Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (754)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 754 )
Specjalista/ Specjalistka ds. obsługi klienta
Sokołów
Wygasła: 16.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem. Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji. Przyjmowanie i wyjaśnianie zgłoszeń w zakresie faktur. Dbanie o poprawność danych w systemie. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami. Praca w wymiarze pełnego etatu
od poniedziałku do piątku w godz. 8-16; 9-17; 10-18. Praca jest w modelu hybrydowym tydzień z domu/tydzień z biura. Wynagrodzenie 5000 brutto + miesięczna premia za wyniki. Pierwsza umowa na czas określony 4 miesięcy
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Administracji magazynowej (m/f/d)
Komorów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie właściwego funkcjonowania biura Krajowego Centrum Dystrybucji,
sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień na potrzeby kadry kierowniczej Krajowego Centrum Dystrybucji,
prowadzenie bieżących spraw administracyjnych,
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
bieżące uzupełnianie danych w systemach informatycznych,
przygotowywanie prezentacji do spotkań zespołowych,
prowadzenie terminarza i organizowanie wydarzeń w ramach zespołu,
współpraca z dostawcami zewnętrznymi, agencjami pracy tymczasowej itd
udzielanie wsparcia kadrze kierowniczej Krajowego Centrum Dystrybucji
Specjalista ds. Przetargów i Ofert w kategorii Higieny i Chemii Profesjonalnej (m/f/d)
Komorów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie zapytań i wycen produktów higieny i chemii profesjonalnej oraz tworzenie ofert zgodnych z zapytaniami
Analiza rynku i dobór dostawców w obszarze produktów i usług higieny i chemii profesjonalnej
Selekcja produktów i usług oraz koordynacja procesu ich wdrażania do oferty Lyreco
Współpraca z Departamentami Sprzedaży w ramach kompleksowej obsługi oferty produktów
Negocjacje warunków zakupu oraz warunków logistycznych z dostawcami
Współpraca z Menedżerami ds. Produktu w zakresie poszukiwania najlepszych źródeł pozyskiwania produktów specjalnych i specyficznych
Opracowanie danych dotyczących produktów specjalnych i specyficznych w systemie SAP
Bieżąca selekcja produktów pozakatalogowych – wybór produktów o największym potencjale do grupy produktów specyficznych oraz - docelowo - oferty katalogowej
Przygotowywanie raportów dotyczących rotacji produktów specjalnych i specyficznych
Efektywne zarządzanie projektami na poziomie lokalnym oraz globalnym poprzez ich planowanie, realizację oraz kontrolę, raportowanie postępów oraz wyników
Matrycowa współpraca z ekspertami z innych departamentów a firmy w celu zdefiniowania procesu oraz zakresu projektu (scope of work), ścisła współpraca z działami operacyjnymi
Badanie i analiza procesów biznesowych w celu ich usprawniania, optymalizacji lub zwiększenia ich efektywności przy użyciu Lean Management, Six Sigma lub podobnych metod
Szkolenie wybranych pracowników w zakresie metodyk zarządzania projektami
Szkolenie wewnętrznych audytorów w zakresie metodyki zarządzania projektami oraz Lean Management, Six Sigma lub podobnych
Regularne raportowanie postępów projektów oraz rekomendacji procesów do usprawnienia, prezentowanie wybranych wyników
Wsparcie w Tworzeniu Kultury Organizacyjnej opartej na Product Ownership
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Ekspert ds. Sprzedaży Środków Ochrony Indywidualnej (m/f/d)
Katowice
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych poprzez cykliczne i samodzielne planowanie własnej pracy
Ścisła współpraca w terenie z Doradcami Biznesowymi w celu maksymalizacji sprzedaży/ wsparcia w pozyskiwaniu klientów w ramach kategorii Środków Ochrony Indywidualnej
Analiza rynku, konkurencji, inwestycji oraz dostępnego portfolio klientów na wyznaczonym terenie
Proponowanie oraz wdrażanie u klientów rozwiązań oraz usprawnień w ramach zarządzania procesem zakupowym
Przeprowadzanie audytów u klientów
Negocjacje handlowe, ustalanie warunków cenowych i współpracy z Klientami
Aktywne uczestniczenie w przetargach oraz w procesie zapytań ofertowych
Przygotowywanie raportów, zestawień i informacji związanych z wykonywanymi zadaniami
Prowadzenie cyklicznych spotkań szkoleniowych w wyznaczonych zespołach sprzedażowych
Koordynator Ds. Klientów i Marketingu Cyfrowego / Customer & Digital Marketing Coordinator (m/f/d)
Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Planowanie i realizacja kampanii 360 w odniesieniu do realizacji założonych celów
Prowadzenie projektów marketingowych o różnym stopniu złożoności
Kreowanie wizerunku firmy, budowanie silnej i rozpoznawalnej marki
Realizacja eventów Lyreco oraz udziału Lyreco w wydarzeniach branżowych (targi/ konferencje)
Ścisła współpraca z innymi zespołami w firmie (głownie z zespołami produktowymi, departamentami sprzedaży) oraz z agencjami wspierającymi realizację działań
Analiza, raportowanie i optymalizacja prowadzonych działań w celu uzyskania oczekiwanych rezultatów
Ekspert ds. Sprzedaży Środków Ochrony Indywidualnej (m/f/d)
Rzeszów
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych poprzez cykliczne i samodzielne planowanie własnej pracy
Ścisła współpraca w terenie z Doradcami Biznesowymi w celu maksymalizacji sprzedaży/ wsparcia w pozyskiwaniu klientów w ramach kategorii Środków Ochrony Indywidualnej
Analiza rynku, konkurencji, inwestycji oraz dostępnego portfolio klientów na wyznaczonym terenie
Proponowanie oraz wdrażanie u klientów rozwiązań oraz usprawnień w ramach zarządzania procesem zakupowym
Przeprowadzanie audytów u klientów
Negocjacje handlowe, ustalanie warunków cenowych i współpracy z Klientami
Aktywne uczestniczenie w przetargach oraz w procesie zapytań ofertowych
Przygotowywanie raportów, zestawień i informacji związanych z wykonywanymi zadaniami
Prowadzenie cyklicznych spotkań szkoleniowych w wyznaczonych zespołach sprzedażowych
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Analityk ds. Przetargów i Zapytań ds. Higieny i Chemii Profesjonalnej (m/f/d)
Komorów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie zapytań i wycen produktów higieny i chemii profesjonalnej oraz tworzenie ofert zgodnych z zapytaniami
Analiza rynku i dobór dostawców w obszarze produktów i usług higieny i chemii profesjonalnej
Selekcja produktów i usług oraz koordynacja procesu ich wdrażania do oferty Lyreco
Współpraca z Departamentami Sprzedaży w ramach kompleksowej obsługi oferty produktów
Negocjacje warunków zakupu oraz warunków logistycznych z dostawcami
Współpraca z Menedżerami ds. Produktu w zakresie poszukiwania najlepszych źródeł pozyskiwania produktów specjalnych i specyficznych
Opracowanie danych dotyczących produktów specjalnych i specyficznych w systemie SAP
Bieżąca selekcja produktów pozakatalogowych – wybór produktów o największym potencjale do grupy produktów specyficznych oraz - docelowo - oferty katalogowej
Przygotowywanie raportów dotyczących rotacji produktów specjalnych i specyficznych
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego i Obsługi Klienta (m/f/d)
Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Telefoniczne wsparcie Klientów w rozwiązywaniu technicznych problemów z urządzeniami Nespresso oraz innymi ekspresami do kawy z oferty Lyreco
Tworzenie i obsługa zgłoszeń serwisowych oraz monitorowanie procesu ich realizacji
Współpraca i bieżący kontakt z Serwisami zewnętrznymi realizującymi na zlecenie Lyreco usługi serwisowe
Procesowanie wysyłki ekspresów na testy oraz wypożyczenia
Obsługa zgłoszeń otrzymywanych od Klientów drogą telefoniczną oraz e-mailową
Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji usług serwisowych zgłaszanych przez Klientów
Dbałość o podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności oraz stanu wiedzy na temat funkcjonowania ekspresów do kawy będących w ofercie Lyreco
Aktywne budowanie pozytywnych doświadczeń dla Klientów poprzez dbałość o wysoką jakość kontaktu i proponowanych rozwiązań w zakresie serwisu urządzeń
Efektywna współpraca z pracownikami innych zespołów zaangażowanych w proces sprzedaży i obsługi Klientów w celu dostarczania najlepszych rozwiązań w procesie obsługi posprzedażowej
Aktywna obsługa klienta przez różne kanały komunikacji (czat
telefon). Precyzyjne rejestrowanie zamówień z dbałością o kompletność i poprawność danych. Terminowa i jakościowa obsługa zamówień/reklamacji oraz powiązanych z nimi dokumentów sprzedaży. Dbałość o właściwe tworzenie nowych i modyfikację istniejących danych w systemie. Aktywne budowanie pozytywnych doświadczeń klientów. Udzielanie klientom doradztwa w zakresie produktów
usług. Aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych skierowanych do klientów. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku
w przedziale godzin 08:00-18:00. Pracodawca oferuje bezpłatny dowóz pracowniczy z Warszawy
Pruszkowa oraz z Grodziska Mazowieckiego
prywatną opiekę medyczną
pakiet ubezpieczeniowy oraz możliwość podnoszenia swoich kompetencji dzięki dodatkowym szkoleniom
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Fizyczne przemieszczanie towarów w magazynie. Kompletowanie zamówień. Sortowanie paczek
budowa palet oraz zabezpieczanie wysyłanego towaru. Przyjmowanie towaru na stan magazynowy. Rozkładanie go na paletach. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku
w przedziale godzin 07:30-22:30. Pracodawca oferuje bezpłatny dowóz pracowniczy z Warszawy
Ekspert ds. Sprzedaży Środków Ochrony Indywidualnej (m/f/d)
Kraków
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych poprzez cykliczne i samodzielne planowanie własnej pracy
Ścisła współpraca w terenie z Doradcami Biznesowymi w celu maksymalizacji sprzedaży/ wsparcia w pozyskiwaniu klientów w ramach kategorii Środków Ochrony Indywidualnej
Analiza rynku, konkurencji, inwestycji oraz dostępnego portfolio klientów na wyznaczonym terenie
Proponowanie oraz wdrażanie u klientów rozwiązań oraz usprawnień w ramach zarządzania procesem zakupowym
Przeprowadzanie audytów u klientów
Negocjacje handlowe, ustalanie warunków cenowych i współpracy z Klientami
Aktywne uczestniczenie w przetargach oraz w procesie zapytań ofertowych
Przygotowywanie raportów, zestawień i informacji związanych z wykonywanymi zadaniami
Prowadzenie cyklicznych spotkań szkoleniowych w wyznaczonych zespołach sprzedażowych
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie nowych firm (MŚP) na dedykowanym terenie poprzez mapowanie, dotarcie do decydenta, badanie potrzeb, negocjacje warunków handlowych
Realizacja codziennych oraz tygodniowych aktywności (ilość spotkań z klientami, zadania specjalne)
Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego oraz rozbudowa serwisu u aktywnego klienta poprzez rozszerzanie oferty produktowej
Kierownik ds. Sprzedaży Higieny i Chemii Profesjonalnej - Hygiene Sales Manager
Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja postawionych celów biznesowych i rozwojowych, poprzez skuteczne zarządzanie Zespołem Ekspertów Sprzedaży ds. Środków Higieny i Chemii Profesjonalnej (planowanie i organizacja pracy, ustalanie celów, monitorowanie efektywności oraz ocena jakości pracy),
Odpowiedzialność za rozwój podległego zespołu w zakresie kompetencyjnym i motywacyjnym,
Nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami oraz działania celem utrzymania dalszej współpracy,
Nadzór nad postępowaniami przetargowymi, ofertami oraz uczestnictwo w negocjacjach kluczowych umów,
Współudział w tworzeniu strategii rozwoju dla podległego obszaru,
Współpraca z innymi działami Firmy w zakresie opracowywania prognoz sprzedaży oraz rozwijania oferty usług, produktów i serwisów,
Bieżący monitoring rynku i konkurencji,
Uczestnictwo w targach, branżowych, szkoleniach, konferencjach
Efektywne zarządzanie projektami na poziomie lokalnym oraz globalnym poprzez ich planowanie, realizację oraz kontrolę, raportowanie postępów oraz wyników
Matrycowa współpraca z ekspertami z innych departamentów a firmy w celu zdefiniowania procesu oraz zakresu projektu (scope of work), ścisła współpraca z działami operacyjnymi
Badanie i analiza procesów biznesowych w celu ich usprawniania, optymalizacji lub zwiększenia ich efektywności przy użyciu Lean Management, Six Sigma lub podobnych metod
Szkolenie wybranych pracowników w zakresie metodyk zarządzania projektami
Regularne raportowanie postępów projektów oraz rekomendacji procesów do usprawnienia, prezentowanie wybranych wyników
Szkolenie wewnętrznych audytorów w zakresie metodyki zarządzania projektami oraz Lean Management, Six Sigma lub podobnych
Wdrożenie Project Management Office w organizacji - opracowywanie strategii, celów oraz zakresu działania
Wsparcie w Tworzeniu Kultury Organizacyjnej opartej na Product Ownership
Ekspert ds. Sprzedaży Środków Ochrony Indywidualnej (m/f/d)
Olsztyn
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych poprzez cykliczne i samodzielne planowanie własnej pracy
Ścisła współpraca w terenie z Doradcami Biznesowymi w celu maksymalizacji sprzedaży/ wsparcia w pozyskiwaniu klientów w ramach kategorii Środków Ochrony Indywidualnej
Analiza rynku, konkurencji, inwestycji oraz dostępnego portfolio klientów na wyznaczonym terenie
Proponowanie oraz wdrażanie u klientów rozwiązań oraz usprawnień w ramach zarządzania procesem zakupowym
Przeprowadzanie audytów u klientów
Negocjacje handlowe, ustalanie warunków cenowych i współpracy z Klientami
Aktywne uczestniczenie w przetargach oraz w procesie zapytań ofertowych
Przygotowywanie raportów, zestawień i informacji związanych z wykonywanymi zadaniami
Prowadzenie cyklicznych spotkań szkoleniowych w wyznaczonych zespołach sprzedażowych
Ekspert ds. Sprzedaży Środków Ochrony Indywidualnej (m/f/d)
Kraków
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych poprzez cykliczne i samodzielne planowanie własnej pracy
Ścisła współpraca w terenie z Doradcami Biznesowymi w celu maksymalizacji sprzedaży/ wsparcia w pozyskiwaniu klientów w ramach kategorii Środków Ochrony Indywidualnej
Analiza rynku, konkurencji, inwestycji oraz dostępnego portfolio klientów na wyznaczonym terenie
Proponowanie oraz wdrażanie u klientów rozwiązań oraz usprawnień w ramach zarządzania procesem zakupowym
Przeprowadzanie audytów u klientów
Negocjacje handlowe, ustalanie warunków cenowych i współpracy z Klientami
Aktywne uczestniczenie w przetargach oraz w procesie zapytań ofertowych
Przygotowywanie raportów, zestawień i informacji związanych z wykonywanymi zadaniami
Prowadzenie cyklicznych spotkań szkoleniowych w wyznaczonych zespołach sprzedażowych
Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na artykuły spożywcze
Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu ciągłego definiowania szans dla rozwoju kategorii w obszarze powierzonej grupy produktów i usług
Przygotowywanie analiz rezultatów generowanych przez powierzoną grupę produktową w zakresie obrotów, generowanej marży, wyników promocyjnych
Definiowanie oferty produktów i usług, wdrażanie nowych projektów w celu dopasowania oferty Lyreco do potrzeb rynku
Tworzenie strategii cenowej
Opracowanie i realizacja Planu aktywności marketingowych
Udział w przygotowaniu planów budżetowych dla kategorii – uczestniczenie w procesie budżetowym
Dobór i zarządzanie dostawcami produktów i usług zgodnie z założeniami strategii
Negocjowanie kontraktów oraz warunków handlowych z dostawcami
Szkolenie, angażowanie i rozwijanie członków zespołu
Ekspert Biznesowy ds. Środków Higieny i Chemii Profesjonalnej (m/f/d)
Gdańsk
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych poprzez cykliczne i samodzielne planowanie własnej pracy
Ścisła współpraca w terenie z Doradcami Biznesowymi w celu maksymalizacji sprzedaży/ wsparcia w pozyskiwaniu klientów w ramach kategorii Artykuły Higieniczne i do Sprzątania
Analiza rynku, konkurencji, inwestycji oraz dostępnego portfolio klientów na wyznaczonym terenie
Proponowanie oraz wdrażanie u klientów rozwiązań oraz usprawnień w ramach zarządzania procesem zakupowym
Przeprowadzanie audytów u klientów
Negocjacje handlowe, ustalanie warunków cenowych i współpracy z Klientami
Aktywne uczestniczenie w przetargach oraz w procesie zapytań ofertowych
Przygotowywanie raportów, zestawień i informacji związanych z wykonywanymi zadaniami
Prowadzenie cyklicznych spotkań szkoleniowych w wyznaczonych zespołach sprzedażowych
Współpraca z klientami zatrudniającymi od 201 do 500 pracowników
Zarządzanie bazami danych i danymi systemowymi w zakresie informacji dotyczących produktów oraz dostawców
Koordynacja nadawania kodów produktom, selekcji w zakresie produktów nowych i usuwanych, informacji dotyczących produktów i ich zamienników oraz prognoz zakupów i sprzedaży
Bieżąca analiza raportów produktów niedostępnych oraz podejmowanie działań zapobiegających brakom
Koordynowanie zaplanowanej przez Menedżera ds. Produktu strategii produktowej, cenowej, selekcji produktów
Współpraca z dostawcami w zakresie bieżących problemów związanych z produktem lub warunkami współpracy
Koordynacja wysyłki materiałów informacyjnych do dostawców – np. zaproszenia do selekcji produktowej
Koordynacja procesu oceny dostawców oraz zbieranie niezbędnych do procesu danych
Współpraca z Działem Obsługi Klienta, Działem Zakupów, Magazynem
Zapewnienie administracyjnego wsparcia dla Product Managera
Specjalista ds. Sprzedaży Nespresso Professional (m/f/d)
Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów Biznesowych. Z naszymi Klientami kontaktujemy się mailowo i telefonicznie, ale nie rozmawiamy za pomocą skryptów - cenimy sobie relacje międzyludzkie i w oparciu o nie chcemy rozwijać nasz biznes,
Pozyskiwanie nowych Klientów - poszukujemy osoby, która przejmie gotową bazę Klientów, ale będzie ją również rozwijać,
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych (transparentny system premiowy zależny od indywidualnych osiągnięć),
Przygotowywanie ofert dla Klientów w zakresie produktów Nespresso Professional
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora MSP
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora Małych i Średnich Przedsiebiorstw
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Aktywne poszukiwanie nowych klientów w segmencie MŚP
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Efektywne zarządzanie projektami na poziomie lokalnym oraz globalnym poprzez ich planowanie, realizację oraz kontrolę, raportowanie postępów oraz wyników
Matrycowa współpraca z ekspertami z innych departamentów a firmy w celu zdefiniowania procesu oraz zakresu projektu (scope of work), ścisła współpraca z działami operacyjnymi
Badanie i analiza procesów biznesowych w celu ich usprawniania, optymalizacji lub zwiększenia ich efektywności przy użyciu Lean Management, Six Sigma lub podobnych metod
Szkolenie wybranych pracowników w zakresie metodyk zarządzania projektami
Regularne raportowanie postępów projektów oraz rekomendacji procesów do usprawnienia, prezentowanie wybranych wyników
Szkolenie wewnętrznych audytorów w zakresie metodyki zarządzania projektami oraz Lean Management, Six Sigma lub podobnych
Wdrożenie Project Management Office w organizacji - opracowywanie strategii, celów oraz zakresu działania
Wsparcie w Tworzeniu Kultury Organizacyjnej opartej na Product Ownership
Specjalista ds. Sprzedaży Nespresso Professional (m/f/d)
Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów Biznesowych. Z naszymi Klientami kontaktujemy się mailowo i telefonicznie, ale nie rozmawiamy za pomocą skryptów - cenimy sobie relacje międzyludzkie i w oparciu o nie chcemy rozwijać nasz biznes,
Pozyskiwanie nowych Klientów - poszukujemy osoby, która przejmie gotową bazę Klientów, ale będzie ją również rozwijać,
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych (transparentny system premiowy zależny od indywidualnych osiągnięć),
Przygotowywanie ofert dla Klientów w zakresie produktów Nespresso Professional
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe na terenie Warszawa Białołęka/Radzymin oraz Wołomin
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora MSP
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe na terenie Warszawa Białołęka/Radzymin oraz Wołomin
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora MSP
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym obszarze w ramach 3 kategorii: Środki Ochrony Indywidulanej, Chemia i Higiena Profesjonalna, Artykuły Biurowe
Intensywna opieka i rozwój klientów aktywnych z sektora MSP
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Zarządzanie całym procesem sprzedaży: umawianie spotkań, negocjowanie warunków współpracy, cen
Utrzymywanie stałych relacji z zespołami ds. sprzedaży, marketingu oraz planistów zaopatrzenia, w celu zrozumienia czynników napędzających prognozowanie popytu
Przygotowywanie prognozy statystycznej w oparciu o dane historyczne, sezonowość, trendy rynkowe, oferty specjalne, budżety itp
Organizowanie spotkań S&OP z Managerami Sprzedaży, Przedstawicielami Działu Marketingu, Ekspertami ds. produktu w celu dostosowania prognozy statystycznej pod oczekiwania klienta;
Analiza produktu, analiza zamienników, wprowadzenie nowych produktów do prognozy sprzedaży, wskazywanie produktów do wycofania z oferty, wskazywanie krytycznych zagrożeń braku zapasu lub nadmiernego zapasu
Regularne przekazywanie wypracowanych prognoz do Planistów Łańcucha Dostaw
Monitorowanie realizacji wykonywania umów w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych; kontrola założeń SWZ na poziomie budżetowym i ilościowym
Opracowywanie i opiniowanie dostępności asortymentu
Aktywne uczestniczenie w projektach z obszarów Łańcucha Dostaw
Śledzenie i analiza życia produktu od momentu wdrożenia aż do czasu jego wycofania z oferty przygotowywanie odpowiednich modeli prognozowania na każdym etapie życia produktu
Kontrola i modyfikacja parametrów MRP
Monitorowanie powierzonych wskaźników (KPIs) oraz raportowanie wyników i proponowanie kierunków wprowadzenia zmian celem osiągnięcia oczekiwanego wyniku
Talent Development & Learning Lead - Lider ds. Rozwoju Talentów i Szkoleń
Komorów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 14.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Lead and elevate the execution of core talent processes (including: talent review, performance management; engagement survey)
Developing and implementing learning / training portfolio and programs that are aligned with the organization’s objectives and strategy
Constructively evaluate all trainings & development activities; assess strategic alignment and build & execute talent programs that help us achieve our long range strategic plan. Be able to lead training individually
Embracing and implementing various types of trainings (e.g. coaching, mentoring, e-learning, classroom training, job-shadowing, and workshops) and delivering them
Assessing the success of development plans to keep optimizing. Help employees make the most of the learning opportunities presented to them
Lead a team of trainers through shifting priorities, proactively managing workloads to deliver high quality solutions on time while maintaining team’s work-life blend
Collaborate with stakeholders like: business managers, various leaders across the organization and P&C Leads
Obsługa zgłoszeń otrzymywanych od Klientów drogą telefoniczną oraz e-mailową
Przyjmowanie zamówień od Klientów i wprowadzanie ich do systemu SAP
Tworzenie nowych oraz modyfikacja istniejących rekordów Klientów
Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji zgłaszanych przez Klientów
Udzielanie pomocy Klientom oraz doradzanie w zakresie oferowanych produktów i usług – w ramach szeroko rozumianej obsługi Klienta
Dbałość o podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności oraz stanu wiedzy na temat oferty Nespresso Professional, oczekiwań Klientów oraz dostępnych dla nich rozwiązań
Aktywne budowanie pozytywnych doświadczeń dla Klientów poprzez dbałość o wysoką jakość kontaktu i proponowanych rozwiązań
Efektywna współpraca z pracownikami innych zespołów zaangażowanych w proces obsługi Klientów w celu dostarczania elastycznych rozwiązań dla przyjmowanych zgłoszeń ze szczególnym uwzględnieniem pracowników Działu Sprzedaży Nespresso Professional
Realizacja założonych celów zgodnie z systemem motywacyjnym
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesu przyjęć, zwrotów oraz uzupełniania towarów do lokalizacji pobrania (zatowarowanie pikingów)
Organizowanie pracy liderów zespołów w Dziale Przyjęć oraz systematyczna kontrola i ocena ich pracy
Organizowanie rotacji międzystanowiskowej w podległym Dziale
Dbałość o rozwój i motywację podległych pracowników poprzez wdrażanie ich do pracy, monitorowanie ich stanu wiedzy oraz jakości i wyników pracy, bieżące diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz krótkookresowe podsumowania i roczne oceny pracowników
Tworzenie, modyfikacja i wdrażanie procedur operacyjnych dotyczących Działu Przyjęć
Systemowe (SAP) i fizyczne przemieszczanie oraz kontrolowanie jakości i ilości artykułów w podległych częściach magazynu
Sporządzanie raportów magazynowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
Nadzór nad utrzymaniem sprzętu i wyposażenia magazynowego w dobrym stanie technicznym
Specjalista ds. Produktu Środki Ochrony Indywiudalnej - PPE Specialist
Aleja Grunwaldzka 472 c, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie Menedżera Produktu / Menedżera Kategorii w zakresie powierzonej grupy produktów i usług
Zarządzanie bazami danych i danymi systemowymi w zakresie informacji dotyczących produktów i usług, dostawców z naciskiem na koordynację procesu przepływu i wymiany informacji
Budowanie i rozwijanie konkurencyjnej oferty rynkowej od dostawców produktów asortymentu środki ochrony indywidualnej i usług w obszarze BHP
Negocjacje warunków zakupu oraz warunków logistycznych z dostawcami produktów ŚOI i usług w obszarze BHP
Obsługa procesu kwotowań produktów
Weryfikacja kompletności i zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi oznaczeń produktów i dokumentacji im towarzyszącej
Ścisła współpraca z Departamentami Sprzedaży w ramach kompleksowej obsługi oferty produktów ŚOI
Udział w procesie tworzenia i analizy akcji promocyjno – marketingowych oraz przygotowywania do udziału w targach branżowych
Analiza poziomu sprzedaży/marży produktów ŚOI
Współtworzenie oraz zarządzanie bazą produktową ŚOI
Specjalista ds. Produktu Środki Ochrony Indywiudalnej - PPE Specialist
Sokołowska 33, Komorów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie Menedżera Produktu / Menedżera Kategorii w zakresie powierzonej grupy produktów i usług
Zarządzanie bazami danych i danymi systemowymi w zakresie informacji dotyczących produktów i usług, dostawców z naciskiem na koordynację procesu przepływu i wymiany informacji
Budowanie i rozwijanie konkurencyjnej oferty rynkowej od dostawców produktów asortymentu środki ochrony indywidualnej i usług w obszarze BHP
Negocjacje warunków zakupu oraz warunków logistycznych z dostawcami produktów ŚOI i usług w obszarze BHP
Obsługa procesu kwotowań produktów
Weryfikacja kompletności i zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi oznaczeń produktów i dokumentacji im towarzyszącej
Ścisła współpraca z Departamentami Sprzedaży w ramach kompleksowej obsługi oferty produktów ŚOI
Udział w procesie tworzenia i analizy akcji promocyjno – marketingowych oraz przygotowywania do udziału w targach branżowych
Analiza poziomu sprzedaży/marży produktów ŚOI
Współtworzenie oraz zarządzanie bazą produktową ŚOI
Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu ciągłego definiowania szans dla rozwoju kategorii w obszarze powierzonej grupy produktów i usług
Przygotowywanie analiz rezultatów generowanych przez powierzoną grupę produktową w zakresie obrotów, wzrostu, generowanej marży, wyników promocyjnych
Definiowanie oferty produktów i usług. Identyfikacja luk ofertowych, wdrażanie nowych projektów w celu jak najlepszego dopasowania oferty Lyreco do potrzeb rynku
Nadzór nad zgodnością produktów i usług z obowiązującymi regulacjami prawnymi
Tworzenie strategii cenowej
Opracowanie i realizacja planu aktywności marketingowych
Współpraca z zespołem Digital and Customer Marketing w celu realizacji Planu aktywności marketingowych (online & offline)
Komunikacja strategii w obszarze powierzonej grupy produktów i usług w ramach organizacji
Systematyczne budowanie wiedzy nt. kategorii oraz produktów w zespołach Sprzedaży z naciskiem na USPs i benefity
Współpraca z zespołami i kluczowymi działami firmy w celu realizacji celów sprzedażowych, promocyjnych, rentowności i dostępności produktów
Udział w projektach grupowych
Dobór i zarządzanie dostawcami produktów i usług zgodnie z założeniami strategii
Negocjowanie kontraktów oraz warunków handlowych z dostawcami przy ścisłej współpracy z Menedżerem ds. Zakupów
Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu ciągłego definiowania szans dla rozwoju kategorii w obszarze powierzonej grupy produktów i usług
Przygotowywanie analiz rezultatów generowanych przez powierzoną grupę produktową w zakresie obrotów, wzrostu, generowanej marży, wyników promocyjnych
Definiowanie oferty produktów i usług. Identyfikacja luk ofertowych, wdrażanie nowych projektów w celu jak najlepszego dopasowania oferty Lyreco do potrzeb rynku
Nadzór nad zgodnością produktów i usług z obowiązującymi regulacjami prawnymi
Tworzenie strategii cenowej
Opracowanie i realizacja planu aktywności marketingowych
Współpraca z zespołem Digital and Customer Marketing w celu realizacji Planu aktywności marketingowych (online & offline)
Komunikacja strategii w obszarze powierzonej grupy produktów i usług w ramach organizacji
Systematyczne budowanie wiedzy nt. kategorii oraz produktów w zespołach Sprzedaży z naciskiem na USPs i benefity
Współpraca z zespołami i kluczowymi działami firmy w celu realizacji celów sprzedażowych, promocyjnych, rentowności i dostępności produktów
Udział w projektach grupowych
Dobór i zarządzanie dostawcami produktów i usług zgodnie z założeniami strategii
Negocjowanie kontraktów oraz warunków handlowych z dostawcami przy ścisłej współpracy z Menedżerem ds. Zakupów
Obsługa zgłoszeń otrzymywanych od Klientów drogą telefoniczną oraz e-mailową
Przyjmowanie zamówień od Klientów i wprowadzanie ich do systemu SAP
Tworzenie nowych oraz modyfikacja istniejących rekordów Klientów
Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji zgłaszanych przez Klientów
Udzielanie pomocy Klientom oraz doradzanie w zakresie oferowanych produktów i usług – w ramach szeroko rozumianej obsługi Klienta
Dbałość o podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności oraz stanu wiedzy na temat oferty Nespresso Professional, oczekiwań Klientów oraz dostępnych dla nich rozwiązań
Aktywne budowanie pozytywnych doświadczeń dla Klientów poprzez dbałość o wysoką jakość kontaktu i proponowanych rozwiązań
Efektywna współpraca z pracownikami innych zespołów zaangażowanych w proces obsługi Klientów w celu dostarczania elastycznych rozwiązań dla przyjmowanych zgłoszeń ze szczególnym uwzględnieniem pracowników Działu Sprzedaży Nespresso Professional
Realizacja założonych celów zgodnie z systemem motywacyjnym
Delivery of high-level business analyzes based on external market research, trends and new business directions as well as on internal data
Preparing recommendations of sales and marketing activities to support the achievement of priorities and strategic objectives of the business based on given data
Managing the data acquisition process - maintenance, quality control, updating
Preparing recommendations of documents workflow, processes, resources and tools improvement
Development of systems/ tools and methods for data acquisition, storage and consolidation
Day-to-day cooperation and matrix reporting to CFO and SMT Team in order to set priorities and tasks regarding business and information needs
Management and development of the Performance, Administration, Reporting and Market Intelligence Team
Active participation in selected international and local meetings
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesu przyjęć, zwrotów oraz uzupełniania towarów do lokalizacji pobrania (zatowarowanie pikingów)
Organizowanie pracy liderów zespołów w Dziale Przyjęć oraz systematyczna kontrola i ocena ich pracy
Organizowanie rotacji międzystanowiskowej w podległym Dziale
Dbałość o rozwój i motywację podległych pracowników poprzez wdrażanie ich do pracy, monitorowanie ich stanu wiedzy oraz jakości i wyników pracy, bieżące diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz krótkookresowe podsumowania i roczne oceny pracowników
Tworzenie, modyfikacja i wdrażanie procedur operacyjnych dotyczących Działu Przyjęć
Systemowe (SAP) i fizyczne przemieszczanie oraz kontrolowanie jakości i ilości artykułów w podległych częściach magazynu
Sporządzanie raportów magazynowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
Nadzór nad utrzymaniem sprzętu i wyposażenia magazynowego w dobrym stanie technicznym
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji na stanowiska asystenckie, średniego oraz wyższego szczebla (Biuro, Magazyn/Logistka, Siły Sprzedaży)
przygotowanie oraz publikacja ogłoszeń
zarządzanie całym procesem rekrutacji w systemie Workday
bezpośrednia współpraca z Hiring Managerami
dbanie o pozytywne doświadczenia kandydata na każdym etapie rekrutacji z szczególnym uwzględnieniem kultury feedbacku
Analiza, zbieranie i przygotowywanie danych oraz materiałów niezbędnych do realizacji celów w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska
Koordynowanie i prowadzenie działań, które mają się przyczyniać do sprawnego działania spółki w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska dla wszystkich stron zainteresowanych, współpraca również z Grupą Lyreco
Obserwacja standardów rynkowych oraz znajomość trendów w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska
Uczestniczenie w procesie zrównoważonej oceny produktów i dostawców
Koordynowanie audytów oraz projektów w tym raportów i deklaracji w obszarze ochrony środowiska
Współpraca z innymi departamentami Spółki w celu uzyskiwania nagród i wyróżnień potwierdzających działania Lyreco w zakresie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska
Uczestniczenie w wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkaniach dotyczących zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska
Propagowanie działalności w zakresie zrównoważonego rozwoju wśród stron zainteresowanych, we współpracy z działami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Realizacja innych zadań niezbędnych do utrzymania efektywnego funkcjonowania systemów