Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1.Sporządzanie projektów umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych na podstawie skierowań Burmistrza Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy do zawarcia takich umów oraz współpraca w tym zakresie z radcą prawnym i innymi właściwymi osobami.
2. Sporządzanie projektów wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych oraz współpraca w tym zakresie z radcą prawnym i innymi właściwymi osobami.
3.Sporządzanie projektów wypowiedzeń stawek czynszu oraz współpraca w tym zakresie z radcą prawnym i innymi właściwymi osobami.
4.Sporządzanie zawiadomień o wysokości opłat z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych
w tym właściwe uwzględnianie czynników obniżających i podwyższających czynsz.
5.Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyznawaniem obniżek czynszowych z tytułu niskich dochodów.
6.Określanie wartości kaucji zabezpieczającej pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych.
7.Rozpatrywanie wniosków o rozłożenie na raty bądź zwolnienie z wpłaty kaucji zabezpieczającej pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych
w tym przygotowywanie projektów uchwał Zarządu Dzielnicy w sprawie rozłożenia kaucji na raty bądź zwolnienia z wpłaty kaucji.
8.Współpraca z Działem Finansów i Księgowości w zakresie zwrotu kaucji zabezpieczającej pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych po opróżnieniu lokali przez najemców lub po nabyciu przez nich prawa własności lokalu.
9.Protokolarne przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych podczas podpisywania umów najmu.
10.Udział w komisyjnym protokolarnym przejmowaniu lokali mieszkalnych zdawanych przez najemców.
11.Wykonywanie zadań i obowiązków wynikających z Zarządzenia nr 4/14 z dnia 13.06.2014 r. w sprawie wprowadzenia Zasad realizacji programu Poznaj swojego najemcę w Zakładzie gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
w tym w szczególności: prowadzenie kontroli nieruchomości pod kątem przestrzegania przez lokatorów ich
obowiązków wynikających z zawieranych umów najmu lokali
weryfikacja sposobu wypełniania przez najemcę warunków umowy najmu lokalu
zgłaszanie przypadków bezumownego korzystania z nieruchomości przez osoby nieuprawnione.
12. Kontrola nieruchomości pod kątem oznakowania budynków
klatek schodowych
lokali
piwnic i innych pomieszczeń wspólnego użytku.
13.Zgłaszanie konieczności wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości do firmy obsługującej miasto stołeczne Warszawa w zakresie wywozu odpadów komunalnych.
14.Dokonywanie odczytów wodomierzy określających zużycie wody przez użytkowników lokali mieszkalnych (w razie potrzeby również innych liczników zużycia energii) i wprowadzanie odczytanego stanu do programu czynszowego.
15.Prawidłowe prowadzenie akt spraw dotyczących najmu lokali mieszkalnych oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów dotyczących zasobów mieszkaniowych.
16.Bieżące wprowadzanie danych najemców lokali mieszkalnych i innych danych z zakresu zadań Działu do programu czynszowego SoftHard oraz systemu SEiZBiL.
17.Prowadzenie akt spraw dotyczących najmu lokali mieszkalnych
spraw lokalowych oraz innych spraw z zakresu zadań Działu.
18.Dbałość o terminowe załatwianie spraw.
19.Obsługa lokatorów i innych interesantów w zakresie dotyczącym zadań Działu.
20.Właściwa realizacja zadań z zakresu eksploatacji mieszkaniowego zasobu lokalowego m. st. Warszawy
położonego na obszarze Dzielnicy Wawer i powierzonych Zakładowi do zarządzania.
21.Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą użytkowników mieszkaniowego zasobu m. st. Warszawy położonego na terenie Dzielnicy Wawer oraz użytkowników innych lokali i obiektów
z wyłączeniem lokali użytkowych
dotyczącą dostaw energii elektrycznej
cieplnej
zimnej wody
odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości.
22.Współpraca z innymi osobami i komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie utrzymania budynków i terenów nieruchomości w należytym stanie sanitarno-orządkowym. 23.Zgłaszanie do Działu Infrastruktury stwierdzonych w czasie kontroli nieruchomości lub przekazywanych przez lokatorów i dozorców
usterek
wad i uszkodzeń.
24.Współpraca z Działem Lokali Użytkowych w zakresie dzierżaw gruntu przez lokatorów mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
25.Współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu w celu prawidłowego wykonania powierzonych zadań.
26.Współpraca ze służbami technicznymi w przypadku wystąpienia awarii w lokalach i budynkach. Prowadzenie bieżącej kontroli jakości i terminowości usług świadczonych przez kontrahentów (służby oczyszczania
1) Przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego wraz z niezbędną dokumentacją
dla potrzeb realizacji zadań Działu; 2) Prowadzenie bieżącej kontroli jakości i terminowości usług świadczonych przez kontrahentów (firma świadcząca usługi asenizacyjne
służby oczyszczania
dostawcy ciepła
dostawcy wody
inni usługodawcy) oraz sprawdzanie faktur; 3) Współpraca z pracownikami Działu oraz pionem księgowości w zakresie realizacji budżetu jednostki oraz planowania potrzeb finansowych niezbędnych do realizacji zadań Działu; 4) Współpraca z innymi Działami ZGN w zakresie niezbędnym do realizacji zadań jednostki; 5) Zgłaszanie do służb technicznych usterek stwierdzonych w czasie kontroli posesji dokonywanych przez pracowników NE
zgłaszanych przez mieszkańców i dozorców; 6) Przygotowywanie deklaracji dotyczących gospodarowania odpadami; 7) Współudział w sporządzaniu sprawozdań w zakresie wynikającym z zadań Działu; 8) Bieżące załatwianie korespondencji wpływającej do Działu i przygotowywanie projektów odpowiedzi na wpływające wnioski; 9) Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego