Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowe wsparcie HR, proponowanie rozwiązań odpowiadających potrzebom biznesowym i wspierających realizację strategicznych celów biznesowych dla wybranych jednostek organizacyjnych
Aktywne wsparcie managerów w zarządzaniu zespołami oraz w realizacji procesów HR (oceny okresowe, rozwój, rekrutacja, onboarding, talent management)
Monitorowanie trendów rynkowych, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie polityki HR
Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój pracowników i wartości Affidea
Udział w budowaniu strategii EB, w tym zarządzanie kanałami komunikacji, zwłaszcza karierowymi profilami w mediach społecznościowych: Instagram, Facebook, Linkedin (może jeszcze kolejne...:)
Aktywny udział w innych projektach z zakresu miękkiego HR wspierających realizację celów biznesowych
Analiza zdarzeń obejmujących lub potencjalnie obejmujących ekspozycje niezamierzone lub narażenia przypadkowe, o których mowa w art. 33m ust. 1 ustawy Prawo Atomowe z 2019 r
Optymalizacja ochrony radiologicznej pacjentów i innych osób poddawanych ekspozycjom medycznym, w tym na stosowaniu i wykorzystywaniu diagnostycznych poziomów referencyjnych tam, gdzie ma to zastosowanie
Nadzór i wykonywanie testów kontroli jakości urządzeń radiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami
Analiza wyników testów podstawowych / specjalistycznych urządzeń rentgenowskich, raportowanie negatywnych wyników testów do fizyka medycznego koordynującego
Przygotowywanie specyfikacji technicznej urządzeń radiologicznych i urządzeń pomocniczych oraz wybór urządzeń wymaganych do prowadzenia pomiarów w zakresie ochrony przed promieniowaniem jonizującym
Współpraca z Inspektorem ochrony radiologicznej w ramach wewnętrznego nadzoru nad stanem ochrony radiologicznej w Centrum
Administrowanie oraz aktualizacja dokumentacji ZSZ
Współtworzenie dokumentacji i współudział w procesie wdrożenia ZSZ w centrach zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami norm ISO, wymaganiami branżowymi oraz zarządzeniami wewnętrznymi
Organizacja i udział w opracowywaniu i tworzeniu roboczych procedur postępowania, roboczych medycznych procedur radiologicznych oraz innych wymaganych przez wdrażane/wdrożone systemy zarządzania
Udział i współorganizacja audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych
Regionalny Manager ds. Sprzedaży (region pomorski)
Gdańsk
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
odpowiedzialność za realizację planów przychodowych i jakościowych w podległym regionie
budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z lekarzami referującymi w szczególności w specjalizacjach ortopedia, neurologia, otolaryngologia, onkologia
odpowiedzialność za komunikację z lekarzami referującymi w podległym regionie
prowadzenie i koordynowanie kampanii promocyjnych oraz informacyjnych w regionie
odpowiedzialność za realizację planów przychodowych i jakościowych w podległym regionie
budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z lekarzami referującymi w szczególności w specjalizacjach ortopedia, neurologia, otolaryngologia, onkologia
odpowiedzialność za komunikację z lekarzami referującymi w podległym regionie
prowadzenie i koordynowanie kampanii promocyjnych oraz informacyjnych w regionie
umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Obsługa zgłoszeń w systemie Service Desk (diagnozowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów)
Współpraca z kolejnymi liniami wsparcia (L2, L3) oraz firmami zewnętrznymi
Wspieranie użytkowników lokalnych/zdalnych w zakresie funkcjonalności, działania i konfiguracji aplikacji biurowych oraz systemów biznesowych funkcjonujących w firmie
Instalowanie oprogramowania biurowego, systemów biznesowych, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń biurowych
Instalacja/konfiguracja systemu operacyjnego dla komputerów stacjonarnych lub przenośnych oraz sprzętu peryferyjnego
Inwentaryzowanie, diagnozowanie i serwis sprzętu komputerowego
Dbanie o sprawność systemów informatycznych oraz urządzeń komputerowych
umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
zarządzanie zespołem Service Desk IT w oparciu o cele, monitoring wyników, feedback
budowanie kultury nastawionej na klienta
nadzorowanie, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących systemów informatycznych oraz odpowiednie udokumentowanie podjętych działań i statusów zgłoszeń w elektronicznym systemie rejestracji zgłoszeń
monitorowanie realizacji wykonania zgłoszeń i SLA w podległym zespole oraz u podwykonawców
przygotowanie raportów w oparciu o dane z systemu zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemów IT na podstawie zgłoszeń użytkowników
organizowanie i nadzorowanie proces przekazywania sprzętu IT do użytkowników w firmie zgodnie z obowiązującymi zasadami
nadzorowanie i monitorowanie inwentaryzacji sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
udział w zbieraniu wymagań, analiza i projektowanie rozwiązań zapewniające rozwój wewnętrznych systemów korporacyjnych w zakresie określonym wymaganiami biznesowymi, zgodnie z przyjętą architekturą IT
administrowanie, zarządzanie, monitorowanie i serwisowanie powierzonych systemów IT
utrzymywanie dokumentacji technicznej i użytkowej systemów IT
współpraca z podwykonawcami w zakresie prac realizowanych przez serwis IT
umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
wspieranie efektywnego przepływu komunikacji wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji
zarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu oraz członków Zarządu, w tym koordynowanie spotkań członkom Zarządu
przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu (pisma, raporty, zestawienia, prezentacje, brief’s)
organizacja i czynny udział w cyklicznych spotkaniach kadry managerskiej, w tym przygotowanie notatek z ww. spotkań oraz weryfikowanie statusów ustalonych w trakcie spotkania działań
organizowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu
nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w biurze, w tym uzyskiwanie akceptacji dokumentów przez Zarząd oraz prowadzenie ewidencji dokumentów
definiowanie standardów obsługi spotkań biznesowych w biurze oraz ich koordynacja
nadzór nad prawidłową koordynacją działań operacyjno-administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura
Nadzór nad flotą samochodową, w tym zamawianie aut służbowych, kart flotowych, monitorowanie ubezpieczeń, analiza kosztów eksploatacji aut
zarządzanie biurem, w tym zarządzanie optymalnym wykorzystaniem powierzchni biurowej , nadzór na obiegiem dokumentacji, koordynacja i nadzór nad pracą firmy sprzątającej
zarządzanie zespołem Service Desk IT w oparciu o cele, monitoring wyników, feedback
budowanie kultury nastawionej na klienta
nadzorowanie, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących systemów informatycznych oraz odpowiednie udokumentowanie podjętych działań i statusów zgłoszeń w elektronicznym systemie rejestracji zgłoszeń
monitorowanie realizacji wykonania zgłoszeń i SLA w podległym zespole oraz u podwykonawców
przygotowanie raportów w oparciu o dane z systemu zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemów IT na podstawie zgłoszeń użytkowników
organizowanie i nadzorowanie proces przekazywania sprzętu IT do użytkowników w firmie zgodnie z obowiązującymi zasadami
nadzorowanie i monitorowanie inwentaryzacji sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
udział w zbieraniu wymagań, analiza i projektowanie rozwiązań zapewniające rozwój wewnętrznych systemów korporacyjnych w zakresie określonym wymaganiami biznesowymi, zgodnie z przyjętą architekturą IT
administrowanie, zarządzanie, monitorowanie i serwisowanie powierzonych systemów IT
utrzymywanie dokumentacji technicznej i użytkowej systemów IT
współpraca z podwykonawcami w zakresie prac realizowanych przez serwis IT
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na różne szczeble stanowisk, w tym przygotowywanie ogłoszeń, poszukiwanie nowych kanałów rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatem, dbanie o candidate experience
Koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników
Wsparcie w planowaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych i rozwojowych
Wsparcie w procesie systemu okresowych ocen pracowników
Aktywny udział w innych projektach z zakresu miękkiego HR wspierających realizację celów biznesowych
przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych
koordynowanie procesu budżetowania, w tym: budżetowanie działalności operacyjnej i inwestycyjnej, symulacje, prognozy kosztów, przychodów oraz wyników Spółki
udział w zamknięciu miesiąca, raportowanie wyników do Grupy
przygotowanie informacji zarządczej na potrzeby kadry managerskiej oraz Grupy Affidea
analiza wskaźników finansowych, procesów biznesowych oraz kosztów operacyjnych
nadzór nad prawidłową klasyfikacją kosztów zgodnie z założeniami budżetowymi
aktywny udział w tworzeniu i usprawnianiu modeli finansowych i kontrolingowych oraz narzędzi służących do raportowania i budżetowania
umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na różne szczeble stanowisk, w tym przygotowywanie ogłoszeń, poszukiwanie nowych kanałów rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatem, dbanie o candidate experience
Koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników
Wsparcie w planowaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych i rozwojowych
Wsparcie w procesie systemu okresowych ocen pracowników
Aktywny udział w innych projektach z zakresu miękkiego HR wspierających realizację celów biznesowych
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na różne szczeble stanowisk, w tym przygotowywanie ogłoszeń, poszukiwanie nowych kanałów rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatem, dbanie o candidate experience
Koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników
Wsparcie w planowaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych i rozwojowych
Wsparcie w procesie systemu okresowych ocen pracowników
Aktywny udział w innych projektach z zakresu miękkiego HR wspierających realizację celów biznesowych
umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi