Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Zarządca Nieruchomości - Koordynator ds. Wynajmu
Kazimierza Pułaskiego 5, Ełk
Wygasła: 10.02.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizacja i nadzór nad zadaniami związanymi z zarządem wspólnoty mieszkaniowej,
Organizacja i prowadzenie obsługi wynajmu krótkoterminowego apartamentów,
Aktywne pozyskanie Klientów zainteresowanych wynajmem krótko i długoterminowym apartamentów,
Współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na obsługę apartamentów (sprzątanie, usługi pralnicze, dostawę mediów) - optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości,
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie i nadzór nad przeglądami,
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej,
Organizacja i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
Bieżąca współpraca z działem finansowym oraz działem prawnym firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Kazimierza Pułaskiego 5, Ełk
Wygasła: 18.01.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych;
sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC);
przygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych (GUS);
kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS, audytorzy itd.;
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem wspólnot mieszkaniowych;
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji finansowej inwestycji developerskich;
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników;
sporządzanie raportów i analiz na potrzeby partnerów handlowych;
bieżąca komunikacja z klientami w kwestiach związanych z obsługą księgowo-rachunkową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne