Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Kaletnik
Cząstków Mazowiecki (pow. nowodworski)
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Udział w procesie szycia oraz wykańczania galanterii skórzanej
Współtworzenie nowych wzorów galanterii skórzanej
od 4000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kaletnik
Czosnów (pow. nowodworski)
Wygasła: 02.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Udział w procesie szycia oraz wykańczania galanterii skórzanej
Współtworzenie nowych wzorów galanterii skórzanej
od 3500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Social Media & Store Manager - Butik
Nowogrodzka 6, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.07.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Szukamy osoby, która pokieruje rozwojem naszego nowo otwartego butiku. Twoje przyszłe miejsce pracy zlokalizowane jest w samym sercu Warszawy, przy ul. Nowogrodzkiej 6, w bezpośrednim sąsiedztwie pl. Trzech Krzyży, D.H. Vitkac oraz D.H. Mysia 3. To połączenie prestiżowej lokalizacji z produktami najwyższej jakości czeka na osobę, która przedstawi je światu z pomocą social mediów
Twoim zadaniem będzie z jednej strony prezentacja produktów dostępnych w butiku, mająca na celu jej sprzedaż online a jednocześnie zaangażowanie klientów do odwiedzenia punktu w tradycyjnej formie
W aplikacji mile widziane będą linki do samodzielnie prowadzonych profili w social mediach lub innego rodzaju portfolio
• Prowadzenie kanałów w social mediach (przygotowywanie harmonogramów, publikacja treści, moderacja, raportowanie wyników, kontakt z klientem)
• Tworzenie i publikacja nagrań z butiku (w formie transmisji live oraz reels)
• Profesjonalne doradztwo i proaktywna sprzedaż produktów - w butiku oraz poprzez SM
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji reklamowych z influencerami
• Samodzielne przygotowywanie strategii działań w SM
• Budowa świadomości marki w wielu kanałach
• Aktywny udział w rozwoju butiku poprzez jego promocję w internecie
• Dbanie o estetykę salonu i odpowiednią ekspozycję produktów