Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
odpowiedzialność za kompleksowe przygotowanie profesjonalnych materiałów produktowych: głównie wizualizacje, a także izometrie, zestawy produktowe i inne
przygotowywanie najwyższej jakości wizualizacji foto-realistycznych niezbędnych do opracowania materiałów marketingowych (m.in. pod stronę internetową, katalogi)
doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz do materiałów mających na celu promocje określonych produktów z portfolio marek firmy Nowy Styl
obróbka graficzna obrazów i innych materiałów – postprodukcja
odpowiedzialność za kompleksowe przygotowanie profesjonalnych materiałów produktowych: głównie wizualizacje, a także izometrie, zestawy produktowe i inne
przygotowywanie najwyższej jakości wizualizacji foto-realistycznych niezbędnych do opracowania materiałów marketingowych (m.in. pod stronę internetową, katalogi)
doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz do materiałów mających na celu promocje określonych produktów z portfolio marek firmy Nowy Styl
obróbka graficzna obrazów i innych materiałów – postprodukcja
samodzielne tworzenie planów oraz prowadzenie zewnętrznych i wewnętrznych działań komunikacyjnych – w Polsce i zagranicą
prowadzenie relacji z mediami, w tym: planowanie, realizacja i monitorowanie inicjatyw medialnych; przygotowywanie materiałów dla mediów; utrzymywanie stałych kontaktów z dziennikarzami
prowadzenie projektów związanych z budowaniem wizerunku firmy – tj. komunikowanie działalności, wydarzeń czy mocnych stron organizacji do grup docelowych
współpraca z Zarządem w zakresie PR, komunikacji zewnętrznej, udzielania wywiadów i inne
opracowywanie i redagowanie tekstów i materiałów na potrzeby promocji, w tym informacji prasowych, artykułów, prezentacji, treści do social mediów
aktualizowanie baz mediów
współpraca z zespołami marketingu z innych krajów, w których firma ma biura
prowadzenie relacji z mediami, w tym: planowanie, realizacja i monitorowanie inicjatyw medialnych; przygotowywanie materiałów dla mediów; utrzymywanie stałych kontaktów z dziennikarzami
opracowywanie i redagowanie tekstów i materiałów na potrzeby promocji, w tym informacji prasowych, artykułów, prezentacji, treści do social mediów
współpraca z Zarządem w zakresie PR, komunikacji zewnętrznej, udzielania wywiadów i inne
prowadzenie projektów związanych z budowaniem wizerunku firmy – tj. komunikowanie działalności, wydarzeń czy mocnych stron organizacji do grup docelowych
aktualizowanie baz mediów
współpraca z zespołami marketingu z innych krajów, w których firma ma biura
prowadzenie projektów związanych z budowaniem wizerunku firmy – tj. komunikowanie działalności, wydarzeń czy mocnych stron organizacji do grup docelowych
opracowywanie i redagowanie tekstów i materiałów na potrzeby promocji, w tym informacji prasowych, artykułów, prezentacji, raportów, treści do social mediów
zarządzanie firmowym serwisem internetowym w zakresie treści korporacyjnych (np. o firmie, o zrównoważonym rozwoju, aktualności), praca przy użyciu CMS
prowadzenie komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem narzędzi takich jak np. newsletter dla pracowników czy intranet
działania wspierające kulturę korporacyjną i employer branding (materiały, konkursy, eventy, inne)
współpraca z zewnętrzną ekipą filmową przy przygotowywaniu promocyjnych materiałów wideo
wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu komunikacji i PR
współpraca z zespołami marketingu z innych krajów, w których firma ma oddziały
kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż, w tym: katalogi, storna www, prezentacje, broszury, materiały wizerunkowe, newslettery
praca nad katalogami produktowymi od pomysłu i stworzenia makiety, poprzez realizację sesji fotograficznej, aż po zaplanowanie strategii jego komunikacji i promocję
planowanie i realizacja projektów komunikacyjnych w Social Mediach
monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji
udział w szkoleniach produktowych celem prezentacji wypracowanej dla produktu komunikacji marketingowej
bliska współpraca z działami biorącymi udział w procesie wprowadzenia produktu do sprzedaży
organizacja druku katalogów i broszur
dbałość o spójną komunikację
udział w projektach marketingowych takich jak: targi branżowe, tworzenie layotów pod nowe materiały, tworzenie animacji/materiałów video, instrukcje użytkowania, wzorniki
kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż, w tym: katalogi, storna www, prezentacje, broszury, materiały wizerunkowe, newslettery
praca nad katalogami produktowymi od pomysłu i stworzenia makiety, poprzez realizację sesji fotograficznej, aż po zaplanowanie strategii jego komunikacji i promocję
planowanie i realizacja projektów komunikacyjnych w Social Mediach
monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji
udział w szkoleniach produktowych celem prezentacji wypracowanej dla produktu komunikacji marketingowej
bliska współpraca z działami biorącymi udział w procesie wprowadzenia produktu do sprzedaży
organizacja druku katalogów i broszur
dbałość o spójną komunikację
udział w projektach marketingowych takich jak: targi branżowe, tworzenie layotów pod nowe materiały, tworzenie animacji/materiałów video, instrukcje użytkowania, wzorniki
prowadzenie projektów związanych z budowaniem wizerunku firmy – tj. komunikowanie działalności, wydarzeń czy mocnych stron organizacji do grup docelowych
opracowywanie i redagowanie tekstów i materiałów na potrzeby promocji, w tym informacji prasowych, artykułów, prezentacji, treści do social mediów
prowadzenie komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem narzędzi takich jak np. newsletter dla pracowników czy intranet
wprowadzanie usprawnień do komunikacji wewnętrznej, zgłaszanie propozycji nowych rozwiązań
prowadzenie relacji z mediami i aktualizowanie baz mediów
działania wspierające kulturę korporacyjną i employer branding (materiały, konkursy, eventy, inne)
wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu komunikacji i PR
współpraca z zespołami marketingu z innych krajów, w których firma ma biura
ESG Specialist: Environmental, Social & Governance Specialist
Jasło
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja działań, zbieranie i weryfikacja danych niezbędnych do przygotowania cyklicznego raportu zrównoważonego rozwoju firmy Nowy Styl, cyklicznego raportu EcoVadis oraz innych raportów/certyfikatów/rankingów w tym obszarze
bieżące monitorowanie danych pozyskiwanych w ramach raportów ilościowych i jakościowych dot. ESG
doradztwo w zakresie zagadnień związanych ze Zrównoważonym Rozwojem i CSR w firmie (wsparcie działów handlowych, działu zarządzania produktem oraz działu zakupów strategicznych)
przygotowywanie i aktualizacja bieżących informacji z obszaru CSR
przygotowywanie materiałów promujących w/w obszary w zakresie polityk firmy czy produktów organizacji, w tym współpraca i kontakty z klientami
monitoring trendów rynkowych i legislacji w zakresie ESG