Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (23)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 23 )
Podinspektor w Wydziale Finansowym
Szczecinek
Wygasła: 29.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
2. Prowadzenie bieżącej analizy kont podatników opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
3. Obsługa podatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4. Przygotowywanie i analiza danych finansowych do obowiązujących sprawozdań.
5. Windykacja zaległości podatkowych z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Zabezpieczanie należności podatkowych poprzez zakładanie hipotek
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor w Wydziale Finansowym
Szczecinek
Wygasła: 14.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
2. Prowadzenie bieżącej analizy kont podatników opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
3. Obsługa podatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4. Przygotowywanie i analiza danych finansowych do obowiązujących sprawozdań.
5. Windykacja zaległości podatkowych z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Zabezpieczanie należności podatkowych poprzez zakładanie hipotek
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor w Wydziale Komunalnym
Szczecinek
Wygasła: 07.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Przyjmowanie
sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości.
2. Weryfikacja i analiza złożonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym (np. aktualizowania w przypadku zmiany liczby mieszkańców
zgłoszenia prowadzonej na nieruchomości działalności gospodarczej
zbierania odpadów w sposób niezgodny z zadeklarowanym).
3. Sporządzanie decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości
którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych.
4. Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5. Kontrola posiadania umów na świadczenie odbioru odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości
którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Miasta.
6. Kontrola zgodności postanowień umów na odbiór odpadów z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecinek.
7. Kontrola posiadania kompostownika przydomowego przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych korzystających ze zniżki w opłacie za odpady
a także kontrola wypełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny.
8. Prowadzenie spraw bieżących przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
aktualizacja karty usług na BIP
prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
9. Przygotowywanie informacji udostępnianych publicznie w zakresie prowadzonych spraw
nabór do 07.10.2024
szczegóły BIP UM Szczecinek
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/5000/podinspektor-w-wydziale-komunalnym
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i obiektów mostowych.
2. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami dróg i obiektów mostowych.
3. Prowadzenie spraw związanych z remontami dróg i obiektów mostowych.
4. Prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczania urządzeń w pasie drogowym na cele niezwiązane z funkcjonowaniem drogi oraz związane z tym odbiory pasa drogowego.
5. Prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem decyzji na lokalizację w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi.
6. Przygotowywanie zezwoleń na handel poza wyznaczonymi targowiskami.
7. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
8. Przygotowanie
Podinspektor w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków
Szczecinek
Wygasła: 09.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
nabór do 09.09.2024
szczegóły BIP UM pod linkiem:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/4946/podinspektor-w-biurze-miejskiego-konserwatora-zabytkow
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie dokumentów związanych z wydawaniem pozwoleń/uzgodnień konserwatorskich.
2. Wizje terenowe obiektów.
3. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.
4. Współudział w przygotowywaniu gminnego programu ochrony zabytków oraz gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
5. Prowadzenie i rozliczanie dotacji dla zabytków udzielanych przez Miasto Szczecinek.
6. Udzielanie informacji dotyczących ochrony obiektów
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor/ Inspektor w Wydziale Rozwoju
Szczecinek
Wygasła: 10.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Analizowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych.
2. Kompleksowe przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie
ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych.
3. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie projektów.
4. Prowadzenie rozliczenia finansowego projektów i kontrolowanie ich budżetu.
5. Przygotowywanie i składanie sprawozdań/wniosków o płatność.
6. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu.
7. Realizowanie obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku/umowie o dofinansowanie.
8. Przygotowywanie
wdrażanie i monitorowanie wybranych gminnych programów rozwoju lub dokumentów równoważnych
tak pod względem merytorycznym
jak i metodologicznym
zgodnie z wytycznymi w zakresie ich opracowywania.
9. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu
a w szczególności z Wydziałem Inwestycyjnym
Wydziałem Komunalnym
Wydziałem Ochrony Środowiska oraz Wydziałem Finansowym w celu podjęcia działań związanych z prowadzonymi sprawami
Szczegóły naboru:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/4937/inspektor-w-wydziale-inwestycyjnym
1. Realizacja bieżących spraw prowadzonych przez Wydział Inwestycyjny
w szczególności realizacja zaplanowanych w budżecie Miasta inwestycji
w tym m.in.:
a) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowych
nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcy robót budowlanych
ostateczne rozliczenie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych.
2. Współpraca z Wydziałami/Referatami/samodzielnymi stanowiskami Urzędu Miasta
w szczególności z Wydziałem Nieruchomości w zakresie naliczania opłat adiacenckich
z Wydziałem Planowania
Przestrzennego w zakresie ustalania zgodności planowanych inwestycji z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego
z Wydziałem Rozwoju w zakresie ustalania
priorytetowych zadań
które będą finansowane ze źródeł zewnętrznych
z Wydziałem Finansowym w zakresie rozliczania inwestycji
z Wydziałem Komunalnym w zakresie przekazywaniazrealizowanych inwestycji do eksploatacji
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Analizowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych.
2. Kompleksowe przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie
ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych.
3. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie projektów.
4. Prowadzenie rozliczenia finansowego projektów i kontrolowanie ich budżetu.
5. Przygotowywanie i składanie sprawozdań/wniosków o płatność.
6. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu.
7. Realizowanie obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku/umowie o dofinansowanie.
8. Przygotowywanie
wdrażanie i monitorowanie wybranych gminnych programów rozwoju lub dokumentów równoważnych
tak pod względem merytorycznym
jak i metodologicznym
zgodnie z wytycznymi w zakresie ich opracowywania.
9. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu
a w szczególności z Wydziałem Inwestycyjnym
Wydziałem Komunalnym
Wydziałem Ochrony Środowiska oraz Wydziałem Finansowym w celu podjęcia działań związanych z prowadzonymi sprawami
Zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych
rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie wykonywania niektórych czynności przez strażników gminnych (miejskich) oraz Regulaminem Organizacyjnym Straży Miejskiej w Szczecinku
stanowiącym załącznik do uchwały Nr XVIII/170/2015 Rady Miasta Szczecinek z dnia 14 grudnia 2015 r. w sprawie Regulaminu
Organizacyjnego Straży Miejskiej w Szczecinku (z późn. zm.)
dostępnym na stronie:
https://smszczecinek.bip.gov.pl/status-prawny/regulamin-strazy-miejskiej-w-szczecinku.html
Szczegóły naboru:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/4869/inspektor-w-wydziale-inwestycyjnym
1. Realizowanie powierzonych spraw zgodnie z przepisami jak w ust. 2 i prowadzenie rejestru tych spraw zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt w Urzędzie Miasta Szczecinek.
2. Realizacja bieżących spraw prowadzonych przez Wydział Inwestycyjny
w szczególności realizacja zaplanowanych w budżecie Miasta inwestycji
w tym m.in.:
a) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowych
nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcy robót budowlanych
ostateczne rozliczenie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych.
3. Współpraca z Wydziałami/Referatami/samodzielnymi stanowiskami Urzędu Miasta
w szczególności z Wydziałem Nieruchomości w zakresie naliczania opłat adiacenckich
z Wydziałem Planowania Przestrzennego w zakresie ustalania zgodności planowanych inwestycji z obowiązującymi
miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego
z Wydziałem Rozwoju w zakresie ustalania priorytetowych zadań
które będą finansowane ze źródeł zewnętrznych
z Wydziałem Finansowym
w zakresie rozliczania inwestycji
z Wydziałem Komunalnym w zakresie przekazywania zrealizowanych inwestycji do eksploatacji
nabór do 15.07.2024
szczegóły na stronie:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/4870/inspektor-w-wydziale-rozwoju
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1) Analizowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
dla
wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych
w tym w języku angielskim.
2) Kompleksowe przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie
ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
w tym w języku angielskim
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych.
3) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie projektów.
4) Prowadzenie rozliczenia finansowego projektów i kontrolowanie ich budżetu.
5) Przygotowywanie i składanie sprawozdań / wniosków o płatność.
6) Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu.
7) Realizowanie obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku /umowie o dofinansowanie.
8) Przygotowywanie
wdrażanie i monitorowanie wybranych gminnych programów rozwoju lub
dokumentów równoważnych
tak pod względem merytorycznym
jak i metodologicznym
zgodnie
z wytycznymi w zakresie ich opracowywania.
9) Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu
a w szczególności z Wydziałem Inwestycyjnym
Wydziałem Komunalnym
Wydziałem Ochrony Środowiska oraz Wydziałem Finansowym w celu podjęcia działań związanych z prowadzonymi sprawami
nabór do 05.07.2024
szczegóły po linkiem:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/4850/dyrektor-osrodka-sportu-i-rekreacji
Zgodnie ze Statutem Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szczecinku
stanowiącym załącznik do uchwały Nr XLII/399/06 Rady Miasta Szczecinek z dnia 28 sierpnia 2006 r. w sprawie likwidacji Zakładu Budżetowego Ośrodek Sportu i Rekreacji i utworzenia jednostki budżetowej Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szczecinku
z późn. zm
dostępnym na stronie: https://bip.osir.szczecinek.pl/bip/organizacja-dzialania/statut-osir
nabór do 05.07.2024
szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta w Szczecinku:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/4847/rzecznik-prasowy
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Dbanie o prawidłową politykę wizualną i informacyjną Burmistrza
w tym: obsługa medialna władz Miasta i Urzędu
przegląd prasy
współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami
organizacyjnymi Miasta w zakresie przygotowywania odpowiedzi i informacji do mediów
nadzór nad polityką informacyjną miejskich jednostek organizacyjnych
organizowanie i prowadzenie konferencji
prasowych
koordynacja pod kątem medialnym spotkań
imprez i uroczystości z udziałem władz Miasta.
2. Realizacja innych zadań wynikających z prawa prasowego
niewymienionych w pkt 1.
3. Współpraca ze środkami masowego przekazu.
4. Współpraca z Burmistrzem i osobami wyznaczonymi do koordynacji kontaktów międzynarodowych
ze szczególnym uwzględnieniem logistyki przygotowywania wizyt przedstawicieli miast partnerskich
jak również wizyt delegacji Szczecinka w tych miastach.
5. Dokonywanie uzgodnień zapewniających realizację przyjętego programu pobytu delegacji zagranicznych i krajowych przebywających w mieście na zaproszenie Burmistrza Miasta.
6. Współpraca z Samorządową Agencją Promocji i Kultury w Szczecinku w zakresie promocji Miasta.
7. Opracowanie i bieżąca aktualizacja (prowadzenie) strony internetowej Urzędu.
8. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie imprez masowych na terenie Szczecinka lub odmowa ich wydania
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. Analizowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych
w tym w języku angielskim.
2. Kompleksowe przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie
ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych
w tym w języku angielskim
dla wybranych projektów nieinwestycyjnych i inwestycyjnych.
3. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie projektów.
4. Prowadzenie rozliczenia finansowego projektów i kontrolowanie ich budżetu.
5. Przygotowywanie i składanie sprawozdań/wniosków o płatność.
6. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu.
7. Realizowanie obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku/umowie
o dofinansowanie.
8. Przygotowywanie
wdrażanie i monitorowanie wybranych gminnych programów rozwoju lub dokumentów równoważnych
nabór na stanowisko do 13.02..2024
szczegóły BIP Urzędu Miasta Szczecinek pod linkiem:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/2682/zastepca-kierownika-urzedu-stanu-cywilnego
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc administracyjna
Szczecinek
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Udział we wdrażaniu rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzętu informatycznego i systemów informatycznych w tym instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
-przeprowadzenie analizy ryzyka w zidentyfikowanych obszarach działalności w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
- w oparciu o wyniku analizy
o której mowa w ust. 1. sporządzenie rocznego planu audytu wewnętrznego
- przeprowadzenie audytów wewnętrznych w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
-prowadzenie dokumentacji z przebiegu i wyników audytów wewnętrznych
-sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów i przedkładanie wniosków usprawniających
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta
-prowadzenie obiektywnej i niezależnej działalności
wspierającej Burmistrza oraz Kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w realizacji celów i zadań
projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
3. Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzetu informatycznego i systemów informatycznych.
4. Współadministrowanie infrastrukturą teleinformatyczną oraz systemi informatycznymi
5. Ewidencja i dbałość o zabezpieczenie ilościowe i jakościowe materiałów eksploatacyjnych
6. Dbałość o informatyczne zabezpieczenie baz danych Urzędu;1. Planowanie inwentaryzacji Urzędu.
2. Inicjowanie
projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
3. Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzetu informatycznego i systemów informatycznych.
4. Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną oraz systemami informatycznymi.
5. Zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemów informatycznych oraz kontami poczty elektronicznej.
6. Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej.
7. Informatyczne zabezpieczenie baz danych Urzędu.
8. Instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzetu komputerowego.
9. Gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potzrb Urzędu w tym zakresie.
10. Zarządzanie posiadanymi licencjami.
11. Opracowywanie projektów przepisów/ dokumentów wewnętrznych.
7. Instalacja
konfiguracja
aktyalizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzętukomputerowego;
8. Instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzetu komputerowego.
9. Gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potzrb Urzędu w tym zakresie.
10. Zarządzanie posiadanymi licencjami.
11. Opracowywanie projektów przepisów/ dokumentów wewnętrznych
projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
3. Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzetu informatycznego i systemów informatycznych.
4. Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną oraz systemami informatycznymi.
5. Zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemów informatycznych oraz kontami poczty elektronicznej.
6. Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej.
7. Informatyczne zabezpieczenie baz danych Urzędu.
8. Instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzetu komputerowego.
9. Gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potzrb Urzędu w tym zakresie.
10. Zarządzanie posiadanymi licencjami.
11. Opracowywanie projektów przepisów/ dokumentów wewnętrznych
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków wnoszonych w sprawie wydania odpisów i zaświadczeń z akt stanu cywilnego.
2. Przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego.
3. Sporządzanie projektów protokołów aktów stanu cywilnego.
4. Tworzenie w systemie rejestru stanu cywilnego zleceń migracji aktów stanu cywilnego.
5. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
w tym również z aktów stanu cywilnego sporządzonych w języku niemieckim.
6. Realizacja zleceń migracji aktów otrzymanych z innych urzędów.
7. Aktualizowanie danych z zakresu stanu cywilnego w rejestrze PESEL.
8. Wydawanie zaświadczeń o wpisach lub ich braku w rejestrze stanu cywilnego oraz o braku aktu lub księgi stanu cywilnego.
9. Prowadzenie akt zbiorowych.
10. Zamieszczanie wzmianek marginesowych w księgach stanu cywilnego o przeniesieniu aktów do rejestru stanu cywilnego.
11. Zamieszczanie przypisków w aktach stanu cywilnego.
12. Prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podisnpektor w Wydziale Finansowym
Szczecinek
Wygasła: 07.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Obsługa interesantów wynikająca z zakresu pkt.1
3. Windykacja zaległości podatkowych z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4. Zabezpieczanie należności podatkowych poprzez zakładanie hipotek.
5. Przygotowanie i analiza danych z prowadzonej ewidencji księgowej do obowiązującej sprawozdawczości budżetowej.
6. Pełna obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Audytor wewnętrzny -1/2 etatu
Szczecinek
Wygasła: 03.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-przeprowadzenie analizy ryzyka w zidentyfikowanych obszarach działalności w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
- w oparciu o wyniku analizy
o której mowa w ust. 1. sporządzenie rocznego planu audytu wewnętrznego
- przeprowadzenie audytów wewnętrznych w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
-prowadzenie dokumentacji z przebiegu i wyników audytów wewnętrznych
-sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów i przedkładanie wniosków usprawniających
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta
-prowadzenie obiektywnej i niezależnej działalności
wspierającej Burmistrza oraz Kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w realizacji celów i zadań
sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadamo kumunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości.
2. Weryfikacja i analiza złozonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym (np. analizowania w przypadku zmiany liczby mieszkańców
zgłoszenia prowadzonej na nieruchomości działalności gospodarczej
zbierania odpadów w sposób niezgodny z zadeklarowanym).
3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości
którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych.
4. Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5. Kontrola posiadania umów na śiadczenie odbioru odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości
którzy nie są zobowiązaniu do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Miasta.
6. Kontrola zgodności postanowień umów na odbiór odpadów z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecinek.
7. Kontrla posiadania kompostownika przydomowego przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych korzystających ze zniżki w opłacie za odpady
a także kontrola wypełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku zbierania odpadó komunalnych w sposób selektywny.
8. Sprawy bieżące- przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunlnymi
kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach