1. Pracodawca
  2. Płock
  3. ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PŁOCKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PŁOCKU

Płock, ul. Henryka Sienkiewicza 13A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Inspektor ds. finansowych, kadr i płac

Płock
Wygasła: 27.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1. W zakresie płac : 1) obliczanie wynagrodzeń
  • obliczanie dodatków do wynagrodzeń
  • obliczanie świadczeń ZUS pracownikom jednostki
  • stosownie do obowiązujących przepisów w tym zakresie
  • 2) sporządzanie list płac wynagrodzeń
  • 3) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników
  • 4) przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszenia lub zmiany danych płatnika składek lub ubezpieczonych
  • stosownie do obowiązujących przepisów
  • 5) prowadzenie spraw pracowników dotyczących zwrotu kosztów z tytułu używania prywatnego samochodu do celów służbowych
  • 6) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu oraz kopii kartotek zarobkowych
  • 7) obliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego
  • 8) sporządzanie list z bezosobowego funduszu płac
  • premii itp. w oparciu o obowiązujące przepisy
  • 9) prowadzenie spraw związanych z potrącaniem prawnie zajętych wynagrodzeń
  • 10) potrącanie zaliczek i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie stosownej dokumentacji (deklaracji)
  • zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • 11) prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • wypłat z bezosobowego funduszu płac
  • kart zasiłkowych oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • stosownie do obowiązujących przepisów
  • 12) prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem
  • rozliczaniem składek na ubezpieczenie społeczne
  • zdrowotne i Fundusz Pracy
  • odpowiednio do obowiązujących przepisów; przekazywanie do ZUS stosownych deklaracji
  • raportów i innych wymaganych przez ZUS dokumentów
  • 13) pełna obsługa obowiązków
  • związanych z PFRON
  • 14) terminowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości GUS. 2. W zakresie kadr: 1) kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy
  • zasad etyki zawodowej
  • regulaminu pracy oraz przepisów ogólnie obowiązujących z zakresu ustawodawstwa pracy
  • 2) organizowanie i zabezpieczenie badań lekarskich pracowników
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • współpraca w tym zakresie z podmiotem zewnętrznym wykonującym na rzecz jednostki czynności z zakresu bhp
  • 3) kontrola prawidłowości korzystania przez pracowników ze zwolnień lekarskich
  • sporządzanie sprawozdań
  • anali z i informacji w zakresie gospodarki kadrowej
  • 4) kontrola stanu zatrudnienia
  • w ramach ustalonego limitu w ZBK
  • 5) prowadzenie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt osobowych pracowników
  • ewidencji i dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzenie spraw pracowniczych
  • 6) realizacja obowiązków w zakresie przeprowadzania naborów na wolne stanowiska urzędnicze
  • 7) sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień
  • 8) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy: - współpraca z podmiotem zewnętrznym wykonującym na rzecz jednostki czynności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - prowadzenie rejestrów
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
  • a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy
  • - współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników ZBK
  • a w szczególności przy organizowaniu badań okresowych. 3. Stosowanie się do zasad przyjętych w Polityce Rachunkowości ZBK
  • przepisach prawa podatkowego
  • ustawy o rachunkowości
  • ordynacji podatkowej oraz ustawy o finansach publicznych. 4. Finansowa kontrola faktur wystawianych przez usługodawców (m.in. za dostawę mediów
  • realizację usług
  • dostaw
  • itp. fakturowanych na jednostkę). 5. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 6. Bieżące i prawidłowe dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych na kontach syntetycznych i analitycznych w modułach księgowych. 7. Bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych i sald kont rozrachunkowych. 8. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 9. Terminowe regulowanie zobowiązań. 10. Bieżące i terminowe księgowanie wyciągów bankowych. 11. Realizacja obowiązków wynikających z przepisów o podatku od towarów i usług VAT
  • a w szczególności: 1) prawidłowej identyfikacji i kwalifikacji organizacyjnej zdarzeń gospodarczych
  • a w przypadku wątpliwości w tym zakresie do zgłoszenia problemu bezpośredniemu przełożonemu lub Głównemu Księgowemu; 2) prawidłowego ewidencjonowania pod względem VAT realizowanych zdarzeń gospodarczych; 3) prawidłowego kwalifikowania zakupów jako dających prawo do odliczenia VAT; 4) zgodnego z obowiązującymi przepisami o podatku VAT dokumentowania czynności dla celów VAT; 5) sporządzania rejestrów sprzedaży i zakupu (również rejestrów z zapisami 0); 6) sporządzania cząstkowych deklaracji podatkowych w Portalu FB na podstawie danych wynikających z rejestrów VAT oraz ich podpisywania w ramach posiadanych upoważnień; 7) generowania w Portalu FB Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów; 8) przekazywania do Referatu Rozliczeń Podatku VAT w wyznaczonym terminie wszystkich niezbędnych informacji dla prawidłowego ustalenia zobowiązania podatkowego i złożenia deklaracji Gminy Miasto Płock
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. finansowych, kadr i płac

Płock
Wygasła: 19.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1. W zakresie płac : 1) obliczanie wynagrodzeń
  • obliczanie dodatków do wynagrodzeń
  • obliczanie świadczeń ZUS pracownikom jednostki
  • stosownie do obowiązujących przepisów w tym zakresie
  • 2) sporządzanie list płac wynagrodzeń
  • 3) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników
  • 4) przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszenia lub zmiany danych płatnika składek lub ubezpieczonych
  • stosownie do obowiązujących przepisów
  • 5) prowadzenie spraw pracowników dotyczących zwrotu kosztów z tytułu używania prywatnego samochodu do celów służbowych
  • 6) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu oraz kopii kartotek zarobkowych
  • 7) obliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego
  • 8) sporządzanie list z bezosobowego funduszu płac
  • premii itp. w oparciu o obowiązujące przepisy
  • 9) prowadzenie spraw związanych z potrącaniem prawnie zajętych wynagrodzeń
  • 10) potrącanie zaliczek i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie stosownej dokumentacji (deklaracji)
  • zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • 11) prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • wypłat z bezosobowego funduszu płac
  • kart zasiłkowych oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • stosownie do obowiązujących przepisów
  • 12) prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem
  • rozliczaniem składek na ubezpieczenie społeczne
  • zdrowotne i Fundusz Pracy
  • odpowiednio do obowiązujących przepisów; przekazywanie do ZUS stosownych deklaracji
  • raportów i innych wymaganych przez ZUS dokumentów
  • 13) pełna obsługa obowiązków
  • związanych z PFRON
  • 14) terminowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości GUS. 2. W zakresie kadr: 1) kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy
  • zasad etyki zawodowej
  • regulaminu pracy oraz przepisów ogólnie obowiązujących z zakresu ustawodawstwa pracy
  • 2) organizowanie i zabezpieczenie badań lekarskich pracowników
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • współpraca w tym zakresie z podmiotem zewnętrznym wykonującym na rzecz jednostki czynności z zakresu bhp
  • 3) kontrola prawidłowości korzystania przez pracowników ze zwolnień lekarskich
  • sporządzanie sprawozdań
  • analiz i informacji w zakresie gospodarki kadrowej
  • 4) kontrola stanu zatrudnienia
  • w ramach ustalonego limitu w ZBK
  • 5) prowadzenie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt osobowych pracowników
  • ewidencji i dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzenie spraw pracowniczych
  • 6) realizacja obowiązków w zakresie przeprowadzania naborów na wolne stanowiska urzędnicze
  • 7) sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień
  • 8) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy: - współpraca z podmiotem zewnętrznym wykonującym na rzecz jednostki czynności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - prowadzenie rejestrów
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
  • a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy
  • - współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników ZBK
  • a w szczególności przy organizowaniu badań okresowych. 3. Stosowanie się do zasad przyjętych w Polityce Rachunkowości ZBK
  • przepisach prawa podatkowego
  • ustawy o rachunkowości
  • ordynacji podatkowej oraz ustawy o finansach publicznych. 4. Finansowa kontrola faktur wystawianych przez usługodawców (m.in. za dostawę mediów
  • realizację usług
  • dostaw
  • itp. fakturowanych na jednostkę). 5. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 6. Bieżące i prawidłowe dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych na kontach syntetycznych i analitycznych w modułach księgowych. 7. Bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych i sald kont rozrachunkowych. 8. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 9. Terminowe regulowanie zobowiązań. 10. Bieżące i terminowe księgowanie wyciągów bankowych. 11. Realizacja obowiązków wynikających z przepisów o podatku od towarów i usług VAT
  • a w szczególności: 1) prawidłowej identyfikacji i kwalifikacji organizacyjnej zdarzeń gospodarczych
  • a w przypadku wątpliwości w tym zakresie do zgłoszenia problemu bezpośredniemu przełożonemu lub Głównemu Księgowemu; 2) prawidłowego ewidencjonowania pod względem VAT realizowanych zdarzeń gospodarczych; 3) prawidłowego kwalifikowania zakupów jako dających prawo do odliczenia VAT; 4) zgodnego z obowiązującymi przepisami o podatku VAT dokumentowania czynności dla celów VAT; 5) sporządzania rejestrów sprzedaży i zakupu (również rejestrów z zapisami 0); 6) sporządzania cząstkowych deklaracji podatkowych w Portalu FB na podstawie danych wynikających z rejestrów VAT oraz ich podpisywania w ramach posiadanych upoważnień; 7) generowania w Portalu FB Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów; 8) przekazywania do Referatu Rozliczeń Podatku VAT w wyznaczonym terminie wszystkich niezbędnych informacji dla prawidłowego ustalenia zobowiązania podatkowego i złożenia deklaracji Gminy Miasto Płock
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent ds. windykacji

Płock
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1. Prowadzenie stałego monitoringu zadłużenia lokali mieszkalnych zasobu gminnego zgodnie z ustalonym podziałem nieruchomości; 2. Prowadzenie czynności związanych z windykacją należności a w szczególności: a) przygotowywanie wezwań do zapłaty
  • w tym wezwań do zapłaty z uprzedzeniem o zamiarze wypowiedzenia w przypadku stwierdzenia opóźnienia w zapłacie czynszu lub innych opłat za trzy pełne okresy płatności z terminem jednomiesięcznym
  • b) szczegółowa analiza wezwań z miesięcznym terminem zapłaty
  • w przypadku stwierdzenia bezskuteczności wezwania
  • przesyłanie informacji do właściwej komórki merytorycznej celem podjęcia czynności zmierzających do wypowiedzenia umowy najmu
  • c )prowadzenie rejestru wezwań do zapłaty; 3. Ustalanie stanu faktycznego i prawnego sprawy
  • koniecznego do prowadzenia czynności windykacyjnych; 4. Kompleksowe przygotowywanie i przekazywanie obsłudze prawnej dokumentacji niezbędnej do wniesienia sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę dot. wszystkich wierzytelności
  • których dochodzenie wynika z zakresu działania jednostki oraz o eksmisję; 5. Udzielanie wszelkich wyjaśnień oraz informacji
  • dostarczanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia a także prowadzenia postępowań sądowych/egzekucyjnych
  • zgodnie z obowiązującymi w tej materii regulacjami; 6. Prowadzenie ewidencji spraw przekazywanych radcy prawnemu celem dochodzenia należności na drodze postępowania sądowego/egzekucyjnego; 7. Prowadzenie ewidencji spraw sądowych po uprzednim przekazaniu przez radcę prawnego prawomocnego orzeczenia; 8. Prowadzenie repertorium spraw sądowych; 9. Przekazywanie kserokopii prawomocnych orzeczeń o eksmisje do właściwej komórki merytorycznej; 10. Przygotowywanie wniosków do Urzędu Miasta o wskazanie lokalu socjalnego w postępowaniu o eksmisję; 11. Obsługa lokatorów w zakresie podjętych działań windykacyjnych oraz udzielanie informacji na temat prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych; 12. Prowadzenie postępowań wyjaśniających i przygotowywanie niezbędnych dokumentów w sprawie zasad
  • sposobu i trybu umarzania
  • odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych przypadających Gminie Miasto Płock zgodnie z Uchwałą Rady Miasta i instrukcją postępowania zatwierdzoną przez Dyrektora ZBK oraz przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie; 13. Prowadzenie ewidencji składanych wniosków o udzielenie ulgi
  • a także umów w sprawie udzielenia ulgi; 14. Prowadzenie ewidencji nieudzielonych ulg; 15. Comiesięczna analiza zawartych umów o udzielenie ulgi w spłacie należności w zakresie wywiązywania się dłużników z zawartych umów
  • podejmowanie stosownych działań w przypadku nie dotrzymania warunków umowy. 16. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
  • w tym korespondencji z dłużnikami
  • w zakresie prowadzonych czynności windykacyjnych; 17. Bieżąca analiza spłaty zadłużenia; 18. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym dla prowadzenia postępowań windykacyjnych
  • zgodnie z wewnętrznymi aktami normatywnymi i przepisami prawa; 19. Przygotowywanie niezbędnych zestawień i wykazów realizowanych zadań;
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. finansowych, kadr i płac

Płock
Wygasła: 01.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1. W zakresie płac : 1) obliczanie wynagrodzeń
  • obliczanie dodatków do wynagrodzeń
  • obliczanie świadczeń ZUS pracownikom jednostki
  • stosownie do obowiązujących przepisów w tym zakresie
  • 2) sporządzanie list płac wynagrodzeń
  • 3) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników
  • 4) przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszenia lub zmiany danych płatnika składek lub ubezpieczonych
  • stosownie do obowiązujących przepisów
  • 5) prowadzenie spraw pracowników dotyczących zwrotu kosztów z tytułu używania prywatnego samochodu do celów służbowych
  • 6) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu oraz kopii kartotek zarobkowych
  • 7) obliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego
  • 8) sporządzanie list z bezosobowego funduszu płac
  • premii itp. w oparciu o obowiązujące przepisy
  • 9) prowadzenie spraw związanych z potrącaniem prawnie zajętych wynagrodzeń
  • 10) potrącanie zaliczek i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie stosownej dokumentacji (deklaracji)
  • zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • 11) prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • wypłat z bezosobowego funduszu płac
  • kart zasiłkowych oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • stosownie do obowiązujących przepisów
  • 12) prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem
  • rozliczaniem składek na ubezpieczenie społeczne
  • zdrowotne i Fundusz Pracy
  • odpowiednio do obowiązujących przepisów; przekazywanie do ZUS stosownych deklaracji
  • raportów i innych wymaganych przez ZUS dokumentów
  • 13) pełna obsługa obowiązków
  • związanych z PFRON
  • 14) terminowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości GUS. 2. W zakresie kadr: 1) kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy
  • zasad etyki zawodowej
  • regulaminu pracy oraz przepisów ogólnie obowiązujących z zakresu ustawodawstwa pracy
  • 2) organizowanie i zabezpieczenie badań lekarskich pracowników
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • współpraca w tym zakresie z podmiotem zewnętrznym wykonującym na rzecz jednostki czynności z zakresu bhp
  • 3) kontrola prawidłowości korzystania przez pracowników ze zwolnień lekarskich
  • sporządzanie sprawozdań
  • analiz i informacji w zakresie gospodarki kadrowej
  • 4) kontrola stanu zatrudnienia
  • w ramach ustalonego limitu w ZBK
  • 5) prowadzenie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt osobowych pracowników
  • ewidencji i dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzenie spraw pracowniczych
  • 6) realizacja obowiązków w zakresie przeprowadzania naborów na wolne stanowiska urzędnicze
  • 7) sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień
  • 8) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy: - współpraca z podmiotem zewnętrznym wykonującym na rzecz jednostki czynności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - prowadzenie rejestrów
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
  • a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy
  • - współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników ZBK
  • a w szczególności przy organizowaniu badań okresowych. 3. Stosowanie się do zasad przyjętych w Polityce Rachunkowości ZBK
  • przepisach prawa podatkowego
  • ustawy o rachunkowości
  • ordynacji podatkowej oraz ustawy o finansach publicznych. 4. Finansowa kontrola faktur wystawianych przez usługodawców (m.in. za dostawę mediów
  • realizację usług
  • dostaw
  • itp. fakturowanych na jednostkę). 5. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 6. Bieżące i prawidłowe dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych na kontach syntetycznych i analitycznych w modułach księgowych. 7. Bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych i sald kont rozrachunkowych. 8. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 9. Terminowe regulowanie zobowiązań. 10. Bieżące i terminowe księgowanie wyciągów bankowych. 11. Realizacja obowiązków wynikających z przepisów o podatku od towarów i usług VAT
  • a w szczególności: 1) prawidłowej identyfikacji i kwalifikacji organizacyjnej zdarzeń gospodarczych
  • a w przypadku wątpliwości w tym zakresie do zgłoszenia problemu bezpośredniemu przełożonemu lub Głównemu Księgowemu; 2) prawidłowego ewidencjonowania pod względem VAT realizowanych zdarzeń gospodarczych; 3) prawidłowego kwalifikowania zakupów jako dających prawo do odliczenia VAT; 4) zgodnego z obowiązującymi przepisami o podatku VAT dokumentowania czynności dla celów VAT; 5) sporządzania rejestrów sprzedaży i zakupu (również rejestrów z zapisami 0); 6) sporządzania cząstkowych deklaracji podatkowych w Portalu FB na podstawie danych wynikających z rejestrów VAT oraz ich podpisywania w ramach posiadanych upoważnień; 7) generowania w Portalu FB Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów; 8) przekazywania do Referatu Rozliczeń Podatku VAT w wyznaczonym terminie wszystkich niezbędnych informacji dla prawidłowego ustalenia zobowiązania podatkowego i złożenia deklaracji Gminy Miasto Płock
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent ds. windykacji

Płock
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1. Prowadzenie czynności windykacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa powszechnego i miejscowego
  • dotyczących wszystkich wierzytelności pieniężnych
  • których dochodzenie wynika z zakresu działania jednostki. 2. Analiza oraz monitorowanie wysokości zadłużenia z tytułu korzystania z lokali oraz pozostałych wierzytelności. Przedstawianie wniosków wraz z propozycjami działań w celu podniesienia efektywności podejmowanych czynności windykacyjnych. 3. Współpraca z radcami prawnymi i stały monitoring spraw sądowych. 4. Sporządzanie wniosków o wypowiedzeniu umów najmu lokali. 5. Prowadzenie repertorium spraw sądowych
  • rejestru spraw o eksmisję orzeczonych prawomocnym wyrokiem
  • oraz związanej z tym sprawozdawczości. 6. Podejmowanie działań mających na celu egzekwowanie należności dłużnych od dłużników na drodze sądowej i pozasądowej. 7. Sporządzanie wniosków o zapłatę i eksmisję
  • zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz monitoring. 8. Sporządzanie wniosków egzekucyjnych oraz ścisła współpraca z komornikami w zakresie prowadzonych egzekucji wierzytelności oraz eksmisji. 9. Wnioskowanie o dokonanie polecenia przelewu w zakresie opłat sądowych i egzekucyjnych. 10. Sporządzanie wniosków o wskazanie lokali socjalnych. 11.Prowadzenie sprawozdawczości z działalności windykacyjnej z zakresu kompetencji Działu. 12. Prowadzenie spraw dotyczących spłat zadłużenia w zakresie wierzytelności pieniężnych
  • których dochodzenie wynika z zakresu działania jednostki. 13. Nadzór nad egzekucjami wierzytelności pieniężnych realizowanych przez komorników sądowych w zakresie spraw prowadzonych przez Dział. 14. Prowadzenie korespondencji
  • w zakresie prowadzonych działań windykacyjnych i nadzorowanych egzekucji. 15. Realizowanie czynności związanych z procedurą umarzania
  • odraczania terminu zapłaty lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych przypadających Gminie - Miasto Płock
  • zgodnie ze stosowna uchwałą Rady Miasta Płocka
  • w szczególności: 1) prowadzenie postępowań wyjaśniających
  • 2) przygotowywanie projektów umów o udzielenie ulgi w spłacie należności
  • 3) bieżące informowanie Zespołu czynszów o zawartych umowach o udzielenie ulgi
  • 4) kontrola prawidłowości wywiązywania się dłużników z zawartych umów
  • podejmowanie stosownych działań w przypadku nie dotrzymania warunków umowy. 16. Kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w granicach udzielonego upoważnienia. 17. Obsługa lokatorów i użytkowników lokali w zakresie właściwości Działu
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PŁOCKU, podziel się opinią i pomóż innym.