Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Opolska 39, Niemodlin
Wygasła: 21.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Udział w tworzeniu strategii sprzedaży B2B oraz B2C produktów i usług oferowanych przez PSG EKO ENERGIA
Zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych, wyznaczanie ambitnych celów i pomoc w ich realizacji
Udział w ciągłym doskonaleniu systemu pracy, systemu wynagrodzeń i motywacji handlowców
Szkolenie i doskonalenie umiejętności nowych i obecnych doradców terenowych poprzez aktywne uczestnictwo w wizytach handlowych, wyciąganie wniosków oraz wdrażanie nowych działań dostosowanych do ciągle zmieniającego się rynku
Tworzenie skutecznych lejków rozmów sprzedażowych
Mierzenie skuteczności podjętych działań w oparciu o dane oraz ich sukcesywne udoskonalanie
Analiza i wdrażanie procesów zapewniających wysoką efektywność podjętych działań sprzedażowych
Własna sprzedaż wśród kluczowych klientów firmy ( największe i najważniejsze kontrakty klientów VIP są dla nas priorytetem )
Monitoring rynku i działań konkurencji
Aktywna współpraca z działem marketingu oraz działem pozyskiwania klientów ( Call Centre )
Uczestnictwo w przygotowaniu projektu długofalowego wzrostu i rozwoju firmy na kolejne lata
Dyrektor marketingu i sprzedaży - członek zarządu PSG
Opolska 39, Niemodlin
Wygasła: 19.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie:
• Stworzenie nowej strategii marketingowej, sprzedaży oraz pozyskania klientów w oparciu oraz ramach przyjętej przez właścicieli i zarząd strategii rozwoju PSG EKO ENERGIA na rok 2022 oraz kolejne lata
• Ustalenie planu, harmonogramu oraz budżetu nowej strategii marketingowej
• Mierzenie skuteczności podjętych działań w oparciu o dane oraz ich sukcesywne udoskonalanie
• Analiza i wdrażanie procesów zapewniających wysoką efektywność podjętych działań marketingowych oraz sprzedaży
• Analiza kosztów kampanii oraz ich optymalizacja
• Monitoring rynku i działań konkurencji
• Budowanie długofalowych relacji z klientami firmy poprzez aktywnie działające media społecznościowe oraz działania jednoczące społeczność klientów PSG EKO ENERGIA
• Współpraca z kierownikiem sprzedaży i jego zespołem sprzedawców ( najważniejszy wspólny cel – pozyskanie wartościowych klientów oraz sprzedaż usług firmy )
• Aktywne uczestnictwo w przygotowaniu projektu długofalowego wzrostu i rozwoju firmy na kolejne lata
• Udział w tworzeniu nowej strategii sprzedaży B2B oraz B2C produktów i usług oferowanych przez PSG EKO ENERGIA oraz aktywny udział w planowaniu nowych produktów i usług w ramach przyjętej przez właścicieli i zarząd strategii rozwoju PSG EKO ENERGIA na rok 2022 oraz kolejne lata
• Zarządzanie pracą terenowych sprzedawców, wyznaczanie ambitnych celów, dbanie i pomoc w ich realizacji
• Udział w ciągłym udoskonalaniu systemu pracy, systemu wynagrodzeń i motywacji sprzedawców terenowych
• Coaching, szkolenie i doskonalenie umiejętności nowych i obecnych doradców terenowych poprzez aktywne uczestnictwo w wizytach handlowych, wyciąganie wniosków oraz wdrażanie nowych działań dostosowanych do ciągle zmieniającego się rynku
• Tworzenie skutecznych lejków rozmów sprzedażowych, dostosowanych do zmieniającego się rynku, różnego typu klientów oraz nowych usług oferowanych przez firmę
• Mierzenie skuteczności podjętych działań w oparciu o dane oraz ich sukcesywne udoskonalanie
• Analiza i wdrażanie procesów zapewniających wysoką efektywność podjętych działań sprzedażowych
• Własna sprzedaż wśród kluczowych klientów firmy ( największe i najważniejsze kontrakty klientów VIP są dla nas priorytetem )
• Monitoring rynku i działań konkurencji
• Aktywna współpraca z dyrektorem marketingu i sprzedaży oraz działem pozyskiwania klientów ( Call Centre )
• Uczestnictwo w przygotowaniu projektu długofalowego wzrostu i rozwoju firmy na kolejne lata