstawi pozytywny wizerunek swojej firmy, zwiększając szanse na zatrudnienie najlepszego kandydata
Opis Twoich przyszłych obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów rekrutacyjnych w międzynarodowym środowisku naukowym, w tym:
- określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi,
- aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, w szczególności naukowców specjalizujących się w sztucznej inteligencji posiadających tytuł profesora / doktora z informatyki lub matematyki ,
- przygotowywanie i publikacja ofert pracy,
- zarządzanie platformą rekrutacyjną i analiza CV kandydatów,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań i rekomendacji,
- reprezentowanie na wydarzeniach związanych z branżą HR (np. na targach pracy)
Specjalista ds. projektów europejskich to osoba, która aktywnie wspiera proces składania wniosków projektowych, obejmujący m.in. udział w opracowywaniu części merytorycznej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej
To osoba, która ma umiejętności komunikacji i budowania relacji, zarówno ze współpracownikami jak i instytucjami partnerskimi, potrafi działać pod presją czasu, umiejętnie rozdziela czas pomiędzy projekty, które prowadzi
Opis Twoich przyszłych obowiązków:
redagowanie i przygotowywanie merytoryczno-opisowej części wniosków o granty badawcze,
w tym:
• budowanie koncepcji projektów, z uwzględnieniem wytycznych dokumentacji konkursowej;
• współpraca z partnerami oraz zespołami badawczymi i technicznymi w celu pozyskania i opracowania wkładu merytorycznego, naukowego i technicznego, niezbędnego dla danego procesu wnioskowania;
• przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla wybranych instrumentów wsparcia
Do zespołu wsparcia projektów badawczych poszukujemy osoby twórczej i kreatywnej, swobodnie poruszającej się w obszarze sztucznej inteligencji i robotyki, a także w innych dziedzinach technicznych. Tematem przewodnim przygotowywanych projektów badawczych jest „zielona transformacja”
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za redagowanie i przygotowywanie merytorycznej/opisowej części wniosków o granty badawcze
Do Twoich przyszłych obowiązków będzie należało budowanie koncepcji projektów, z uwzględnieniem wytycznych dokumentacji konkursowej
Powierzymy Ci również opracowanie i redakcję danych otrzymanych od pracowników naukowych oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do przygotowania dokumentacji projektowej przy współpracy z partnerami zagranicznymi
Zakładamy, że będziesz bezpośrednio współpracować ze specjalistami z Grup Badawczych oraz innymi działami back-office
obsługa asystencka Lidera Grupy Badawczej i Lidera Zespołu Badawczego,
przygotowywanie zestawień, prezentacji, analiz i raportów na potrzeby Lidera Grupy Badawczej i Lidera Zespołu Badawczego,
wsparcie administracyjne pozostałych członków Grupy Badawczej, w tym PostDoców, doktorantów i stażystów - ok. 20 os.,
współpraca ze specjalistami z innych Grup Badawczych,
prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy, opisywanie faktur, rachunków, wypełnianie druków delegacji itp.,
nisko-kwotowe zakupy usług zewnętrznych zgodnie z PZP i wewnętrznym regulaminem; składanie wniosków na dedykowanej platformie na podstawie zamówień poszczególnych członków GB,
rejestrowanie zgłoszeń IT zlecanych przez poszczególnych członków GB,
obsługa asystencka Lidera Grupy Badawczej i Lidera Zespołu Badawczego,
przygotowywanie zestawień, prezentacji, analiz i raportów na potrzeby Lidera Grupy Badawczej i Lidera Zespołu Badawczego,
wsparcie administracyjne pozostałych członków Grupy Badawczej, w tym PostDoców, doktorantów i stażystów - ok. 20 os.,
współpraca z asystentkami z innych Grup Badawczych,
prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych związanych z funkcjonowaniem grupy, opisywanie faktur, rachunków, wypełnianie druków delegacji itp.,
nisko-kwotowe zakupy usług zewnętrznych zgodnie z PZP i wewnętrznym regulaminem; składanie wniosków na dedykowanej platformie na podstawie zamówień poszczególnych członków GB,
rejestrowanie zgłoszeń IT zlecanych przez poszczególnych członków GB,