Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa
Wygasła: 28.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie strategii marketingowej oraz planów marketingowych i ich realizacja
Prowadzenie kampanii reklamowych w kanałach Facebook, LinkedIn oraz Google Ads: przygotowywanie budżetu, treści, uruchamianie kampanii oraz bieżąca optymalizacja
Content marketing: planowanie i tworzenie treści skierowanych do klientów biznesowych – newslettery, artykuły, e-booki
Social Media: planowanie harmonogramu treści na firmowych profilach na Facebooku i LinkedInie oraz przygotowywanie postów i grafik
Rozwój nowej strony internetowej oraz optymalizacja treści pod kątem SEO
Propozycje i planowanie działań z uwzględnieniem aktualnych potrzeb biznesowych
Współpraca oraz koordynowanie działań z podwykonawcami
Współtworzenie prezentacji
Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż, produkt i obsługę klienta
Osoba zatrudniona jako Inżynier sprzedaży będzie odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań opartych na systemach informatycznych skierowanych do branży budowlanej oraz przedsiębiorstw przemysłowych produkujących dla budownictwa
• Pozyskiwanie nowych szans sprzedażowych i ich realizacja;
• Generowanie obrotu zgodnego z założonym planem sprzedażowym;
• Pozyskiwanie informacji o potrzebach klienta i kreowanie propozycji opartych na produktach oraz usługach informatycznych z oferty firmy, które będą wspierać strategię rozwoju przedsiębiorstwa klienta;
• Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami na wszystkich szczeblach decyzyjności
Sprzedaż rozwiązań opartych na systemach informatycznych skierowanych do branży budowlanej oraz przedsiębiorstw przemysłowych produkujących dla budownictwa
Generowanie obrotu zgodnego z założonym planem sprzedażowym
Pozyskiwanie informacji o potrzebach klienta i kreowanie propozycji opartych na produktach oraz usługach informatycznych z oferty firmy, które będą wspierać strategię rozwoju przedsiębiorstwa klienta
Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami na wszystkich szczeblach decyzyjności