1. Pracodawca
  2. Ełk
  3. SUDOVIA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SUDOVIA sp. z o.o.

EŁK, UL. PODMIEJSKA 5

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Zarządca Nieruchomości - Koordynator ds. Wynajmu

Kazimierza Pułaskiego 5, Ełk
Wygasła: 10.02.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja i nadzór nad zadaniami związanymi z zarządem wspólnoty mieszkaniowej,
  • Organizacja i prowadzenie obsługi wynajmu krótkoterminowego apartamentów,
  • Aktywne pozyskanie Klientów zainteresowanych wynajmem krótko i długoterminowym apartamentów,
  • Współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na obsługę apartamentów (sprzątanie, usługi pralnicze, dostawę mediów) - optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości,
  • Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie i nadzór nad przeglądami,
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej,
  • Organizacja i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Bieżąca współpraca z działem finansowym oraz działem prawnym firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa/Główny Księgowy

Kazimierza Pułaskiego 5, Ełk
Wygasła: 18.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych;
  • sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC);
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych (GUS);
  • kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS, audytorzy itd.;
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem wspólnot mieszkaniowych;
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji finansowej inwestycji developerskich;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników;
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby partnerów handlowych;
  • bieżąca komunikacja z klientami w kwestiach związanych z obsługą księgowo-rachunkową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SUDOVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.