Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Podinspektor ds. utrzymania terenów zielonych oraz utrzymania czystości i porządku w gminie
(nr 2980)
Osielsko
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
1. Przygotowywanie inwentaryzacji lub przeprowadzanie postępowań w zakresie zlecania inwentaryzacji drzew i krzewów na terenach gminnych (z wyłączeniem lasów gminnych i dróg).
2. Przygotowywanie wniosków w sprawie usunięcia drzew i krzewów z terenów gminnych (z wyłączeniem lasów gminnych i dróg) do innych organów
w tym dokonywanie niezbędnych uzgodnień z właściwymi organami.
3. Przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie zlecania usuwania drzew i krzewów z terenów gminnych (z wyłączeniem lasów gminnych i dróg).
4. Przygotowywanie planu nsadzeń na terenach zieleni gminnej z uwzględnieniem zobowiązań wynikających z decyzji administracyjnych na usuwanie drzew i krzewów.
5. Przeprowadzanie postępowań w zakresie zlecania wprowadzania nasadzeń zieleni na terenach gminnych (z wyłączeniem lasów gminnych i dróg)
w tym również nasadzeń zastępczych drzew i krzewów.
6. Przeprowadzanie postępowań w zakresie zlecania pielęgnacji zieleni na wskazanych terenach gminnych (z wyłączeniem lasów gminnych i dróg).
7. Sprawdzanie w terenie
koordynowanie i kontrolowanie jakości i terminowości działań w zakresie wycinki drzew i krzewów
wprowadzania nasadzeń oraz zabiegów pielęgnacyjnych zieleni na terenach gminnych (z wyłączeniem lasów gminnych i dróg)
a także przeprowadzanie odbiorów tych prac.
8. Sporządzanie corocznych sprawozdań w zakresie zieleni na terenach gminnych.
9. Zawiadamianie regionalnego dyrektora ochrony środowiska o odkryciach kopalnych szczątków roślin i zwierząt.
10. Rozliczanie dotacji w zakresie utrzymania gminnych terenów zielonych.
11. Przyjmowanie i załatwianie interwencji oraz prowadzenie kontroli terenowych w sprawach porządkowych dotyczących nielegalnych składowisk odpadów na terenach gminnych.
12. Przeprowadzanie postępowań w zakresie zlecania usuwania i unieszkodliwiania odpadów nielegalnie składowanych na terenach gminnych
w tym dokonywanie niezbędnych uzgodnień z właściwymi organami i referatami Urzędu Gminy Osielsko.
13. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy Osielsko oraz zarządzeń Wójta Gminy Osielsko w sprawach wynikających z powierzonych obowiązków.
14. Pozyskiwanie środków z funduszy na działania związane z ochroną przyrody w zakresie nasadzeń drzew i krzewów oraz zabiegów pielęgnacyjnych.
15. Sprawdzanie
opisywanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur za usługi i zakupy w sprawach wynikających z powierzonych obowiązków w zakresie utrzymania terenów zielonych oraz utrzymania czystości i porządku w Gminie
a także korzystaniem z samochodu służbowego
np. paliwo
gaz
środki czystości.
16. Monitorowanie realizacji budżetu w oparciu o uchwalony harmonogram dochodów i wydatków oraz sygnalizowanie potrzeb jego zmian.
17. Prowadzenie dokumentacji na stanowisku oraz przygotowywanie jej do przekazania do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
18. Doskonalenie znajomości obowiązujących przepisów w zakresie powierzonych obowiązków poprzez uczestnictwo w organizowanych szkoleniach oraz samokształcenie.
19. Prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem z innymi organami
instytucjami i jednostkami w zakresie realizacji zadań Referatu Ochrony Środowiska.
20. Zastępstwo stanowiska ds. ochrony przyrody
gospodarki leśnej i łowiectwa
21. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonego.
Zakres upoważnień:
- DO DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM Z REALIZACJĄ POWIERZONYCH ZADAŃ (w tym do przetwarzania danych w systemie informatycznym)
- DO PRZEPROWADZANIA KONTROLI TERENOWYCH ORAZ DO KORZYSTANIA Z SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO W CELU WYKONYWANIA POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW.
Warunki pracy:
Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu. Pomieszczenie biurowe na parterze
dzielone z innymi pracownikami.
Częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i komórkami Urzędu.
Praca z wykorzystaniem komputera.
Wyjazdy służbowe według potrzeb związanych z realizacją zadań zarówno na terenie gminy
jak również do urzędów
instytucji i jednostek poza teren gminy
w tym obsługa służbowego samochodu osobowego.
Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Osielsko nie wyniósł 6%