Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczek osobowych) zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy
monitorowanie czasu pracy, absencji, wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez pracowników
rozliczanie czasu pracy oraz współpraca z firmą zewnętrzną w celu przygotowywania listy płac
nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe, kontrolne, szkolenia BHP
wystawianie zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców firmy
sporządzanie zestawień (GUS, ZUS i inne), raportów i analiz z zakresu administracji kadr, koordynowanie pracowniczych benefitów
budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami i kierownikami firmy
odpowiadanie na bieżące zapytania pracowników
codzienna współpraca ze wszystkimi działami firmy
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wsparcie przy ich wdrożeniu w organizacji
Ręczny odbiór makaronów i makaronów nadziewanych typu ravioli
z linii produkcyjnej. Obstuga prostych maszyn i urządzeń w obszarze produkcji. Prace porządkowe związane z przygotowaniem linii technologicznych do produkcji i po produkcji. Kontrola jakości
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz na produkcji makaronów
Wielgolas Brzeziński
Wygasła: 04.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Przyrządzanie półprefabrykatów i farszu według określonych receptur (pieczenie mięsa i warzyw). Dbanie o czystość na stanowisku pracy. Przestrzeganie norm i standardów HACCP
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Działu Kadr
Wielgolas Brzeziński, k. Halinowa
Wygasła: 06.10.2023
część etatu / tymczasowa/dodatkowa
umowa zlecenie
specjalista junior / mid
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Regionalny Specjalista ds. Kluczowych Klientów HoReCa i Detal
Poznań
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kreowanie rynku i pozyskiwanie do współpracy nowych Klientów
Utrzymanie dobrych relacji biznesowych, rozwój i optymalizacja współpracy z obecnymi Klientami
Realizacja planu sprzedaży na podległym obszarze działania
Bieżąca analiza i monitorowanie wyników sprzedażowych powierzonych Klientów (obrót, rentowność)
Regularne utrzymanie kontaktów biznesowych z Klientami firmy, w tym nadzorowanie procesów sprzedaży i bieżącej obsługi klienta, przy współpracy z Biurem Obsługi Klienta, działem Marketingu i obszarem Finansów
Aranżowanie oraz koordynacja aktywności rozwijających sprzedaż, w tym warsztatów kulinarnych, szkoleń i prezentacji produktowych
Aktywna współpraca z szefami Kuchni m.in. w procesie kreowania menu, implementacja produktów sezonowych
Wprowadzanie na rynek nowych produktów, w kanale HoReCa i Detal
Udział w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
Regionalny Specjalista ds. Kluczowych Klientów HoReCa i Detal
Toruń
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kreowanie rynku i pozyskiwanie do współpracy nowych Klientów
Utrzymanie dobrych relacji biznesowych, rozwój i optymalizacja współpracy z obecnymi Klientami
Realizacja planu sprzedaży na podległym obszarze działania
Bieżąca analiza i monitorowanie wyników sprzedażowych powierzonych Klientów (obrót, rentowność)
Regularne utrzymanie kontaktów biznesowych z Klientami firmy, w tym nadzorowanie procesów sprzedaży i bieżącej obsługi klienta, przy współpracy z Biurem Obsługi Klienta, działem Marketingu i obszarem Finansów
Aranżowanie oraz koordynacja aktywności rozwijających sprzedaż, w tym warsztatów kulinarnych, szkoleń i prezentacji produktowych
Aktywna współpraca z szefami Kuchni m.in. w procesie kreowania menu, implementacja produktów sezonowych
Wprowadzanie na rynek nowych produktów, w kanale HoReCa i Detal
Udział w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z obsługą kadrową pracowników;
Obsługa procesów zatrudniania, zmiany warunków pracy i płacy oraz zakończenia współpracy, w tym sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS;
Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników;
Monitorowanie terminów szkoleń BHP, badań lekarskich, zezwoleń na pracę;
Obsługa programu PŁATNIK, PFRON, GUS;
Współpraca przy kontrolach PIP, ZUS,US;
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy;
Zarządzanie flotą samochodową (w tym umowy leasingu, ubezpieczenia, karty paliwowe, itp.);
Zarządzanie i nadzór nad systemem telefonii mobilnej;
Przygotowanie, kompletowanie i nadzór nad realizacją wewnętrznej dokumentacji Spółki (w tym uchwał, zarządzeń i poleceń Zarządu) oraz prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów normatywnych;
Zarządzanie obiegiem informacji w biurze Zarządu;
Wspieranie Zarządu w sprawach administracyjnych;
Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu;
Współpraca z obsługą prawną w ramach przygotowania umów i regulaminów wewnętrznych;
Regionalny Specjalista ds. Kluczowych Klientów HoReCa i Detal
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kreowanie rynku/pozyskiwanie do współpracy nowych Klientów
utrzymywanie doskonałych relacji biznesowych, rozwój/optymalizacja współpracy z obecnymi Klientami
realizacja planu sprzedaży na podległym obszarze działania
bieżąca analiza i monitorowanie wyników sprzedażowych powierzonych Klientów (obrót, rentowność)
regularne utrzymywanie kontaktów biznesowych z Klientami firmy, w tym nadzorowanie procesów sprzedaży i bieżącej obsługi klienta, przy współpracy z Biurem Obsługi Klienta, Marketingiem i obszarem Finansów
aranżowanie oraz koordynacja aktywności rozwijających sprzedaż, w tym warsztatów kulinarnych, szkoleń i prezentacji produktowych
aktywna współpraca z Szefami Kuchni m.in. w procesie kreowania menu, implementacja produktów sezonowych
wprowadzanie na rynek nowych produktów
udział w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
terminowe dekretowanie dokumentów kosztowych zgodnie z prawem bilansowym i podatkowym;
rozliczanie i księgowanie delegacji służbowych, wyciągów bankowych, uzgadnianie i monitorowanie sald należności i zobowiązań wobec kontrahentów krajowych i zagranicznych;
prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji;
kontrola poprawności rozliczeń na kontach;
udział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE, GUS);
czynny udział w zamknięciach miesiąca, roku i audytach; w przygotowywaniu raportów na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych;
kontakt i współpraca z US i innymi organami podatkowymi, instytucjami zewnętrznymi m.in. bankami
Regionalny Specjalista ds. Kluczowych Klientów HoReCa i Detal
małopolskie
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kreowanie rynku/pozyskiwanie do współpracy nowych Klientów
utrzymywanie doskonałych relacji biznesowych, rozwój/optymalizacja współpracy z obecnymi Klientami
realizacja planu sprzedaży na podległym obszarze działania
bieżąca analiza i monitorowanie wyników sprzedażowych powierzonych Klientów (obrót, rentowność)
regularne utrzymywanie kontaktów biznesowych z Klientami firmy, w tym nadzorowanie procesów sprzedaży i bieżącej obsługi klienta, przy współpracy z Biurem Obsługi Klienta, Marketingiem i obszarem Finansów
aranżowanie oraz koordynacja aktywności rozwijających sprzedaż, w tym warsztatów kulinarnych, szkoleń i prezentacji produktowych
aktywna współpraca z Szefami Kuchni m.in. w procesie kreowania menu, implementacja produktów sezonowych
wprowadzanie na rynek nowych produktów
udział w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
kreowanie rynku/pozyskiwanie do współpracy nowych Klientów - z sektora HoReCa
utrzymywanie doskonałych relacji biznesowych, rozwój/optymalizacja współpracy z obecnymi Klientami HoReCa
realizacja planu rozwoju sprzedaży na podległym obszarze rynku
bieżąca analiza i monitorowanie wyników sprzedażowych powierzonych Klientów (obrót, rentowność)
aktywna opieka nad Klientami poprzez regularne utrzymywanie kontaktów biznesowych, nadzorowanie procesów sprzedaży i bieżącej obsługi klienta, we współpracy z zespołami: Biura Obsługi Klienta, Marketingu i Finansów
aranżowanie oraz koordynacja aktywności rozwijających sprzedaż, w tym warsztaty kulinarne, szkolenia, prezentacje produktowe
aktywna współpraca z Szefami Kuchni m.in. w procesie kreowania menu, implementacja produktów sezonowych
nadzór nad wprowadzaniem na rynek nowych produktów
udział w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz z przepisami prawa podatkowego
ewidencja i dekretacja dokumentów finansowo księgowych
prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
kontrolę i uzgadnianie kont księgowych
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT, VAT-UE, GUS)
w ramach okresowego zastępstwa: dokonywania rozliczeń z tytułu wypłacanych wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy oraz naliczanie i ewidencjonowanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na PFRON, sporządzania, ewidencjonowania, rozliczania umów cywilno-prawnych, analiza i weryfikacja dekretacja list płac, oraz ich księgowanie, uzgadnianie kont księgowych w zakresie płac, deklaracji ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych
Udział w budowaniu strategii i planów sprzedaży, polityki cenowej oraz polityki marżowej, a także ich realizacja;
Współtworzenie planów finansowych (odpowiedzialność za budżet – cała Polska);
Kreowanie narzędzi marketingowych, w tym: planowanie i nadzorowanie realizacji działań promocyjnych dla całego portfolio produktów oraz projektowanie i wdrażanie procedur marketingowych;
Nadzór, planowanie działań sell-in i sell-out;
Optymalizacja procesów sprzedażowych;
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę Klienta, w tym planowanie, wyznaczanie i nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz monitorowanie ich realizacji;
Rozwój członków zespołu poprzez udzielanie informacji zwrotnej oraz motywowanie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji;
Rozwijanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów handlowych oraz budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami;
Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych;
Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji;
Ścisła współpraca z Zarządem, w tym raportowanie sprzedaży i parametrów jakościowych obsługi sprzedażowej;
2 dni pracy w biurze i 3 dni pracy w terenie z przedstawicielami oraz dystrybutorami;
Budowanie silnej pozycji Perino na rynku oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy