Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna biura
Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, Tychy
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Poszukujemy organizacyjnego talentu na stanowisko pracownika ds. administracji!
Czy Twoją mocną stroną jest organizacja pracy? Czy posiadasz solidną wiedzę na temat funkcjonowania biura i tworzenia efektywnych procedur? Jeśli tak, ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!
W naszym dynamicznie rozwijającym się biurze rachunkowym szukamy osoby, która dołączy do naszego profesjonalnego zespołu na stanowisku pracownika ds. administracji. Oferujemy rozwijającą i pełną wyzwań rolę, która obejmuje:
Zarządzanie Dokumentacją: Będziesz odpowiedzialny(a) za skuteczne zarządzanie dokumentacją księgową i kadrową, w tym prowadzenie teczek osobowych, przechowywanie i archiwizację dokumentów
Wsparcie Działu Księgowości: Twoje zadania będą obejmować asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji dla klientów biura: deklaracje zgłoszeniowe, raporty GUS, dokumenty księgowe, a także wprowadzanie danych do systemu Saldeo i pomoc w rozliczeniach wyciągów bankowych. Będziesz także odpowiedzialny(a) za wystawianie faktur sprzedaży
Wsparcie działu Kadr: W tej roli wspierasz zarządzanie zadaniami pracowników online, monitorujesz przestrzeganie przez nich procedur oraz prowadzisz kalendarz z terminami wykonywania zadań dla poszczególnych firm. Kluczowe będzie również efektywne planowanie i koordynowanie spotkań oraz zadań pracowników przy użyciu narzędzi online
Komunikacja z Klientami: Będziesz odpowiedzialny(a) za profesjonalną obsługę telefoniczną i korespondencyjną z klientami, zarówno w formie elektronicznej, jak i tradycyjnej, a także za bezpośredni kontakt
Zamówienia i Logistyka: Twoim zadaniem będzie nadzór nad zamówieniami materiałów biurowych, sprzętu oraz innych usług niezbędnych do funkcjonowania biura
Wsparcie Administracyjne: Oczekujemy Twojego aktywnego uczestnictwa w realizacji projektów specjalnych i innych zadań administracyjnych
Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie pracę w środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a Twoje umiejętności organizacyjne mogą zaistnieć, zapraszamy do aplikowania!
Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna biura
Marszałka Józefa Piłsudskiego 65A, Tychy
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Poszukujemy organizacyjnego talentu na stanowisko pracownika ds. administracji!
Czy Twoją mocną stroną jest organizacja pracy? Czy posiadasz solidną wiedzę na temat funkcjonowania biura i tworzenia efektywnych procedur? Jeśli tak, ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!
W naszym dynamicznie rozwijającym się biurze rachunkowym szukamy osoby, która dołączy do naszego profesjonalnego zespołu na stanowisku pracownika ds. administracji. Oferujemy rozwijającą i pełną wyzwań rolę, która obejmuje:
Zarządzanie Dokumentacją: Będziesz odpowiedzialny(a) za skuteczne zarządzanie dokumentacją księgową i kadrową, w tym prowadzenie teczek osobowych, przechowywanie i archiwizację dokumentów
Wsparcie Działu Księgowości: Twoje zadania będą obejmować asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji dla klientów biura: deklaracje zgłoszeniowe, raporty GUS, dokumenty księgowe, a także wprowadzanie danych do systemu Saldeo i pomoc w rozliczeniach wyciągów bankowych. Będziesz także odpowiedzialny(a) za wystawianie faktur sprzedaży
Wsparcie działu Kadr: W tej roli wspierasz zarządzanie zadaniami pracowników online, monitorujesz przestrzeganie przez nich procedur oraz prowadzisz kalendarz z terminami wykonywania zadań dla poszczególnych firm. Kluczowe będzie również efektywne planowanie i koordynowanie spotkań oraz zadań pracowników przy użyciu narzędzi online
Komunikacja z Klientami: Będziesz odpowiedzialny(a) za profesjonalną obsługę telefoniczną i korespondencyjną z klientami, zarówno w formie elektronicznej, jak i tradycyjnej, a także za bezpośredni kontakt
Zamówienia i Logistyka: Twoim zadaniem będzie nadzór nad zamówieniami materiałów biurowych, sprzętu oraz innych usług niezbędnych do funkcjonowania biura
Wsparcie Administracyjne: Oczekujemy Twojego aktywnego uczestnictwa w realizacji projektów specjalnych i innych zadań administracyjnych
Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie pracę w środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a Twoje umiejętności organizacyjne mogą zaistnieć, zapraszamy do aplikowania!
Czy jesteś osobą specjalizującą się w dziedzinie kadr i płac? Czy doskonale orientujesz się w programach ENOVA lub OPTIMA? Jeżeli tak, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
W naszym biurze rachunkowym poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za naliczanie płac i prowadzenie dokumentacji osobowej dla naszych klientów. Oferujemy elastyczność - decyduj sam/a, czy chcesz pracować na pełny etat, na część etatu, czy może preferujesz pracę zdalną, skupiając się tylko na naliczaniu płac i ZUS
Do Twoich obowiązków będzie należało, między innymi, prowadzenie ewidencji czasu pracy dla klientów naszego biura oraz jej nadzór. Zlecimy Ci również prowadzenie całości spraw związanych ze stosunkiem pracy dla naszych klientów. Będziesz tworzyć umowy cywilnoprawne dla klientów biura oraz nadzorować wykorzystanie czasu pracy i urlopów pracowniczych
Cenimy samodzielność, ale nie zostawiamy naszych pracowników samym sobie - w biurze pracuje młodszy specjalista, który zarządza i pomaga osobom współpracującym online
Jeżeli jesteś gotowy/a dołączyć do nas i podjąć te wyzwania, nie zwlekaj! Prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu. Z niecierpliwością czekamy na możliwość współpracy z Tobą!
Praca odbywałaby się od poniedziałku do piątku w godzinach, kiedy biuro nie pracuje, czyli albo między 6:00-7:00 rano albo w godzinach popołudniowych między 18:00-19:00 Łączna ilość godzin w miesiącu - 30
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych
Marszałka Józefa Piłsudskiego 65A, Tychy
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Szukamy specjalistę ze znajomością programu ENOVA do współpracy zdalnej 2-3 razy w tygodniu lub do pracy stacjonarnej albo hybrydowej ( pełny etat lub część)
Zakres obowiązków to prowadzenie całości spraw związanych ze stosunkiem pracy dla klientów biura, tj. Naliczenia płac, ZUS, przygotowywanie umów itp
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości
Piłsudskiego 65A, Tychy
Wygasła: 28.04.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukujemy doświadczonych księgowych, którzy będą współpracować online przy pracach związanych z zakończeniem miesiąca, a mianowicie:
- sprawdzenie oraz zamknięcie wyciągów bankowych,
- księgowanie płac,
- księgowanie różnic kursowych,
- księgowanie RMK,
- księgowanie odsetek oraz rozliczenie cienkiej kapitalizacji,