Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1298)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1298 )
E-Commerce Analyst
Poznań
Wygasła: 27.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Create our sell-in reporting on weekly basis at G$V, N$V and SGM% level per brand, category, SKUs
Create our sell-out reporting infrastructure covering all relevant KPIs from Amazon (Ord. Rev, PCOGS, GV, C%, PPM%, LBB%, RepOOS%, ASP,...)
Automate and create the reporting infrastructure to ensure internal users have 80% of their requests answered in an automated fashion through PBI reports
Own the weekly business review and drive each of its steps (i) preparation, (ii) feedback collection, (iii) calls, (iv) actions identifications, (v) action follow-up, (vi) actions' impact
Translate the commercial plans into financials plans
Create the right reporting framework to allow us to build our 2 main pockets of budgets (L4/SG&A), track our spend and assess its efficiency
Participate to the weekly billing call
Own end to end pricing: Product launch; unit pricing, pallet pricing, FOB pricing,
Own promotional pricing & its impact to our top & bottom lines and report back on the impact created
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało efektywne zarządzanie zespołem podległych pracowników, kontrola i koordynacja procesów magazynowych na podległym dziale. Chcielibyśmy również, żebyś incjował/a nowe procesy i wprowadzał/a usprawnienia, by optymalizować pracę swojego zespołu i całego magazynu. Na tym stanowisku będziesz ściśle współpracować z pozostałymi działami, by praca była jak najbardziej efektywna i by świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Ponieważ bezpieczeństwo pracy jest dla nas bardzo istotne oczekujemy również nadzoru nad przestrzeganiem zasad BHP oraz pozostałych wewnętrznych procedur dot. bezpieczeństwa i nie tylko. Będziesz odpowiedzialny za zbudowanie własnej wizji prowadzenia podległego Tobie działu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior VAT Accountant
Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
Accounting, reporting & requirement analysis for VAT & Intrastat process
Sample audit of invoices, including VAT classification
Provide overall functional support to the regional finance community on VAT & Intrastat
Support of VAT audits
Recommend process improvements to create greater efficiency and productivity
Create our sell-in reporting on weekly basis at G$V, N$V and SGM% level per brand, category, SKUs
Create our sell-out reporting infrastructure covering all relevant KPIs from Amazon (Ord. Rev, PCOGS, GV, C%, PPM%, LBB%, RepOOS%, ASP,...)
Automate and create the reporting infrastructure to ensure internal users have 80% of their requests answered in an automated fashion through PBI reports
Own the weekly business review and drive each of its steps (i) preparation, (ii) feedback collection, (iii) calls, (iv) actions identifications, (v) action follow-up, (vi) actions' impact
Translate the commercial plans into financials plans
Create the right reporting framework to allow us to build our 2 main pockets of budgets (L4/SG&A), track our spend and assess its efficiency
Participate to the weekly billing call
Own end to end pricing: Product launch; unit pricing, pallet pricing, FOB pricing,
Own promotional pricing & its impact to our top & bottom lines and report back on the impact created
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało sporządzanie raportów oraz zestawień na podstawie wcześniej zebranych lub dostarczonych danych, wprowadzanie informacji i danych do systemów (np. dotyczących reklamacji i produktywności pracowników). Jako administrator będziesz również brał udział w projektach, które mają na celu udoskonalenie pracy działu pakowania, więc jeśli wiesz na czym polega filozofia LEAN i wiesz jakimi narzędziami się ona posługuje to super, ale możemy Cię też tego nauczyć. Działamy w jednym, dużym zespole więc będziesz również współpracował z pozostałymi działami magazynu
Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP i p. Poż. Zgodnie z obowiązującym prawem
Przeprowadzanie codziennych audytów z zakresu BHP
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska i PPOŻ – sporządzanie sprawozdań środowiskowych, prowadzenie ewidencji BDO, nadzorowanie bieżących spraw związanych z PPOŻ itp
Prowadzenie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach i ich aktualizacja, przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP, zarządzanie odzieżą roboczą – współpraca z firmą zewnętrzną
Badanie i analiza wypadków, zdarzeń potencjalnie wypadkowych i podejmowanie działań mających za zadanie wyeliminowanie tego typu zdarzeń
Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących BHP, PPOŻ i ochrony środowiska
Praca z KPI- monitorowanie, analiza, plany naprawcze
Tworzenie proceur BHP i nadzór nad zgodnością procedur wewnętrznych z procedurami korporacyjnymi
Udział we wdrożeniach nowych projektów pod kątem BHP
Współpraca, nadzór i przygotowanie dokumentacji związanej z Zintegrowanym Systemem Zarządzania opartego na normach ISO (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001)
Budowanie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy wśród wszystkich pracowników
Bezpośrednia współpraca z kierownikami i koordynacja zewnętrznej firmy sprzątającej
Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP i p. Poż. Zgodnie z obowiązującym prawem
Przeprowadzanie codziennych audytów z zakresu BHP
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska i PPOŻ – sporządzanie sprawozdań środowiskowych, prowadzenie ewidencji BDO, nadzorowanie bieżących spraw związanych z PPOŻ itp
Prowadzenie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach i ich aktualizacja, przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP, zarządzanie odzieżą roboczą – współpraca z firmą zewnętrzną
Badanie i analiza wypadków, zdarzeń potencjalnie wypadkowych i podejmowanie działań mających za zadanie wyeliminowanie tego typu zdarzeń
Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących BHP, PPOŻ i ochrony środowiska
Praca z KPI- monitorowanie, analiza, plany naprawcze
Tworzenie proceur BHP i nadzór nad zgodnością procedur wewnętrznych z procedurami korporacyjnymi
Udział we wdrożeniach nowych projektów pod kątem BHP
Współpraca, nadzór i przygotowanie dokumentacji związanej z Zintegrowanym Systemem Zarządzania opartego na normach ISO (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001)
Budowanie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa i higieny pracy wśród wszystkich pracowników
Bezpośrednia współpraca z kierownikami i koordynacja zewnętrznej firmy sprzątającej
Closely cooperate with the CE Group Marketing Managers for DEWALT and STANLEY, the CE Digital and Social Media Managers as well as the local Sales Team
Udział w księgowym zamknięciu miesiąca, w tym przetwarzanie zapisów księgowych, wyjaśnianie wszelkich istotnych różnic w całym procesie miesięcznym
Raportowanie wyników finansowych, przygotowywanie różnego rodzaju analiz finansowych na potrzeby działów wspomagających
Kalkulacja kosztów produkcji nowych wyrobów
Codzienna współpraca z Kontrolerem Finansowym oraz poszczególnymi zespołami biznesowymi, a także z kierownictwem firmy na różnych poziomach struktury organizacyjnej (m.in. w zakresie projektów redukcji kosztów, nowych inwestycji, audytów, inwentaryzacji) oraz z zespołem Centrum Usług Współdzielonych (SSC) m.in. w zakresie należności i zobowiązań, środków trwałych, rezerw, innych księgowań
Sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP
Podejmowanie inicjatyw w celu wprowadzania usprawnień
Support Performance Management (ensure day-to-day activities meets process quality, control and customer satisfaction standards, Report weekly & monthly KPIs)
Review quality and timeliness of Balance Sheet reconciliations, enforce standardization of reconciliation templates across all EMEA entities, identify unreconciled items
Support implementation of Continuous Improvement initiatives
Participate in Business Partnership (Support the communication and cooperation between Provider and BU)
Ensure that the financial transactions of SBD EMEA entities are properly accounted for in accordance with the group's accounting policies and procedures and accurately reflect the financial standing and performance of the business
Prepare monthly financial statements and management accounts for EMEA subsidiaries in accordance with USGAAP standards
Support month-end, quarter-end and year-end closing activities and reconciliations within given deadlines
Perform phone validations process of the vendors data in order to avoid any fraud situation
Applying red flag assessment and checklist, confirming to Outsourcing Partner on vendor master changes can be actioned
Mitigate the possible impact of a red flag identified in the vendors change process
Support and partnership with peers in other regions
Support Global DMG team on SBD vendors master data phone validation process and initiatives drive with Outsourcing Partner organization
Support phone validations activities related to projects, migrations, acquisitions, ERP conversions, reporting need
Coordinating and update Outsourcing Partner changes in SBD guidelines, playbook, Delegation of Authority (DoA) and other information that related to phone validations processes
Understand SBD vendor master data structure especially related to phone validation processes for all in-scope ERP applications
Understand the Governance model and ownership of master data for in-scope instance, support driving and developing process improvements on voice validation processes
Responsible to adhering to applicable policy, procedures, standards and internal controls
Perform other duties as assigned by Global Business Partner Lead
Ensure compliance with Sarbanes-Oxley control objectives
Perform phone validations process of the vendors data in order to avoid any fraud situation
Applying red flag assessment and checklist, confirming to Outsourcing Partner on vendor master changes can be actioned
Mitigate the possible impact of a red flag identified in the vendors change process
Support and partnership with peers in other regions
Support Global DMG team on SBD vendors master data phone validation process and initiatives drive with Outsourcing Partner organization
Support phone validations activities related to projects, migrations, acquisitions, ERP conversions, reporting need
Coordinating and update Outsourcing Partner changes in SBD guidelines, playbook,
Delegation of Authority (DoA) and other information that related to phone validations processes
Understand SBD vendor master data structure especially related to phone validation processes for all in-scope ERP applications
Understand the Governance model and ownership of master data for in-scope instance, support driving and developing process improvements on voice validation processes
Responsible to adhering to applicable policy, procedures, standards and internal controls
Perform other duties as assigned by Global Business Partner Lead
Ensure compliance with Sarbanes-Oxley control objectives
Digital Transformation Expert (Stanley Leadership Program)
Gliwice
Wygasła: 25.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
expert
Obowiązki:
Possess the ability to lead special projects and development of solutions related to safety, process improvements, quality, capacity balance, workflow, planning, and logistic issues. Examples: 8 Wastes Kaizens, SMED, Value Stream Mapping, Value Added Value Engineering (VAVE), and KPI’s
Engage with functional business groups to ensure efficiency and effectiveness of solutions deployed in support of business goals and objectives
Lead projects and ensure that the functionality is developed in a way that complies with business requirements and established methodologies and practices
Monitor and report to management on the status of project efforts, anticipating/identifying issues that inhibit the attainment of project goals and implementing corrective actions
Facilitate structured training programs to support business transformation
Assist in directing the daily manufacturing operations performed in a shift or production line, ensuring the safety, quality, speed, and cost goals are met
Identify, recommend and implement improvements and/or modifications in a sequence of operations, equipment utilization, and related matters to increase efficiency and cost savings
Ability to train, mentor, and engage employees on process improvements and the impact on the business
Provide tactical support on complex projects, compile data analysis to determine the operations required for fabrication and assembly of products as well as implement cost-savings process improvements
Work directly on the shop floor to operate equipment and learn operations
Assist in plant operations, troubleshooting, process improvement, and equipment upgrades to achieve facility objectives
Strong ability to work in changing environment and see through complexity
Develop knowledge of key manufacturing metrics and their impacts on the business; Seek opportunities to enhance performance to be the best
Caring for the sales development through the implementation of "Order-to-cash" process (starting from the order, through his service; customer claim handling and execution)
Building and maintaining good relationships with internal and external customers and taking care of them; phone and e-mail contact with customers (update on delivery of products), answering product and service questions, solving logistics issues, participation in global productivity projects
Cooperation and coordination of operational activities with other departments of the company in terms of customer orders (local Sales and Marketing, Warehouse; Financial Controlling, Plannists, Transport Company)
Processing customer orders in SAP
Solving the claims of customers
Create and maintain customer credit and debit notes
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych na terenie województw: Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie oraz Wielkopolskie
Utrzymywanie oraz rozwój pozytywnych relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie sprzedaży w kanale tradycyjnym
Opracowanie planów utrzymania oraz wzrostu liczby klientów w obrębie obszaru sprzedaży
Przeprowadzanie szkoleń produktowych
Efektywna komunikacja z zespołem w celu zapewnienia doskonałej obsługi klienta
Stałe rozwijanie wiedzy technicznej oraz wykorzystywanie znajomości strategicznych produktów i linii produktowych
Dostarczanie informacji dotyczącej rynku, a także informacji zwrotnej
Zapewnienie właściwej implementacji merchandisingu u klientów poprzez aktywny udział w całym procesie oraz we współpracy z kierownikiem zespołu, klientami i działem marketingu
Monitorowanie poszczególnych aktywności dystrybutorów takich jak poziom zamówień dla sklepów, dostępność oferowanych towarów czy poziom obsługi
Przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych oraz proaktywne wspieranie promocji produktów poprzez ich prezentacje, szkolenia produktowe, itp
Realizacja ustalonych planów sprzedaży oraz inne zadania związane ze współpracą z klientami
Aktywna współpraca i koordynacja działań z przedstawicielami dystrybutorów
Support the corporate and local HR strategy by driving projects, initiatives and mindset changes
Provide reliable service to the organization by fulfilling administrative tasks such as running standard processes, creation of documents, reports, etc
Connect with managers and employees to understand the needs and wishes of the business team as well as react to them by developing and presenting feasible solutions
Be the consultant and advisor for our people leaders in questions of talent development, employee relationships and legal topics
Support in the fields of recruitment, learning & development, compensation & benefits
Cooperate with the CE HR-Team to jointly handle workload across the region
Support the corporate and local HR strategy by driving projects, initiatives and mindset changes
Provide reliable service to the organization by fulfilling administrative tasks such as running standard processes, creation of documents, reports, etc
Connect with managers and employees to understand the needs and wishes of the business team as well as react to them by developing and presenting feasible solutions
Be the consultant and advisor for our people leaders in questions of talent development, employee relationships and legal topics
Support in the fields of recruitment, learning & development, compensation & benefits
Cooperate with the CE HR-Team to jointly handle workload across the region
Caring for the sales development through the implementation of "Order-to-cash" process (starting from the order, through his service; customer claim handling and execution)
Building and maintaining good relationships with internal and external customers and taking care of them; phone and e-mail contact with customers (update on delivery of products), answering product and service questions, solving logistics issues, participation in global productivity projects
Cooperation and coordination of operational activities with other departments of the company in terms of customer orders (local Sales and Marketing, Warehouse; Financial Controlling, Plannists, Transport Company)
Processing customer orders in SAP
Solving the claims of customers
Create and maintain customer credit and debit notes
As a Customer Service Specialist, you will be a person responsible for processing customers' orders and warranties in SAP and Esker, handling disputes, mails, phones and quotations for Nordics region. Knowledge of Danish or Swedish or Norwegian language is required
You will be a full-time Customer Service Team member daily tasks will include:
• Everyday support of the Nordics team
• Processing customers' orders and warranties in SAP and Esker for Nordic region
• Collaboration with local teams to reach common goals or to prevent backlogs
• Preparing and completing reports to monitor the workload
• Creating and updating internal procedures related to order entry
• Participating in quality improvement / team meetings
Talent Acquisition Specialist Europe (Poland, Remote)
Łódź
Wygasła: 10.12.2021
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Support recruitments in Poland and whole of Europe
Recruit for all types of positions: junior, specialist and manager level, mainly for Marketing, eCommerce, Finance, Accounting and Sales
Full recruitment scope: create & post job-ads, CV selection, phone & face to face interviews, recommendation of candidates, job offering
Direct search – identify potential candidates using social media
Participate in KPI reporting / tracking related to recruitment
Participate in internal trainings, diverse HR projects
Cooperation with external partners (colleges, university career centers, recruitment agencies)
Maintain long term relationships with candidates and employees
Manage and maintain a diversity strategy to attract a diverse workforce to the company by hiring talented people of varied backgrounds, experiences and styles
Talent Acquisition Specialist Europe (Poland, Remote)
Lesser Poland
Wygasła: 10.12.2021
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Support recruitments in Poland and whole of Europe
Recruit for all types of positions: junior, specialist and manager level, mainly for Marketing, eCommerce, Finance, Accounting and Sales
Full recruitment scope: create & post job-ads, CV selection, phone & face to face interviews, recommendation of candidates, job offering
Direct search – identify potential candidates using social media
Participate in KPI reporting / tracking related to recruitment
Participate in internal trainings, diverse HR projects
Cooperation with external partners (colleges, university career centers, recruitment agencies)
Maintain long term relationships with candidates and employees
Manage and maintain a diversity strategy to attract a diverse workforce to the company by hiring talented people of varied backgrounds, experiences and styles
Service Delivery Governance for SBD BU’s across EMEA (Monitor and control the process delivery & coordinates with Provider) for P2P/AP activities as performed by the Provider
Delivery Execution (Review the performance metrics — regular meetings with BU & Provider)
Dispute Management and Functional Level Escalation
Regional Level Escalation (Coordinate the escalations and issue resolutions with BU/Provider)
Performance Management (Ensure day-to-day activities meets process quality, control and customer satisfaction standards, Report weekly & monthly KPIs)
Continuous Improvement (Support implementation of improvement initiatives)
Business Partnership (Support the communication and cooperation between Provider and BU)
Service Delivery Governance for SBD BU’s across EMEA (Monitor and control the process delivery & coordinates with Provider) for P2P/AP activities as performed by the Provider
Delivery Execution (Review the performance metrics — regular meetings with BU & Provider)
Dispute Management and Functional Level Escalation
Regional Level Escalation (Coordinate the escalations and issue resolutions with BU/Provider)
Performance Management (Ensure day-to-day activities meets process quality, control and customer satisfaction standards, Report weekly & monthly KPIs)
Continuous Improvement (Support implementation of improvement initiatives)
Business Partnership (Support the communication and cooperation between Provider and BU)