Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (529)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 529 )
Pricing & Revenue Specialist
Brzeźnica (pow. dębicki)
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Określanie strategii Grupy Kapitałowej Śnieżka w obszarze pricingu, revenue i growth managementu
Wpływ na kluczowe procesy pricing & revenue w GK Śnieżka m.in.: w obszarach związanych z określeniem polityki cenowej oraz strategii pricingowej, definiowaniem potencjału przychodowego i warunków handlowych
Tworzenie i monitorowanie działań handlowych zgodnie z celami organizacyjnymi
Rekomendowanie kierunków zmian i określanie potencjału do optymalizacji
Przygotowywanie analiz rynkowych, identyfikowanie nowych obszarów wzrostu przychodów i zyskowności
Współpraca ze wszystkimi spółkami i rynkami z Grupy Kapitałowej Śnieżka
Określanie strategii Grupy Kapitałowej Śnieżka w obszarze pricingu, revenue i growth managementu
Wpływ na kluczowe procesy pricing & revenue w GK Śnieżka m.in.: w obszarach związanych z określeniem polityki cenowej oraz strategii pricingowej, definiowaniem potencjału przychodowego i warunków handlowych
Tworzenie i monitorowanie działań handlowych zgodnie z celami organizacyjnymi
Rekomendowanie kierunków zmian i określanie potencjału do optymalizacji
Przygotowywanie analiz rynkowych, identyfikowanie nowych obszarów wzrostu przychodów i zyskowności
Współpraca ze wszystkimi spółkami i rynkami z Grupy Kapitałowej Śnieżka
Zarządzanie pracą zespołu administracji personalnej w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI
Kompleksowy nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych)
Weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru Administracji Personalnej
Współuczestnictwo w cyklicznych badaniach wynagrodzeń oraz w procesie wartościowania
Opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów oraz zapewnianie ich zgodności z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
Budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji
Poszukiwanie i implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych
Przygotowywanie danych, raportów i zestawień z zakresu administracji personalnej i płac (w tym dostarczanie informacji zarządczych do procesu budżetowania)
Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży produktów elewacyjnych marki FOVEO-TECH
Monitorowanie i weryfikowanie skuteczności procesu sprzedaży oraz rekomendowanie usprawnień
Współuczestnictwo w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
Pozyskiwanie informacji o rynku produktów elewacyjnych i otoczeniu konkurencyjnym w celu identyfikowania potrzeb klientów i tworzenia strategii sprzedaży
Planowanie oraz koordynacja działań związanych z przygotowaniem aktywności sprzedażowych
Opracowywanie raportów, prezentacji, wniosków ze zrealizowanych działań oraz planów
Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży produktów elewacyjnych marki FOVEO-TECH
Monitorowanie i weryfikowanie skuteczności procesu sprzedaży oraz rekomendowanie usprawnień
Współuczestnictwo w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
Pozyskiwanie informacji o rynku produktów elewacyjnych i otoczeniu konkurencyjnym w celu identyfikowania potrzeb klientów i tworzenia strategii sprzedaży
Planowanie oraz koordynacja działań związanych z przygotowaniem aktywności sprzedażowych
Opracowywanie raportów, prezentacji, wniosków ze zrealizowanych działań oraz planów
Współpraca z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych firm wykonawczych realizujących prace budowlane na elewacjach w regionie woj. małopolskiego
Doradztwo techniczne oraz prowadzenie instruktażu/szkoleń z zakresu oferowanych produktów i usług (systemy ociepleń naszej marki Foveo Tech - https://www.foveotech.pl)
Prowadzenie negocjacji handlowych
Bieżąca analiza rynku pod kątem trendów, produktów i działań konkurencji
Bieżące raportowanie swoich działań i efektów prac
Usprawnianie dotychczasowych i proponowanie nowych rozwiązań
Kompleksowa obsługa klienta B2C związana z dystrybucją produktów za pośrednictwem narzędzi e-commerce
Doradzanie Klientom w wyborze produktów, informowanie o brakach i terminach dostępności, weryfikowanie płatności, tworzenie dostaw, przyjmowanie zamówień poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów krajowych i zagranicznych w systemie C4C
Rozliczanie reklamacji i zwrotów klientów B2C poprzez wystawianie faktur korygujących w odpowiednim okresie rozliczeniowym
Monitorowanie poprawności zamieszczanych informacji na stronach e-sklepów, analizowanie potrzeb klientów oraz oferty konkurencji
Tworzenie strategii i modelu biznesowego w odniesieniu do zmian klimatu
Odpowiedzialność za projektowanie i delegowanie zadań zespołu oraz monitorowanie i rozliczanie poziomu ich realizacji
Zarządzanie talentami oraz rozwojem kompetencji członków zespołu
Projektowanie planu transformacji w obszarze różnorodności biologicznej i ekosystemów
Prowadzenie działań w celu zapobiegania i ograniczania zanieczyszczeń z działalności firmy do środowiska
Opracowywanie danych do raportowania dla Spółek Grupy Kapitałowej Śnieżka (dotyczących m.in. gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki odpadami, śladu węglowego)
Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka środowiskowego i cyklu życia produktu (LCA)
Realizowanie zagadnień związanych z CSR w zakresie Środowiska i Klimatu
Udział w kontrolach i audytach z zakresu ochrony środowiska, oraz współpraca z organami nadzoru państwowego
Przygotowywanie cenników dla klientów biznesowych (B2B) we wszystkich kanałach sprzedaży
Wdrażanie nowych cenników i regularne ich aktualizowanie poprzez ich implementację w systemie SAP S4 HANA
Przeliczanie cen w cennikach eksportowych według ustalonego kursu
Aktualizowanie cenników transferowych oraz przeliczanie ich na podstawie TKW
Mapowanie indeksów w systemie SAP S4 Hana
Nadzorowanie zestawienia produktów planowanych do wycofania z oferty poprzez analizę dostępnych zapasów, usuwanie ich z cenników i komunikowanie informacji wszystkim zainteresowanym stronom
Współpraca z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych firm wykonawczych realizujących prace budowlane na elewacjach w regionie woj. małopolskiego
Doradztwo techniczne oraz prowadzenie instruktażu/szkoleń z zakresu oferowanych produktów i usług (systemy ociepleń naszej marki Foveo Tech - https://www.foveotech.pl)
Prowadzenie negocjacji handlowych
Bieżąca analiza rynku pod kątem trendów, produktów i działań konkurencji
Bieżące raportowanie swoich działań i efektów prac
Usprawnianie dotychczasowych i proponowanie nowych rozwiązań
Nadzór nad Centrum Usług Wspólnych odpowiedzialnym za implementację trade marketingową, projektowanie materiałów graficznych (w tym opakowań, standardów merchandisingowych, animacji) oraz integralność i jakość danych marketingowych w Grupie Kapitałowej Śnieżka
Odpowiedzialność za koordynowanie projektów między zespołami grafików i implementacji materiałów POS dostarczającymi wsparcia marketingowego różnym jednostkom biznesowym GK
Zapewnienie i nadzorowanie standardów pracy oraz przepływu informacji gwarantujących spójność działań w ww. obszarach
Zarządzanie talentami i rozwojem kompetencji zespołu, delegowanie, monitorowanie i rozliczanie zadań zapewniając efektywną realizację celów
Odpowiedzialność za przygotowanie analiz i raportowanie ich wyników do wyższej kadry kierowniczej
Nadzorowanie poziomu wykorzystania budżetu materiałów POS w GK
Zapewnienie ciągłej optymalizacji ww. procesów w celu poprawy efektywności biznesowej
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi
Wsparcie terenowych siły sprzedaży w realizacji wspólnych celów sprzedażowych
Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów poprzez weryfikację informacji (dot. terminów dostępności produktów/statusów realizacji zamówień/ewentualnych braków) uzyskiwanych przy współpracy z innymi działami firmy i wyjaśnianie ewentualnych nieprawidłowości
Realizowanie zleceń klientów poprzez weryfikację kompletności asortymentu, wprowadzanie warunków handlowych i tworzenie dostaw w systemie S4 HANA
Rozliczanie transakcji handlowych oraz reklamacji handlowych i zwrotów (poprzez wystawianie faktur i korekt)
Monitorowanie kompletności dokumentów wysyłanych do klientów
Utrzymanie ruchu urządzeń automatyki w kilku zakładach firmy (Brzeźnica, Lubzina, Pustków, Zawada)
Wykonywanie terminowych przeglądów technicznych maszyn i urządzeń
Diagnozowanie i usuwanie awarii - diagnostyka systemów sterowania opartych na sterownikach PLC
Obsługa oprogramowania CMMS Queris wraz ze szczegółowym opisywaniem awarii
Wykonywanie rozdzielni oraz pulpitów sterowania według schematu elektrycznego
Optymalizacja procesów produkcji poprzez ustawienia parametrów pracy etykieciarek, drukarek, nalewaczek, nasypywaczek, przetwornic częstotliwości, pozycjonerów, czujników wizyjnych, paletyzacji, owijarek automatycznych itp
Monitorowanie parametrów urządzeń automatyki i optymalizacja ich pracy
Tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej
Wykonywanie pracy w sposób zgodny z zasadami BHP oraz przestrzeganie zarządzeń i wskazówek wydanych w tym zakresie
Dbanie o należyty stan urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządku w miejscu pracy
Kalibracja urządzeń pomiarowych
Aktywne uczestnictwo w projektach techniczno-inwestycyjnych realizowanych w ramach działu w kraju i za granicą
Utrzymanie ruchu urządzeń automatyki w kilku zakładach firmy (Brzeźnica, Lubzina, Pustków, Zawada)
Wykonywanie terminowych przeglądów technicznych maszyn i urządzeń
Diagnozowanie i usuwanie awarii - diagnostyka systemów sterowania opartych na sterownikach PLC
Obsługa oprogramowania CMMS Queris wraz ze szczegółowym opisywaniem awarii
Wykonywanie rozdzielni oraz pulpitów sterowania według schematu elektrycznego
Optymalizacja procesów produkcji poprzez ustawienia parametrów pracy etykieciarek, drukarek, nalewaczek, nasypywaczek, przetwornic częstotliwości, pozycjonerów, czujników wizyjnych, paletyzacji, owijarek automatycznych itp
Monitorowanie parametrów urządzeń automatyki i optymalizacja ich pracy
Tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej
Wykonywanie pracy w sposób zgodny z zasadami BHP oraz przestrzeganie zarządzeń i wskazówek wydanych w tym zakresie
Dbanie o należyty stan urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządku w miejscu pracy
Kalibracja urządzeń pomiarowych
Aktywne uczestnictwo w projektach techniczno-inwestycyjnych realizowanych w ramach działu w kraju i za granicą
Utrzymanie ruchu urządzeń automatyki w kilku zakładach firmy (Brzeźnica, Lubzina, Pustków, Zawada)
Wykonywanie terminowych przeglądów technicznych maszyn i urządzeń
Diagnozowanie i usuwanie awarii - diagnostyka systemów sterowania opartych na sterownikach PLC
Obsługa oprogramowania CMMS Queris wraz ze szczegółowym opisywaniem awarii
Wykonywanie rozdzielni oraz pulpitów sterowania według schematu elektrycznego
Optymalizacja procesów produkcji poprzez ustawienia parametrów pracy etykieciarek, drukarek, nalewaczek, nasypywaczek, przetwornic częstotliwości, pozycjonerów, czujników wizyjnych, paletyzacji, owijarek automatycznych itp
Monitorowanie parametrów urządzeń automatyki i optymalizacja ich pracy
Tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej
Wykonywanie pracy w sposób zgodny z zasadami BHP oraz przestrzeganie zarządzeń i wskazówek wydanych w tym zakresie
Dbanie o należyty stan urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządku w miejscu pracy
Kalibracja urządzeń pomiarowych
Aktywne uczestnictwo w projektach techniczno-inwestycyjnych realizowanych w ramach działu w kraju i za granicą
Utrzymanie ruchu urządzeń automatyki w kilku zakładach firmy (Brzeźnica, Lubzina, Pustków, Zawada)
Wykonywanie terminowych przeglądów technicznych maszyn i urządzeń
Diagnozowanie i usuwanie awarii - diagnostyka systemów sterowania opartych na sterownikach PLC
Obsługa oprogramowania CMMS Queris wraz ze szczegółowym opisywaniem awarii
Wykonywanie rozdzielni oraz pulpitów sterowania według schematu elektrycznego
Optymalizacja procesów produkcji poprzez ustawienia parametrów pracy etykieciarek, drukarek, nalewaczek, nasypywaczek, przetwornic częstotliwości, pozycjonerów, czujników wizyjnych, paletyzacji, owijarek automatycznych itp
Monitorowanie parametrów urządzeń automatyki i optymalizacja ich pracy
Tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej
Wykonywanie pracy w sposób zgodny z zasadami BHP oraz przestrzeganie zarządzeń i wskazówek wydanych w tym zakresie
Dbanie o należyty stan urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządku w miejscu pracy
Kalibracja urządzeń pomiarowych
Aktywne uczestnictwo w projektach techniczno-inwestycyjnych realizowanych w ramach działu w kraju i za granicą
Tworzenie strategii i modelu biznesowego w odniesieniu do zmian klimatu
Odpowiedzialność za projektowanie i delegowanie zadań zespołu oraz monitorowanie i rozliczanie poziomu ich realizacji
Zarządzanie talentami oraz rozwojem kompetencji członków zespołu
Projektowanie planu transformacji w obszarze różnorodności biologicznej i ekosystemów
Prowadzenie działań w celu zapobiegania i ograniczania zanieczyszczeń z działalności firmy do środowiska
Opracowywanie danych do raportowania dla Spółek Grupy Kapitałowej Śnieżka (dotyczących m.in. gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki odpadami, śladu węglowego)
Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka środowiskowego i cyklu życia produktu (LCA)
Realizowanie zagadnień związanych z CSR w zakresie Środowiska i Klimatu
Udział w kontrolach i audytach z zakresu ochrony środowiska, oraz współpraca z organami nadzoru państwowego
Współtworzenie strategii komunikacji marek z portfolio Grupy Kapitałowej Śnieżka
Opracowanie i realizacja działań komunikacyjnych, dbanie o ich jakość i skuteczność, a także spójność we wszystkich kanałach komunikacji
Proponowanie rozwiązań kreatywnych oraz narzędzi komunikacyjnych
Współpraca z dostawcami usług (agencje reklamowe, domy mediowe, studia produkcyjne) w ramach prowadzonych dla marek działań
Współudział w realizacji projektów NPD, m.in. poprzez prace w grupach projektowych, w tym nadzór nad procesem projektowania i zatwierdzenie projektów graficznych opakowań
Planowanie i nadzorowanie realizacji budżetu przeznaczonego na działania komunikacyjne wspierające markę/marki
Przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczych dotyczących działań z zakresu komunikacji marketingowej
Raportowanie wyników i przedstawianie wniosków z prowadzonych działań
Współpraca z Kanałami Sprzedaży oraz z innymi działami wewnątrz Grupy Kapitałowej (Polska, Węgry, Ukraina) przy realizacji różnych aktywności komunikacyjnych
Współtworzenie strategii komunikacji marek z portfolio Grupy Kapitałowej Śnieżka
Opracowanie i realizacja działań komunikacyjnych, dbanie o ich jakość i skuteczność, a także spójność we wszystkich kanałach komunikacji
Proponowanie rozwiązań kreatywnych oraz narzędzi komunikacyjnych
Współpraca z dostawcami usług (agencje reklamowe, domy mediowe, studia produkcyjne) w ramach prowadzonych dla marek działań
Współudział w realizacji projektów NPD, m.in. poprzez prace w grupach projektowych, w tym nadzór nad procesem projektowania i zatwierdzenie projektów graficznych opakowań
Planowanie i nadzorowanie realizacji budżetu przeznaczonego na działania komunikacyjne wspierające markę/marki
Przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczych dotyczących działań z zakresu komunikacji marketingowej
Raportowanie wyników i przedstawianie wniosków z prowadzonych działań
Współpraca z Kanałami Sprzedaży oraz z innymi działami wewnątrz Grupy Kapitałowej (Polska, Węgry, Ukraina) przy realizacji różnych aktywności komunikacyjnych
Organizowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych weryfikując poziom dopasowania osoby do kultury organizacyjnej oraz stanowiska pracy
Współpraca z kadrą menadżerską w trakcie trwania cyklu procesu (w tym definiowanie potrzeb rekrutacyjnych, ustalanie odpowiednich kanałów i narzędzi do wykorzystania w procesie, przeprowadzanie wspólnych spotkań, ofertowanie)
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z kandydatami aktywnie uczestniczącymi w procesie rekrutacji
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z kandydatami pasywnymi celem przyszłych rekrutacji
Regularne monitorowanie rynku pracy oraz obecnych trendów rekrutacyjnych, wskazywanie i rekomendowanie nowych możliwości/rozwiązań dotyczących metod, technik, sposobów pozyskiwania kandydatów
Aktualizowanie danych dotyczących rekrutacji, monitorowanie kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie cyklicznych podsumowań
Współpraca z działem People & Culture w realizacji działań z zakresu Employer Brandingu
Współpraca z klientami zewnętrznymi (biura karier, agencje rekrutacyjne, dostawcy narzędzi do rekrutacji/selekcji kandydatów)
Odpowiedzialność za realizację strategii i planów sprzedaży, zakładanych celów długo terminowych oraz planów krótkoterminowych
Zarządzanie talentami, wiedzą oraz rozwojem kompetencji zespołu Kierowników/Dyrektorów Regionalnych Sprzedaży
Zarządzanie relacjami, negocjacje i realizacje ustaleń z klientami będących w obsłudze terenowych sił sprzedaży tworząc ofertę wartości dla PSD w kanale Rynku Niezależnego w Polsce
Odpowiedzialność za budowanie dostępności i dystrybucji produktów, w efekcie prowadząc do wzrostu ich rotacji
Zarządzanie programami prowizyjnymi i aktywnościami promocyjnymi i działaniami wspierającymi sprzedaż
Zarządzanie systemem motywacyjnym, projektowanie zadań i przygotowanie zespołu do ich realizacji
Odpowiedzialność za poziom wskaźników efektywności realizacji celów zespołu terenowych sił sprzedaży
Odpowiedzialność za wypracowywanie narzędzi oraz ich implementację celem zapewnienia realizacji krótko i długoterminowych celów sprzedażowych
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej
Brzeźnica (pow. dębicki)
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie Managerów Eksportu przy realizacji zadań związanych z realizacją strategii, planów sprzedażowych dla rynków eksportowych oraz wdrażaniu nowych / adaptacji istniejących produktów do rynków eksportowych
Organizacja spotkań handlowych i rozliczanie podroży służbowych
Utrzymanie ruchu urządzeń automatyki w kilku zakładach firmy (Brzeźnica, Lubzina, Pustków, Zawada)
Wykonywanie terminowych przeglądów technicznych maszyn i urządzeń
Diagnozowanie i usuwanie awarii - diagnostyka systemów sterowania opartych na sterownikach PLC
Obsługa oprogramowania CMMS Queris wraz ze szczegółowym opisywaniem awarii
Wykonywanie rozdzielni oraz pulpitów sterowania według schematu elektrycznego
Optymalizacja procesów produkcji poprzez ustawienia parametrów pracy etykieciarek, drukarek, nalewaczek, nasypywaczek, przetwornic częstotliwości, pozycjonerów, czujników wizyjnych, paletyzacji, owijarek automatycznych itp
Monitorowanie parametrów urządzeń automatyki i optymalizacja ich pracy
Tworzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej
Wykonywanie pracy w sposób zgodny z zasadami BHP oraz przestrzeganie zarządzeń i wskazówek wydanych w tym zakresie
Dbanie o należyty stan urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządku w miejscu pracy
Kalibracja urządzeń pomiarowych
Aktywne uczestnictwo w projektach techniczno-inwestycyjnych realizowanych w ramach działu w kraju i za granicą
Wspieranie systemu compliance poprzez identyfikację specyficznych ryzyk braku zgodności w działalności GK Śnieżka
Prowadzenie bieżącego monitoringu w zakresie zarządzania ryzykiem braku zgodności, w tym pozyskiwanie informacji, prowadzenie analiz i przeglądów, formułowanie wniosków, regularne raportowanie
Bieżące monitorowanie zmian prawnych, a także monitorowanie trendów i najlepszych praktyk w obszarze compliance
Weryfikacja dokumentacji korporacyjnej i proponowanie zmian w zakresie compliance w GK Śnieżka
Przygotowywanie materiałów na potrzeby budowania świadomości z zakresu zarządzania ryzykiem braku zgodności
Przygotowywanie materiałów na potrzeby odpowiedzi, opinii, porad, wyjaśnień i konsultacji w sprawach dotyczących obszaru zapewnienia zgodności z przepisami prawa
Udział w dedykowanych projektach i procesach biznesowych
Odpowiedzialność za opracowanie planu aktywności trade marketingowych, ich monitoring, analizę oraz dalsze rekomendacje w oparciu o segmentację/ kategoryzację klientów
Tworzenie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników w projektach Trade Marketingowych
Analizowanie efektywności realizowanych działań oraz tworzenie narzędzi analitycznych mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
Analizowanie danych sprzedażowych i umiejętne wyciąganie wniosków, pre- i post-akcji trade marketingowych
Przedstawianie insightów w obszarach Trade Marketingu, wyznaczanie kierunków i obszarów wsparcia
Przygotowywanie rekomendacji narzędzi B2B oraz B2B2C mających na celu budowanie dystrybucji oraz wsparcie promocji i rotacji produktów
Opracowywanie wytycznych dla inwestycji w punktach sprzedaży detalicznej
Współtworzenie założeń dla nowowprowadzanych produktów
Monitorowanie działań konkurencji wraz z analizą wpływu na sprzedaż
Odpowiedzialność za opracowanie planu aktywności trade marketingowych, ich monitoring, analizę oraz dalsze rekomendacje w oparciu o segmentację/ kategoryzację klientów
Tworzenie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników w projektach Trade Marketingowych
Analizowanie efektywności realizowanych działań oraz tworzenie narzędzi analitycznych mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
Analizowanie danych sprzedażowych i umiejętne wyciąganie wniosków, pre- i post-akcji trade marketingowych
Przedstawianie insightów w obszarach Trade Marketingu, wyznaczanie kierunków i obszarów wsparcia
Przygotowywanie rekomendacji narzędzi B2B oraz B2B2C mających na celu budowanie dystrybucji oraz wsparcie promocji i rotacji produktów
Opracowywanie wytycznych dla inwestycji w punktach sprzedaży detalicznej
Współtworzenie założeń dla nowowprowadzanych produktów
Monitorowanie działań konkurencji wraz z analizą wpływu na sprzedaż
Zarządzanie kredytem kupieckim kontrahentów, ustalanie limitów kredytowych oraz ich zabezpieczeń
Weryfikacja kontrahentów pod kątem ich wiarygodności finansowej
Zarządzanie należnościami Grupy Kapitałowej, windykowanie należności przeterminowanych
Odpowiedzialność za proces windykacji przedsądowej wobec dłużników (we współpracy z kancelarią prawną)
Współpraca z kancelariami prawnymi, notarialnymi, rzeczoznawcami majątkowymi, wywiadowniami gospodarczymi w zakresie kontroli należności oraz w zakresie zapewnienia źródeł finansowania
Zarządzanie ryzykiem walutowym w Grupie Kapitałowej, zabezpieczenia ryzyka walutowego
Zarządzanie bieżącą płynnością finansową w Grupie Kapitałowej poprzez uruchamianie odpowiednich instrumentów finansowania oraz przygotowywanie dokumentów pod te instrumenty finansowania
Utrzymywanie bieżącej relacji z instytucjami finansowymi, głównie z bankami finansującymi Grupę Kapitałową, instytucjami faktoringowymi i leasingowymi
Bieżące zarządzanie portfelem kredytowym w Grupie Kapitałowej
Bieżące dostarczanie danych i dokumentów instytucjom finansującym w Grupie Kapitałowej
Przygotowywanie okresowych raportów dotyczących działu skarbu
Rozwój sprzedaży oraz kontakt z kluczowymi klientami na podległym regionie województw: lubuskie, pomorskie, zachodniopomorskie, cześć warmińsko-mazurskiego
Realizacja strategii sprzedaży, celów sprzedażowych oraz założeń biznesowych w kanale sprzedaży Rynku Niezależnego
Analizowanie działalności powierzonych klientów w celu identyfikowania ich potrzeb i proponowania rozwiązań
Odpowiedzialność za zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych (4FTE), zarządzanie talentami, wiedzą oraz rozwojem kompetencji
Motywowanie i wspieranie przedstawicieli handlowych w realizacji zadań sprzedażowych
Monitorowanie pracy zespołu, realizowanie wspólnych wizyt handlowych u Klientów
Udział w procesach planowania oraz realizacji procesów sprzedaży
Koordynacja działań związanych z przygotowaniem aktywności sprzedażowych
Wprowadzanie narzędzi sprzedaży mających na celu wzrost udziałów sprzedaży u powierzonych klientów
Opracowywanie raportów, prezentacji, wniosków ze zrealizowanych działań
Współtworzenie i rozwój procesów firmy w których uczestniczy dział sprzedaży Rynku Niezależnego
Wsparcie Project Managera w procesie implementacji inicjatyw/projektów w poszczególnych spółkach Grupy Kapitałowej
Wsparcie Project Managera w monitorowaniu i aktualizacji przebiegu projektów/inicjatyw weryfikując terminowość wywiązywania się z wcześniej określonych zadań, celów i założeń
Identyfikacja oraz aktualizacja potencjalnych zagrożeń i ryzyk w projektach/inicjatywach, które mogą wpłynąć na skuteczność realizacji założonych kamieni milowych
Współpraca z wieloma wewnętrznymi interesariuszami tj. wszystkimi działami i spółkami w ramach Grupy Kapitałowej związanymi z daną inicjatywą/projektem
Koordynowanie podprojektów, zapewniając dostarczenie produktów projektu zgodnie z założeniami
Planowanie i organizowanie statusowych spotkań projektowych
Przygotowywanie wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji, w tym notatek, zestawień i raportów sprawozdawczych
Wsparcie Project Managera w procesie implementacji inicjatyw/projektów w poszczególnych spółkach Grupy Kapitałowej
Wsparcie Project Managera w monitorowaniu i aktualizacji przebiegu projektów/inicjatyw weryfikując terminowość wywiązywania się z wcześniej określonych zadań, celów i założeń
Identyfikacja oraz aktualizacja potencjalnych zagrożeń i ryzyk w projektach/inicjatywach, które mogą wpłynąć na skuteczność realizacji założonych kamieni milowych
Współpraca z wieloma wewnętrznymi interesariuszami tj. wszystkimi działami i spółkami w ramach Grupy Kapitałowej związanymi z daną inicjatywą/projektem
Koordynowanie podprojektów, zapewniając dostarczenie produktów projektu zgodnie z założeniami
Planowanie i organizowanie statusowych spotkań projektowych
Przygotowywanie wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji, w tym notatek, zestawień i raportów sprawozdawczych
Zarządzanie kredytem kupieckim kontrahentów, ustalanie limitów kredytowych oraz ich zabezpieczeń
Weryfikacja kontrahentów pod kątem ich wiarygodności finansowej
Zarządzanie należnościami Grupy Kapitałowej, windykowanie należności przeterminowanych
Odpowiedzialność za proces windykacji przedsądowej wobec dłużników (we współpracy z kancelarią prawną)
Współpraca z kancelariami prawnymi, notarialnymi, rzeczoznawcami majątkowymi, wywiadowniami gospodarczymi w zakresie kontroli należności oraz w zakresie zapewnienia źródeł finansowania
Zarządzanie ryzykiem walutowym w Grupie Kapitałowej, zabezpieczenia ryzyka walutowego
Zarządzanie bieżącą płynnością finansową w Grupie Kapitałowej poprzez uruchamianie odpowiednich instrumentów finansowania oraz przygotowywanie dokumentów pod te instrumenty finansowania
Utrzymywanie bieżącej relacji z instytucjami finansowymi, głównie z bankami finansującymi Grupę Kapitałową, instytucjami faktoringowymi i leasingowymi
Bieżące zarządzanie portfelem kredytowym w Grupie Kapitałowej
Bieżące dostarczanie danych i dokumentów instytucjom finansującym w Grupie Kapitałowej
Przygotowywanie okresowych raportów dotyczących działu skarbu
Odpowiedzialność za opracowanie planu aktywności trade marketingowych, ich monitoring, analizę oraz dalsze rekomendacje w oparciu o segmentację/ kategoryzację klientów
Tworzenie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników w projektach Trade Marketingowych
Analizowanie efektywności realizowanych działań oraz tworzenie narzędzi analitycznych mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
Analizowanie danych sprzedażowych i umiejętne wyciąganie wniosków, pre- i post-akcji trade marketingowych
Przedstawianie insightów w obszarach Trade Marketingu, wyznaczanie kierunków i obszarów wsparcia
Przygotowywanie rekomendacji narzędzi B2B oraz B2B2C mających na celu budowanie dystrybucji oraz wsparcie promocji i rotacji produktów
Opracowywanie wytycznych dla inwestycji w punktach sprzedaży detalicznej
Współtworzenie założeń dla nowowprowadzanych produktów
Monitorowanie działań konkurencji wraz z analizą wpływu na sprzedaż
Przygotowanie strategii komunikacji i planów działań komunikacyjnych (offline, online) dla nadzorowanej marki/marek z portfolio Grupy Kapitałowej Śnieżka
Odpowiedzialność za jakość, spójność i skuteczność prowadzonych działań komunikacyjnych dla marki/marek, decydowanie o rozwiązaniach kreatywnych, zastosowanych narzędziach
Odpowiedni dobór dostawców usług i mediów (agencje reklamowe, domy mediowe, studia produkcyjne) na potrzeby prowadzonych dla marki/marek działań
Współpraca przy realizacji projektów NPD w zakresie portfolio marki/marek, m.in. poprzez prace w grupach projektowych, opracowanie wytycznych do projektów graficznych opakowań, nadzór nad procesem projektowania i zatwierdzenie projektów
Planowanie i nadzorowanie realizacji budżetu przeznaczonego na działania komunikacyjne wspierające markę/marki (zarówno w zakresie offline, jak i online)
Przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczych dotyczących działań z zakresu komunikacji marketingowej
Raportowanie wyników i przedstawianie wniosków z prowadzonych działań
Współpraca z Kanałami Sprzedaży oraz z innymi działami wewnątrz Grupy Kapitałowej (Polska, Węgry, Ukraina) przy realizacji różnych projektów
Wspieranie Managerów Exportu przy realizacji zadań związanych z realizacją strategii, planów sprzedażowych dla rynków eksportowych oraz wdrażaniu nowych / adaptacji istniejących produktów do rynków eksportowych
Udział w projektach marketingowych oraz ich koordynowanie
Budowanie oraz rozwijanie trwałych relacji z klientami zagranicznymi
Współpraca z klientami zewnętrznymi np. biura tłumaczeń, kancelarie prawne, urzędy oraz wewnętrznymi np. Obsługa Klienta Eksportowego, Magazyny, Controlling, Marketing, Pricing