Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa interesantów, w szczególności udzielanie szybkiej i rzetelnej informacji;
obsługa korespondencji, w tym firmowej poczty elektronicznej;
obsługa urządzeń biurowych;
redagowanie pism;
drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów;
rejestrowanie pism;
prowadzenie dokumentacji spraw - zgodnie z instrukcją kancelaryjną MSCDN (zakładanie teczek spraw, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji);
organizowanie zaplecza i obsługa spotkań służbowych;
kompleksowa obsługa sekretariatu konkursów;
monitorowanie strony www oraz panelu konkursów;
obsługa przebiegu etapów rejonowych i wojewódzkich konkursów;
obsługa wglądów do prac konkursowych;
udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu uroczystości podsumowania konkursów;
kompletowanie i archiwizacja dokumentacji konkursowej na bieżąco po zakończeniu każdego roku szkolnego;
ścisła współpraca z koordynatorem wojewódzkim, koordynatorami przedmiotowymi i rejonowymi oraz informatykami w kwestiach związanych z organizacją konkursów;
wykonywanie innych zadań o charakterze kancelaryjno-administracyjnym zleconych przez przełożonego;
wykonywanie zadań określonych i aktualizowanych dla zajmowanego stanowiska w obowiązujących powszechnie aktach normatywnych oraz zarządzeniach wewnętrznych
czynności związane z realizacją zakupów i usług prowadzonych przez organ prowadzący w ramach zamówień wspólnych;
realizacja zakupów finansowanych z rachunku dochodów własnych;
współpraca z operatorami świadczącymi usługi w zakresie telefonii komórkowej/ stacjonarnej oraz Internetu;
prowadzenie w aplikacji STOCK ewidencji wyposażenia i środków trwałych;
udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych;
nadzór nad realizacją umów dotyczących usług p.poż i bhp;
czynności administracyjne związane z tworzeniem Kwartalnika „Meritum”;
sprawy związane z nadawaniem numerów ISBN dla publikacji wydawanych przez MSCDN;
realizacja zakupów i zlecanie usług w zakresie dostaw środków czystości, artykułów spożywczych, wyposażenia, sprzętu biurowego i informatycznego, oprogramowania, materiałów drukowanych, itp.);
organizowaniem szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników administracji i obsługi;
współpraca przy przygotowywaniu zapotrzebowań na materiały promocyjne oraz ich dystrybucja;
nadzór nad realizacją umów dotyczących obsługi prawnej oraz informatycznej;
przygotowywanie zestawień dotyczących sposobu załatwiania skarg;
sporządzanie wniosków wydatkowych oraz weryfikacja i opisywanie faktur z zakresu kompetencji stanowiska
a) zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
b) prowadzenie obowiązujących ewidencji osobowych, rejestrów oraz opracowywanie analiz, informacji i sprawozdawczości o sytuacji kadrowej w MSCDN,
c) prowadzenie i aktualizacja elektronicznej bazy danych dotyczących spraw osobowych pracowników (program kadrowo-płacowy) - zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych,
d) przygotowywanie dokumentów dotyczących przyjmowania, zwalniania, przenoszenia, awansowania, opiniowania pracowników (umowy o pracę, świadectwa pracy itp.) oraz udzielania im kar i wyróżnień regulaminowych,
e) ustalanie na podstawie dokumentacji uprawnień pracowników w zakresie ciągłości pracy, do urlopów wypoczynkowych, wysługi lat i nagród jubileuszowych itp.,
f) współpraca przy przygotowywaniu decyzji Dyrektora MSCDN w sprawach zaszeregowań i przegrupowań pracowniczych - w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy,
g) przygotowywanie i bieżące prowadzenie miesięcznych list obecności pracowników Siedziby Głównej MSCDN,
h) współpraca w prowadzeniu ewidencji czasu pracy i czasu nieprzepracowanego z powodu wyjść w godzinach pracy i kontrola ich odpracowania,
i) współpraca w sprawach urlopowych pracowników,
j) współpraca w prowadzeniu dokumentacji w zakresie dyscypliny pracy, absencji chorobowych itp.,
k) przekazywanie akt osobowych byłych pracowników do archiwum zakładowego MSCDN,
l) prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem, wystawianiem i przedłużaniem okresu ważności legitymacji służbowych nauczycieli,
m) bieżąca kontrola ważności zaświadczeń pracowniczych o przeszkoleniu z bhp oraz przygotowywanie zgłoszeń pracowników na te szkolenia,
n) współpraca w prowadzeniu spraw związanych ze szkoleniem pracowników i ich rozwojem zawodowym,
o) współdziałanie ze służbami zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy przeprowadzaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich
2. Współpraca przy opracowywaniu i aktualizacji zakresów czynności na poszczególnych stanowiskach pracy w MSCDN
3. Współpraca przy opracowywaniu zasad wynagradzania pracowników - w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy
4. Współpraca przy przygotowywaniu decyzji płacowych Dyrektora MSCDN (angaże płacowe, dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, itp.) oraz bieżące ich przekazywanie do Księgowości
6. Współpraca w prowadzeniu spraw związanych z obsługą bazy Systemu Informacji Oświatowej
7. Współpraca przy przyjmowaniu wniosków nauczycieli i nauczycieli emerytów uprawnionych do pomocy finansowej na cele zdrowotne i przechowywanie tej dokumentacji
8. Dokładne, staranne i terminowe przygotowywanie dokumentacji kadrowej do przekazania do archiwum zakładowego
9. Wykonywanie zadań określonych i aktualizowanych dla zajmowanego stanowiska w obowiązujących powszechnie aktach normatywnych oraz zarządzeniach wewnętrznych
10. Wykonywanie innych prac zleconych przez zwierzchników
a) zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,
b) prowadzenie obowiązujących ewidencji osobowych, rejestrów oraz opracowywanie analiz, informacji i sprawozdawczości o sytuacji kadrowej w MSCDN,
c) prowadzenie i aktualizacja elektronicznej bazy danych dotyczących spraw osobowych pracowników (program kadrowo-płacowy) - zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych,
d) przygotowywanie dokumentów dotyczących przyjmowania, zwalniania, przenoszenia, awansowania, opiniowania pracowników (umowy o pracę, świadectwa pracy itp.) oraz udzielania im kar i wyróżnień regulaminowych,
e) ustalanie na podstawie dokumentacji uprawnień pracowników w zakresie ciągłości pracy, do urlopów wypoczynkowych, wysługi lat i nagród jubileuszowych itp.,
f) współpraca przy przygotowywaniu decyzji Dyrektora MSCDN w sprawach zaszeregowań i przegrupowań pracowniczych - w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy,
g) przygotowywanie i bieżące prowadzenie miesięcznych list obecności pracowników Siedziby Głównej MSCDN,
h) współpraca w prowadzeniu ewidencji czasu pracy i czasu nieprzepracowanego z powodu wyjść w godzinach pracy i kontrola ich odpracowania,
i) współpraca w sprawach urlopowych pracowników,
j) współpraca w prowadzeniu dokumentacji w zakresie dyscypliny pracy, absencji chorobowych itp.,
k) przekazywanie akt osobowych byłych pracowników do archiwum zakładowego MSCDN,
l) prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem, wystawianiem i przedłużaniem okresu ważności legitymacji służbowych nauczycieli,
m) bieżąca kontrola ważności zaświadczeń pracowniczych o przeszkoleniu z bhp oraz przygotowywanie zgłoszeń pracowników na te szkolenia,
n) współpraca w prowadzeniu spraw związanych ze szkoleniem pracowników i ich rozwojem zawodowym,
o) współdziałanie ze służbami zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy przeprowadzaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich
2. Współpraca przy opracowywaniu i aktualizacji zakresów czynności na poszczególnych stanowiskach pracy w MSCDN
3. Współpraca przy opracowywaniu zasad wynagradzania pracowników - w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy
4. Współpraca przy przygotowywaniu decyzji płacowych Dyrektora MSCDN (angaże płacowe, dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, itp.) oraz bieżące ich przekazywanie do Księgowości
6. Współpraca w prowadzeniu spraw związanych z obsługą bazy Systemu Informacji Oświatowej
7. Współpraca przy przyjmowaniu wniosków nauczycieli i nauczycieli emerytów uprawnionych do pomocy finansowej na cele zdrowotne i przechowywanie tej dokumentacji
8. Dokładne, staranne i terminowe przygotowywanie dokumentacji kadrowej do przekazania do archiwum zakładowego
9. Wykonywanie zadań określonych i aktualizowanych dla zajmowanego stanowiska w obowiązujących powszechnie aktach normatywnych oraz zarządzeniach wewnętrznych
10. Wykonywanie innych prac zleconych przez zwierzchników
utrzymywanie w czystości budynku (sprzątanie pomieszczeń biurowych, sali narad, pokoju socjalnego, holu i dwóch toalet – pomieszczenia utrzymane w bardzo dobrym stanie technicznym);
dbałość o kwiaty znajdujące się w pomieszczeniach;