Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współtworzenie i aktualizowanie wewnętrznych zasad realizacji programu Erasmus+
planowanie i wdrażania usprawnień do realizacji programu Erasmus+ w uczelni (dostosowanie procesów do nowych wymogów wprowadzanych w perspektywie finansowanej 2021-2027)
opracowywanie wniosków o dofinansowanie działań w programie Erasmus+
sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby zewnętrzne oraz wewnętrzne
bieżąca współpraca z Narodową Agencją Programu Erasmus+, w zakresie: wniosków o fundusze, przekazywanie sprawozdań, raportów, umów, udziału w szkoleniach i spotkaniach informacyjnych
przygotowywanie i prowadzenie rekrutacji uczestników programu Erasmus+
promocja i informowanie pracowników i studentów o celach, możliwościach i zasadach programu Erasmus+,
współpraca z organizacjami przyjmującymi w zakresie przygotowywania i przekazywania dokumentów, monitorowanie wymiany, rozliczania mobilności
przygotowywanie dokumentów, rozliczanie mobilności i obsługa uczestników programu Erasmus+
administrowanie strony internetowej Uczelni dot. Programu Erasmus+
Specjalista ds. Promocji i Rekrutacji Międzynarodowej
Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rekrutacja i obsługa kandydatów na studia w języku angielskim z kraju i z zagranicy: informowaniem kandydatów o szczegółach oferty i procesu rekrutacyjnego na studia drogą mailową, telefoniczną i bezpośrednio, przyjmowaniem aplikacji na studia oraz ich weryfikacją, przygotowywaniem zaświadczeń i dokumentów niezbędnych w procedurze wizowej),
aktywne pozyskiwanie studentów z rynków zagranicznych: rekrutacją bezpośrednią oraz nawiązywaniem kontaktów z partnerami podczas zagranicznych wyjazdów i targów edukacyjnych, stałą analizą potencjalnych i obecnych rynków, analizą możliwości promocji Uczelni za granicą,
obsługa administracyjna procesu rekrutacyjnego: organizacją i archiwizacją dokumentacji związanej z rekrutacją, zapewnieniem prawidłowego procesu obiegu informacji, współpracą i obsługą administracyjną rekrutacji realizowanej za pośrednictwem agencji zagranicznych,
współtworzenie materiałów promocyjnych: katalogów, broszur, ulotek, newsletterów, prezentacji w języku angielskim,
promocja rekrutacji na studia, w tym organizacją i uczestnictwem w zagranicznych targach edukacyjnych oraz drzwiach otwartych
organizacją i prowadzeniem wydarzeń ogólnouczelnianych budujących wizerunek Uczelni i promujących jej działalność,
promocją rekrutacji na studia, w tym organizacją i uczestnictwem w targach edukacyjnych oraz drzwiach otwartych,
współtworzeniem materiałów promocyjnych: katalogów, broszur, ulotek, newsletterów, prezentacji i innych materiałów promocyjnych,
opracowywaniem i wdrażanie działań reklamowych Uczelni,
nadzorem nad treścią i redakcją strony internetowej oraz dbałością o jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych,
publikacją postów i ich moderacją (odpowiadanie na pytania i komentarze), utrzymywaniem zaangażowania w mediach społecznościowych poprzez prowadzenie efektywnego dialogu oraz pisanie kreatywnych i informacyjnych treści
sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie zatrudnionych pracowników, zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego, wyrejestrowywanie z ZUS, , wystawianie zaświadczeń o stażu pracy na żądanie pracownika, archiwizowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ewidencji czasu pracy , urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Promocji
Henryka Sienkiewicza 9, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 06.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
organizacją i prowadzeniem wydarzeń ogólnouczelnianych budujących wizerunek Uczelni i promujących jej działalność,
promocją rekrutacji na studia, w tym organizacją i uczestnictwem w targach edukacyjnych oraz drzwiach otwartych,
współtworzeniem materiałów promocyjnych: katalogów, broszur, ulotek, newsletterów, prezentacji i innych materiałów promocyjnych,
opracowywaniem i wdrażanie działań reklamowych Uczelni,
nadzorem nad treścią i redakcją strony internetowej oraz dbałością o jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych,
publikacją postów i ich moderacją (odpowiadanie na pytania i komentarze), utrzymywaniem zaangażowania w mediach społecznościowych poprzez prowadzenie efektywnego dialogu oraz pisanie kreatywnych i informacyjnych treści