Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista/Specjalistka ds. komunikacji
Szpitalna 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.06.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i poprowadzi działania komunikacyjne Funduszu Obywatelskiego: pomoże nam opowiedzieć o wspieranych przez Fundusz inicjatywach i budować środowisko osób i instytucji zainteresowanych wspieraniem aktywności obywatelskiej
Jeśli, tak jak my, marzysz o tym, żeby Polska była krajem, w którym wspólnotę tworzą świadomi, wolni, korzystający ze swoich praw i gotowi ich bronić obywatele i obywatelki. Obywatele_ki, którzy zabierają głos we wspólnych sprawach, czują swój wpływ, troszczą się o wspólnotę, szukając porozumienia z innymi mimo różnic
Jeśli zależy Ci na praworządnym i roztropnym państwie, które zostawia przestrzeń do aktywności obywatelskiej i samorządności lokalnej, a także jest wrażliwe na prawa i potrzeby każdego człowieka
Nie czekaj! Dołącz do zespołu Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca i Fundacji dla Polski
Czekamy na zgłoszenia osób, którym bliskie są tematy naszej działalności:
Prawa człowieka, prawa obywatelskie
Wsparcie uchodźców i uchodźczyń oraz migrantów i migrantek
Niezależność wymiaru sprawiedliwości
Lokalne działania strażnicze, kontrola instytucji publicznych
Rozmowa mimo różnic
Działania przeciw mowie nienawiści i radykalizacji
Społeczna obserwacja i monitoring mediów podczas procesu wyborczego
i działania edukacyjno-profrekwencyjne
Czym będziesz się zajmować:
Oddamy w Twoje ręce przygotowanie strategii komunikacji i prowadzenie działań komunikacyjnych Funduszu Obywatelskiego i innych programów Fundacji dla Polski
Poprosimy Cię o wyszukiwanie ciekawych historii do opowiedzenia wśród beneficjentów Funduszu i znajdowanie sposobów (również niestandardowych) ich opowiadania
Będziesz odpowiadać za rozwój komunikacji i przygotowanie treści w mediach społecznościowych i na stronie www, w tym koordynację przygotowania materiałów foto i wideo, wydarzeń online
Liczymy, że pomożesz nam rozwijać działania PR (w tym kontakty i współpracę z dziennikarzami i redakcjami) i będziesz reprezentować fundację w kontaktach z mediami
Nasze działania nie byłyby możliwe bez zaangażowania darczyńców – będziesz współpracować przy tworzeniu kampanii i komunikacji z darczyńcami (m.in. zadbasz o przygotowanie newslettera)