Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Technik wdrożenia farb drukarskich
Białystok
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów
Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzedaży poprzez doradztwo dla obecnych i potencjalnych klientów
Prowadzenie testów u klientów
Sporządzanie raportów z prób
Rozpatrywanie reklamacji
Wsparcie mieszalni w zakresie kolorymetrii
Szkolenie techniczne klienta na miejscu
Wsparcie aplikacyjne laboratorium badawczo-rozwojowego w rozwoju produktów
Wsparcie techniczne na miejscu u klienta w celu zapewnienia klientowi pomocy w doborze materiału, ustawieniach maszyny, konfiguracji maszyny itp. w celu uzyskania jak najlepszych wyników drukowania przy użyciu produktów Z + G
Rozwiązywanie problemów u klienta, w przypadkach, w których złożoność zadania przekracza wiedzę techniczną aplikacyjną przedstawiciela handlowego
Instalacja, demonstracja i szkolenie klientów w zakresie systemów kolorymetrycznych, mieszania kolorów i systemów dozowania
Wsparcie techniczne i doradztwo kolorymetryczne dla naszych klientów