Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
prace logistyczno-magazynowe, obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
prace logistyczno-magazynowe, obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
instalacja i serwis okablowania systemów niskoprądowych (systemy budynkowe oraz w samochodach i pojazdach)
montaż, podłączenie, konfiguracja, uruchamianie i serwis urządzeń i systemów niskoprądowych
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z instalowanymi systemami
konfiguracja, instalacja, serwis sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
praca w terenie (auto służbowe)- równoważny czas pracy- praca zmianowa (zmiana dzienna, nocna, weekendowa)
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
prace logistyczno-magazynowe, obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
instalacja i serwis okablowania systemów niskoprądowych (systemy budynkowe oraz w samochodach i pojazdach)
montaż, podłączenie, konfiguracja, uruchamianie i serwis urządzeń i systemów niskoprądowych
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z instalowanymi systemami
konfiguracja, instalacja, serwis sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
praca w terenie (auto służbowe)- równoważny czas pracy- praca zmianowa (zmiana dzienna, nocna, weekendowa)
Podział zadań (planowych i serwisowych) na trasy dzienne Serwisanta- z uwzględnieniem optymalizacji tras/ doświadczenia Serwisanta/ dostępnych narzędzi
Awizacja wizyt, kontakt z Klientem (jeśli wymagane)
Obsługa problemów w trakcie prac instalacyjnych i serwisowych (dostęp do frontu robót, procedury)
Kompletacja dokumentacji oraz weryfikacja poprawności wykonanych prac (protokoły, zdjęcia)
Weryfikacja wykonania planów dziennych/ tygodniowych oraz kontrola SLA
Podział zadań (planowych i serwisowych) na trasy dzienne Serwisanta- z uwzględnieniem optymalizacji tras/ doświadczenia Serwisanta/ dostępnych narzędzi
Awizacja wizyt, kontakt z Klientem (jeśli wymagane)
Obsługa problemów w trakcie prac instalacyjnych i serwisowych (dostęp do frontu robót, procedury)
Kompletacja dokumentacji oraz weryfikacja poprawności wykonanych prac (protokoły, zdjęcia)
Weryfikacja wykonania planów dziennych/ tygodniowych oraz kontrola SLA
Podział zadań (planowych i serwisowych) na trasy dzienne Serwisanta- z uwzględnieniem optymalizacji tras/ doświadczenia Serwisanta/ dostępnych narzędzi
Awizacja wizyt, kontakt z Klientem (jeśli wymagane)
Obsługa problemów w trakcie prac instalacyjnych i serwisowych (dostęp do frontu robót, procedury)
Kompletacja dokumentacji oraz weryfikacja poprawności wykonanych prac (protokoły, zdjęcia)
Weryfikacja wykonania planów dziennych/ tygodniowych oraz kontrola SLA
Raportowanie realizacyjne
Kontrola kosztów w projekcie: podwykonawcy, materiały, czas pracy, kurierzy
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
prace logistyczno-magazynowe, obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
prace logistyczno-magazynowe, obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
Podział zadań (planowych i serwisowych) na trasy dzienne Serwisanta- z uwzględnieniem optymalizacji tras/ doświadczenia Serwisanta/ dostępnych narzędzi
Awizacja wizyt, kontakt z Klientem (jeśli wymagane)
Obsługa problemów w trakcie prac instalacyjnych i serwisowych (dostęp do frontu robót, procedury)
Kompletacja dokumentacji oraz weryfikacja poprawności wykonanych prac (protokoły, zdjęcia)
Weryfikacja wykonania planów dziennych/ tygodniowych oraz kontrola SLA
Raportowanie realizacyjne
Kontrola kosztów w projekcie: podwykonawcy, materiały, czas pracy, kurierzy
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
Planowanie i koordynacja prac na różnych poziomach realizacji projektu,
Monitorowanie i koordynacja pracy zespołu projektowego,
Budowanie rozwiązań i optymalizacja procesów w ramach realizowanego projektu,
Przygotowywanie harmonogramów projektów i monitorowanie ich realizacji,
Kontrolowanie budżetu i zasobów projektu,
Zarządzanie komunikacją w projekcie poprzez organizowanie spotkań i przekazywanie ich wyników zespołowi, oraz zapewnienie efektywnego przepływu informacji,
Nadzór nad dokumentacją projektową tj. procedurami i instrukcjami wymaganymi przez wewnętrzne standardy ora specyfikę projektu,
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
Podział zadań (planowych i serwisowych) na trasy dzienne Serwisanta- z uwzględnieniem optymalizacji tras/ doświadczenia Serwisanta/ dostępnych narzędzi
Awizacja wizyt, kontakt z Klientem (jeśli wymagane)
Obsługa problemów w trakcie prac instalacyjnych i serwisowych (dostęp do frontu robót, procedury)
Kompletacja dokumentacji oraz weryfikacja poprawności wykonanych prac (protokoły, zdjęcia)
Weryfikacja wykonania planów dziennych/ tygodniowych oraz kontrola SLA
Raportowanie realizacyjne
Kontrola kosztów w projekcie: podwykonawcy, materiały, czas pracy, kurierzy
Podział zadań (planowych i serwisowych) na trasy dzienne Serwisanta- z uwzględnieniem optymalizacji tras/ doświadczenia Serwisanta/ dostępnych narzędzi
Awizacja wizyt, kontakt z Klientem (jeśli wymagane)
Obsługa problemów w trakcie prac instalacyjnych i serwisowych (dostęp do frontu robót, procedury)
Kompletacja dokumentacji oraz weryfikacja poprawności wykonanych prac (protokoły, zdjęcia)
Weryfikacja wykonania planów dziennych/ tygodniowych oraz kontrola SLA
Raportowanie realizacyjne
Kontrola kosztów w projekcie: podwykonawcy, materiały, czas pracy, kurierzy
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów