Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
weryfikacja i monitoring poprawności ustawień emisji ankiet,
przygotowywanie i testowanie szablonów ankiet rekrutacyjnych,
wdrażanie rekomendacji oraz wspieranie biur lokalnych w zadaniach związanych z procesami rekrutacyjnymi do paneli badawczych np. tj. zmiany mające na celu poprawę responsywności,
monitorowanie i sporządzanie informacji na temat paneli na wszystkich rynkach,
przeprowadzanie licznych testów A/B,
koordynowanie lub wdrażanie rekomendacji związanych z poprawą jakości paneli
Na stanowisku Analityka/Analityczki dołączysz do zespołu Customer and Project Support, który realizuje badanie oglądalności witryn internetowych i reklam oraz profilu społeczno-demograficznego internautów w kilkudziesięciu krajach
Szukamy osoby, która będzie uczestniczyć w koordynacji badania gemiusAudience we współpracy z zespołem doświadczonych analityków, deweloperów oraz pracowników oddziałów lokalnych bądź partnerów z wybranych krajów
Do Twoich zadań należeć będzie opieka nad realizacją badania gemiusAudience w wybranych krajach, w tym:
✔️świadczenie wsparcia merytorycznego dla oddziałów zagranicznych oraz diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych
✔️dbanie o najwyższą jakość badania i jego rozwój we współpracy z działami Analiz, IT i Działem Data Science
✔️koordynacja metodologicznych i koncepcyjnych zmian w badaniu
✔️przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych
✔️usprawnienie przepływu informacji między biurami lokalnymi a zespołami w Centrali
✔️terminowe przygotowanie raportów i zleconych zadań
monitorowanie jakości naszych paneli badawczych na rynkach zagranicznych,
proaktywne planowanie uzupełnienia oraz rozwoju paneli,
praca nad rozwojem narzędzi monitorujących panele,
wspieranie biur lokalnych w zarządzaniu panelami poprzez szkolenia i dostarczanie narzędzi kontrolnych,
weryfikacja procesów zarządzania panelem w podległym obszarze,
proaktywne działania w egzekwowaniu realizacji związanych z zarządzaniem i kontrolą paneli przez biura lokalne,
wydawanie rekomendacji oraz koordynacja prac podczas zakładania paneli przez biura lokalne,
zapewnienie wsparcia w projektach i inicjatywach związanych z rozwojem i utrzymaniem paneli (np. nowy system wynagrodzeń, akcje rekrutacyjne, konkursy),
Data Analysis Department dba o jakość danych i odpowiada za wykonywanie zaawansowanych analiz na podstawie danych niedostępnych z poziomu interfejsów produktów Gemius. Zajmuje się analizami wpływu zmian metodologicznych na końcowe wyniki w produktach, oceną jakości tych zmian i przygotowywaniem rekomendacji dot. zmian w produktach
Dołączając do Data Analysis Department będziesz odpowiadać za działania mające na celu ciągłe podnoszenie jakości prezentowanych danych poprzez:
✔️Szerokie spojrzenie na jakość danych prezentowanych przez nas na poszczególnych rynkach m.in. rynku polskim, niemieckim, belgijskim, duńskim, tureckim
✔️Poszukiwanie zależności w danych i tłumaczenie wpływu zmian w metodologii na końcowe wyniki w produktach Gemius dot. m.in. korzystania z Internetu, oglądania telewizji i słuchania radia oraz aktywności reklamowych w tych mediach
✔️Dociekanie odchyleń w danych z wykorzystaniem podstawowych narzędzi jak Excel i bardziej zaawansowanych jak narzędzia dostępne w Linux, Python (z biblioteką Pandas) - możliwość nauki
zaawansowanych narzędzi po rozpoczęciu pracy
✔️Poszukiwanie możliwości usprawnień naszych badań, takich jak gemiusPostBuy, gemiusAdReal, gemiusAudience
✔️Aktywną współpracę z zespołami Data Processing, Data Science, Customer and Project Support oraz IT przy przygotowywaniu innowacyjnych rozwiązań i udoskonaleń
✔️Tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim
Młodszy/a specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Domaniewska 48, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Dołączysz do zespołu, który odpowiada za pozyskiwanie, utrzymywanie i obsługę naszych klientów - panelistów na rynku polskim i niemieckim. Panel badawczy to grupa osób, która dostarcza informacje o korzystaniu z mediów: internetu, radia, telewizji
Do Twoich zadań należeć będzie:
- bieżąca obsługa klientów (panelistów) na rynku niemieckim - kontakt telefoniczny, mailowy, dokumentacja,
- weryfikacja i kontrola rekrutacji panelistów,
- monitoring aktywności i zachowań panelistów na rynku niemieckim,
- realizacja procesów aktywizacji panelistów,
- kontakt z zewnętrznym dostawcą panelu badawczego w Niemczech,
- obsługa procesów związanych z przygotowaniem i aktualizowaniem danych w systemach IT
Młodszy/a specjalista/ka ds. utrzymania panelu z j. niemieckim
Domaniewska 48, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Dołączysz do zespołu, który odpowiada za pozyskiwanie, utrzymywanie i obsługę paneli badawczych na rynku polskim i niemieckim. Panel badawczy to grupa osób, która dostarcza informacje o korzystaniu z mediów: internetu, radia, telewizji
Do Twoich zadań należeć będzie:
- bieżąca obsługa panelistów na rynku niemieckim (kontakt telefoniczny, mailowy, dokumentacja),
- weryfikacja i kontrola rekrutacji panelistów,
- monitoring aktywności i zachowań panelistów na rynku niemieckim,
- realizacja procesów aktywizacji panelistów,
- kontakt z zewnętrznym dostawcą panelu badawczego w Niemczech,
- obsługa procesów związanych z przygotowaniem i aktualizowaniem danych w systemach IT
administrowanie istniejącymi usługami, serwerami oraz siecią (z naciskiem na automatyzację i samonaprawianie)
tworzenie rozwiązań wysokowydajnych i zapewnianie HA
weryfikacja bezpieczeństwa rozwiązań
projektowanie usług we współpracy z deweloperami - od koncepcji do wdrożenia
po wdrożeniu do firmy specjalizacja w jednym z obszarów (np. DevOps, rozproszone bazy danych, testy penetracyjne, konteneryzacja, automatyczny monitoring, systemy przetwarzania telewizyjnego, rozproszony storage)
Koordynator Zespołu Jakości Wyników Badania Mediapanel
Domaniewska 48, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad procesami dot. jakości crossmediowych wyników badania Mediapanel- oskryptowanie serwisów, aplikacji i playerów, publikacja i weryfikacja wyników crossmediowych, kategoryzacja tematyczna i funkcjonalna,
planowanie, organizowanie i koordynacja prac prowadzonych w zespole (powyższe procesy)
dbanie o wysoką jakość merytoryczną w obsłudze zgłoszeń (m.in. dot. metodologii, jakości wyników, działania interfejsu) od klientów badania Mediapanel,
nadzór nad komunikacją z użytkownikami badania (m.in. informowanie o zmianach zachodzących w badaniu; nadzór w nadawaniu dostępów do badania, nadzór nad rankingami przygotowywanymi na zlecenie działu marketingu),
analiza i interpretacja danych dotyczących audytorium crossmediowego (na potrzeby klientów oraz wewnętrznych działań monitoringowych),
tworzenie i optymalizacja procedur badawczych (w porozumieniu z odpowiednimi działami)
udział w pracach badawczo – rozwojowych,
wspieranie Kierownika Badania Mediapanel oraz Kierownika Rozwoju w obsłudze kluczowych klientów,
przygotowywanie prezentacji i dokumentacji nt. badania Mediapanel
szkolenia dla działu Sprzedaży oraz Klientów z metodologii badania oraz obsługi interfejsu badania
administrowanie istniejącymi usługami, serwerami oraz siecią (z naciskiem na automatyzację i samonaprawianie)
tworzenie rozwiązań wysokowydajnych i zapewnianie HA
weryfikacja bezpieczeństwa rozwiązań
projektowanie usług we współpracy z deweloperami - od koncepcji do wdrożenia
po wdrożeniu do firmy specjalizacja w jednym z obszarów (np. DevOps, rozproszone bazy danych, testy penetracyjne, konteneryzacja, automatyczny monitoring, systemy przetwarzania telewizyjnego, rozproszony storage)
Koordynator Zespołu Jakości Wyników Badania Mediapanel.
Domaniewska 48, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad procesami dot. jakości crossmediowych wyników badania Mediapanel- oskryptowanie serwisów, aplikacji i playerów, publikacja i weryfikacja wyników crossmediowych, kategoryzacja tematyczna i funkcjonalna,
planowanie, organizowanie i koordynacja prac prowadzonych w zespole (powyższe procesy)
dbanie o wysoką jakość merytoryczną w obsłudze zgłoszeń (m.in. dot. metodologii, jakości wyników, działania interfejsu) od klientów badania Mediapanel,
nadzór nad komunikacją z użytkownikami badania (m.in. informowanie o zmianach zachodzących w badaniu; nadzór w nadawaniu dostępów do badania, nadzór nad rankingami przygotowywanymi na zlecenie działu marketingu),
analiza i interpretacja danych dotyczących audytorium crossmediowego (na potrzeby klientów oraz wewnętrznych działań monitoringowych),
tworzenie i optymalizacja procedur badawczych (w porozumieniu z odpowiednimi działami)
udział w pracach badawczo – rozwojowych,
wspieranie Kierownika Badania Mediapanel oraz Kierownika Rozwoju w obsłudze kluczowych klientów,
przygotowywanie prezentacji i dokumentacji nt. badania Mediapanel
szkolenia dla działu Sprzedaży oraz Klientów z metodologii badania oraz obsługi interfejsu badania
administrowanie istniejącymi usługami, serwerami oraz siecią (z naciskiem na automatyzację i samonaprawianie)
tworzenie rozwiązań wysokowydajnych i zapewnianie HA
weryfikacja bezpieczeństwa rozwiązań
projektowanie usług we współpracy z deweloperami - od koncepcji do wdrożenia
po wdrożeniu do firmy specjalizacja w jednym z obszarów (np. DevOps, rozproszone bazy danych, testy penetracyjne, konteneryzacja, automatyczny monitoring, systemy przetwarzania telewizyjnego, rozproszony storage)
zarządzanie kilkuosobowym zespołem Analityków, w tym planowanie działań zespołu, ustalanie priorytetów, wsparcie merytoryczne, dbanie o motywację i rozwój pracowników oraz rekrutacje,
zarządzanie procesami analitycznymi, w tym również poszukiwanie niestandardowych odchyleń i nieścisłości w licznych zbiorach danych, identyfikowanie oraz interpretowanie trendów, wzorców w zestawach wyników,
zapewnienie wysokiej jakości prezentowanych przez nas danych na poszczególnych rynkach m.in. rynku polskim, niemieckim, belgijskim, duńskim oraz tureckim,
inicjowanie i monitorowanie działań mających na celu zwiększenie jakości naszych badań, takich jak PostBuy, AdReal, Audience,
wydawanie opinii oraz rekomendacji dotyczących planowanych zmian metodologicznych naszych badań,
ścisła współpraca z działami Customer Support oraz Metodologii przy przygotowywaniu innowacyjnych rozwiązań i udoskonaleń
Poszukujemy osoby do nowo powstającego zespołu, który będzie zajmował się budowaniem, rozwojem i utrzymaniem paneli badawczych na rynkach zagranicznych, na których działamy
Do Twoich obowiązków obowiązków należeć będzie:
- badanie, analizowanie i sporządzanie informacji na temat potencjalnych firm rekrutujących osoby do paneli badawczych na różnych rynkach zagranicznych,
- profesjonalna komunikacja z zewnętrznymi firmami rekrutującymi panelistów (w języku angielskim),
- monitorowanie rozmiaru i jakość panelu na różnych rynkach i dla różnych produktów oraz projektów Gemius,
- interpretowanie i analizowanie szczegółowych informacji o statusie panelu i dbanie o najwyższą jakość panelu,
- informowanie przełożonego o niedoborach w panelu i proaktywne planowanie uzupełnienia i rozwoju panelu,
- zapewnienie wsparcia w projektach i inicjatywach związanych z panelem
Na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Ad Serving dołączysz do zespołu Customer and Project Support, który wspiera realizację badania oglądalności witryn internetowych i reklam oraz badanie profilu społeczno-demograficznego internautów w kilkudziesięciu krajach
Szukamy osoby, która będzie uczestniczyć w koordynacji produktu gemiusAdOcean umożliwiającego emisję i zarządzanie kampaniami reklamowymi, raportowanie i zaawansowaną analizę wyników kampanii
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
✔opieka nad realizacją emisji i pomiaru kampanii reklamowych;
✔kontrola poprawności emisji oraz wyników emitowanych kampanii, w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych;
✔świadczenie wsparcia merytorycznego dla oddziałów lokalnych;
✔rozwój i optymalizacja procesów przygotowywania wyników kampanii;
✔tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz prezentacji dotyczących emitowanych kampanii
Jako Regionalny Kierownik Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za bieżący kontakt oraz wspieranie naszych Country Managerów (region Europy Środkowo-Wschodniej). Poznasz klientów z każdej naszej spółki zagranicznej oraz specyfikę rynków, na których działamy
✔Będziesz dążył do wzrostu sprzedaży w spółkach Gemius w różnych krajach oraz rekomendował, w jaki sposób rozwijać firmowe produkty;
✔Zadbasz o rozwój powierzonych rynków; będziesz kontrolował budżet, realizację zaplanowanych zadań i osiągane wyniki;
✔Zbudujesz długofalowe relacje z Klientami firmy. Będziesz ich wspierał na obszarze produktów i sprzedaży;
✔Dopilnujesz skutecznej realizacji celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych);
✔Na bieżąco będziesz badał rynek i monitorował działania konkurencji
A dalej? Kto wie, jakie będą Twoje pomysły na nowe projekty
administrowanie istniejącymi usługami, serwerami oraz siecią (z naciskiem na automatyzację i samonaprawianie)
tworzenie rozwiązań wysokowydajnych i zapewnianie HA
weryfikacja bezpieczeństwa rozwiązań
projektowanie usług we współpracy z deweloperami - od koncepcji do wdrożenia
po wdrożeniu do firmy specjalizacja w jednym z obszarów (np. DevOps, rozproszone bazy danych, testy penetracyjne, konteneryzacja, automatyczny monitoring, systemy przetwarzania telewizyjnego, rozproszony storage)
Na stanowisku Key Account Managera dołączysz do zespołu, który jest odpowiedzialny za współpracę ze wszystkimi największymi w Polsce Domami mediowymi i Agencjami
Będziesz odpowiadać za:
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:
- możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi klientami,
- sprzedaż usług (organizacja spotkań z klientami, prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków współpracy),
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów),
- proponowanie/ przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami klientów,
Dbanie o markę Gemius, w tym:
- nienaganną prezentację własnej osoby oraz firmy przed klientami,
-przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
Na stanowisku Junior Tech Support Specialist dołączysz do zespołu Customer and Project Support, który realizuje badanie oglądalności witryn internetowych i reklam oraz profilu społeczno-demograficznego
internautów w kilkudziesięciu krajach
Szukamy osoby, która będzie uczestniczyć w koordynacji i realizacji badania gemiusDirectEffect we współpracy z zespołem analityków, deweloperów oraz pracowników oddziałów lokalnych z wybranych krajów
Do Twoich zadań należeć będzie opieka nad realizacją badania gemiusDirectEffect w wybranych krajach, w tym:
• świadczenie wsparcia merytorycznego dla oddziałów lokalnych oraz diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych;
• przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych;
• dbanie o najwyższą jakość badania i jego rozwój we współpracy z działami IT, Product Ownerami i Działem Data Science;
• proponowanie i koordynacja zmian w badaniu;
• usprawnienie przepływu informacji między biurami lokalnymi a zespołami w Centrali;
• dbałość o terminowe przygotowanie raportów i zleconych zadań
Do zespołu Panel Methodology, opracowującego metodologię i procedury kontroli badań panelowych na wszystkich rynkach, np. w Polsce, Belgii, Danii, Turcji, Czechach, Ukrainie, Portugalii, na Bałkanach i w krajach Bałtyckich poszukujemy Senior Researchera, który wzmocni nas w projektowaniu badań cross-mediowych
Do Twoich zadań należeć będzie:
• budowanie standardu metodologii badań panelowych na wszystkich rynkach (np. wytyczne do zlecanych badań referencyjnych, wskaźniki i narzędzia pomiarowe, dobór prób, dobór technik badawczych);
• opracowanie procedur i narzędzi do kontrolowania jakości i efektywności badań panelowych (np. nielosowe błędy pomiaru, reprezentatywność próby, wycieranie się panelu);
• optymalizowanie pomiaru, w tym eksperymenty split ballot, badania pilotażowe, testy A/B;
• rozwój narzędzi do rekrutacji i zarządzania panelami;
• konsulting badawczy dla koleżanek i kolegów z firmy wspierających badania na poszczególnych rynkach
Na stanowisku Junior Project Coordinator dołączysz do zespołu Client Service, który realizuje badanie oglądalności witryn internetowych i reklam oraz profilu społeczno-demograficznego internautów w kilkudziesięciu krajach
Szukamy osoby, która będzie uczestniczyć w koordynacji i realizacji badań gemiusAudience oraz gemiusAdReal we współpracy z zespołem analityków, deweloperów oraz pracowników oddziałów lokalnych wybranych rynków
Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja badania na wybranych rynkach, w tym:
◾ zrozumienie specyfiki działania danego rynku i szukanie rozwiązań dla lokalnych potrzeb, proponowanie zmian w badaniu, które będą wychodziły naprzeciw oczekiwaniom Klienta,
dbanie o najwyższą jakość badania,
◾ koordynacja procesu wdrażania zmian w badaniu i odpowiednie komunikowanie tych zmian Klientom,
◾ usprawnienie przepływu informacji między biurami lokalnymi a zespołami w Centrali,
◾ dbałość o terminowe przygotowanie raportów i zleconych zadań,
◾ wsparcie merytoryczne dla Klientów wewnętrznych z biur lokalnych (pomoc rozwiązywaniu problemów technicznych oraz metodologicznych),
◾ analiza trendów badania i praca nad jego rozwojem
Na stanowisku Key Account Managera dołączysz do zespołu, który jest odpowiedzialny za współpracę ze wszystkimi największymi w Polsce portalami internetowymi, telewizjami i stacjami radiowymi!
Będziesz odpowiadać za:
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Gemius, w tym:
- możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi klientami,
- sprzedaż usług (organizacja spotkań z klientami, prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków współpracy),
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami (obsługa przed i posprzedażowa, odpowiedź na zapytania klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów),
- proponowanie/ przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami klientów,
Dbanie o markę Gemius, w tym:
- nienaganną prezentację własnej osoby oraz firmy przed klientami,
-przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży,
administrowanie istniejącymi usługami, serwerami oraz siecią (z naciskiem na automatyzację i samonaprawianie)
tworzenie rozwiązań wysokowydajnych i zapewnianie HA
weryfikacja bezpieczeństwa rozwiązań
projektowanie usług we współpracy z deweloperami - od koncepcji do wdrożenia
po wdrożeniu do firmy specjalizacja w jednym z obszarów (np. DevOps, rozproszone bazy danych, testy penetracyjne, konteneryzacja, automatyczny monitoring, systemy przetwarzania telewizyjnego, rozproszony storage)
zbudowanie i zarządzanie zespołem, który będzie odpowiedzialny za jakość i tworzenie standardów zarządzania panelami badawczymi na różnych rynkach
zarządzanie panelami wykorzystującymi różnego rodzaju mierniki na wszystkich rynkach, na których operuje Gemius
poszukiwanie oraz ewaluowanie partnerów do współpracy w zakresie rekrutacji paneli badawczych z wykorzystaniem pasywnych mierników osobistych oraz domowych
ustalanie ram współpracy oraz startowanie rekrutacji paneli z miernikami osobistymi oraz domowymi z biurem lokalnym lub partnerem zgodnie z obowiązującym standardem metodologii
opracowanie oraz wdrożenie standardu szkoleń dla biur lokalnych w zakresie rekrutacji, utrzymania oraz ewaluacji paneli
operacjonalizacja procesu kontroli jakości paneli na wszystkich rynkach, w tym inwentaryzacja narzędzi badawczych i algorytmów doboru próby
organizowanie badania strukturalnego i/lub założycielskiego na danym rynku
odbiór mierników z zespołów technicznych po testach laboratoryjnych, a następnie organizacja testów pilotażowych technologii pomiarowej,
zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla zespołów lokalnych w zakresie logistyki oraz standardu komunikacji z panelistami (w tym programy lojalnościowe)
w roli Product Owner definiowanie i zarządzanie pracami rozwojowymi dla narzędzi do rekrutacji i zarządzania panelami we współpracy z zespołami IT
Szukamy osoby, która będzie koordynować i realizować projekty powiązane z badaniami Gemius (np. z gemiusAudience czy gemiusAdReal) we współpracy z zespołem analityków, deweloperów oraz pracowników oddziałów lokalnych wybranych rynków
Twoimi zadaniami będą:
- kompleksowa koordynacja i zarządzanie projektami badawczymi na wybranych rynkach zagranicznych (samodzielne podejmowanie decyzji, planowanie strategii działania, regularne monitorowanie postępów),
- współpraca z klientem przy definiowaniu jego potrzeb, oczekiwań, wymagań, prowadzenie spotkań, negocjacji,
- dbałość o najwyższą jakość dostarczanych przez nas danych, terminowe przygotowywanie raportów,
- ścisła współpraca z działami IT, oddziałami sprzedażowymi, działami operacyjnymi