Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
podinspektor
Oświęcim
Wygasła: 31.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów Miasta Oświęcim
a w szczególności:
- monitoring dostępności środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na realizację projektów wpływających na rozwój społeczno-gospodarczy miasta;
- współpraca z instytucjami zarządzającymi i wfrażającymi programy finansowania z funduszy krajowych i zagranicznych;
- przygotowywanie wniosków
niezbędnej dokumentacji i załączników dotyczących pozyskiwania środków z dostępnych programów
funduszy i mechanizmów finansowania;
- współdziałanie z Wydziałami Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania informacji źródłowych jako podstawy tworzenia dokumentów aplikacyjnych;
- współpraca z podmiotami
które mogą być partnerami we współpracy w projektacdh planowanych do realizacji przez miasto;
- gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowania dokumentacji aplikacyjnej
w tym danych chrakateryzujących rozwój miasta oraz danych dotyczących założeń społeczno-gospodarczych.
2. Bieżące monitorowanie zmian w przepisach proceduralnych dotyczących realizacji współfinansowanych projektów i informacje o zmianach odpowiednie komórki UM Oświęcim.
3. Opracowywanie sprawozdania ze Strategii Rozwoju Miasta oraz monitorowanie procesu realizacji zadań określonym w dokumencie strategicznym.
4. Udział w sprawach związanych z ofertą inwestycyjną oraz promocją gospodarczą miasta.
5. Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych.
6. Inne zlecone sprawy związane ze sprawami prowadzonymi przez Biuro Rozwoju Miasta.
7. Dbałość o prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z działaniami dot. dokumentacji Biura Rozwoju Miasta
1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości i rolnego osób prawnych tj. w szczególności:
a) przyjmowanie deklaracji na podatek od nieruchomości i podatek rolny;
b) przeprowadzanie wstępnej kontroli składanych deklaracji;
c) sporządzanie zawiadomień o ujawnieniu czynu zabronionego;
d) sporządzanie decyzji określających wysokość zobowiązania podatkowego;
e) bieżące nanoszenie zmian w podmiocie
przedmiocie i podstawie opodatkowania;
f) sporządzanie rejestru wymiarowego
aktualizacja rejestru podatników;
g) sporządzanie sprawozdań w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości i rolnego osób prawnych;
h) prowadzenie postępowań podatkowych z urzędu i na wniosek strony.
2. Prowadzenie
zgodnie z ordynacją podatkową
czynności sprawdzających.
3. Prowadzenie
zgodnie z ordynacją podatkową
kontroli podatkowych.
4. Sporządzanie decyzji o odpowiedzialności osób trzecich.
5. Wydawanie decyzji o zabezpieczeniu.
6. Rozpatrywanie odwołań od decyzji podatkowych
kompletowanie dokumentacji dot. zaskarżonej sprawy oraz przesłanie jej do SKO.
7. Przygotowywanie projektów pisemnej informacji w zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego.
8. Sporządzanie umów o przeniesienie własności rzeczy i praw majątkowych na rzecz gminy w zamian za zaległości podatkowe stanowiące dochody gminy.
9. Typowanie podmiotów do kontroli podatkowej i skarbowej
przygotowywanie do Urzędu Kontroli Skarbowej wniosków o przeprowadzenie kontroli skarbowej u podatników.
10. Udział w pracach dot. opracowywania projektów uchwał i kart informacyjnych w sprawach związanych z zajmowanym stanowiskiem.
11. Udział w pracach dot. opracowywania projektu budżetu miasta i sporządzanie sprawozdań z jego wykonania w odniesieniu do spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
12. Współpraca z innymi Wydziałami w zakresie prowadzonych spraw.
13. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz zarządzeń wewnętrznych Prezydenta Miasta w tym zakresie i ponoszenie odpowiedzialności za ochronę przetwarzania danych.
14. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
15. Inne zlecone sprawy związane z zajmowanym stanowiskiem.
16. Archiwizowanie dokumentów
1. Ochrona w miejscach publicznych życia i zdrowia obywateli oraz mienia przed bezprawnymi zamachami naruszającymi te dobra.
2. Ochrona bezpieczeństwa i porządku
w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych oraz w środkach komunikacji publicznej i w ruchu drogowym.
3. Wykrywanie wykroczeń i ściganie ich sprawców.
4. Współdziałanie z właściwymi organami
służbami i instytucjami w zakresie informowania o:
- przestępstwach;
- osobach potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej;
- nieprawidłowościach i zagrożeniach dla życia
zdrowia ludzkiego i mienia;
- awariach w sieciach ciepłowniczych
telekomunikacyjnych
wodnokanalizacyjnych
energetycznych
gazowniczych;
- stanie nawierzchni ulic
oznakowania i oświetlenia ulic i innych miejsc publicznych.
5. Kontrole targowiska miejskiego.
6. Współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli
pomoc w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń.
7. Kontrola zabezpieczeń i oznakowania prowadzonych prac inwestycyjno-remontowych.
8. Zabezpieczenie miejsca przestępstwa
katastrofy lub innego podobnego zdarzenia oraz miejsc zagrażonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych
albo zniszczeniem śladów i dowodów
do momentu przybycia właściwych służb
a także ustalenia w miarę możliwości świadków zdarzenia.
9. Zabezpieczenia spokojnego przebiegu imprez sportowych wg harmonogramu imprez i potrzeb w tym zakresie.
10. Zabezpieczenie spokojnego przebiegu imprez i obchodów rocznic
świąt narodowych
itp. organizowanych przez władze miasta.
11. Kontrola prawidłowości postoju pojazdów na ulicach.
12. Kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w odrębnych przepisach.
13. Kontrola przestrzegania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
14. Kontrola przestrzegania aktów prawa lokalnego.
15. Współpraca z instytucjami z terenu miasta odpowiedzialnymi za stan porządku i bezpieczeństwa publicznego.
Szczegóły oferty pracy podane są na stronie UM Oświęcim w BIP w zakładce - nabór do pracy - http://bip.oswiecim.um.gov.pl/6326/dokument/45382
Ochrona w miejscach publicznych życia i zdrowia obywateli oraz mienia przed bezprawnymi zamachami naruszającymi te dobra.
2. Ochrona bezpieczeństwa i porządku
w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych oraz w środkach komunikacji publicznej i w ruchu drogowym.
3. Wykrywanie wykroczeń i ściganie ich sprawców.
4. Współdziałanie z właściwymi organami
służbami i instytucjami
Szczegółowy zakres jest podany na stronie UM Oświęcim w BIP w zakładce - nabór do pracy - http://bip.oswiecim.um.gov.pl/6326/dokument/45382
Ochrona w miejscach publicznych życia i zdrowia obywateli oraz mienia przed bezprawnymi zamachami naruszającymi te dobra.
2. Ochrona bezpieczeństwa i porządku
w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych oraz w środkach komunikacji publicznej i w ruchu drogowym.
3. Wykrywanie wykroczeń i ściganie ich sprawców.
4. Współdziałanie z właściwymi organami
służbami i instytucjami
Szczegółowy zakres jest podany na stronie UM Oświęcim w BIP w zakładce - nabór do pracy - http://bip.oswiecim.um.gov.pl/6326/dokument/42406