Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (38)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 38 )
Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. PKPiR
Pułtusk
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1/ Prowadzenie pod nadzorem głównego księgowego klientów pod kątem książki przychodów i rozchodów (MK Rzeczpospolita), dla osób posiadających kwalifikacje również możliwa pełna księgowość i rozwój w tym zakresie:)
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT
możliwość awansu na stanowisko Specjalisty i Starszego Specjalisty w danej dziedzinie, w tym uzyskania większych zarobków
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT
możliwość awansu na stanowisko Specjalisty i Starszego Specjalisty w danej dziedzinie, w tym uzyskania większych zarobków
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT
możliwość awansu na stanowisko Specjalisty i Starszego Specjalisty w danej dziedzinie, w tym uzyskania większych zarobków
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT
możliwość awansu na stanowisko Specjalisty i Starszego Specjalisty w danej dziedzinie, w tym uzyskania większych zarobków
Prowadzenie księgowości pod nadzorem Głównego Księgowego wybranych klientów Kancelarii pełna księgowość, księgowość uproszczona kpir (głównie na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita),
Jana Nowaka-Jeziorańskiego 44, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie księgowości pod nadzorem Głównego Księgowego wybranych klientów Kancelarii pełna księgowość, księgowość uproszczona kpir (głównie na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita),
Samodzielne prowadzenie księgowości wybranych kluczowych klientów kancelarii (pełna księgowość, książka przychodów i rozchodów), praca na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita
Sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań do GUS i innych analiz, sprawozdań dla zewnętrznych instytucji
Sporządzanie wymaganych deklaracji podatkowych w tym w szczególności: VAT, CIT, PIT, PCC
Współpraca z działem kadry i płace, działem doradztwa podatkowego i obsługi prawnej
Nadzór nad pracą sekretariatu, kontrolowanie jakości obsługi klienta i procedur obiegu dokumentów
Kierowanie zespołem 3 – 4 osób w dziale księgowym: samodzielna księgowa, młodsza księgowa, asystentka (stażysta)
Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy w zespole i dobrych relacji z klientami kancelarii
Samodzielne prowadzenie księgowości wybranych kluczowych klientów kancelarii (pełna księgowość, książka przychodów i rozchodów), praca na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita
Sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań do GUS i innych analiz, sprawozdań dla zewnętrznych instytucji
Sporządzanie wymaganych deklaracji podatkowych w tym w szczególności: VAT, CIT, PIT, PCC
Współpraca z działem kadry i płace, działem doradztwa podatkowego i obsługi prawnej
Nadzór nad pracą sekretariatu, kontrolowanie jakości obsługi klienta i procedur obiegu dokumentów
Kierowanie zespołem 3 – 4 osób w dziale księgowym: samodzielna księgowa, młodsza księgowa, asystentka (stażysta)
Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy w zespole i dobrych relacji z klientami kancelarii
Samodzielne prowadzenie księgowości wybranych kluczowych klientów kancelarii (pełna księgowość, książka przychodów i rozchodów), praca na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita
Sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań do GUS i innych analiz, sprawozdań dla zewnętrznych instytucji
Sporządzanie wymaganych deklaracji podatkowych w tym w szczególności: VAT, CIT, PIT, PCC
Współpraca z działem kadry i płace, działem doradztwa podatkowego i obsługi prawnej
Nadzór nad pracą sekretariatu, kontrolowanie jakości obsługi klienta i procedur obiegu dokumentów
Kierowanie zespołem 3 – 4 osób w dziale księgowym: samodzielna księgowa, młodsza księgowa, asystentka (stażysta)
Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy w zespole i dobrych relacji z klientami kancelarii
Samodzielne prowadzenie księgowości wybranych kluczowych klientów kancelarii (pełna księgowość, książka przychodów i rozchodów), praca na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita
Sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań do GUS i innych analiz, sprawozdań dla zewnętrznych instytucji
Sporządzanie wymaganych deklaracji podatkowych w tym w szczególności: VAT, CIT, PIT, PCC
Współpraca z działem kadry i płace, działem doradztwa podatkowego i obsługi prawnej
Nadzór nad pracą sekretariatu, kontrolowanie jakości obsługi klienta i procedur obiegu dokumentów
Kierowanie zespołem 3 – 4 osób w dziale księgowym: samodzielna księgowa, młodsza księgowa, asystentka (stażysta)
Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy w zespole i dobrych relacji z klientami kancelarii
strategiczne planowanie, realizacja oraz optymalizowanie efektywnych kampanii marketingowych
opracowywanie treści do materiałów marketingowych, treści na social media oraz publikowanie ich na Instagramie, Facebooku, LinkedIn stronach www i firmowych blogach
składanie i wysyłanie mailingów, newsletterów, co do których treści pochodzą od naszych specjalistów z poszczególnych działów, przygotowanie ich i obróbka graficzna
fotografowanie i dokumentowanie bieżących wydarzeń w firmie poprzez zdjęcia i posty na poszczególnych kanałach komunikacji, tworzenie video
pisanie i umieszczanie artykułów na stronie www i firmowym blogu związanych z wizją firmy i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i pracodawcy
aktywny wkład w rozwój wizerunku i marketingu w firmie, współpraca z poszczególnymi działami w firmie w realizowaniu strategii marketingowej, pomoc w doborze narzędzi marketingowych
przygotowanie materiałów promocyjnych i ich obróbka graficzna
inicjowanie, koordynowanie budowania i wzmacniania pozytywnego wizerunku pracodawcy w ramach przyjętej strategii, rozwój obszaru employer brandingu
wspieranie zespołu rekrutacji przy procesach rekrutacyjnych
przygotowywanie, koordynowanie ofert pracy w social mediach (Instagram, Facebook, Linkedin), portalach rekrutacyjnych: Pracuj.pl, inne
planowanie ścieżki marketingowej i motywowanie innych współpracowników do aktywnego uczestnictwa w obranym planie działania
lokalizacja biura: Warszawa Praga Płd., praca hybrydowa, spotkania od 1 do 2 dni w tygodniu w biurze
strategiczne planowanie, realizacja oraz optymalizowanie efektywnych kampanii marketingowych
opracowywanie treści do materiałów marketingowych, treści na social media oraz publikowanie ich na Instagramie, Facebooku, LinkedIn stronach www i firmowych blogach
składanie i wysyłanie mailingów, newsletterów, co do których treści pochodzą od naszych specjalistów z poszczególnych działów, przygotowanie ich i obróbka graficzna
fotografowanie i dokumentowanie bieżących wydarzeń w firmie poprzez zdjęcia i posty na poszczególnych kanałach komunikacji, tworzenie video
pisanie i umieszczanie artykułów na stronie www i firmowym blogu związanych z wizją firmy i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i pracodawcy
aktywny wkład w rozwój wizerunku i marketingu w firmie, współpraca z poszczególnymi działami w firmie w realizowaniu strategii marketingowej, pomoc w doborze narzędzi marketingowych
przygotowanie materiałów promocyjnych i ich obróbka graficzna
inicjowanie, koordynowanie budowania i wzmacniania pozytywnego wizerunku pracodawcy w ramach przyjętej strategii, rozwój obszaru employer brandingu
wspieranie zespołu rekrutacji przy procesach rekrutacyjnych
przygotowywanie, koordynowanie ofert pracy w social mediach (Instagram, Facebook, Linkedin), portalach rekrutacyjnych: Pracuj.pl, inne
planowanie ścieżki marketingowej i motywowanie innych współpracowników do aktywnego uczestnictwa w obranym planie działania
lokalizacja biura: Warszawa Praga Płd., praca hybrydowa, spotkania od 1 do 2 dni w tygodniu w biurze
Jana Nowaka-Jeziorańskiego 44, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
strategiczne planowanie, realizacja oraz optymalizowanie efektywnych kampanii marketingowych
opracowywanie treści do materiałów marketingowych, treści na social media oraz publikowanie ich na Instagramie, Facebooku, LinkedIn stronach www i firmowych blogach
składanie i wysyłanie mailingów, newsletterów, co do których treści pochodzą od naszych specjalistów z poszczególnych działów, przygotowanie ich i obróbka graficzna
fotografowanie i dokumentowanie bieżących wydarzeń w firmie poprzez zdjęcia i posty na poszczególnych kanałach komunikacji, tworzenie video
pisanie i umieszczanie artykułów na stronie www i firmowym blogu związanych z wizją firmy i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i pracodawcy
aktywny wkład w rozwój wizerunku i marketingu w firmie, współpraca z poszczególnymi działami w firmie w realizowaniu strategii marketingowej, pomoc w doborze narzędzi marketingowych
przygotowanie materiałów promocyjnych i ich obróbka graficzna
inicjowanie, koordynowanie budowania i wzmacniania pozytywnego wizerunku pracodawcy w ramach przyjętej strategii, rozwój obszaru employer brandingu
wspieranie zespołu rekrutacji przy procesach rekrutacyjnych
przygotowywanie, koordynowanie ofert pracy w social mediach (Instagram, Facebook, Linkedin), portalach rekrutacyjnych: Pracuj.pl, inne
planowanie ścieżki marketingowej i motywowanie innych współpracowników do aktywnego uczestnictwa w obranym planie działania
lokalizacja biura: Warszawa Praga Płd., praca hybrydowa, spotkania od 1 do 2 dni w tygodniu w biurze
strategiczne planowanie, realizacja oraz optymalizowanie efektywnych kampanii marketingowych
opracowywanie treści do materiałów marketingowych, treści na social media oraz publikowanie ich na Instagramie, Facebooku, LinkedIn stronach www i firmowych blogach
składanie i wysyłanie mailingów, newsletterów, co do których treści pochodzą od naszych specjalistów z poszczególnych działów, przygotowanie ich i obróbka graficzna
fotografowanie i dokumentowanie bieżących wydarzeń w firmie poprzez zdjęcia i posty na poszczególnych kanałach komunikacji, tworzenie video
pisanie i umieszczanie artykułów na stronie www i firmowym blogu związanych z wizją firmy i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i pracodawcy
aktywny wkład w rozwój wizerunku i marketingu w firmie, współpraca z poszczególnymi działami w firmie w realizowaniu strategii marketingowej, pomoc w doborze narzędzi marketingowych
przygotowanie materiałów promocyjnych i ich obróbka graficzna
inicjowanie, koordynowanie budowania i wzmacniania pozytywnego wizerunku pracodawcy w ramach przyjętej strategii, rozwój obszaru employer brandingu
wspieranie zespołu rekrutacji przy procesach rekrutacyjnych
przygotowywanie, koordynowanie ofert pracy w social mediach (Instagram, Facebook, Linkedin), portalach rekrutacyjnych: Pracuj.pl, inne
planowanie ścieżki marketingowej i motywowanie innych współpracowników do aktywnego uczestnictwa w obranym planie działania
lokalizacja biura: Warszawa Praga Płd., praca hybrydowa, spotkania od 1 do 2 dni w tygodniu w biurze
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. • wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. Pomagamy w odnalezieniu się w specyfice księgowości w sektorze publicznym
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. • wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. Pomagamy w odnalezieniu się w specyfice księgowości w sektorze publicznym
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. • wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. Pomagamy w odnalezieniu się w specyfice księgowości w sektorze publicznym
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. • wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji pod kątem możliwości odliczenia podatku VAT, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT. Pomagamy w odnalezieniu się w specyfice księgowości w sektorze publicznym
Specjalista / Specjalistka ds. ochrony danych osobowych
Warszawa
Wygasła: 09.02.2023
część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klientów z sektora finansów publicznych z zakresu ochrony danych osobowych. Klienci to jednostki samorządowe, w tym ich jednostki organizacyjne
Sprawowanie funkcji zastępcy Inspektora Ochrony Danych
Udzielanie klientom odpowiedzi w formie mailowej i telefonicznie z zakresu ochrony danych osobowych, opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
Wizyty bezpośrednie u klienta. Dysponujemy samochodem służbowym w celu dojazdu do klienta
Monitorowanie przestrzegania przepisów z zakresu ochrony danych osobowych u klienta, bieżąca aktualizacja dokumentacji, tworzenie procedur bezpieczeństwa
Uczestnictwo przy audytach wewnętrznych badających zgodność przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi regulacjami
Podejmowanie stosownych działań w przypadku wykrycia lub podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych
Specjalista / Specjalistka ds. ochrony danych osobowych
Wyszków
Wygasła: 09.02.2023
część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klientów z sektora finansów publicznych z zakresu ochrony danych osobowych. Klienci to jednostki samorządowe, w tym ich jednostki organizacyjne
Sprawowanie funkcji zastępcy Inspektora Ochrony Danych
Udzielanie klientom odpowiedzi w formie mailowej i telefonicznie z zakresu ochrony danych osobowych, opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
Wizyty bezpośrednie u klienta. Dysponujemy samochodem służbowym w celu dojazdu do klienta
Monitorowanie przestrzegania przepisów z zakresu ochrony danych osobowych u klienta, bieżąca aktualizacja dokumentacji, tworzenie procedur bezpieczeństwa
Uczestnictwo przy audytach wewnętrznych badających zgodność przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi regulacjami
Podejmowanie stosownych działań w przypadku wykrycia lub podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT
wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego: Rzeczpospolita, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, segregacja dokumentacji, tworzenie rejestrów sprzedaży, zakupu, tworzenie zestawień w Excelu, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów
praca dotyczy obsługi klientów sektora finansów publicznych w zakresie rozliczania podatku VAT
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
Świętojańska 6, Pułtusk
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie i rozliczanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, zlecenia, o dzieło, aneksów, wypowiedzeń)
Wprowadzanie danych do naliczeń wynagrodzeń dla pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń
Praca na programach i aplikacjach takich jak: Płatnik, Gratyfikant, ZUS PUE
Przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, sprawozdań do GUS
Przygotowywanie wniosków o legalizację pobytu i pracy dla cudzoziemców z Ukrainy (zezwolenia na pracę, oświadczenia, karty pobytu) - zapewniamy szkolenie
Weryfikacja terminów ważności badań lekarskich pracowników, wystawianie skierowań, weryfikacja BHP
Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, zwolnień lekarskich
Dbania o prawidłowość obiegu dokumentów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
1/ Bieżąca obsługa i kontakt z klientami kancelarii
2/ Udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, pełnej księgowości, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego faktur sprzedażowych, zakupowych, wyciągów bankowych
3/ Dbanie o poprawność i prawidłowość obiegu dokumentów
4/ Udział w rozliczeniach podatkowych: VAT, CIT, PIT, PCC i wsparcie podczas tworzenia sprawozdań finansowych
5/ Wsparcie zespołu specjalistów i samodzielnych księgowych
6/ Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i atmosfery w zespole
7/ Tworzenie podstawowych dokumentów urzędowych, zestawień, raportów i analiz
8/ Kontakt z urzędami, bankami, instytucjami zewnętrznymi
9/ Wsparcie administracji i sekretariatu kancelarii, archiwizacja dokumentacji
Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac
Skoro czytasz niniejsze ogłoszenia to może oznaczać, że poszukujesz dla siebie nowego miejsca pracy. Być może to właśnie nasza DRUŻYNA będzie dla Ciebie odpowiednim miejscem aby dalej się rozwijać
Jakie będą Twoje obowiązki?
1/ Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, zlecenia, o dzieło, aneksów, wypowiedzeń itp.)
2/ Wprowadzanie danych do naliczeń wynagrodzeń dla pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń
3/ Praca na programach i aplikacjach takich jak: Płatnik, Gratyfikant, ZUS PUE
4/ Przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, sprawozdań do GUS
5/ Przygotowywanie wniosków o legalizację pobytu i pracy dla cudzoziemców z Ukrainy (zezwolenia na pracę, oświadczenia, karty pobytu)
1/ Prowadzenie pod nadzorem głównego księgowego klientów pod kątem pełnej księgowości, książki przychodów i rozchodów (głównie na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita),
1/ Prowadzenie pod nadzorem głównego księgowego klientów pod kątem pełnej księgowości, książki przychodów i rozchodów (głównie na programach Symfonia, MK Rzeczpospolita),
wsparcie Kancelarii w bieżącej pracy, wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, tworzenie rejestrów, plików w Excelu, kontakt z klientami, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
wykonywanie czynności administracyjnych: prowadzenie kalendarza, dbanie o prawidłowy obieg korespondencji, wysyłka mailingów, newsletterów, wstawianie postów merytorycznych przygotowanych przez zespoły na media społecznościowe
organizacja eventów, spotkań integracyjnych zespołu
organizacyjna obsługa klientów
dbanie o prawidłowe zaopatrzenie Kancelarii
organizacyjne otwieranie i zamykanie pracy biura
praca na miejscu w Kancelarii, lokalizacja: Warszawa Saska Kępa/Gocław bądź Pułtusk, możliwa praca hybrydowa
wykonywanie czynności administracyjnych: prowadzenie kalendarza, dbanie o prawidłowy obieg korespondencji, wysyłka mailingów, newsletterów, wstawianie postów merytorycznych przygotowanych przez zespoły na media społecznościowe
wsparcie działów Kancelarii w bieżącej pracy, wprowadzanie faktur VAT do systemu księgowego, sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności ich wystawienia, tworzenie rejestrów, plików w Excelu, kontakt z klientami, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
organizacja eventów, spotkań integracyjnych zespołu
organizacyjna obsługa klientów
dbanie o prawidłowe zaopatrzenie Kancelarii
organizacyjne otwieranie i zamykanie pracy biura
praca na miejscu w Kancelarii, lokalizacja: Praga Południe bądź sporadycznie w miejscu przygotowania audytu u klienta