Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
samodzielny referent/specjalista ds. księgowość
Wrocław
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Księgowanie faktur zakupowych
wyciagów bankowych i innych dokumentów księgowych.
Kontrola płatności
rozrachunków z kontrachentami i potwierdzenia sald.
Bieżące monitorowanie kont księgowych
weryfikacja i analiza zestawień obrotów sald.
Wystawianie faktur sprzedażowych.
Rozliczanie zaliczek/wydatków pracowniczych oraz obsługa kasowa.
Udział w procesie zamknięcia miesiąca i w sprawozdanich rocznych.
Udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych
sprawozdań w zakresie operacji finansowych (bilans
rachunek zysków i start) oraz prowadzenie GUS
PABS
Bestia.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP.
Prowadzenie ewidencji i rejestrów podatku VAT naliczonego i należnego.
Praca w godz. 7:00-15:00.
Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Kontakt z pracodawcą: tel. 71 798 67 40 w.100
Oferta dostęna w sali E
a) wprowadzanie danych kadrowych i płacowych do programu Płace Optivum
na podstawie informacji z działu kadr oraz analiza i aktualizacja informacji sporządzanie list płac;
b) rozliczanie umów zleceń i innych umów cywilnoprawnych - sporządzanie list płac;
c) przygotowanie list płac dotyczących wypłat świadczeń ZFŚS oraz wypłat zapomóg zdrowotnych;
d) naliczanie wynagrodzenia chorobowego oraz świadczeń ZUS sporządzanie list płac;
e) sporządzanie i kompletowanie dokumentów do zasiłków opiekuńczych
macierzyńskich i chorobowych;
f) bieżące monitorowanie terminów wypłat nagród jubileuszowych
zmian dodatku stażowego i innych;
g) wprowadzanie na bieżąco potrąceń związanych z PKZP
pożyczki mieszkaniowe
komornicze
związków zawodowych i innych;
h) sporządzanie zapotrzebowania na środki dotyczące płac
dodatku dochodowego i składek ZUS;
i) bieżąca rejestracja
wprowadzanie zmian oraz wyrejestrowania pracowników w programie ZUS-płatnik;
j) sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;
k) sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-11
PIT-4R oraz pozostałych rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
l) sporządzanie rocznych rozliczeń składek ZUS oraz zaświadczeń dotyczących emerytów;
m) współpraca przy planowaniu budżetu w aplikacji PABS w zakresie wynagrodzeń;
n) sporządzanie sprawozdań GUS
SIO
meldunków oraz innych sprawozdań wymaganych przepisami dotyczących wynagrodzeń i spraw pracowniczych w LO nr XVII;
o) ścisła współpraca z głównym księgowym;
p) wprowadzanie aktualnych informacji dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych.
1/2 etatu. Dyspozycyjność w godz.: 7:00-15:00.
Termin i miejsce składania dokumentów:
a) Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Liceum Ogólnokształcącego nr XVII im. Agnieszki Osieckiej ul. Tęczowa 60
53-603 Wrocław
w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem "Nabór na stanowisko samodzielny referent/specjalista ds. płac" w terminie do 31.07.2022 r. do godz. 14:00.
b) Aplikacje dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
c) Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Inne informacje:
1) Informacje o metodach naboru:
a) weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym;
b) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi osobami;
2) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej https://loxvii.bip.gov.pl
stronie szkolnej www.lo17.wroc.pl/PRACA
3) Sposoby postepowania z dokumentami aplikacyjnymi:
a) dokumenty aplikacyjne kandydata
który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych
b) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób
biorących udział w konkursie będą przechowywane w placówce prze okres 2 tygodni od daty zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli w tym okresie nie zostaną odebrane osobiście ulegną zniszczeniu.
4) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
71/798-67-40 wew. 115
Oferta dostępna w sali E