Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 13485 i 9000
Śnieżna 3, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawowanie funkcji Pełnomocnika ds. SZJ
Kompleksowy nadzór nad SZJ w spółce w tym organizacja i przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych, identyfikacja oraz nadzór nad zidentyfikowanymi niezgodnościami, nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz ocena skuteczności działań, dokumentowanie i weryfikacja realizacji celów jakości
Opracowywanie, nadzór i aktualizacja dokumentów (procedury, instrukcje, formularze) określających SZJ oraz dotyczących procesów niezwiązanych bezpośrednio z projektowaniem, wytwarzaniem i serwisem wyrobów medycznych, w tym współpraca z właścicielami procesów przy tworzenie dokumentacji systemowej, weryfikacja dokumentów pod względem formalnym oraz zgodności z zapisami procedur SZJ, okresowe przeglądy i wycofywanie dokumentów oraz bieżące prowadzenie ewidencji dokumentów systemowych
Monitorowanie procesów w tym zapewnienie zbierania informacji o procesach, analiza wskaźników dla procesów, identyfikacja niezgodności i działań doskonalących, przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem procesów i koordynacja działań po zgłoszeniach
Wdrażanie i nadzór nad wdrażaniem zmian w procesach oraz weryfikacja wdrożenia zmian i ocena skuteczności
Bieżący nadzór nad powstawaniem oraz tworzenie zapisów w obszarach: System, Sprzedaż i obsługa klienta, Zarządzanie i Administracja, Zarządzanie ryzykiem biznesowym, Kontrola jakości (system)
Planowanie i koordynowanie przeglądów zarządzania w tym przygotowywanie sprawozdań z działania SZJ oraz raportów podsumowujących, egzekwowanie raportów od właścicieli procesów
Zgłaszanie do URPLWMiPB incydentów medycznych lub podejrzenia wystąpienia incydentów medycznych oraz nadzór nad przebiegiem procesu po zgłoszeniu w tym uzupełnianie formularzy i przygotowywanie raportów, bieżący kontakt z URPLWMiPB oraz inicjalizacja oraz nadzór nad niezbędnymi działaniami korygującymi
Organizacja (cykliczna oraz na wniosek osoby od certyfikacji/właścicieli procesów) przeglądu zarządzania ryzykiem dla wyrobów, w tym: opracowanie planu, powołanie zespołu, przygotowanie podsumowania z przeglądu zarządzania oraz współpraca z właścicielami procesów w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka dla procesów
Nadzór nad szkoleniami w tym dokumentowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz organizacja, przeprowadzanie i wsparcie właścicieli procesów z przeprowadzania szkoleń z SZJ pracowników
Nadzór nad wyrobem po wprowadzeniu do obrotu w tym nadzorowanie zgłoszeń klientów dotyczących urządzeń medycznych oraz rozwiązań IT
Nadzór nad przygotowaniem do audytu zewnętrznego oraz planowanie i koordynacja przebiegu audytu w tym pozyskiwanie ofert, kontakt z jednostką notyfikowaną, aktywne uczestnictwo oraz wsparcie właścicieli procesów w trakcie audytu, nadzór nad niezgodnościami i potencjałami do doskonalenia oraz nad działaniami doskonalącymi zidentyfikowanymi wewnętrznie
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 13485 i 9000
Śnieżna 3, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawowanie funkcji Pełnomocnika ds. SZJ
Kompleksowy nadzór nad SZJ w spółce w tym organizacja i przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych, identyfikacja oraz nadzór nad zidentyfikowanymi niezgodnościami, nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz ocena skuteczności działań, dokumentowanie i weryfikacja realizacji celów jakości
Opracowywanie, nadzór i aktualizacja dokumentów (procedury, instrukcje, formularze) określających SZJ oraz dotyczących procesów niezwiązanych bezpośrednio z projektowaniem, wytwarzaniem i serwisem wyrobów medycznych, w tym współpraca z właścicielami procesów przy tworzenie dokumentacji systemowej, weryfikacja dokumentów pod względem formalnym oraz zgodności z zapisami procedur SZJ, okresowe przeglądy i wycofywanie dokumentów oraz bieżące prowadzenie ewidencji dokumentów systemowych
Monitorowanie procesów w tym zapewnienie zbierania informacji o procesach, analiza wskaźników dla procesów, identyfikacja niezgodności i działań doskonalących, przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem procesów i koordynacja działań po zgłoszeniach
Wdrażanie i nadzór nad wdrażaniem zmian w procesach oraz weryfikacja wdrożenia zmian i ocena skuteczności
Bieżący nadzór nad powstawaniem oraz tworzenie zapisów w obszarach: System, Sprzedaż i obsługa klienta, Zarządzanie i Administracja, Zarządzanie ryzykiem biznesowym, Kontrola jakości (system)
Planowanie i koordynowanie przeglądów zarządzania w tym przygotowywanie sprawozdań z działania SZJ oraz raportów podsumowujących, egzekwowanie raportów od właścicieli procesów
Zgłaszanie do URPLWMiPB incydentów medycznych lub podejrzenia wystąpienia incydentów medycznych oraz nadzór nad przebiegiem procesu po zgłoszeniu w tym uzupełnianie formularzy i przygotowywanie raportów, bieżący kontakt z URPLWMiPB oraz inicjalizacja oraz nadzór nad niezbędnymi działaniami korygującymi
Organizacja (cykliczna oraz na wniosek osoby od certyfikacji/właścicieli procesów) przeglądu zarządzania ryzykiem dla wyrobów, w tym: opracowanie planu, powołanie zespołu, przygotowanie podsumowania z przeglądu zarządzania oraz współpraca z właścicielami procesów w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka dla procesów
Nadzór nad szkoleniami w tym dokumentowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz organizacja, przeprowadzanie i wsparcie właścicieli procesów z przeprowadzania szkoleń z SZJ pracowników
Nadzór nad wyrobem po wprowadzeniu do obrotu w tym nadzorowanie zgłoszeń klientów dotyczących urządzeń medycznych oraz rozwiązań IT
Nadzór nad przygotowaniem do audytu zewnętrznego oraz planowanie i koordynacja przebiegu audytu w tym pozyskiwanie ofert, kontakt z jednostką notyfikowaną, aktywne uczestnictwo oraz wsparcie właścicieli procesów w trakcie audytu, nadzór nad niezgodnościami i potencjałami do doskonalenia oraz nad działaniami doskonalącymi zidentyfikowanymi wewnętrznie