Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (168)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 168 )
Kierownik zmiany (produkcja mebli)
Chojnice
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja planu produkcyjnego z optymalnym wykorzystaniem zasobów
Zarządzanie podległym obszarem produkcji na zmianie zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją opartych na Lean Manufacturing min. problem-solving, VMS, budowanie kultury continuous improvement
Kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji
Analiza możliwości produkcyjnych, kontrola stanów ilościowych i jakościowych surowców
Rozliczanie zużycia surowców i rzeczywistych kosztów produkcji
Raportowanie realizacji zadań i poziomu KPI
Delegowanie zadań podwładnym, nadzorowanie rzetelności, poprawności i terminowości wykonywania przez pracowników ich zadań
Prowadzenie spotkań operacyjnych board meeting, GEMBA walk
Tworzenie harmonogramów pracy zespołu, nadzorowanie ewidencji czasu pracy
Creating and oversee implementation of financial & business strategies and plans
Supervising over the preparation of financial statements and reports
Preparing of the forecasts, annual budget and long-term plans and controlling their implementation
Responsibility for financial liquidity, cashflow forecasting, hedging exchange rate and interest rate risk
Optimizing the cost structure and level of current assets, assessing investment projects
Creating tools and models for current and long-term operational controlling
Collaboration with banks and other credit and financial institutions in acquiring and servicing debt financing
Ensure compliance with all financial regulations, policies & procedures
Regular reporting to the Board of the Company, including reporting financial results, achievement of financial plans, and key business indicators
Supervision over the work of the following departments: Accountancy, Treasury & Insurance, Controlling, Costing -policy of employing, managing, motivating and developing employees in subordinate departments
Realizacja planu produkcyjnego z optymalnym wykorzystaniem zasobów
Zarządzanie podległym obszarem produkcji na zmianie zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją opartych na Lean Manufacturing min. problem-solving, VMS, budowanie kultury continuous improvement
Kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji
Analiza możliwości produkcyjnych, kontrola stanów ilościowych i jakościowych surowców
Rozliczanie zużycia surowców i rzeczywistych kosztów produkcji
Raportowanie realizacji zadań i poziomu KPI
Delegowanie zadań podwładnym, nadzorowanie rzetelności, poprawności i terminowości wykonywania przez pracowników ich zadań
Prowadzenie spotkań operacyjnych board meeting, GEMBA walk
Tworzenie harmonogramów pracy zespołu, nadzorowanie ewidencji czasu pracy
Realizacja planu produkcyjnego z optymalnym wykorzystaniem zasobów
Zarządzanie podległym obszarem produkcji na zmianie zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją opartych na Lean Manufacturing min. problem-solving, VMS, budowanie kultury continuous improvement
Kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji
Analiza możliwości produkcyjnych, kontrola stanów ilościowych i jakościowych surowców
Rozliczanie zużycia surowców i rzeczywistych kosztów produkcji
Raportowanie realizacji zadań i poziomu KPI
Delegowanie zadań podwładnym, nadzorowanie rzetelności, poprawności i terminowości wykonywania przez pracowników ich zadań
Prowadzenie spotkań operacyjnych board meeting, GEMBA walk
Tworzenie harmonogramów pracy zespołu, nadzorowanie ewidencji czasu pracy
Coach and lead your Directors and Managers as well as direct labor in manufacturing
Coach and lead your support functions in production control, purchasing, materials management, quality control, facilities, and maintenance
Formulate and execute on a vision for the development of the factory over time concerning resources and performance
Serve as the local liaison to the surrounding community in the city of Chojnice and together with other VBC teams in Poland at large
Develop and promote a dynamic and competent workforce
Cultivate an ambitious and fact-based work environment through collaboration and team building
Participate as a member of the Senior Leadership Team
Factory tours
Oversee all aspects of Poland VBC operations including financial management, purchasing, scheduling manufacturing, warehousing, shipping/receiving quality assurance, engineering, sales support, and customer service
You will have personnel from Finance, HR, Design, Precon, Platform, and Project Management but not as direct reports
Oversee manufacturing of modular assemblies, steel cages, furniture in the Chojnice (2 plants) and Gdynia (1 plant), plants
Work with corporate functions on developing annual targets, operating budgets, and supporting initiatives
Enforce company policies, including, safety, production, quality, human resources, and accounting
Enforce safety regulations and participate in the safety committee
Develop and communicate the production time plan for the factories
Implement continuous improvement measures to the production and warehouses to support the ramp-up and to achieve set targets for labor and overhead costs
Continuously monitor the ramp-up of the factories output and stabilize operations over time
Drive standardization practices throughout the factories organization to align with other business units initiatives
Set and communicate targets for the factories organization down to the individual level as well as follow up on set targets
Communicate corporate targets and information to the factories organization
Performance reviews and compensation reviews for direct reports
Inform all factories personnel on operations status on a weekly basis
Develop and manage a budget as well as monitor and forecast the financial health of the factories
Ensure that the facility reaches and reports active KPIs on Safety, Quality, Delivery, Cost, and Human Resources
Report performance to the Chief of Operations, COO
Create quarterly progress report to include financial projections and KPI monitoring
Make decisions on purchase orders and financial decisions up to a sum of 25,000?PLN
Decide on hiring and letting go of personnel as needed to keep in line with budgets
Decide on manufacturing sequence and speed as it relates to project schedules
Coach and lead your Directors and Managers as well as direct labor in manufacturing
Coach and lead your support functions in production control, purchasing, materials management, quality control, facilities, and maintenance
Formulate and execute on a vision for the development of the factory over time concerning resources and performance
Serve as the local liaison to the surrounding community in the city of Chojnice and together with other VBC teams in Poland at large
Develop and promote a dynamic and competent workforce
Cultivate an ambitious and fact-based work environment through collaboration and team building
Participate as a member of the Senior Leadership Team
Factory tours
Oversee all aspects of Poland VBC operations including financial management, purchasing, scheduling manufacturing, warehousing, shipping/receiving quality assurance, engineering, sales support, and customer service
You will have personnel from Finance, HR, Design, Precon, Platform, and Project Management but not as direct reports
Oversee manufacturing of modular assemblies, steel cages, furniture in the Chojnice (2 plants) and Gdynia (1 plant), plants
Work with corporate functions on developing annual targets, operating budgets, and supporting initiatives
Enforce company policies, including, safety, production, quality, human resources, and accounting
Enforce safety regulations and participate in the safety committee
Develop and communicate the production time plan for the factories
Implement continuous improvement measures to the production and warehouses to support the ramp-up and to achieve set targets for labor and overhead costs
Continuously monitor the ramp-up of the factories output and stabilize operations over time
Drive standardization practices throughout the factories organization to align with other business units initiatives
Set and communicate targets for the factories organization down to the individual level as well as follow up on set targets
Communicate corporate targets and information to the factories organization
Performance reviews and compensation reviews for direct reports
Inform all factories personnel on operations status on a weekly basis
Develop and manage a budget as well as monitor and forecast the financial health of the factories
Ensure that the facility reaches and reports active KPIs on Safety, Quality, Delivery, Cost, and Human Resources
Report performance to the Chief of Operations, COO
Create quarterly progress report to include financial projections and KPI monitoring
Make decisions on purchase orders and financial decisions up to a sum of 25,000PLN
Decide on hiring and letting go of personnel as needed to keep in line with budgets
Decide on manufacturing sequence and speed as it relates to project schedules
Wprowadzanie optymalnych pod względem technicznym oraz ekonomicznym metod i procesów spawalniczych
Bieżąca analiza stanu technologii oraz technik spawalniczych wraz z oceną ich prawidłowości. Nadzór nad realizacją procesów spawalniczych w produkcji
Analiza dokumentacji konstrukcyjnej pod względem technologiczności spawalniczej
Analiza zgodności dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej z obowiązującymi normami spawalniczymi
Opracowanie specjalistycznej dokumentacji technologii spawania (Zakładowa Instrukcja Technologiczna Spawania WPS)
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem przez zakład odpowiednich uprawnień spawalniczych, stosownie do wykonywanych robót i wymogów stawianych przez Klientów
Udział w modernizacji i rozwoju zakładu w zakresie związanym ze spawalnictwem. Planowanie i wnioskowanie zakupów sprzętu spawalniczego oraz prowadzenie technicznej strony procedury zakupowej, polegającej na: pozyskaniu i analizie ofert, dokonaniu uzgodnień technicznych z dostawcą, kierowaniu odbiorem technicznym oraz wdrożeniu urządzeń
Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym stosowaniem materiałów dodatkowych oraz nad wykorzystaniem maszyn i urządzeń do spawania
Konsultacja spawalnicza opracowań wykonywanych przez dział projektowy
Weryfikacja działań korygujących. Określenie dopuszczalnej zmiany połączeń i wskazanie właściwej technologii. W razie stwierdzenia potrzeby dokonanie uzgodnień z działem projektowym
Współpraca z zewnętrznymi jednostkami nadzoru spawalniczego – Instytut Spawalnictwa, UDT, TÜV, SLV, itp
Przygotowanie wycen, kosztorysów na podstawie otrzymanej dokumentacji (w tym: przygotowywanie zestawień ilościowych dotyczących potrzebnych materiałów, RBH, zakresów prac)
Analiza techniczna dokumentacji projektowej mebli wraz z poszukiwaniem rozwiązań optymalizacyjnych
Przygotowywanie zapytań ofertowych do podwykonawców przy współpracy z działem zakupów
Współpraca z innymi Działami w Spółce w celu przygotowania kompletnej oferty cenowej zgodnej z przyjętą Polityką Spółki
Kontrola zaawansowania prac i poniesionych kosztów przy współpracy z działami odpowiedzialnymi za realizację projektu
Zarządzanie podległym obszarem produkcji zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji
Analiza możliwości i rzeczywistych kosztów produkcji
Rozliczanie i kontrola stanów ilościowych i jakościowych surowców w obszarze produkcji
Odbiór zrealizowanych prac montażowych oraz wykończeniowych w oparciu o założenia projektowe (w tym ocena jakości i poprawności wykonywanej pracy)
Nadzór nad bezpiecznym przebiegiem prac realizowanych na wysokości oraz związanych z logistyką klatek modułowych na ternie zakładu i przygotowaniem ich do transportu
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Tworzenie i aktualizacja regulaminów, procedur i instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ
Przeprowadzanie szkoleń BHP wstępnych, okresowych i dla osób zarządzających pracownikami
Doradzanie pracodawcy w kwestiach związanych z BHP
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, rekomendowanie działań zmierzających do usuwania zagrożeń
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk
Opiniowanie instrukcji stanowiskowych
Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy
Współpraca z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, a także upoważnionymi laboratoriami w kwestii kontroli obowiązku prowadzenia przez pracodawcę pomiarów określających stężenie i natężenie czynników szkodliwych dla zdrowia, występujących na stanowiskach pracy
Aktywny udział w opracowywaniu planów modernizacyjnych oraz inwestycyjnych zakładu
Reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP
Przygotowanie wycen, kosztorysów na podstawie otrzymanej dokumentacji (w tym: przygotowywanie zestawień ilościowych dotyczących potrzebnych materiałów, RBH, zakresów prac)
Analiza techniczna dokumentacji projektowej mebli wraz z poszukiwaniem rozwiązań optymalizacyjnych
Przygotowywanie zapytań ofertowych do podwykonawców przy współpracy z działem zakupów
Współpraca z innymi Działami w Spółce w celu przygotowania kompletnej oferty cenowej zgodnej z przyjętą Polityką Spółki
Kontrola zaawansowania prac i poniesionych kosztów przy współpracy z działami odpowiedzialnymi za realizację projektu
Wprowadzanie optymalnych pod względem technicznym oraz ekonomicznym metod i procesów spawalniczych
Bieżąca analiza stanu technologii oraz technik spawalniczych wraz z oceną ich prawidłowości
Nadzór nad realizacją procesów spawalniczych w produkcji zgodnie z procedurami i Systemem Jakości
Analiza zgodności dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej z obowiązującymi normami spawalniczymi
Opracowanie specjalistycznej dokumentacji technologii spawania (Zakładowa Instrukcja Technologiczna Spawania WPS)
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem przez zakład odpowiednich uprawnień spawalniczych, stosownie do wykonywanych robót i wymogów stawianych przez Klientów
Udział w modernizacji i rozwoju zakładu w zakresie związanym ze spawalnictwem
Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym stosowaniem materiałów dodatkowych oraz nad wykorzystaniem maszyn i urządzeń do spawania
Współpraca z zewnętrznymi jednostkami nadzoru spawalniczego – Instytut Spawalnictwa, UDT, TÜV, SLV, itp
Analiza dokumentacji projektowej, materiałów przetargowych, założeń projektowych
Przygotowywanie przedmiarów ilościowych dotyczących potrzebnych materiałów, RBH, zakresów prac
Przygotowanie kosztorysów produkcji, dostawy i montażu modułów
Współpraca z kierownictwem projektu w celu uzyskania informacji o specyfikacji technicznej oferowanych rozwiązań, a także o poniesionych kosztach i stopniu zaawansowania prac
Analiza i aktualizacja kosztów na każdym etapie projektu
Współpraca z Działem Zakupów przy wyborze dostawców
Przygotowywanie zapytań ofertowych
Poszukiwanie rozwiązań optymalizacyjnych
Tworzenie, rozszerzanie i aktualizowanie bazy danych kosztowych
To analyse and challenge project documentation, tender materials, design assumptions
Liaise with client’s representative to validate project documentation, tender materials and design
To prepare quantity take offs out of available documentation
To prepare cost estimates for the delivery and assembly of modules
To cooperate with design management in order to obtain information about the project and offered solutions
To cooperate with purchasing and production departments in order to obtain information of costs for valuation
To prepare requests of quotation
To obtain offers and cost information
To cooperate with Project Management and financial department in order to obtain information about on the costs incurred and the stage of work progress
To search optimalization solutions
To provide cost summary at different stages of current projects
To prepare cost comparisons when required
To prepare and actualize cost database
To prepare management reporting as required
To manage and coordinate the work of the costing team
To analyse and challenge project documentation, tender materials, design assumptions
Liaise with client’s representative to validate project documentation, tender materials and design
To prepare quantity take offs out of available documentation
To prepare cost estimates for the delivery and assembly of modules
To cooperate with design management in order to obtain information about the project and offered solutions
To cooperate with purchasing and production departments in order to obtain information of costs for valuation
To prepare requests of quotation
To obtain offers and cost information
To cooperate with Project Management and financial department in order to obtain information about on the costs incurred and the stage of work progress
To search optimalization solutions
To provide cost summary at different stages of current projects
To prepare cost comparisons when required
To prepare and actualize cost database
To prepare management reporting as required
To manage and coordinate the work of the costing team
analiza, weryfikacja, opiniowanie, opracowywanie oraz udział w negocjowaniu postanowień projektów umów, porozumień, ogólnych warunków umów oraz pozostałych dokumentów związanych z działalnością Grupy;
analiza, weryfikacja, opiniowanie oraz opracowywanie postanowień projektów wewnętrznych regulacji i dokumentów korporacyjnych;
rozstrzyganie bieżących problemów prawnych zgłaszanych przez klientów wewnętrznych,
w tym udzielanie porad prawnych, przygotowywanie informacji i opinii prawnych związanych z bieżącą działalnością Grupy;
przygotowywanie opinii i interpretacji w odniesieniu do aktów prawnych oraz zmian legislacyjnych;
prowadzenie i aktualizacja wewnętrznych rejestrów spółki oraz przygotowywanie raportów i analiz na rzecz General Counsel Europe
Tworzenie, wdrażanie i nadzór w zakresie procedur jakościowych powstałych w oparciu o obowiązujące systemy jakości
Udział w realizacji projektów meblowych na wszystkich etapach w zakresie kontroli i odbioru jakości: surowców wejściowych, procesów produkcyjnych, półwyrobów oraz gotowych wyrobów
Wdrażanie i monitoring działań korekcyjnych, korygujących oraz zapobiegawczych celem redukcji kosztów niezgodności jakościowych
Planowanie oraz uczestnictwo w audytach wewnętrznych oraz u dostawców
Realizacja procesów reklamacyjnych w zakresie materiałów i usług wejściowych jak i zgłoszeń reklamacyjnych na gotowe wyroby
Planowanie i nadzór nad testami produktów i procesów
Bieżąca współpraca z podwykonawcami, dostawcami i Klientem w zakresie problemów jakościowych
Zapewnienie właściwej organizacji i sprawnego funkcjonowania komórki organizacyjnej
• Przygotowanie powierzchni do lakierowania
• Kontrola powierzchni przed lakierowaniem oraz usuwanie ewentualnych wad
• Realizowanie procesów lakierniczych
w oparciu o założenia technologiczne
• Obsługa oraz utrzymanie sprzętu lakierniczego w należytym stanie
• Nadzorowanie jakości przeprowadzonych prac
• Przestrzeganie zasad BHP
Realizacja planu produkcyjnego z optymalnym wykorzystaniem zasobów
Zarządzanie podległym obszarem produkcji na zmianie zgodnie z zasadami Lean Manufacturing
Wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi związanych z zarządzaniem produkcją opartych na Lean Manufacturing min. problem-solving, VMS, budowanie kultury continuous improvement
Kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji
Analiza możliwości produkcyjnych, kontrola stanów ilościowych i jakościowych surowców
Rozliczanie zużycia surowców i rzeczywistych kosztów produkcji
Raportowanie realizacji zadań i poziomu KPI
Delegowanie zadań podwładnym, nadzorowanie rzetelności, poprawności i terminowości wykonywania przez pracowników ich zadań
Prowadzenie spotkań operacyjnych board meeting, GEMBA walk
Ocenianie, rozwijanie i motywowanie pracowników
Koordynacja wdrożenia nowego pracownika na stanowisko pracy
Tworzenie harmonogramów pracy zespołu, nadzorowanie ewidencji czasu pracy
To hold responsibility for preparation of technical documentation
To coordinate of work of teams of design engineers
To be the main point of contact for Project Manager and Client – to coordinate of compliance of documentation with the technical specification of project
To create offer drawings, 3D and 2D models
To create bill of materials
Technical support in projects
To search for new design solutions
To prepare of summaries and reports for Clients and PM
To lead plant production in day to day activities to ensure the production targets are met
P&L responsibility including the development and achievement of budgetary goals to ensure the long-term success of the plant
To hold responsibility for production output, product quality and on-time shipping, with a specific focus to reduce lead times
Manage production ERP system, ensuring information is always up to date and accurate
To drive Lean processes in the production
To drive the investment strategy for the factory, including machine investment, automation
To be the main point of contact for internal activities and develop relationships with other Polcom factories
To plan, budget, organize resources, execute work plans, monitor production and quality, co-ordinate priorities, resolve issues and participate in special projects and work schedules
To hire, direct, coach and mentor staff to ensure responsibilities are aligned with the strategic direction of the company and performance targets are being met
To maintain a positive community relationships
To ensure direct and indirect production staff subordinates are suitably trained/qualified/licensed for the various tasks and jobs they must complete
To ensure site compliance to all labour, safety, and environmental regulations
To prepare management reporting as required
To perform other duties related to manufacturing processes as assigned
The Chief Accountant will lead a team of 4 specialists and be responsible for the professional maintenance of statutory accounting ledgers and taxes. Location: Gdańsk/Chojnice, Poland
Maintenance of the entity’s and Group accounting in line with local regulations and rules in force
Compilation of tax declaration and information
Consolidation of the balance sheet, profit and loss account and cash flows for statutory and group purposes
Consolidation of the annual financial statements
Calculating the value of provisions for future commitments
Prompt closing of the books
Maintenance of the reporting required by the Polish Statistical Office (GUS), National Bank of Poland (NBP) and the Tax Office,
Supervision of Group Tax Returns,
Analyzing, reviewing and verifying the correctness of the accounting and financial documentation
Verifying and reconciling invoices as regards the VAT
Responsibility for the audit of the financial statements at the end of the financial year
Preparation of reports and analysis
Responsibility for annual and periodic stock checks
Cooperation with all departments in the company, external and internal auditors
Coordination and supervision of the accounting policy
Przygotowanie modelu 3D w programie Revit w zakresie ogólnobudowlanym i wykończeniowym (Fit-Out),
Udział w koordynacji międzybranżowej (Steel structures, Fit-out, MEP, FF&E) – BIM Coordination,
Sporządzanie rysunków wykonawczych, warsztatowych, prowadzenie uzgodnień technicznych z uczestnikami Projektu,
Sporządzanie zestawień materiałowych (Bill of materials),
Optymalizacja rozwiązań produkcyjnych oraz technologicznych,
Wsparcie Produkcji we wszystkich zakładach Firmy w ramach pełnionej funkcji i kompetencji stanowiskowych,
Odpowiedzialność za terminową realizację dokumentacji technicznej oraz dbanie o zachowanie wysokich standardów jakości,
Gotowość do podróży na terenie Polski i za granicą w zakresie kontroli zgodności produkcji, budowy i instalacji z dokumentacją techniczną i kontroli jakości – w wymiarze do 45 dni w ciągu roku