Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Do działu produktu poszukujemy doświadczonej osoby, która pomoże nam w sprawnym zarządzaniu rozwojem portfolio produktów Sinterit oraz zadba o właściwą komunikację wewnętrzną (głównie dział handlowy, marketing, zarząd) i zewnętrzną (sieć dystrybutorów)
Dołączysz do trzyosobowego zespołu produktowego oraz sześcioosobowego działu marketingu
Opis obowiązków na stanowisku:
* Pełna odpowiedzialność za cykl życia w przypisanej linii produktowej
* Regularna współpraca z zarządem oraz działami biznesowymi i technicznymi firmy
* Koordynowanie istniejących projektów i inicjowanie nowych
* Współtworzenie wizji rozwoju linii produktowej
* Monitorowanie konkurencji i trendów rynkowych
* Wdrażanie wypracowanych procesów w obszarze zarządzania produktem
* Dbanie o aktualność oferty handlowej (cenniki, prezentacje, strona www, itd) - we współpracy z działem marketingu
kontrola importu i eksportu materiałów, produktów i surowców,
współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z przedsiębiorstwem,
organizacja transportu,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów zarówno z dostawcami, jak i klientami,
stała współpraca z innymi działami firmy, aby wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przebiegały bez zarzutu,
współpraca z dostawcami i z działem zakupów w zakresie definiowania parametrów logistycznych dostaw (częstotliwość i wielkość dostaw, poziom zapasu, okres karencji),
opracowywanie specyfikacji opakowań dla przychodzących materiałów oraz wyrobów gotowych,
koordynowanie procesów logistycznych z partnerem w USA,
stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze logistyki, które pozwoliłyby na ulepszenie logistycznych procesów wewnętrznych
Kierownik Działu Rozwoju Oprogramowania - Project Manager
Nad Drwiną 10, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Jako bezpośredni kierownik zespołu programistycznego będziesz raportował prace zespołu developerów do kierownika projektu/zespołu R&D, z wyjątkiem roli PM, gdzie podobnie jak inni PM w Sinterit będziesz raportował do dyrektora operacyjnego i projektów
Do Twoich zadań będzie należało:
* Planowanie i dostarczanie prac zespołu developerów oraz kontakt z innymi działami biorącymi udział w projekcie rozwoju produktu: R&D, Kierownictwo technologiczne, Kierownictwo produktów, Marketingiem
* Zapewnianie dostępności odpowiednich umiejętności i kompetencji (wewnętrznych / zewnętrznych) zgodnie z potrzebami firmy
* Usprawnianie organizacji pracy zespołu programistycznego
* Wdrażanie narzędzi i standardów w celu poprawy produktywności i wydajności
* Planowanie i zarządzanie rozwojem zespołu - wyznaczanie celów dla zespołu oraz monitorowanie wyników
* Definiowanie i tworzenie mapy rozwoju oprogramowania z menadżerem produktu oraz koordynacja jej realizacji
* Koordynacja zespołu projektowego z zakresu rozwoju oprogramowania
* Komunikacja i raportowanie postępów projektu do zarządu
* Proponowanie usprawnienia dotyczących procesu rozwoju produktu i metod zarządzania projektem w firmie oraz współdziałanie w ich wdrożeniach
Do działu marketingu poszukujemy specjalistki lub specjalisty Marketing Performance, która /który zadba o wysoką efektywność naszych kampanii i pomoże nam optymalizować działania marketingowe w oparciu o wnioski z analizy danych
Dołączysz do 5-osobowego zespołu
Aktualnie prowadzimy kampanie Google Ads, a cały proces wspierany jest przez zewnętrzną agencję. Kampanie są nieźle skonfigurowane i generują wyniki (zarówno w obszarze jakości, jak i konwersji) ponad przeciętną branżową. Zawsze jednak jest pole do poprawy i właśnie taka postawa, rozwijająca i usprawniającą zastaną sytuację będzie oczekiwana
Najbardziej istotną częścią pracy z naszymi kampaniami PPC jest mocne powiązanie ich z bieżącymi działaniami marketingowymi. Nie chcemy prowadzić kampanii PPC “sztuka dla sztuki”. Mają one wspierać zarówno działania Lead Generation, jak również Demand Generation. Szukamy osoby która będzie w stanie zaopiekować się tym obszarem i “skleić go” nie tylko z marketingiem, ale również ze sprzedażą i produktem
Opis obowiązków na stanowisku:
* Tworzenie nowych kampanii PPC - treści, grupy docelowe, harmonogramy
Aktualizacja dokumentacji około-sprzedażowej (cenniki, prezentacje ofertowe, karty produktów) - dostarczanie danych do materiałów contentowych oraz kontrolowanie zgodności komunikatu rynkowego ze stanem faktycznym
Koordynacja prac nad sposobem pakowania oraz dostarczania produktów do klienta
Koordynacja zmian w produktach - mikroprojekty
Wsparcie Technical Writera w koordynacji projektów zależnych - koordynacja prac zleceniobiorców
Wsparcie w organizacji warsztatów i szkoleń produktowych dedykowanych dla użytkowników
Współudział w projektach wdrożeniowych - współpraca z innymi działami
Jako członek zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie produktami w ofercie firmy produkcyjnej, bedziesz wspierał Kierownika Produktu w koordynowaniu i administrowaniu danymi produktowymi we wszystkich fazach cyklu życia produktu
Do Twoich obowiązków będzie należało:
* Administrowanie bazą danych o produktach
* Aktualizacja dokumentacji około-sprzedażowej (cenniki, prezentacje ofertowe, karty produktów) - dostarczanie danych do materiałów contentowych oraz kontrolowanie zgodności komunikatu rynkowego ze stanem faktycznym
* Koordynacja prac nad sposobem pakowania oraz dostarczania produktów do klienta
* Koordynacja zmian w produktach - mikroprojekty
* Tworzenie ankiet i narzędzi do zbierania danych feadbackowych (dotyczących satysfakcji klienta/użytkownika) przy współpracy z marketingiem oraz zarządzanie nimi
* Wsparcie Technical Writera w koordynacji projektów zależnych - koordynacja prac zleceniobiorców
* Wsparcie w organizacji warsztatów i szkoleń produktowych dedykowanych dla użytkowników
* Współudział w projektach wdrożeniowych - współpraca z innymi działami
Do 5-osobowego zespołu marketingu poszukujemy osoby, która zadba o wysoką efektywność naszych kampanii i pomoże optymalizować działania marketingowe w oparciu o wnioski z analizy danych
Za co będziesz odpowiedzialny:
* Tworzenie nowych kampanii PPC - treści, grupy docelowe, harmonogramy
Jako członek zespołu HR, będziesz nam towarzyszył/ła we wspieraniu kierowników i pracowników firmy w aspektach związanych ze sprawami kadrowo-płacowym oraz innymi działaniami administracyjnymi związanymi z efektywnym zarządzaniem ludźmi w organizacji
Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:
1) Bliska współpraca z zewnętrznym partnerem odpowiedzialnym za kompleksową obsługę kadrowo-płacową
2) Odpowiedzialność za jakościowe zarządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej
3) Odpowiedzialność za przygotowanie danych kadrowo-płacowych potrzebnych do przygotowania wynagrodzeń:
- uzupełnianie i monitorowanie zgodność danych systemu ewidencji czasu pracy oraz jego rozliczanie
- przygotowanie zestawienia nieobecności, urlopów
- rozliczanie systemu benefitów dla pracowników
4) Przygotowywanie raportów i analiz potrzebnych do monitorowania wskaźników HR ( wynagrodzenia, absencja, fluktuacja)
5) Wsparcie i doradztwo pracownikom firmy w aspektach kadrowo- płacowych
6) Reprezentowanie działu HR w działaniach BHP - organizacja szkoleń, współpraca z zewnętrznym partnerem od spraw BHP
7) Organizacja i zarządzanie podróżami służbowymi w firmie
8) Współpraca z działem prawnym w celu optymalizacji procesów zarządzania dokumentacja firmową
kontrola importu i eksportu materiałów, produktów i surowców,
współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z przedsiębiorstwem,
organizacja transportu,
stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze logistyki, które pozwoliłyby na ulepszenie logistycznych procesów wewnętrznych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów zarówno z dostawcami, jak i klientami,
stała współpraca z innymi działami firmy, aby wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przebiegały bez zarzutu,
współpraca z dostawcami i z działem zakupów w zakresie definiowania parametrów logistycznych dostaw (częstotliwość i wielkość dostaw, poziom zapasu, okres karencji),
opracowywanie specyfikacji opakowań dla przychodzących materiałów oraz wyrobów gotowych
AFTER SALES Manager - Kierownik działu obsługi posprzedażowej
Nad Drwiną 10, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Jako członek zespołu kadry kierowniczej Sinterit będziesz odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii posprzedażowej firmy oraz wsparcia technicznego naszych klientów oraz partnerów na całym świecie
Będziesz odpowiedzialny za:
* Tworzenie oraz zarządzanie strategią posprzedażową obsługi klientów dystrybutorów (ponad 40 partnerów na całym świecie)
* Planowanie i zarządzanie polityką serwisową - rozwijanie zagranicznej sieci serwisowej - zarządzanie kanałem serwisu w UE i poza UE
* Wsparcie dystrybutorów międzynarodowych (szkolenia, doradztwo techniczne, doradztwo serwisowe)
* Wdrażanie polityki posprzedażowej i serwisowej u nowych dystrybutorów
* Tworzenie planów szkoleń dla partnerów w oparciu o strategię firmy
* Zarządzanie zespołem specjalistów After-Sales, rozwijanie kompetencji pracowników, ustalanie celów i planowanie zadań zespołu
* Bardzo bliska współpraca z działem operacyjnym oraz działem sprzedaży
kontrola importu i eksportu materiałów, produktów i surowców,
współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z przedsiębiorstwem,
organizacja transportu,
stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze logistyki, które pozwoliłyby na ulepszenie logistycznych procesów wewnętrznych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów zarówno z dostawcami, jak i klientami,
stała współpraca z innymi działami firmy, aby wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przebiegały bez zarzutu,
współpraca z dostawcami i z działem zakupów w zakresie definiowania parametrów logistycznych dostaw (częstotliwość i wielkość dostaw, poziom zapasu, okres karencji),
opracowywanie specyfikacji opakowań dla przychodzących materiałów oraz wyrobów gotowych
As a key member of the Sinterit Top Management team, reporting to Sinterit CEO, you’ll be responsible for developing and deploying Sinterit marketing and communications strategies, as well as the company's overall branding and image worldwide
If you:
* are a skilled marketing strategist, able to inspire your team members,
* have an extensive track record of building marketing and communication strategy in a high tech B2B environment, through distribution channel,
* know how to develop plans to establish Sinterit brand, allocating resources to different projects and setting short-term & long-term department goals,
* excited by overcoming ambitious challenges with passionate people
We are looking for you!
Your responsibilities:
- Craft strategies for all Marketing actions, including Digital, Advertising, Communications and Creative
- Prepare and manage monthly, quarterly and annual budgets for the Marketing department
- Set, monitor and report on team goals
- Effective lead acquisition and feeding and coordination of the outbound activities
- Building strong brand awareness on all our markets
- Design branding, positioning
- Develop and coordinate distributor marketing Ensure our brand message is strong and consistent across all channels and marketing efforts (like events, email campaigns, web pages and promotional material)
- Analyze consumer behavior and determine customer personas
- Identify opportunities to reach new market segments and expand market share
- Monitor competition (acquisitions, pricing changes and new products and features)
- Coordinate sales and marketing efforts to boost brand awareness
- Participate in the quarterly and annual planning of company objectives
Content is a KING. Szukamy kogoś kto będzie potrafił zarządzać kontentem, przekładając “inżynierski” na “kliencki” jednocześnie tkając unikalne narracje na naszej stronie www i innych nośnikach. Jeżeli potrafisz zamieniać niemal wszytko w treści, wizyta w dziale R&D to niekończąca się inspiracja, a do tego optymalizujesz treści korzystając z nowoczesnych narzędzi i statystyk, koniecznie zgłoś się do Nas
Rola:
*Przekładanie wiedzy o produkcie na angażujące treści
*Wykorzystywanie dostępnych kanałów i narzędzi w celu dystrybucji treści i skutecznego wsparcia procesów sprzedaży, również w kanałach dystrybutorskich
*Realizowanie strategii komunikacji w kanałach internetowych i tradycyjnych
Za co będziesz odpowiedzialny:
Treści:
-planowanie, pozyskiwanie i redagowanie treści np. prezentacje, artykuły, white papers, wpisy blogowe w języku angielskim, skuteczne treści mailingów,
-koordynacja pracy graficznych dotyczących strony, kampanii, mailingów i SM we współpracy z grafikiem,
-wykorzystywanie narzędzi analitycznych w celu optymalizacji efektywności różnego typu treści, np. komunikacji, wpisów blogowych czy wysyłanych mailingów,
-współpraca przy promocji eventów, produkowanych treści, wsparcie w przygotowaniu webinarów
Web
-pozyskiwanie informacji i współtworzenie unikalnych treści na potrzeby marketingu,
-rozwijanie i implementowanie nowych treści i mechanizmów zwiększających skuteczność strony,
-współodpowiedzialność za wdrożenie i rozwijanie dobrych praktyk SEO (praca na przyrost organicznego ruchu)
Prowadzenie i zarządzanie projektami rozwoju nowych produktów na wszystkich etapach projektowych od planowania przez realizację i wprowadzenie produktu na rynek. Projekty dotyczą zarówno modyfikacji produktu jak i tworzenia produktu od podstaw
Planowanie i monitorowanie prac zespołu developerów oraz kontakt ze wszystkimi działami uczestniczącymi w projekcie: R&D, Kierownictwem zarządzającym, Kierownictwem produktu, Marketingiem
Koordynacja zespołu projektowego, jak również samodzielnie działania operacyjne zapewniające osiąganie założonych celów projektowych
Osiąganie celów projektowych zgodnych z budżetem i w wyznaczonym czasie
Komunikacja i raportowanie postępów projektu do zarządu
Proponowanie usprawnień dotyczących procesu rozwoju produktu i metod zarządzania projektem w firmie oraz aktywne przyczynianie się do ich wdrożenia
Content is a KING. Jeżeli zgadzasz się z tym stwierdzeniem, czytaj dalej:)
Szukamy kogoś kto będzie potrafił zarządzać kontentem, przekładając “inżynierski” na “kliencki” jednocześnie tkając unikalne narracje na naszej stronie www i innych nośnikach. Jeżeli potrafisz zamieniać niemal wszystko w treści, wizyta w dziale R&D branży nowych technologii to niekończąca się inspiracja, a do tego optymalizujesz treści korzystając z nowoczesnych narzędzi i statystyk, koniecznie zgłoś się do Nas
Za co będziesz odpowiedzialny:
TREŚCI
* planowanie, pozyskiwanie i redagowanie treści na potrzeby działań internetowych np. prezentacje, artykuły, white papers, wpisy blogowe w języku angielskim, skuteczne treści mailingów,
* koordynację prac graficznych dotyczących strony, kampanii, mailingów i SM we współpracy z grafikiem,
* wykorzystywanie narzędzi analitycznych w celu optymalizacji efektywności różnego typu treści, np. komunikacji, wpisów blogowych czy wysyłanych mailingów,
* przygotowanie, w tym prezentację i obsługę webinarów na platformach Livestorm i Getresponse w czasie trwania webinaru,
* współpracę przy promocji eventów, produkowanych treści
WEB
* za stronę internetową firmy, jej wygląd, mechanikę i efektywność,
* rozwijanie i implementowanie nowych treści i mechanizmów zwiększających skuteczność strony np. z wykorzystaniem dostępnych wtyczek Wordpressa,
* współpracę z grafikiem nad przygotowaniem materiałów graficznych na stronę,
* pozyskiwanie informacje i współtworzenie unikalnych treści na potrzeby działań internetowych,
* współpracę z agencją zewnętrzna i grafikem w przypadku tworzenia nowych podstron
* pracę na analitycznych narzędziach (Google Analytics, Google Ads, HotJar, CRM (np.Freshsales), Albacross) w celu analizy i optymalizacji jakości ruchu,
* będziesz również współodpowiedzialny za wdrożenie i rozwijanie dobrych praktyk SEO (pracuje na przyrost organicznego ruchu)
kontrola importu i eksportu materiałów, produktów i surowców,
współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z przedsiębiorstwem,
organizacja transportu,
stałe poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze logistyki, które pozwoliłyby na ulepszenie logistycznych procesów wewnętrznych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej rozliczeń i rachunków wynikających z umów zarówno z dostawcami, jak i klientami,
współpraca z dostawcami i z działem zakupów w zakresie definiowania parametrów logistycznych dostaw (częstotliwość i wielkość dostaw, poziom zapasu, okres karencji),
opracowywanie specyfikacji opakowań dla przychodzących materiałów oraz wyrobów gotowych,
stała współpraca z innymi działami firmy, aby wszystkie zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przebiegały bez zarzutu
Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta / Technical support specialist
Nad Drwiną 10, Bieżanów-Prokocim, Kraków
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie techniczne Klienta oraz przeprowadzanie procesu obsługi serwisowej
Identyfikacja problemów, proponowanie rozwiązań oraz ich realizacja
Dbanie o terminowość, efektywność i jakość pracy oraz zachowanie standardów
Wsparcie procesu tworzenia sampli - jeżeli nie wiesz czym są sample, bez obaw - wszystkiego nauczy Cię świetny zespół ekspertów w swoim fachu, z którym będziesz współpracował:)
As a part of the After Sales Team, you will play a key role in developing deep market knowledge and building market segmentation for the additive manufacturing sector. As an Applications Engineer you will also work closely with our marketing team to build use cases and applications of SLS technologies in the market
Your main responsibilities will be:
Investigate how existing customers use our products to enable innovation
● Direct contact with international customers to discuss use cases
● Screening real world applications and turning them into use case stories
● Create and market new applications to strengthen existing segments and open new ones
Customer segmentation
● Profiling customers : gather data about our users from various channels to segment our customer base and their needs / applications
● Build functional and dynamic databases about customers for internal company usage
Market Intelligence / analysis of competition
● Track and follow competition
● Stay up to date with the latest trends and popular topics in the industry, benchmarking competitors and advising development teams so we can offer the most accessible SLS solutions
Application
● Research, propose, and develop highly visual demonstrations of 3D printing workflows / cases
● Write highly engaging tutorials, blog posts, whitepapers, technical guidelines, and website content to engage prospective customers and educate existing customers
● Build engaging webinars for sales / training purposes
● Work with the Marketing team to build marketing content from an Engineering and technical perspective and determine the most effective campaigns