Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kierownik Zmiany Zespołu ds. Utrzymania Czystości – Regent Warsaw Hotel
Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Pomoc Kierownikowi Zespołu ds. Utrzymania Czystości w zarządzaniu działem dla zapewnienia maksymalnej satysfakcji gości
W razie konieczności pomoc w sprzątaniu pokoi hotelowych, utrzymaniu porządku na korytarzach, salach konferencyjnych oraz innych pomieszczeniach wspólnych znajdujących się na terenie Hotelu
Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu
Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki itp.)
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i utrzymanie standardów
Profesjonalna i skuteczna obsługa gości
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu gości
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Twoja misja to: witanie naszych Gości, meldowanie i wymeldowywanie, wystawianie rachunków za pobyt, udzielanie informacji, obsługa Gości konferencyjnych, bieżąca współpraca z innymi działami hotelu, prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurą
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik działu Gastronomii
Żwirki i Wigury 1h, Włochy, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Twoja misja to: zarządzanie działem gastronomii – organizowanie promocji, planowanie kalendarza wydarzeń; planowanie czasu pracy oraz koordynowanie pracy podległych pracowników i jakości serwisu; współpraca z firmami dot. pracowników outsourcingowych; prowadzenie dokumentacji towarowej działu oraz kontrolowanie kosztów; współpraca z innymi działami w hotelu; pomoc w pracy operacyjnej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. relacji z Gośćmi - Guest Experience Manager
Żwirki i Wigury 1H, Włochy, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Godne reprezentowanie obiektu i kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu
Dbanie o pozytywne wrażenia Gości z pobytu
Aktywne słuchanie opinii Gości na temat hotelu i przekazywanie tych wiadomości przełożonym
Odpowiadanie na wszelkie pytania, potrzeby i prośby Gości, analiza i przewidywanie potrzeb Gości hotelowych przy jednoczesnym szybkim ich spełnianiu
Rozwiązywanie problemów i skarg Gości w profesjonalny sposób
Kontrola i koordynacja przyjazdów i wyjazdów Gości VIP
Nawiązywanie długotrwałych pozytywnych relacji z Gośćmi
Odpowiadanie na opinie o hotelu umieszczone na portalach internetowych
Dbanie o celebrowanie ważnych dla Gości uroczystości, bądź wydarzeń
Towarzyszenie Gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w celu stworzenia i zagwarantowania usług najwyższej jakości
Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół kucharzy w stałym rozwoju usług kulinarnych pod nadzorem Szefa Kuchni. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku, będzie przygotowywanie i realizacja zamówień gości hotelowych. Jeśli chciałbyś dołączyć do zgranego i zmotywowanego zespołu pracowników, zapraszamy do przesłania aplikacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Kucharz a’ la carte
Żwirki i Wigury 1H, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Wspieranie Szefa Kuchni w zakresie zarządzania i koordynacji wszelkich działań kuchni hotelowej
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości wydawanych potraw a’la carte
obsługa prawna w zakresie prawa administracyjnego i cywilnego, w tym w szczególności w zakresie realizacji inwestycji budowlanych,
obsługa prawna w zakresie tworzenia i opiniowania umów cywilnoprawnych, w szczególności w zakresie umów o prace projektowe, umów o generalne wykonawstwo prac budowlanych, umów infrastrukturalnych,
obsługa prawna w zakresie prawa administracyjnego związanego procesem budowlanym, w tym w szczególności związana z uzyskiwaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, pozwoleniu na użytkowanie oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień,
obsługa prawna w zakresie uzgodnień, umów oraz porozumień z gestorami mediów, zarządcami dróg i innymi podmiotami zaangażowanymi w proces budowlany,
obsługa prawna w zakresie sporów sadowych, w szczególności związanych z realizacją inwestycji budowlanych, rozliczeń końcowych, w tym z podwykonawcami, należytego wykonania umów, w tym usunięcia wad i usterek
Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół kucharzy w stałym rozwoju usług kulinarnych pod nadzorem Szefa Kuchni. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku, będzie przygotowywanie i realizacja zamówień gości hotelowych. Jeśli chciałbyś dołączyć do zgranego i zmotywowanego zespołu pracowników, zapraszamy do przesłania aplikacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner
Żwirki i Wigury 1j, Włochy, Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przyjmowanie zamówień od Gości oraz ich serwowanie. Obsługa kasy kelnerskiej. Obsługa gości w restauracji oraz barze. Współpraca z działem kuchni w wydawaniu dań. Realizacja bieżących zadań operacyjnych
Kierownik Zmiany Recepcji / Front Office Supervisor
Żwirki i Wigury 1H, Włochy, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kieruje pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dąży do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać
Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w segmencie indywidualnym i B2B (firmy, biura podróży, organizatorzy spotkań) w celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych,
Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami,
Prowadzenie efektywnej działalności marketingowej mającej na celu zwiększenie sprzedaży usług hotelu
Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej hotelu 3* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać
Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Kierownik Zmiany Recepcji / Front Office Supervisor
Żwirki i Wigury 1H, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kieruje pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dąży do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Kierowanie pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie jak najlepszej obsługi gości hotelowych zgodnie z przyjętymi standardami. Do codziennych obowiązków będzie należało profesjonalne świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem, wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji gościom o usługach hotelowych, dokonywanie rezerwacji i reagowanie na bieżące potrzeby gości hotelowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu – Regent Warsaw Hotel
Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Tworzenie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 5* w celu zwiększania przychodów z działalności hotelowej oraz uzyskiwanie zaplanowanych wyników ze sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych, konferencyjno-bankietowych,
Aktywny udział w tworzeniu rocznego planu sprzedażowego oraz budżetu marketingowego, prognozowanie oraz analiza raportów sprzedażowych,
Aktywne pozyskiwanie nowego biznesu, przeprowadzanie negocjacji handlowych, a także budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami,
Koordynowanie pracy działu sprzedaży grup i konferencji w celu zapewnienia optymalnych wyników,
Reprezentowanie hotelu na spotkaniach zewnętrznych, w tym udział w targach i innych wydarzeniach promujących hotel w celu pozyskiwania i rozwijania relacji biznesowych,
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji,
Rekrutacja i budowanie zespołu oraz jego szkolenie,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji,
Zdolność myślenia strategicznego, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, pod ogólnym kierunkiem i nadzorem Kierownika Działu Technicznego, będzie odpowiedzialna za stan i bezpieczeństwo techniczne budynku wraz z wyposażeniem, zgodność prowadzonych prac z obowiązującymi przepisami i normami, przygotowanie obiektu do wszystkich kontroli Państwowych i korporacyjnych, związanych z eksploatacją i stanem technicznym budynku Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe i bezawaryjne działanie wszystkich systemów i urządzeń zainstalowanych w obiekcie wraz z wyposażeniem AV. Poszukujemy kandydatów, którzy odznaczają się wysokim wskaźnikiem empatii, gościnności i zdolności rozwiązywania problemów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu – Regent Warsaw Hotel
Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, przeprowadzanie negocjacji handlowych, a także budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami
Współtworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 5* w celu zwiększania przychodów z działalności hotelowej oraz uzyskiwanie zaplanowanych wyników ze sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych, konferencyjno-bankietowych
Reprezentowanie hotelu na spotkaniach zewnętrznych, w tym udział w targach i innych wydarzeniach promujących hotel
Prezentacja oferty hotelowej w trakcie bezpośrednich spotkań z Klientami
Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać
Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Kierownik Zmiany Recepcji / Front Office Supervisor
Żwirki i Wigury 1H, Włochy, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kieruje pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dąży do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Kierowanie pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Przyjmowanie zamówień od Gości oraz ich serwowanie. Obsługa kasy kelnerskiej. Obsługa gości w restauracji oraz barze. Współpraca z działem kuchni w wydawaniu dań. Realizacja bieżących zadań operacyjnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Barman
Żwirki i Wigury 1j, Włochy, Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Przyjmowanie zamówień od Gości oraz ich serwowanie. Obsługa kasy kelnerskiej. Przygotowywanie drinków oraz ich serwowanie. Współpraca z działem kuchni w wydawaniu dań. Realizacja bieżących zadań operacyjnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Recepcji - Barman
Bukowska 303, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa Gościa hotelowego (recepcja i bar)
Kierowanie pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie jak najlepszej obsługi gości hotelowych zgodnie z przyjętymi standardami. Do codziennych obowiązków będzie należało profesjonalne świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem, wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji gościom o usługach hotelowych, dokonywanie rezerwacji i reagowanie na bieżące potrzeby gości hotelowych
Twoja misja to: witanie naszych Gości, meldowanie i wymeldowywanie, wystawianie rachunków za pobyt, udzielanie informacji, obsługa Gości konferencyjnych, bieżąca współpraca z innymi działami hotelu, prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurą
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w segmencie indywidualnym i B2B (firmy, biura podróży, organizatorzy spotkań) w celu realizacji zakładanych planów sprzedażowych,
Budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami,
Prowadzenie efektywnej działalności marketingowej mającej na celu zwiększenie sprzedaży usług hotelu
Maksymalizację zysków z konferencji i imprez oraz aktywny udział w realizacji strategii sprzedażowej hotelu 3* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji,
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Kierownik Zmiany Zespołu ds. Utrzymania Czystości – Regent Warsaw Hotel
Warszawa
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Pomoc Kierownikowi Zespołu ds. Utrzymania Czystości w zarządzaniu działem dla zapewnienia maksymalnej satysfakcji gości
W razie konieczności pomoc w sprzątaniu pokoi hotelowych, utrzymaniu porządku na korytarzach, salach konferencyjnych oraz innych pomieszczeniach wspólnych znajdujących się na terenie Hotelu
Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu
Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki itp.)
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i utrzymanie standardów
Profesjonalna i skuteczna obsługa gości
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu gości
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji
Kierowanie pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Twoja misja to: witanie naszych Gości, meldowanie i wymeldowywanie, wystawianie rachunków za pobyt, udzielanie informacji, obsługa Gości konferencyjnych, bieżąca współpraca z innymi działami hotelu, prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurą
Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół kucharzy w stałym rozwoju usług kulinarnych pod nadzorem Szefa Kuchni. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku, będzie przygotowywanie i realizacja zamówień gości hotelowych. Jeśli chciałbyś dołączyć do zgranego i zmotywowanego zespołu pracowników, zapraszamy do przesłania aplikacji
Twoja misja to: witanie naszych Gości, meldowanie i wymeldowywanie, wystawianie rachunków za pobyt, udzielanie informacji, obsługa Gości konferencyjnych, bieżąca współpraca z innymi działami hotelu, prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurą
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner / Kelnerka
Juliusza Słowackiego 220, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Twoja misja to: przyjmowanie zamówień od Gości oraz ich serwowanie. Obsługa kasy kelnerskiej. Przygotowywanie napoi oraz drinków. Współpraca z działem kuchni w sprawnym wydawaniu dań. Realizacja bieżących zadań operacyjnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz (K/M)
Świętopełka 11, Jurata, Jurata (pow. pucki)
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
przygotowywanie produktów oraz dań wg receptur i standardów,
dbałość o jakość wydawanych dań,
umiejętność pracy w zespole,
gotowość do pracy w systemie zmianowym,
dbałość o porządek oraz higienę na stanowisku pracy
Twoja misja to: planowanie czasu pracy podległych pracowników, prowadzenie dokumentacji towarowej działu, koordynowanie pracy podległych pracowników, prowadzenie dokumentacji kontraktowej związanej z organizacją konferencji, pomoc w pracy operacyjnej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zakupów
Warszawa
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrzną procedurą zakupową
Przygotowanie zapytań ofertowych, koordynowanie procesu składania ofert i ich oceny handlowej
Przeprowadzanie negocjacji handlowych i sporządzanie wymaganej dokumentacji
Optymalizacja procesów zakupowych poprzez konsolidację zakupów
Prowadzenie analiz rynku w zakresie cen towarów i usług oraz innych warunków handlowych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności w zakresie zakupów
Opracowywanie umów z dostawcami oraz koordynacja obiegu tych dokumentów
Wsparcie klienta wewnętrznego w wyegzekwowaniu realizacji warunków przez dostawcę
Poszukiwanie nowych dostawców oraz monitoring rynku dostawców
Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji z obecnymi dostawcami
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizacji potrzeb zakupowych
Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu – Regent Warsaw Hotel
Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Tworzenie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu 5* w celu zwiększania przychodów z działalności hotelowej oraz uzyskiwanie zaplanowanych wyników ze sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych, konferencyjno-bankietowych,
Aktywny udział w tworzeniu rocznego planu sprzedażowego oraz budżetu marketingowego, prognozowanie oraz analiza raportów sprzedażowych,
Aktywne pozyskiwanie nowego biznesu, przeprowadzanie negocjacji handlowych, a także budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami,
Koordynowanie pracy działu sprzedaży grup i konferencji w celu zapewnienia optymalnych wyników,
Reprezentowanie hotelu na spotkaniach zewnętrznych, w tym udział w targach i innych wydarzeniach promujących hotel w celu pozyskiwania i rozwijania relacji biznesowych,
Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji,
Rekrutacja i budowanie zespołu oraz jego szkolenie,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji,
Zdolność myślenia strategicznego, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
Kierownik Zmiany Zespołu ds. Utrzymania Czystości (Hotel Regent)
Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Pomoc Kierownikowi Zespołu ds. Utrzymania Czystości w zarządzaniu działem dla zapewnienia maksymalnej satysfakcji gości,
Pomoc przełożonemu w planowaniu tygodniowego grafiku i harmonogramów pracy,
Sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymanie porządku na korytarzach, salach konferencyjnych oraz innych pomieszczeniach wspólnych znajdujących się na terenie Hotelu,
Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu
Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki itp.)
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i utrzymanie standardów,
Profesjonalna i skuteczna obsługa gości,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu gości,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji,
Kieruje pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu PHH;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiada za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dąży do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Kierowanie pracą Recepcji - stale monitoruje część recepcyjna zgodnie z procedurą audytu Polskiego Holdingu Hotelowego;
Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International;
Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp;
Twoja misja to: witanie naszych Gości, meldowanie i wymeldowywanie, wystawianie rachunków za pobyt, udzielanie informacji, obsługa Gości konferencyjnych, bieżąca współpraca z innymi działami hotelu, prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurą
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelner / Kelnerka
Juliusza Słowackiego 220, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Twoja misja to: przyjmowanie zamówień od Gości oraz ich serwowanie. Obsługa kasy kelnerskiej. Przygotowywanie napoi oraz drinków. Współpraca z działem kuchni w sprawnym wydawaniu dań. Realizacja bieżących zadań operacyjnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik
Żwirki i Wigury 1j, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół techników w hotelu. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku, będzie realizacja bieżących zadań operacyjnych z zakresu technicznego. Drobne naprawy w obiekcie. Jeśli chciałbyś dołączyć do zgranego i zmotywowanego zespołu pracowników, zapraszamy do przesłania aplikacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Zmiany - Bankiety
Żwirki i Wigury 1j, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Twoja misja to: planowanie czasu pracy podległych pracowników, prowadzenie dokumentacji towarowej działu, koordynowanie pracy podległych pracowników, prowadzenie dokumentacji kontraktowej związanej z organizacją konferencji, pomoc w pracy operacyjnej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Ładu Korporacyjnego i Obsługi Organów
Jadwisin (pow. legionowski)
Wygasła: 07.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie projektów dokumentów korporacyjnych dla organów spółki - w tym projektów wniosków, uchwał, protokołów, sprawozdań merytorycznych (ad hoc, bieżących i okresowych), pism,
uczestniczenie i protokołowanie posiedzeń organów Spółki,
sporządzanie projektów aktów i regulacji wewnętrznych,
prowadzenie rejestru uchwał organów i pełnomocnictw,
kontakt i bieżąca współpraca z nadzorem właścicielskim w Grupie Kapitałowej,
wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół kucharzy w stałym rozwoju usług kulinarnych pod nadzorem Szefa Kuchni. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku, będzie przygotowywanie i realizacja zamówień gości hotelowych. Jeśli chciałbyś dołączyć do zgranego i zmotywowanego zespołu pracowników, zapraszamy do przesłania aplikacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Zmiany Recepcji (Hotel Regent)
Warszawa
Wygasła: 28.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie, koordynowanie i kontrola zmiany,
Kontrola właściwego obiegu dokumentów,
Profesjonalna, skuteczna i elastyczna obsługa gości hotelu: meldowanie (check-in) i wymeldowywanie (check-out),
Przyjmowanie płatności za pobyt oraz wystawianie faktur,
Udzielanie informacji na temat bieżącej oferty oraz świadczonych przez hotel usług,
Profesjonalna, skuteczna i elastyczna obsługa Gości,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji,
Kierownik Zmiany Zespołu ds. Utrzymania Czystości (Hotel Regent)
Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Pomoc Kierownikowi Zespołu ds. Utrzymania Czystości w zarządzaniu działem dla zapewnienia maksymalnej satysfakcji gości,
Pomoc przełożonemu w planowaniu tygodniowego grafiku i harmonogramów pracy,
Sprzątanie pokoi hotelowych, utrzymanie porządku na korytarzach, salach konferencyjnych oraz innych pomieszczeniach wspólnych znajdujących się na terenie Hotelu,
Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu
Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki itp.)
Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i utrzymanie standardów,
Profesjonalna i skuteczna obsługa gości,
Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu gości,
Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji,
Twoja misja to: witanie naszych Gości, meldowanie i wymeldowywanie, wystawianie rachunków za pobyt, udzielanie informacji, obsługa Gości konferencyjnych, bieżąca współpraca z innymi działami hotelu, prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurą