Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
projektowanie grafik na potrzeby stron internetowych, wysyłek e-mailingów, aplikacji,
projektowanie materiałów graficznych na potrzeby różnych kampanii marketingowych w Internecie – e-mailingi, social media, banery, video itp.,
współpracę z deweloperami, działem marketingu i innym klientem wewnętrznym w celu wypracowania projektów graficznych, a następnie ich implementacji – np. na stronach internetowych,
dbanie o spójność komunikacji marketingowej oraz zgodność materiałów graficznych z brandbookiem firmowym
przygotowywanie prototypów stron internetowych w oparciu o oczekiwania i potrzeby użytkowników serwisu,
Zarządzanie i stałe udoskonalanie procesów na wszystkich etapach podróży klienta. Od decyzji zakupowej, onboardingu, korzystania z platformy, wsparcia i procesu odnawiania/minimalizacji poziomu rezygnacji
Bardzo dobra współpraca z klientem - zbierane opinie, potrzeb rozwojowych i stały rozwój Platformy
Ścisła współpraca z zespołami ds. sprzedaży, marketingu, rozwoju produktu i treści reprezentując potrzeby klientów
Strategiczne i operacyjne podejście do utrzymania klienta i maksymalizacji jego satysfakcji z codziennego korzystania z Platformy Medico
Stały monitoring, analiza i interpretacja wzorców użytkowania i zachowań klientów, aby maksymalizować możliwości wykorzystywania funkcjonalności platformy – finalnie zwiększać poziom satysfakcji klienta z zakupionego produktu,
Wydawca / Wydawczyni (Redakcja nauk społecznych i humanistycznych)
Daimlera 2, Włochy, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kreowanie planu wydawniczego – od zgłoszenia propozycji projektu, znalezienia zespołu współpracującego (tłumaczy, recenzentów, redaktorów naukowych, konsultantów) po ocenę propozycji wydawniczych zgłaszanych do Wydawnictwa;
Koordynowanie procesu wydawniczego – negocjowanie i przygotowywanie umów, korespondencja z autorami, grafikami, agentami, firmami zewnętrznymi - w wyjątkowych sytuacjach mamy nadzieję na duże poczucie odpowiedzialności za powierzone projekty, refleks oraz kreatywność;
We współpracy z redaktorem prowadzącym i pionem produkcji opracowanie szczegółowych harmonogramów projektów wydawniczych i odpowiadanie za ich realizację od etapu inicjatywy wydawniczej po termin dostawy książki do magazynu;
Analiza rynku i trendów, opracowywanie założeń merytorycznych produktów pod kątem potrzeb i wartości dla odbiorców;
Tworzenie i redagowanie różnych form tekstów
Współpraca z partnerami, udział w ważnych dla rozwoju redakcji spotkaniach oraz targach książki i wydarzeniach związanych z literaturą;
Koordynator/ka procesu wydawniczego (publikacje medyczne)
Daimlera 2, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ścisła współpraca z Wydawcami przy projektach o tematyce medycznej i przyrodniczej,
koordynacja prac redakcyjnych przy książkach kierowanych do studentów medycyny i kierunków okołomedycznych, lekarzy i farmaceutów oraz dla pacjentów itp.,
nadzór nad pracą kontrahentów zewnętrznych - korektorów, redaktorów i grafików,
sporządzanie i kontrolowanie dokumentów księgowych
współprojektowanie i uczestnictwo we wdrażaniu projektów marketingowo-sprzedażowych dla rynku akademickiego;
przygotowanie i realizacja strategii marketingowej dla powierzonych obszarów produktowych i przeprowadzanie kampanii promocyjnych z uwzględnieniem różnorodnych kanałów komunikacji (szczególnie digitalowych) i kontrolą budżetu;
inicjowanie i prowadzenie działań lead generation;
przygotowanie i realizacja planów mediowych;
odpowiedzialność za realizację budżetu marketingowego;
monitorowanie efektywności realizowanych działań promocyjnych oraz raportowanie wyników;
wsparcie merytoryczne działań promocyjnych w social mediach
koordynowanie opracowania materiałów promocyjnych (katalogi, ulotki, newsletter, reklamy w prasie branżowej, kwartalnik skierowany do branży naukowej itp.);
nawiązywanie współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi oraz liderami opinii;
monitoring mediów branżowych, analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji;
zarządzanie stronami internetowymi;
współpraca z grafikami, zespołem sprzedaży i działem IT
gotowość do podjęcia pracy na umowie zlecenie w niepełnym wymiarze godzin (elastycznie, po umówieniu się ze zleceniodawcą)
drobne prace biurowo-organizacyjne / naprawcze / techniczne /
porządkowanie archiwum firmowego - praca częściowo fizyczna (przenoszenie pudeł z zawartością)
zastępstwo na recepcji firmy (ul. Daimlera 2, Warszawa) tylko i wyłącznie w razie urlopu recepcjonistki –> wtedy proste czynności: odbieranie przesyłek kurierskich, pocztowych, wpuszczanie gości na teren firmy - praca administracyjna
zakupy spożywcze - w razie potrzeby
wizyty na poczcie, w banku (zawiezienie dokumentów przesyłek) - w razie potrzeby
na prośbę Członka Zarządu - opieka nad samochodami firmowymi: wymiana opon, myjnia
gotowość do podjęcia pracy na umowie zlecenie w niepełnym wymiarze godzin (elastycznie, wg potrzeby zleceniodawcy)
drobne prace biurowo-organizacyjne / naprawcze / techniczne /
proste wprowadzanie dokumentów do archiwum firmowego
zastępstwo na recepcji firmy (ul. Daimlera 2, Warszawa) tylko i wyłącznie w razie urlopu recepcjonistki –> wtedy proste czynności: odbieranie przesyłek kurierskich, pocztowych, wpuszczanie gości na teren firmy
współprojektowanie i uczestnictwo we wdrażaniu projektów marketingowo-sprzedażowych dla rynku akademickiego;
przygotowanie i realizacja strategii marketingowej dla powierzonych obszarów produktowych i przeprowadzanie kampanii promocyjnych z uwzględnieniem różnorodnych kanałów komunikacji (szczególnie digitalowych) i kontrolą budżetu;
inicjowanie i prowadzenie działań lead generation;
przygotowanie i realizacja planów mediowych;
odpowiedzialność za realizację budżetu marketingowego;
monitorowanie efektywności realizowanych działań promocyjnych oraz raportowanie wyników;
wsparcie merytoryczne działań promocyjnych w social mediach
koordynowanie opracowania materiałów promocyjnych (katalogi, ulotki, newsletter, reklamy w prasie branżowej, kwartalnik skierowany do branży naukowej itp.);
nawiązywanie współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi oraz liderami opinii;
monitoring mediów branżowych, analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji;
zarządzanie stronami internetowymi;
współpraca z grafikami, zespołem sprzedaży i działem IT