Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Dla wyróżniających się kandydatów proponujemy objęcie stanowiska kierownika projektu
Tworzenie koncepcji, analiz i biznesplanów targów, konferencji i wydarzeń;
Podejmowanie działań zmierzających do tworzenia, pozyskania nowych oraz rozwoju obecnych projektów;
Realizacja działań związanych z kompleksową realizacją wydarzeń zgodnie z obowiązującymi w Spółce zasadami;
Realizacja obowiązków Projekt Menadżera w odniesieniu do przydzielonych projektów, a w szczególności: kierowanie pracami zespołu projektowego, zarządzanie budżetem, czasem i jakością projektu, tworzenie dokumentacji;
Współtworzenie i realizacja założonych budżetów sprzedaży;
Realizacja zadań wynikających z kompetencji zespołu sprzedaży;
Pozyskiwanie klientów i sprzedaż powierzchni na terenie AmberExpo;
Realizacja aktywnych działań w zakresie pozyskiwania nowych Klientów;
Optymalizacja procesu i wynajem infrastruktury Spółki;
Optymalizacja procesów sprzedażowych, zgłaszanie wniosków i usprawnień;
Budowa i utrzymywanie trwałych i długofalowych relacji z klientami;
Bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy);
Współpraca z podwykonawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas realizowanych wydarzeń;
Bieżąca analiza rynku oraz poszukiwanie szans rozwoju Spółki w kontekście realizowanych projektów targowych, konferencji i wydarzeń, w tym bieżące podnoszenie jakości realizowanych wydarzeń;
Dla wyróżniających się kandydatów proponujemy objęcie stanowiska kierownika projektu – w szczególności w zakresie projektu targowego związanego z branżą bursztynniczą/designu i biżuterii lub branżą morską
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży z założonym budżetem
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi klientami
Raportowanie prowadzonych działań
Koordynowanie i nadzór prac z podwykonawcami, klientami
Śledzenie nowych trendów
Negocjowanie warunków współpracy ( w tym finansowych) z klientami
Pozyskiwanie sponsorów i partnerów
Samodzielna organizacja wydarzeń
Wprowadzanie nowych standardów efektywnej współpracy
Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej projektów i wydarzeń w odniesieniu do celów sprzedażowych,
Planowanie i realizacja kampanii i działań reklamowych o zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym – zarówno w kontekście wydarzeń jak i marki amberexpo,
Planowanie oraz realizacja kampanii reklamowych w internecie,
Briefowanie grafik oraz materiałów wideo potrzebnych do kampanii,
Optymalizacja kampanii i wyciąganie wniosków powołując się na statystyki, dane i liczby,
Tworzenie rozwiązań wpływających na ścieżkę zakupową klienta,
Poszukiwanie i proponowanie nowych form pozyskania jakościowego ruchu na stronę,
Bieżąca analiza ruchu na stronie oraz proaktywne identyfikowanie możliwości optymalizacji konwersji,
Przygotowywanie ofert, realizacja i rozliczanie umów sponsorskich dot. wydarzeń organizowanych przez MTG SA,
Działania związane z organizacją wydarzeń – kwestie organizacyjne, logistyczne i wizerunkowe (w tym grafiki kierunkowe), akcje społeczne partnerów, wydarzenia specjalne,
Monitoring skuteczności realizowanych działań promocyjnych i sprzedażowych,
Podejmowanie działań związanych z budowaniem i kształtowaniem wizerunku Spółki, szczególnie skierowanego do obecnych i potencjalnych Klientów,
Regularne przeprowadzanie analizy rynku i konkurencji, analizowanie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, przeprowadzanie i nadzór nad rekrutacjami;
Prowadzenie procesów związanych z zatrudnieniem i wdrożeniem pracowników do pracy (onboarding);
Wspieranie obiegu dokumentów pracowniczych;
Raportowanie prowadzonych działań;
Wprowadzanie nowych standardów efektywnej współpracy;
Zarządzanie talentami w obszarze rekrutacji, podnoszenia indywidulanych i zespołowych kwalifikacji, oraz podnoszenia efektywności w realizacji celów organizacyjnych;
Wsparcie kadry zarządzającej w zakresie zarządzania wydajnością, w tym informacją zwrotną, wyznaczania celów i planowania wynagrodzeń;
Tworzenie pozytywnego środowiska pracy zorientowanego na wzmocnienie kultury organizacyjnej i zaangażowanie
Dla wyróżniających się kandydatów proponujemy objęcie stanowiska kierownika projektu – w szczególności w zakresie projektu targowego związanego z branżą bursztynniczą/designu i biżuterii lub branżą morską
Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży z założonym budżetem
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi klientami
Raportowanie prowadzonych działań
Koordynowanie i nadzór prac z podwykonawcami, klientami
Śledzenie nowych trendów
Negocjowanie warunków współpracy ( w tym finansowych) z klientami
Pozyskiwanie sponsorów i partnerów
Samodzielna organizacja wydarzeń
Wprowadzanie nowych standardów efektywnej współpracy
Kompleksowe przygotowanie listy płac, zarówno z tytułu umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę ( obliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS);
Sporządzanie i przekazywanie do odpowiednich organów podatkowych informacji o dochodach uzyskanych przez osoby fizyczne ( pracowników, zleceniobiorców itp.), zgodnie z przepisami podatkowymi - PIT, IFT;
Naliczanie wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
Sporządzanie i wysyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS;
Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7;
Obsługa ppk;
Ewidencja księgowa faktur - prace pomocnicze;
Uzgadnianie stanu rozrachunków z klientami;
Kontrola formalno-rachunkowa poprawności dokumentów księgowych; Weryfikacja klientów w dostępnych rejestrach;