Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 17 )
Księgowa / Księgowy - Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości
Dworcowa 3, Łowicz
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analizowanie dokumentów źródłowych pod względem formalnym, rachunkowym i podatkowym
Wystawianie dokumentów księgowych i faktur sprzedaży
Prowadzenie ewidencji księgowych (m.in. rejestry sprzedaży i zakupu, rozrachunki, środki trwałe, magazyn, kasa gotówkowa) i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
Księgowanie faktur krajowych i zagranicznych
Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS, itp)
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
Prowadzenie i promowanie profili w mediach społecznościowych
Planowanie, nadzór i realizacja kampanii marketingowych (wybór odpowiednich kanałów online i offline, planowanie i synchronizacja działań w czasie)
Analiza danych marketingowych, w tym wyników kampanii, współczynników konwersji i ruchu online – w celu ulepszenia przyszłych strategii i kampanii marketingowych
Analiza bieżącej sprzedaży i planowanie odpowiednich działań wspierających działy sprzedaży
Stała analiza rynku i trendów sprzedaży, kategorii i przedstawianie rekomendacji działań marketingowo-sprzedażowych
Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i proponowanie na ich podstawie działań sprzedażowych i marketingowych
Prowadzenie aktywnego prospectingu, pozyskiwanie klienta biznesowego w sektorze ITC,
Przeprowadzanie klientów przez cały proces sprzedaży ( pierwszego kontaktu, poprzez ofertowanie, negocjacje handlowe, domykanie sprzedaży, aż do momentu uruchomienia usług)
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie
Analiza rynku i wdrażanie nowych sposobów dotarcia do klienta biznesowego,
Prowadzenie i promowanie profili w mediach społecznościowych
Planowanie, nadzór i realizacja kampanii marketingowych (wybór odpowiednich kanałów online i offline, planowanie i synchronizacja działań w czasie)
Analiza danych marketingowych, w tym wyników kampanii, współczynników konwersji i ruchu online – w celu ulepszenia przyszłych strategii i kampanii marketingowych
Analiza bieżącej sprzedaży i planowanie odpowiednich działań wspierających działy sprzedaży
Stała analiza rynku i trendów sprzedaży, kategorii i przedstawianie rekomendacji działań marketingowo-sprzedażowych
Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i proponowanie na ich podstawie działań sprzedażowych i marketingowych