Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Doradca Podatkowy - Radca Prawny - Adwokat
Polska 15, Poznań
Wygasła: 04.03.2024
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie Klientom porad prawnych,
prowadzenie spraw Klientów Kancelarii;
udział w postępowaniach procesowych i zastępstwo Klienta w sądach,
doradztwo w zakresie bieżącej działalności podmiotów gospodarczych - prawo spółek, prawo pracy, kontrakty handlowe, incydentalnie windykacja należności,
w przypadku posiadania stosownych kompetencji - doradztwo podatkowe;
bieżące doradztwo w zakresie prawa nieruchomości,
sporządzanie opinii prawnych i umów gospodarczych,
opiniowanie projektów umów i planowanych przedsięwzięć gospodarczych pod względem zgodności z prawem,
udział w transakcjach M&A, przekształceniach, połączeniach i podziałach spółek, w tym przeprowadzanie audytów prawnych nieruchomości oraz spółek
organizacja i nadzór pracy sekretariatu Kancelarii;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji (odbieranie i wysyłanie poczty, przesyłek kurierskich, czuwanie nad skrzynką mailową, skanowanie, kopiowanie i archiwizacja dokumentów);
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
obsługa kalendarza kancelarii w zakresie spotkań i terminów;
przyjmowanie gości Kancelarii, przygotowanie i obsługa sali konferencyjnej;
kontakt z Klientami Kancelarii, sądami, czy organami administracji;
wsparcie prawników w zakresie prowadzenia bieżących spraw - w zależności od kompetencji również tworzenie projektów podstawowych pism prawnych;
bieżące zadania administracyjno-biurowe (np. zamówienia materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych)
organizacja i nadzór pracy sekretariatu Kancelarii;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji (odbieranie i wysyłanie poczty, przesyłek kurierskich, czuwanie nad skrzynką mailową, skanowanie, kopiowanie i archiwizacja dokumentów);
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
obsługa kalendarza kancelarii w zakresie spotkań i terminów;
przyjmowanie gości Kancelarii, przygotowanie i obsługa sali konferencyjnej;
kontakt z Klientami Kancelarii, sądami, czy organami administracji;
wsparcie prawników w zakresie prowadzenia bieżących spraw - w zależności od kompetencji również tworzenie projektów podstawowych pism;
bieżące zadania administracyjno-biurowe (np. zamówienia materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych);
organizacja i nadzór pracy sekretariatu Kancelarii;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji (odbieranie i wysyłanie poczty, przesyłek kurierskich, czuwanie nad skrzynką mailową, skanowanie, kopiowanie i archiwizacja dokumentów);
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
obsługa kalendarza kancelarii w zakresie spotkań i terminów;
przyjmowanie gości Kancelarii, przygotowanie i obsługa sali konferencyjnej;
kontakt z Klientami Kancelarii, sądami, czy organami administracji;
wsparcie prawników w zakresie prowadzenia bieżących spraw - w zależności od kompetencji również tworzenie projektów podstawowych pism;
bieżące zadania administracyjno-biurowe (np. zamówienia materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych);
organizacja i nadzór pracy sekretariatu Kancelarii;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji (odbieranie i wysyłanie poczty, przesyłek kurierskich, czuwanie nad skrzynką mailową, skanowanie, kopiowanie i archiwizacja dokumentów);
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
obsługa kalendarza kancelarii w zakresie spotkań i terminów;
przyjmowanie gości Kancelarii, przygotowanie i obsługa sali konferencyjnej;
kontakt z Klientami Kancelarii, sądami, czy organami administracji;
wsparcie prawników w zakresie prowadzenia bieżących spraw;
bieżące zadania administracyjno - biurowe (np. zamówienia materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych);
organizacja i nadzór pracy sekretariatu Kancelarii;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji (odbieranie i wysyłanie poczty, przesyłek kurierskich, czuwanie nad skrzynką mailową, skanowanie, kopiowanie i archiwizacja dokumentów);
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
obsługa kalendarza kancelarii w zakresie spotkań i terminów;
przyjmowanie gości Kancelarii, przygotowanie i obsługa sali konferencyjnej;
kontakt z Klientami Kancelarii, sądami, czy organami administracji;
wsparcie prawników w zakresie prowadzenia bieżących spraw;
bieżące zadania administracyjno - biurowe (np. zamówienia materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych);