Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1958)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1958 )
Doradca Zarządu
Zawada 26, Zawada (pow. staszowski)
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na stanowisku Doradca Zarządu odpowiedzialna będzie za wspieranie Zarządu w zakresie polityki personalnej Spółki oraz długofalowej strategii HR w kontekście uwarunkowań biznesowych i prawnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i prowadzenie kompleksowego wsparcia prawnego Spółki w zakresie m.in. prawa energetycznego, prawa cywilnego, gospodarczego, prawa zamówień publicznych oraz bieżące monitorowanie ryzyk prawnych w tym zakresie a także koordynację realizacji zadań Biura Obsługi Prawnej i współpracę z kancelariami zewnętrznymi oraz nadzór nad wypełnianiem obowiązków związanych z Compliance
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent / Specjalista ds. sieci elektroenergetycznych
Gronówko 30, Gronówko (pow. leszczyński)
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie i nadzorowanie prac związanych z budową i eksploatacją urządzeń sieci elektroenergetycznych,
Organizacyjno-techniczna i administracyjna obsługa bieżącej pracy Członków Zarządu Spółki,
opracowanie projektów pism na potrzeby Członków Zarządu Spółki, a także ich archiwizowanie,
koordynowanie obiegu korespondencji wpływającej do Członków Zarządu Spółki i wychodzącej od Członków Zarządu Spółki, w tym prowadzenie dziennika korespondencji,
organizacja pracy sekretariatów Członków Zarządu Spółki we współpracy z jednostkami i komórkami organizacyjnymi podlegającymi poszczególnym Członkom Zarządu,
realizacja procesów zakupowych materiałów i usług na potrzeby Członków Zarządu Spółki,
realizacja czynności reprezentacyjnych,
wykonywanie zadań zleconych przez Członków Zarządu Spółki,
realizacja procesów zakupowych materiałów i usług na potrzeby Członków Zarządu Spółki,
prowadzenie budżetu dla Członków Zarządu Spółki i Biura
• Pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Przetargowej w zakresie określonym w regulacjach zakupowych w tym również:
a. nadzorowanie procesu zakupowego ukierunkowane na osiąganie efektów biznesowych w oczekiwanych terminach,
b. określanie harmonogramu postępowania wraz z nadzorem, monitoringiem i analizą odchyleń,
c. sprawne organizowanie i kierowanie pracą Komisji Przetargowych - nastawione w szczególności na efektywne wykorzystanie zasobów oraz optymalizację czasu trwania postępowania,
• Pełnienie funkcji Sekretarza Komisji Przetargowej w zakresie określonym w regulacjach zakupowych w tym również systematyczne prowadzenie Bieżącego Rejestru Postępowań z uwzględnieniem analizy Planu Postępowań,
• Współtworzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz aktami wewnętrznymi organizacji,
• Udział w przygotowaniu oraz kontrola poprawności sporządzania dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia,
• Przeprowadzanie postępowań w reżimie Prawa Zamówień Publicznych
- przeprowadzanie egzaminów na terenie działania Grupy,
- rozliczanie szkoleń okresowych bhp,
- wspieranie uczestników procesu,
- archiwizowanie dokumentów,
- skanowanie i digitalizacja dokumentów
3. Opracowywanie raportów i sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań
4. Udział w projektach ogólnofirmowych
5. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych
6. Udział w projekcie tworzenia modułu w istniejącej aplikacji (System Obsługi Szkoleń) do ewidencji i zarządzania danymi w zakresie szkoleń okresowych BHP
współtworzenie strategii w obszarze handlu hurtowego energią elektryczną, świadectwami pochodzenia energii elektrycznej, uprawnieniami do emisji CO2 oraz paliwami produkcyjnymi;
nadzór nad procesem opracowania i realizacji działań podejmowanych w zakresie analiz czynników rynkowych, progmoz cen oraz wariantów scenariuszowych dla obszaru handlu hurtowego;
koordynowanie prac związanych z prowadzeniem uzgodnień z firmami konsultingowymi w zakresie pozyskiwania długoterminowych ścieżek cen na hurtowym rynku energii elektrycznej , rynku świadectw pochodzenia, uprawnień do emisji CO2 oraz gazu ziemnego i paliw produkcyjnych;
zarządzanie podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz zespołami w zakresie realizacji długoterminowych i średnioterminowych planów służących do wyznaczania wyznaczonych zadań
w ramach Pionu Handlu;
raportowanie do Członków Zarządu wyników prac z poszczególnych obszarów nadzorowanych
w ramach Pionu Handlu;
przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu Spółki w celu oceny realizacji wyznaczonych celów strategicznych;
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki i jednostkami zewnętrznymi
Pozyskiwanie, agregowanie i przetwarzanie danych niefinansowych na potrzeby raportowania zagadnień ESG, w tym dotyczących zgodności z Taksonomią UE na poziomie ENEA S.A. i Grupy Kapitałowej ENEA, zgodnie z NFRD / CSRD, GRI / ESRS, TCFD i innymi obowiązującymi regulacjami w zakresie zrównoważonego rozwoju
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi ENEA i spółkami wchodzącymi w skład GK ENEA w celu realizacji zadań na wszystkich etapach prac, w tym przy weryfikacji, które prowadzone przez nie działalności odpowiadają działalnościom pod kątem celów środowiskowych określonych w Taksonomii UE
Współpraca przy tworzeniu tekstu ujawnień taksonomicznych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi
Udział w powstawaniu raportu zrównoważonego rozwoju / ESG, w tym współtworzenie treści i danych liczbowych
Udział w dialogu z interesariuszami zewnętrznymi ENEA
Zarządzanie modułem „Serwis ESG” na stronie korporacyjnej enea.pl
Przygotowywanie komunikacji oraz innych materiałów dotyczących ESG w GK ENEA
Udział w procesie weryfikacji zewnętrznej raportu zrównoważonego rozwoju GK ENEA
Udział we wdrażaniu i ewaluacji Strategii ESG / zrównoważonego rozwoju GK ENEA
Udział w procesach zakupowych w obszarze ESG oraz przygotowywanie i koordynowanie umów z Wykonawcami
Odpowiadanie na zapytania / ankiety od interesariuszy zewnętrznych w zakresie zrównoważonego rozwoju / ESG oraz utworzenie ich repozytorium
Analizowanie ratingów ESG pod kątem ocen niefinansowych aspektów działalności ENEA; udział w raportowaniu ESG poprzez zewnętrzne platformy
Pozyskiwanie, agregowanie i przetwarzanie danych niefinansowych na potrzeby raportowania zagadnień ESG, w tym dotyczących zgodności z Taksonomią UE na poziomie ENEA S.A. i Grupy Kapitałowej ENEA, zgodnie z NFRD / CSRD, GRI / ESRS, TCFD i innymi obowiązującymi regulacjami w zakresie zrównoważonego rozwoju
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi ENEA i spółkami wchodzącymi w skład GK ENEA w celu realizacji zadań na wszystkich etapach prac, w tym przy weryfikacji, które prowadzone przez nie działalności odpowiadają działalnościom pod kątem celów środowiskowych określonych w Taksonomii UE
Współpraca przy tworzeniu tekstu ujawnień taksonomicznych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi
Udział w powstawaniu raportu zrównoważonego rozwoju / ESG, w tym współtworzenie treści i danych liczbowych
Udział w dialogu z interesariuszami zewnętrznymi ENEA
Zarządzanie modułem „Serwis ESG” na stronie korporacyjnej enea.pl
Przygotowywanie komunikacji oraz innych materiałów dotyczących ESG w GK ENEA
Udział w procesie weryfikacji zewnętrznej raportu zrównoważonego rozwoju GK ENEA
Udział we wdrażaniu i ewaluacji Strategii ESG / zrównoważonego rozwoju GK ENEA
Udział w procesach zakupowych w obszarze ESG oraz przygotowywanie i koordynowanie umów z Wykonawcami
Odpowiadanie na zapytania / ankiety od interesariuszy zewnętrznych w zakresie zrównoważonego rozwoju / ESG oraz utworzenie ich repozytorium
Analizowanie ratingów ESG pod kątem ocen niefinansowych aspektów działalności ENEA; udział w raportowaniu ESG poprzez zewnętrzne platformy
Kompleksowe zarządzanie i koordynowanie procesami raportowania danych niefinansowych/ESG w Grupie Kapitałowej ENEA, zgodnie z NFRD/CSRD, GRI/ESRS, TCFD i innymi obowiązującymi regulacjami w zakresie zrównoważonego rozwoju
Kompleksowe zarządzanie i koordynowanie procesami publikowania ujawnień taksonomicznych
Koordynacja powstawania raportu zrównoważonego rozwoju/ESG, w tym współtworzenie treści oraz tekstu ujawnień taksonomicznych
Zarządzanie, budowa i rozwój systemowego zbierania danych niefinansowych/ESG
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi ENEA i spółkami wchodzącymi w skład GK ENEA w celu realizacji zadań na wszystkich etapach prac
Zarządzanie komunikacją z interesariuszami zewnętrznymi (w tym dialogiem z interesariuszami) oraz przygotowywanie materiałów i analiz w zakresie zrównoważonego rozwoju/ESG w GK ENEA
Zarządzanie procesem weryfikacji zewnętrznej raportu zrównoważonego rozwoju GK ENEA i współpraca z audytorem
Budowanie świadomości, edukowanie i rozwijanie wiedzy interesariuszy wewnętrznych GK ENEA w zakresie zrównoważonego rozwoju/ESG
Przygotowanie i wdrożenie Strategii ESG/zrównoważonego rozwoju GK ENEA oraz monitorowanie jej celów i wskaźników KPI wraz z bieżącą ich aktualizacją
Koordynacja procesów zakupowych w obszarze ESG
Zarządzanie obecnością ENEA w ratingach ESG i na platformach EcoVadis, Sedex, CDP
Udział w spotkaniach i wydarzeniach związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju/ESG (także z wykorzystaniem języka angielskiego)
Znajomość trendów rynkowych, wytycznych, praktyk rynkowych i regulacji UE z zakresu ESG/ zrównoważonego rozwoju i przygotowywanie wniosków i rekomendacji z ich wpływu na działalność biznesową ENEA
Kompleksowe zarządzanie i koordynowanie procesami raportowania danych niefinansowych/ESG w Grupie Kapitałowej ENEA, zgodnie z NFRD/CSRD, GRI/ESRS, TCFD i innymi obowiązującymi regulacjami w zakresie zrównoważonego rozwoju
Kompleksowe zarządzanie i koordynowanie procesami publikowania ujawnień taksonomicznych
Koordynacja powstawania raportu zrównoważonego rozwoju/ESG, w tym współtworzenie treści oraz tekstu ujawnień taksonomicznych
Zarządzanie, budowa i rozwój systemowego zbierania danych niefinansowych/ESG
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi ENEA i spółkami wchodzącymi w skład GK ENEA w celu realizacji zadań na wszystkich etapach prac
Zarządzanie komunikacją z interesariuszami zewnętrznymi (w tym dialogiem z interesariuszami) oraz przygotowywanie materiałów i analiz w zakresie zrównoważonego rozwoju/ESG w GK ENEA
Zarządzanie procesem weryfikacji zewnętrznej raportu zrównoważonego rozwoju GK ENEA i współpraca z audytorem
Budowanie świadomości, edukowanie i rozwijanie wiedzy interesariuszy wewnętrznych GK ENEA w zakresie zrównoważonego rozwoju/ESG
Przygotowanie i wdrożenie Strategii ESG/zrównoważonego rozwoju GK ENEA oraz monitorowanie jej celów i wskaźników KPI wraz z bieżącą ich aktualizacją
Koordynacja procesów zakupowych w obszarze ESG
Zarządzanie obecnością ENEA w ratingach ESG i na platformach EcoVadis, Sedex, CDP
Udział w spotkaniach i wydarzeniach związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju/ESG (także z wykorzystaniem języka angielskiego)
Znajomość trendów rynkowych, wytycznych, praktyk rynkowych i regulacji UE z zakresu ESG/ zrównoważonego rozwoju i przygotowywanie wniosków i rekomendacji z ich wpływu na działalność biznesową ENEA
Dyrektor Departamentu Wysokich i Najwyższych Napięć
Poznań
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Kierowanie całokształtem działalności Departamentu
Współpraca z Kierownikami Wydziałów oraz innymi stanowiskami dla zapewnienia sprawności działania Departamentu
współpracy z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz współpracy ze spółkami GK ENEA i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie działalności Departamentu
Realizacja zadań inwestycyjnych związanych z usługami przyłączeniowymi Departamentu
Realizacja zadań eksploatacyjnych, inwestycyjnych, remontowych oraz awaryjnych w zakresie sieci elektroenergetycznej
Współpraca przy sporządzaniu planów strategicznych działalności Spółki na potrzeby Zarządu
Kreowanie nowych działalności w ramach ustalonej przez Zarząd polityki w tym zakresie
Reprezentowanie Spółki w czynnościach prawnych i gospodarczych na podstawie uprawnień nadanych przez Zarząd Spółki
Pozyskiwanie zleceń na rzecz Departamentu
Kierowanie sprawami Departamentu w powierzonym zakresie poprzez kierowników jednostek organizacyjnych
Uczestnictwo w tworzeniu polityki technicznej, gospodarczej i organizacyjnej oraz nadzorowanie jej realizacji
Nadzorowanie i przestrzegania zasad działalności przyjętych w Grupie ENEA
Realizacja postanowień i uchwał Zarządu zgodnie z interesami Spółki i przepisami prawa
Reprezentowanie dyrekcji Spółki w czynnościach prawnych i gospodarczych - na podstawie nadanych uprawnień
Prowadzenie racjonalnej gospodarki finansowej Departamentu
Współpraca przy wypracowywaniu skutecznych metod motywacyjnych pozwalających osiągnąć najlepsze efekty działalności przy maksymalnej satysfakcji załogi
Kreowanie optymalnych systemów wymiany informacji w celu osiągnięcia minimalizacji kosztów przy maksymalizacji efektów
Nadzorowanie i przestrzeganie procedur, regulaminów, instrukcji i zasad obowiązujących w Grupie Enea i Spółce Enea Serwis
Nadzorowanie nad osobami prowadzącymi zadania zgodnie z wytycznymi „Zarządzania Istotnymi zadaniami Enea Serwis sp. z o.o.”
Administrowanie nieruchomościami w szczególności Biurami Obsługi Klienta, w tym: dbałość o zapewnienie wymogów prawnych w zakresie standardów bezpieczeństwa, przeprowadzania stosownych prac konserwacyjnych oraz przeglądów technicznych
Wsparcie procesów zakupowych w zakresie administrowania nieruchomościami, np. zakup stosownych materiałów, usług, robót budowlanych
Rozliczanie kosztów eksploatacji powierzchni biurowych i mediów
Rozwiązywanie bieżących problemów administracyjno-technicznych pojawiających w Biurach Obsługi Klienta
Opracowanie i wdrażanie inicjatyw w zakresie optymalizacji kosztów administrowania nieruchomościami
Młodszy Specjalista ds. Telekomunikacji (elektroenergetyka)
Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Eksploatacja urządzeń i instalacji telekomunikacyjnych radiowych i przewodowych, systemów ochrony technicznej, instalacji okablowania strukturalnego, systemów zasilania gwarantowanego 48VDC i 23VAC
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Rozwoju i Inwestycji
Udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju sieci elektroenergetycznej
Udział w opracowywaniu planu inwestycyjnego i planu rozwoju
Określanie warunków przyłączenia oraz zapewnień dostawy energii elektrycznej dla odbiorców zakwalifikowanych do IV, V i VI grupy przyłączeniowej dla przyłączenia których nie jest wymagana rozbudowa sieci SN
Negocjowanie zapisów umów o przyłączenie z odbiorcami, zgodnie z podziałem kompetencyjnym określonym w obowiązujących procedurach i przygotowywanie ich do podpisania przez odbiorcę i ENEĘ Operator Sp. z o.o
Współpraca z Wydziałem Przyłączeń i Rozwoju Sieci w zakresie opiniowania: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań, kierunków zagospodarowania przestrzennego i innych dokumentów planistycznych
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach przetargowych
Sprawdzanie i korygowanie wniosków oraz oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Współpraca z organami administracji państwowej, jednostkami samorządowymi, instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowych pod względem technicznym i formalno-prawnym
Odbiór dokumentacji projektowej
Monitorowanie realizacji i rozliczanie umów o przyłączenie
Monitorowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji
Realizacja audytów i czynności doradczych we wszystkich jednostkach/komórkach organizacyjnych i spółkach Grupy Kapitałowej ENEA, z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa
Monitorowanie efektywności systemu kontroli wewnętrznej w Grupie Kapitałowej ENEA poprzez realizowanie audytów wynikających z rocznego i wieloletniego planu audytów oraz audytów pozaplanowych i czynności doradczych w Grupie Kapitałowej ENEA
Opracowywanie szczegółowych programów stanowiących podstawę do realizacji zadań audytowych
Sporządzanie dokumentacji z audytów planowych i pozaplanowych oraz czynności doradczych prowadzonych w Grupie Kapitałowej ENEA zgodnie z przyjętymi standardami oraz obowiązującą metodyką
Wydawanie, monitorowanie i ocena skuteczności wdrożenia rekomendacji
Rekomendowanie usprawnień systemu zarzadzania ryzykiem, systemu kontroli wewnętrznej i ładu korporacyjnego w Grupie Kapitałowej ENEA
Wsparcie przy opracowywaniu, aktualizowaniu oraz wdrażaniu zasad i procedur w obszarze audytu
Współdziałanie z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi wsparcia w przeprowadzaniu zadań audytowych w Grupie Kapitałowej ENEA
Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego i wieloletniego planu audytu dla Grupy Kapitałowej ENEA
Uczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań
Określanie warunków przyłączenia oraz zapewnień dostawy energii elektrycznej dla odbiorców zakwalifikowanych do IV, V i VI grupy przyłączeniowej dla przyłączenia których nie jest wymagana rozbudowa sieci SN
Negocjowanie zapisów umów o przyłączenie z odbiorcami, zgodnie z podziałem kompetencyjnym określonym w obowiązujących procedurach i przygotowywanie ich do podpisania przez odbiorcę i ENEĘ Operator Sp. z o.o
Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań
Prowadzenie obiegu dokumentów związanych z przyłączaniem Klientów w tym korespondencji
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowych pod względem technicznym i formalno-prawnym
Współpraca z Wydziałem Przyłączeń i Rozwoju Sieci w zakresie opiniowania: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, dokumentacji, warunków technicznych i innych wg potrzeb
Monitorowanie realizacji i rozliczanie umów o przyłączenie
Programowanie pracy sieci dystrybucyjnej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Planowanie operacji łączeniowych na sieci dystrybucyjnej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Analiza pracy systemu dystrybucyjnego zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Współpraca z innymi programistami innych jednostek ruchu ( OSP, OSD, RDM ) w zakresie programowania pracy sieci energetycznej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Zgłaszanie inicjatyw w zakresie rozwoju, modernizacji i utrzymania systemu dystrybucyjnego
Aktualizacja danych o sieci dystrybucyjnej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Współpraca z dyspozytorami (wyjaśnianie na bieżąco zaistniałych problemów)
Współpraca przy sporządzaniu Układu Normalnego Pracy Sieci Dystrybucyjnej
Współpraca w opracowywaniu planów wprowadzania ograniczeń w dostarczaniu i poborze energii elektrycznej
Opiniowanie umów, reklamacji dotyczących standardów jakościowych energii elektrycznej w sieci dystrybucyjnej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Opiniowanie projektów rozwoju, dokumentacji technicznych, harmonogramów prac i innych materiałów dotyczących planowania i prowadzenia ruchu sieci dystrybucyjnej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Zgłaszanie inicjatyw w zakresie rozwoju, modernizacji i utrzymania systemu dystrybucyjnego
Gromadzenie danych źródłowych o zakłóceniach i awariach w pracy systemu dystrybucyjnego, w tym o przerwach w dostawie/odbiorze energii elektrycznej dla potrzeb statystyki i sprawozdawczości oraz dokumentacji ruchowej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Informowanie odbiorców o planowych przerwach w dostawie energii elektrycznej zgodnie z podziałem operatywnego kierownictwa i nadzoru
Bieżący monitoring i analiza rynku krajowego i rynków lokalnych w zakresie planowanych i realizowanych transakcji, w tym w branży energetycznej
Opracowywanie analiz, wycen i rekomendacji dla potencjalnych, realizowanych i trwających projektów inwestycyjnych
Przygotowywanie raportów, rekomendacji i wniosków na podstawie przeprowadzonych analiz
Tworzenie, analizowanie i aktualizowanie modeli finansowych w związku z realizowanymi projektami
Udział w przygotowaniu oraz weryfikacji dokumentacji transakcyjnej w procesach fuzji i przejęć (inwestycje i dezinwestycje kapitałowe)
Udział w pracach związanych z planowaniem nowych inicjatyw oraz działań związanych z planowanymi i toczącymi się transakcjami
Bieżące zaangażowanie w prace nad realizacją inwestycji i dezinwestycji kapitałowych w ramach zespołów wewnętrznych oraz z udziałem doradców i partnerów biznesowych ENEA S.A
Udział w pracach nad analizą i oceną wybranych projektów oraz zamierzeń Grupy Kapitałowej ENEA związanych z procesami inwestycyjnymi
Wsparcie w prowadzeniu kluczowych projektów rozwojowych Grupy Kapitałowej ENEA powierzonych przez Zarząd ENEA S.A
Wsparcie w realizacji uchwał Zarządu ENEA S.A. dotyczących działań i inicjatyw związanych z procesami inwestycyjnymi
Udział w pracach Departamentu, Biura i Referatu wskazanych przez Dyrektora Departamentu, Kierownika Biura lub Kierownika Referatu
Udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju sieci elektroenergetycznej Spółki,
Współpraca z jednostkami administracji samorządowej w zakresie infrastruktury sieciowej,
Opiniowanie dokumentacji projektowej związanej z rozbudową sieci SN do RR,
Przygotowywanie i zlecanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie sieci nn z wyłączeniem zadań inwestycyjnych odtworzeniowych związanych z wymianą pojedynczych elementów sieci,
Udział w postepowaniach przetargowych mających na celu wybór wykonawców realizowanych inwestycji,
Rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych,
Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań,
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowych za zgodność z wydanymi warunkami przyłączenia,
Aktualizacja danych w systemie informacji o sieci
Wydawanie warunków przyłączenia oraz zapewnień dostawy dla odbiorców zakwalifikowanych do IV, V i VI grupy przyłączeniowej dla której nie jest wymagana rozbudowa sieci SN,
Opiniowanie wniosków przyłączeniowych do RR w zakresie rozbudowy sieci SN
Udział w komisjach odbioru nowo budowanych lub przebudowanych obiektów
Sporządzanie sprawozdań w zakresie BHP
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą
Inicjowanie i rozwijanie problematyki bhp i ergonomii
Udział w społecznych przeglądach warunków pracy
Udział w zespołach i komisjach
Szkolenie pracowników w zakresie BHP
Zadania kontrolne w zakresie sprawdzenia warunków pracy, higieny pracy oraz zapobiegania chorobom zawodowym, przestrzegania przepisów ochrony pracy, przestrzegania i stosowania się pracowników do przepisów BHP
Udział w komisjach odbioru nowo budowanych lub przebudowanych obiektów
Sporządzanie sprawozdań w zakresie BHP
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą
Inicjowanie i rozwijanie problematyki bhp i ergonomii
Udział w społecznych przeglądach warunków pracy
Udział w zespołach i komisjach
Szkolenie pracowników w zakresie BHP
Zadania kontrolne w zakresie sprawdzenia warunków pracy, higieny pracy oraz zapobiegania chorobom zawodowym, przestrzegania przepisów ochrony pracy, przestrzegania i stosowania się pracowników do przepisów BHP
Udział w komisjach odbioru nowo budowanych lub przebudowanych obiektów
Sporządzanie sprawozdań w zakresie BHP
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą
Inicjowanie i rozwijanie problematyki bhp i ergonomii
Udział w społecznych przeglądach warunków pracy
Udział w zespołach i komisjach
Szkolenie pracowników w zakresie BHP
Zadania kontrolne w zakresie sprawdzenia warunków pracy, higieny pracy oraz zapobiegania chorobom zawodowym, przestrzegania przepisów ochrony pracy, przestrzegania i stosowania się pracowników do przepisów BHP
Zadania wykonywane przez pracownika polegać będą na całościowej obsłudze klientów w Biurze Obsługi Klientów, a w szczególności na:
Przygotowywaniu i zawieraniu/aktualizacji umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;
Realizacji działań marketingowych;
Składaniu ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grypy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań;
Utrzymywaniu pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych;
Zapewnieniu najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji;
Udzielaniu odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea;
Wyjaśnianiu kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami;
Przestrzeganiu właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów;
Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów;
Przyjmowanie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazywanie do realizacji
Obsługa systemów informatycznych wspomagających inwestycje oraz nadzór nad aktualizacją danych
Przygotowywanie danych do planu rozwoju i planu inwestycyjnego oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach przetargowych
Współpraca z organami administracji państwowej, jednostkami samorządowymi, instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych
Podejmowanie działań, w tym udział w negocjacjach związanych z ustanowieniem służebności, pozyskiwaniem zgód właścicieli gruntów oraz przygotowywanie materiałów do wykupów gruntów dla prowadzonych inwestycji
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowych pod względem technicznym i formalno-prawnym
Odbiór dokumentacji projektowej
Sprawdzanie i korygowanie wniosków oraz oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Współpraca z inspektorem nadzoru w trakcie realizacji zadań do czasu zakończenia budowy obiektu i przekazania na majątek
Monitorowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji
Określanie warunków przyłączenia dla odbiorców, dla których konieczna jest rozbudowa sieci SN
Określanie warunków przyłączenia dla wytwórców dla których konieczna jest rozbudowa sieci SN i nn
Negocjowanie zapisów umów o przyłączenie z odbiorcami i wytwórcami, zgodnie z podziałem kompetencyjnym określonym w obowiązujących procedurach i przygotowywanie ich do podpisania przez odbiorcę/wytwórcę i ENEA Operator Sp. z o.o
Opracowywanie koncepcji i wytycznych rozwoju sieci elektroenergetycznej, zgodnie z założeniami polityki przyłączania do sieci
Udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych i rozwojowych sieci elektroenergetycznej we współpracy z urzędami administracji państwowej i samorządowej oraz z Rejonami Dystrybucji
Współpraca z gminami w przygotowaniu regionalnych planów zaopatrzenia w energię elektryczną
Monitorowanie realizacji i rozliczanie umów o przyłączenie
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowych pod względem technicznym i formalno-prawnym
Kształtowanie i wsparcie w realizacji procesów personalnych w ENEA S.A. związanych z cyklem życia pracownika w organizacji w szczególności procesu adaptacji i rekrutacji
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu
Współudział w definiowaniu i określaniu wizji, strategii oraz priorytetów w zakresie promocji pracodawcy
Koordynowanie komunikacji wewnętrznej (Strefa pracownika) i zewnętrznej dla mediów w ramach planowanych i realizowanych działań promujących pracodawcę
Tworzenie planów i strategii komunikacji oraz monitorowanie ich efektywności
Promowanie pracodawcy poprzez organizację targów i wydarzeń edukacyjnych, branżowych, kulturalnych oraz współpracę ze szkołami, uczelniami wyższymi, instytucjami państwowymi, fundacjami i stowarzyszeniami
Organizacja programów praktyk i staży w Spółce oraz w spółkach Grupy Kapitałowej ENEA
Realizacja i nadzór nad programem patronackim oraz stypendialnym dla szkół branżowych i technicznych
Kształtowanie kultury organizacyjnej, w tym promowanie wartości Grupy Kapitałowej ENEA, organizacja inicjatyw promujących pracodawcę. oraz budujących zaangażowanie wśród pracowników
Udział w pracach komisji przetargowych, koordynowanie zawierania umów i zamówień z dostawcami zewnętrznymi
Monitorowanie, analizowanie i raportowanie budżetu działań employer branding
Promowanie ofert pracy, staży oraz wydarzeń i projektów employer brandingowych oraz komunikacji w social mediach: Facebook, Linkedin, Instagram
Tworzenie i koordynowanie projektów audiowizualnych (filmy eb, materiały edukacyjne off-line oraz on-line)
Udział w projektach z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi
Sporządzanie długoterminowych ścieżek cen na hurtowym rynku energii elektrycznej, rynku świadectw pochodzenia, uprawnień do emisji CO2
Prowadzenie uzgodnień z firmami konsultingowymi w zakresie pozyskiwania ścieżek cen na hurtowym rynku energii elektrycznej, rynku świadectw pochodzenia, uprawnień do emisji CO2
Opracowywanie cenowej krzywej terminowej dla energii elektrycznej na rynku krajowym
Sporządzanie analiz na bieżące potrzeby
Opracowywanie standardów analityki oraz katalogu analiz dopasowanego do procesu decyzyjnego w Spółce
Wsparcie w procesie zarządzania portfelem kontraktów na obowiązki mocowe (m.in.: opracowywanie analiz rynku mocy, opracowanie i aktualizacja zadań funkcjonowania w obszarze wtórnego Rynku Mocy, zawieranie i aktualizowanie dokumentów regulujących procesy działania na Rynku Mocy)
Opracowywanie i dystrybucja raportów dla potrzeb informacyjnych oraz wsparcie procesów biznesowych
Sporządzanie długoterminowych ścieżek cen na hurtowym rynku energii elektrycznej, rynku świadectw pochodzenia, uprawnień do emisji CO2
Prowadzenie uzgodnień z firmami konsultingowymi w zakresie pozyskiwania ścieżek cen na hurtowym rynku energii elektrycznej, rynku świadectw pochodzenia, uprawnień do emisji CO2
Opracowywanie cenowej krzywej terminowej dla energii elektrycznej na rynku krajowym
Sporządzanie analiz na bieżące potrzeby
Opracowywanie standardów analityki oraz katalogu analiz dopasowanego do procesu decyzyjnego w Spółce
Wsparcie w procesie zarządzania portfelem kontraktów na obowiązki mocowe (m.in.: opracowywanie analiz rynku mocy, opracowanie i aktualizacja zadań funkcjonowania w obszarze wtórnego Rynku Mocy, zawieranie i aktualizowanie dokumentów regulujących procesy działania na Rynku Mocy)
Opracowywanie i dystrybucja raportów dla potrzeb informacyjnych oraz wsparcie procesów biznesowych
Pozyskiwanie danych pomiarowych z układów pomiarowych WO, OZE i obiektów własnych OSD
Wystawianie/odpisywanie/zatwierdzanie w systemach informatycznych zleceń obsługi technicznej dla układów pomiarowych WO, OZE i obiektów własnych OSD
Diagnostyka układów pomiarowo-rozliczeniowych podstawowych, rezerwowych, kontrolnych i układów bilansujących na podstawie danych pomiarowych oraz zdarzeń rejestrowanych przez licznik energii elektrycznej
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem układów zdalnej transmisji danych
Zapewnienie prawidłowej daty i czasu w licznikach zdalnej transmisji danych
Porównanie składników pomiarowych ze składnikami umownymi
Weryfikacja strat i doliczeń pomiędzy systemem pomiarowym, a systemem bilingowym
Porównanie wolumenów energii pod kątem prawidłowości rozliczeń na rynku bilansującym
Badanie profili obciążeń
Przygotowywanie raportów dla URE, ARE i PSE
Współudział w udostępnianiu danych pomiarowych Klientom
Wyznaczanie bilansu technicznego dla Oddziału Dystrybucji na podstawie danych pomiarowych
Współudział w obsłudze reklamacji odbiorców w zakresie odczytów i prawidłowości działania układów pomiarowo-rozliczeniowych
Wykonywanie korekt zużycia energii dla układów pomiarowych
Prowadzenie projektów inwestycyjnych w obszarze energetyki
Weryfikacja technologii, kosztów inwestycji, eksploatacji i remontów w zakresie instalacji wodorowych, systemów magazynowania energii i nowych technologii
Bieżące monitorowanie i opiniowanie projektów inwestycyjnych z dziedziny energetyki
Analiza i weryfikacja danych energetycznych, dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej, Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, zasad funkcjonowania Rynku Mocy
Przygotowanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości
Kompleksowa koordynacja zadań inwestycyjnych i remontowych (od etapu przygotowania po realizację i przekazanie do użytkowania)
Eksploatacja urządzeń i instalacji telekomunikacyjnych radiowych i przewodowych, systemów ochrony technicznej, instalacji okablowania strukturalnego, systemów zasilania gwarantowanego 48VDC i 23VAC
Prowadzenie całościowych działań w obszarze komunikacji wewnętrznej spółki
Utrzymanie i rozwój istniejących kanałów komunikacji (Biuletyn, portal, intranet, konkursy)
Kreowanie i utrzymanie nowych formatów komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem różnych narzędzi (podcast, film, infografiki, animacje)
Współpraca z pracownikami i menadżerami spółki w zakresie komunikacji wewnętrznej i biznesowej nt. realizowanych projektów i usług spółki
Tworzenie autorskich artykułów do komunikacji wewnętrznej (artykuły, wywiady, reportaże)
Administrowanie i aktualizacja treści w intranetach spółek GK Enea oraz w intranecie GK Enea
Wydanie cotygodniowego newslettera GK Enea pn. „Enea News” oraz administrowanie portalem o tej samej nazwie (korekta i redakcja treści, tworzenie grafik, implementacja treści w portalu)
Samodzielne tworzenie grafik, mailingów oraz infografik
Produkcja i montaż materiałów filmowych
Organizacja wydarzeń wewnętrznych i jubileuszy, w tym prowadzenie postępowań przetargowych i dokumentacji
organizacja należytej współpracy z zewnętrznymi kancelariami prawnymi w zakresie obsługi prawnej oraz nadzorowanie i koordynacja prac zewnętrznych doradców prawnych zgodnie z wymogami Grupy Kapitałowej w zakresie korzystania z pomocy prawnej;
opiniowanie we współpracy z jednostkami merytorycznymi wewnętrznych aktów normatywnych w sposób zapewniający sprawne funkcjonowanie Spółki w zakresie wydawanej dokumentacji organizacyjnej;
doradztwo prawne w zakresie czynności związanych z prowadzoną działalnością Spółki;
współpraca z Komitetami funkcjonującymi w Grupie Kapitałowej w sprawach związanych z działalnością Spółki;
bieżąca współpraca z Zarządem Spółki;
zastępstwo procesowe w zakresie określonym przepisami prawa
Praca przy obsłudze urządzeń i instalacji występujących w procesie produkcji energii elektrycznej i ciepła polegająca na sprawdzaniu stanu technicznego urządzeń, monitorowanie stanu BHP, p.poż i wybuchowego przynależnych do stanowiska obiektów, raportowanie zauważonych nieprawidłowości, dokonywanie bieżących obchodów podległych urządzeń;
Współuczestnictwo w procesie remontowym w zakresie przygotowania podległych urządzeń do prac remontowych oraz przywrócenia ich do eksploatacji po zakończonym procesie;
Proponowanie działań technicznych usprawniających proces produkcji energii elektrycznej i ciepła;
Odpowiedzialność za utrzymanie standardów stanu czystości w zakresie przydzielonego obszaru ze zwróceniem szczególnej uwagi na zagrożenia wynikające ze spalania biomasy;
przygotowywanie/wydawanie opinii z zakresu udzielania zamówień,
udzielanie klientowi wewnętrznemu pomocy merytorycznej w zakresie trybu udzielania zamówień,
nadzór nad poprawnością udzielania zamówień w spółce oraz jakością realizowanych zamówień,
pomoc prawna przy tworzeniu dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi spółki,
wsparcie prawne w zakresie postępowań w reżimie Ustawy Prawo zamówień publicznych
współpraca przy tworzeniu/aktualizacji regulacji zakupowych w spółce,
wspomaganie prawne projektowania i modyfikacji standaryzacji i optymalizacji procesu zakupowego,
przygotowywanie wniosków i informacji do Zarządów w zakresie procesów zakupowych,
współpraca przy przygotowywaniu projektów wystąpień do instytucji państwowych m.in. Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
ewentualna reprezentacja prawna Spółki przed Krajową Izba Odwoławczą,
czynne uczestnictwo we wszelkich pracach projektowych dotyczących standaryzacji i optymalizacji procesu zakupowego ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy prawnej,
wspomaganie prawne projektowania i modyfikacji polityki zakupowej Spółki oraz systemu
Współpraca z Kierownikami Wydziałów oraz innymi stanowiskami dla zapewnienia sprawności działania Rejonu
Przygotowanie i realizacja zleconych zadań eksploatacyjnych, inwestycyjno-remontowych oraz awaryjnych w zakresie sieci elektroenergetycznych
Realizacja zadań inwestycyjnych związanych z usługami przyłączeniowymi
Realizacja postanowień i uchwał Zarządu zgodnie z interesami Spółki i przepisami prawa
Współpraca przy sporządzaniu planów strategicznych działalności Spółki na potrzeby Zarządu
Sporządzanie planów operacyjnych działalności Rejonu na potrzeby własne, Departamentu i Zarządu
Kreowanie nowych działalności Rejonu w ramach ustalonej przez Departament polityki w tym zakresie
Nadzorowanie polityki jakości w Rejonie
Reprezentowanie dyrekcji Spółki w czynnościach prawnych i gospodarczych - na podstawie nadanych uprawnień
Ustawiczna dbałość o pozyskanie zleceń na rzecz Rejonu
Współpraca przy wypracowywaniu skutecznych metod motywacyjnych pozwalających osiągnąć najlepsze efekty działalności przy maksymalnej satysfakcji załogi
Uczestnictwo w tworzeniu polityki technicznej, gospodarczej i organizacyjnej oraz nadzorowanie jej realizacji
Kreowanie optymalnych systemów wymiany informacji w celu osiągnięcia minimalizacji kosztów przy maksymalizacji efektów
Nadzorowanie przestrzegania w Rejonie zasad działalności przyjętych w Grupie ENEA
Promowanie w Rejonie zachowań pozwalających Spółce wypracować dobrą i trwałą markę na rynku usług
Wykonywanie funkcji kierownika zakładu pracy w rozumieniu przepisów Prawa pracy
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji prawnie chronionych w tym tajemnicy przedsiębiorcy w Rejonie
Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy(kluczowy zakres obowiązków, uszeregowany od najważniejszych i najczęściej wykonywanych)
Płatny staż do Departamentu Zarządzania Wierzytelnościami/Biuro Windykacji Klientów Masowych
Poznań
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Wsparcie w realizacji procesu windykacji obszaru obrotu dla gospodarstw domowych i małego biznesu na etapie sądowo-egzekucyjnym;
Ewidencjonowanie w systemie bilingowym i systemach windykacyjnych wpłat wyegzekwowanych od dłużników;
Przygotowywanie bieżących pakietów spraw do przekazania do postępowania sądowego oraz ich nadzór;
Przygotowywanie i przekazywanie kopii dokumentów w celu prowadzenia spraw sądowych;
Przygotowanie materiałów i przekazanie kopii dokumentów do opracowania wniosków dotyczących zgłoszenia wierzytelności w Sądzie Gospodarczym w stosunku do Podmiotów postawionych w stan upadłości, likwidacji lub objętych sądowym postępowaniem układowym;
Wsparcie w realizacji procesu raportowania z przeprowadzanych działań;
Księgowanie środków trwałych, wartości niematerialnych
Księgowanie środków trwałych w budowie oraz gotowych środków trwałych
Księgowanie umów leasingowych zgodnie z MSSF16
Rozliczanie inwentaryzacji
Sporządzanie sprawozdań i analiz związanych ze stanem i ruchem środków trwałych i wartości niematerialnych zgodnie z MSSF, na potrzeby sprawozdań statystycznych oraz dla celów podatkowych
Udział w pracach związanych z aktualizacją obwiązujących dokumentów w zakresie obszaru księgowości majątkowej (inwentaryzacja ŚT, WN, kapitalizacja wydatków do ŚTwB, Instrukcja Gospodarki Środkami Trwałymi i Wartościami Niematerialnymi)