Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (82)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 82 )
Account Executive
Wojciecha Górskiego 9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Cześć!
Jesteśmy Monday Group i do naszego działu Corporate & Public Affairs szukamy Account Executive/ Senior Account Executive (obszar Public Affairs)
W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z obszarów Public Relations oraz Public Affairs. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C. Prężnie się rozwijamy – stale pozyskujemy nowe projekty, obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branży: technologicznej, e-commerce, q-commerce, automotive, czy surowcowej, realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: OLX, WOLT, Aptiv, Equnix, Petronas
Czym będziesz się zajmować?
Oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania researchu, poprzez opracowanie koncepcji działań, po konsulting klientów. W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć raporty i analizy, kontaktować się z kluczowymi interesariuszami klientów, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz odpowiadał/odpowiadała za działania komunikacyjne wspierające projekty PA i PR. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu
Jesteśmy Monday Group i do naszego działu Corporate & Public Affairs szukamy Senior Account Executive
W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z obszarów Public Relations oraz Public Affairs. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C. Prężnie się rozwijamy – w zeszłym roku pozyskaliśmy aż 5 nowych projektów, obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branży: technologicznej, e-commerce, q-commerce, automotive, czy gaming, realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: OLX, Wolt, Aptiv, Petronas, Palo Alto Networks
Czym będziesz się zajmować?
Oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania koncepcji po komunikację i konsulting klientów. W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z kluczowymi dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu
Dołącz do teamu współpracującego z Google. Jako jedna z dwóch poszukiwanych osób będziesz wspierać nasz zespół w zakresie komunikacji związanej z rozwiązaniami Google
W zależności od Twoich dotychczasowych doświadczeń oraz zainteresowań możesz dołączyć do:
- subteamu zajmującego się Google Cloud lub
- subteamu od rozwiązań konsumenckich (Google Arts & Culture, Mapy Google, YouTube itp.)
Co będzie należało do Twoich zadań?
W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe, kontaktować się z kluczowymi dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu (obecnie 9 osób)
Jakim zespołem jesteśmy?
Zapis o atmosferze pracy traktujemy zawsze śmiertelnie poważnie :) Stworzyliśmy zespół, który się wspiera, może na sobie polegać i po prostu lubi ze sobą pracować. Mamy dobre relacje z klientem, traktujemy się po partnersku, współpracujemy
Nasz dział Digital Marketingu to drużyna składająca się z osób o różnym poziomie doświadczenia i różnym zestawie mocnych stron. W czteroosobowym gronie realizujemy kreatywne kampanie reklamowe dla stałych klientów, wspieramy inne działy w monday group, startujemy w przetargach, by sięgać po nowe projekty. Zdecydowaną większość naszego czasu zajmuje współpraca z markami technologicznymi, nierzadko zahaczając o e-sport i gaming. Pracujemy dla topowych marek z kraju i świata, co daje nam możliwość realizacji ambitnych i efektownych działań. Każdy nasz koncept staramy się zaczynać od strategii i koncepcji kreatywnej, które prowadzą nas do najbardziej skutecznych i niesztampowych egzekucji, pozwalających realizować postawione cele. Chcesz zobaczyć kilka case study naszych projektów i poczytać więcej o naszej pracy? Zerknij na stronę mondaydigital.pl lub od razu zobacz nasze przykładowe kampanie:
Jeśli uwielbiasz świat takich kampanii i czujesz się w nim jak ryba w wodzie – to jest to miejsce totalnie dla Ciebie. Czujesz się mocniejszy/a w innych branżach? To też dobrze – prowadzimy i pozyskujemy nowe projekty w wielu innych obszarach. Niezależnie od tego co Ciebie kręci, my szukamy osoby, która będzie w stanie samodzielnie prowadzić projekty kreatywne/ contentowe/ influencerskie (lub przyuczy się do tego pod okiem reszty teamu, bo nasz zespół jest prawdziwie zgraną grupą, której zależy 😊)
Czym będziesz się zajmować?
• Kompleksową realizacją projektów (kampanie kreatywne, content marketingowe, influencer marketingowe, etc.) i samodzielne zarządzanie nimi
• Rozgryzaniem briefów i przygotowywaniem na ich podstawie koncepcji działań reklamowych w oparciu o strategię i brief kreatywny
• Koordynowaniem procesu tworzenia materiałów, np. tekstów, prezentacji, animacji, grafik, spotów video przy współpracy z wieloma sprawdzonymi podwykonawcami – agencjami performance, grafikami, ekipami video, etc
• Przygotowaniem, nadzorem nad realizacją i rozliczaniem budżetów z prowadzonych działań;
Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z zespołem Digital Marketingu i klientami
Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy jako 7 osoba do działu CPA, w którym będzie pracować dla wybranej grupy klientów (w 3 osobowym teamie). Odpowiadać będzie za obsługę projektów z branży technologicznej, automotive i e-commerce. Na co dzień będzie zajmować się zarówno komunikacją złożonych zagadnień adresowanych do biznesu, jak i tych wymagających tworzenia angażujących i kreatywnych treści dla konsumentów. Z uwagi na specyfikę działu CPA, obok PR, będzie miał/a możliwość rozwijać się w obszarze public affairs czy digital marketingu
Oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania koncepcji po komunikację i konsulting klientów. W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z kluczowymi dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu
od 6500 do 8300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Szef/Szefowa Działu Consumer and Gaming
Wojciecha Górskiego 9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Cześć!
Jesteśmy monday group i do naszego zespołu szukamy Szefa/Szefowej Działu Consumer and Gaming
W jakim obszarze szukamy wzmocnienia:
Proponujemy Ci rozmowę o jednym z kluczowych dla nas stanowisk – pozycji Szefa/Szefowej działu Consumer and Gaming. Szefow(i)e działów u nas to nie „po prostu menedżerki i menedżerowie”. To osoby, z którymi wspólnie budujemy monday group – wspólnie wypracowujemy i podejmujemy kluczowe dla grupy decyzje. To oznacza zarówno dużą sprawczość i swobodę podejmowania decyzji, jak i dużą odpowiedzialność. Szefow(i)e wspólnie z nami (zarządem) decydują o kierunkach rozwoju swoich zespołów, sposobach motywacji członkiń i członków teamów, podejmują wspólnie z nami kluczowe decyzje związane z zespołem (wspólnie oznacza, że to on_ wiedzą, co jest najlepsze dla swoich teamów, my – zarząd - upewniamy się, że proponowane rozwiązania są zgodne z priorytetami całej grupy). Szefow(i)e działają w ramach określonych budżetów działów i podejmują autonomiczne decyzje pamiętając o realizacji określonych operacyjnych i finansowych celów kwartalnych
Dział Consumer and Gaming to jeden z największych działów w naszej grupie, pracujący dla topowych marek IT i gamingowych. Dział, który jest stabilny finansowo, pracuje z większością klientów od wielu lat. Zespół CG jest bardzo merytoryczny, a menedżerki i menedżerowie projektów mają ogromną wiedzę i doświadczenie. Zapraszamy Cię więc do rozmowy o zarządzaniu działem, który jest w dobrej sytuacji finansowej i operacyjnej
Głównym zadaniem będzie zarządzanie i koordynacja przygotowania różnorodnych treści (e-booki, broszury, artykuły, wsad na strony internetowe, one-page, posty w social media, case study), poprzez współpracę z członkami zespołu, klientami, podwykonawcami;
Twoim zadaniem będzie również dogłębne zrozumienie prowadzonych projektów, priorytetów oraz terminów. Będziesz czuwać nad planem/ kalendarzem redakcyjnym a jeśli okaże się to konieczne – sprawdzać, co można przełożyć na później;
Będziesz wyszukiwać nowych autorów, przygotowywać briefy do artykułów, omawiać potrzeby biznesowe i zlecać przygotowanie treści oraz sprawdzać ich jakość;
Będziesz też mogła/mógł rozwijać się kreatywnie poprzez wskazywanie kierunków rozwoju tworzonych treści, a także tworzeniem ich samodzielnie;
Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami
Po pierwsze będziesz zajmował się zarządzaniem zespołem – koordynowaniem pracy i czuwaniem nad merytorycznym rozwojem członków powierzonego zespołu;
Po drugie zarządzaniem kampaniami. Zajmujemy się przede wszystkim PR, trochę marketingiem, prowadzimy również 2 profile na FB i 1 linkedin (tworzymy content, zarządzamy budżetem reklamowym), współpracujemy z innymi działami, np. Public Affairs. Standardowo, w ramach kilkuosobowego teamu, w jednym czasie realizujemy około 9-10 projektów;
Po trzecie utrzymaniem dobrych relacji z klientami oraz utrzymaniem porządku w rozliczeniach we współpracy z nimi;
Może się zdarzyć, że potrzebne będzie, abyś angażował(a) się również w zadania operacyjne: tworzenie contentu (artykułów, informacji prasowych, case studies, komentarzy) i koordynowanie procesu tworzenia materiałów, np. prezentacji, animacji, grafik przy współpracy z sprawdzonymi podwykonawcami – agencjami eventowymi, grafikami, analitykami czy organizowanie (e-)spotkań prasowych, (e-)wydarzeń specjalnych, (e-)eventów u klienta;
Wszystko to w komfortowych warunkach ze względu na naszą rozpoznawalność, mocne brandy oraz rozbudowaną sieć partnerską, a także przy wsparciu, w dobrej atmosferze i pozostawionej wolnej ręce do działania
Dołączysz do zespołu pracującego nad kampaniami promującymi nowe rozwiązania i produkty dla takich klientów jak Gavdi czy Polcom. Będzie więc blisko produktów i usług IT;
W tej roli będziesz odpowiedzialna/y w 50% za tworzenie i rozwijanie treści w formie pisemnej, prezentacyjnej i multimedialnej, aby zasilić nasze działania marketingowe i komunikacyjne dla w/w marek. Oznacza to, że będziesz:
brać udział w współtworzeniu strategii contentowych;
zarządzać kalendarzem treści (publikacją materiałów prasowych, postów na FB i Li, wywiadów, Q&A, case study, raportów branżowych, ulotek i katalogów) dostosowanych do inicjatyw i celów naszych klientów;
zamawiać, redagować i dokonywać korekty treści nadesłanych przez zewnętrznych autorów;
współpracować z wewnętrznym działem kreatywnym i/lub grafikami – freelancerami;
monitorować Internet, odnajdywać aktualne informacje branżowe i panujące trendy, badać i rozwijać zrozumienie docelowych odbiorców będących pod opieką marek;
Chociaż pisanie jest kluczowe, to w drugich 50% przejmiesz również odpowiedzialność w zakresie organizacji różnych inicjatyw, wspierających prowadzone kampanie. W tym zakresie będziesz przygotowywać oferty na współpracę z mediami, przygotowywać wyceny eventów (proste wydarzenia) lub wyceny druku raportów. Będziesz też angażowany/a w przygotowanie i rozliczanie budżetów z prowadzonych działań
Głównym zadaniem będzie prowadzenie komunikacji na profilu społecznościowym klienta – będziesz więc odpowiedzialny/a za: opracowywanie pomysłów i koncepcji, pisanie interesujących treści, w tym copywriting oraz za zarządzaniem kalendarzem ich publikacji;
Będziesz śledzić przebieg wydarzeń oraz tworzyć relacje z gier i transmisji;
Będziesz budować i utrwalać relacje ze społecznością e-sportową m.in. na Twiterze – kierować i angażować konwersacjami w mediach społecznościowych;
Do Twoich zadań będzie należeć również przygotowywanie raportów dla klienta;
Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami,
Głównym zadaniem będzie kompleksowa realizacja projektów komunikacyjnych i marketingowych dla jednej z największych marek technologicznych - marki LG;
Samodzielnym zarządzaniem własnymi projektami – na projekt składają się różne kategorie produktowe;
Opracowywaniem strategii komunikacji produktów i usług, weryfikowaniem informacji oraz planowaniem i realizowaniem działań z mediami (istotna część Twojej pracy to rozmowy, umawianie testów oraz różnorodna współpraca z dziennikarzami);
Koordynowaniem procesu tworzenia materiałów, np. tekstów, prezentacji, animacji, grafik przy współpracy z wieloma sprawdzonymi podwykonawcami – agencjami eventowymi, grafikami, analitykami;
Organizowaniem (e-)spotkań prasowych, (e-)wydarzeń specjalnych, (e-)udziałem w eventach klienta;
Przygotowaniem, nadzorem nad realizacją i rozliczaniem budżetów z prowadzonych działań;
Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami
Głównym zadaniem będzie współtworzenie i realizacja strategii komunikacji dla marek: Dell Technologies (kampania lepszyszef.pl to nasze wspólne dzieło z tym klientem 😊), Elko oraz Sunday;
Samodzielnym zarządzaniem własnymi projektami (w ramach większego zespołu) – w jednym czasie realizujemy jako zespół około 5-6 projektów;
Egzekucja działań marketingowych/ komunikacji zintegrowanej:
40% Twojej pracy to tworzenie contentu – zarówno wysokopoziomowego, gdzie wymagana jest dojrzałość biznesowa, jak i typowych artykułów z nutą kreatywności, pobudzającą ciekawość odbiorców;
40% czasu poświęcisz na zarządzanie projektami i koordynację pracy,
20 % realizowanie innych działań, np. z mediami – testy sprzętu oraz współpraca z dziennikarzami;
Koordynowaniem procesu tworzenia materiałów, np. tekstów, prezentacji, animacji, grafik przy współpracy z wieloma sprawdzonymi podwykonawcami – agencjami eventowymi, grafikami, analitykami;
Organizowaniem (e-)spotkań prasowych, (e-)wydarzeń specjalnych, (e-)udziałem w eventach klienta;
Przygotowaniem, nadzorem nad realizacją i rozliczaniem budżetów z prowadzonych działań;
Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami
Na rynku od 15 lat, jedna z największych agencji komunikacji w Polsce zatrudniająca ok. 80 osób. Firma wyróżniona Diamentem Forbesa 2021, jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat. Stabilna, działająca z myślą o realizacji określonych celów organizacja, która nie straciła elastyczności i ducha agile
opis stanowiska
Samodzielne stanowisko, w ramach którego zatrudniona osoba będzie raportować bezpośrednio do zarządu i partnerów firmy. Podstawowym zadaniem będzie uporządkowanie i nadzór nad komunikacją firmy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Szukamy osoby, która zrozumie i poczuje ducha Monday i na co dzień będzie dbała o właściwe przekazy, słowa, obrazy
obowiązki
Komunikacja
Planowanie (także w ujęciu strategicznym) i zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną agencji
Ścisła współpraca z Szefami Działów, Partnerami i Zarządem – przegląd i wybór tematów do komunikacji
Współpraca z działem Kreacji monday (tworzenie materiałów wizualnych)
Dbanie o jakość, spójność i atrakcyjną formę (na poziomie treści i obrazu) materiałów wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej (informacje prasowe, case studies, strona www)
Opieka nad kanałami SoMe agencji (FB, Instagram, LI)
Współpraca z mediami branżowymi
Eventy
Rekomendacje udziału agencji w wydarzeniach branżowych
Inicjowanie i koordynacja organizacji wewnętrznych spotkań agencji (integracje, inne ważne wydarzenia z życia organizacji)
Formalne
Planowanie, optymalizacja i kontrola budżetu powierzonego przez Zarząd
Do działu Brand & Corporate szukamy osoby, która dobrze się czuje w tematyce biznesu, marketingu i nowych technologii – śledzi trendy i jest na bieżąco z branżowymi nowinkami. Jej głównym zadaniem będzie realizacja projektów marketingowych dla lidera rynku oprogramowania dla biznesu
Jeśli lubisz i potrafisz ciekawie pisać, kręcą Cię działania marketingowe oraz chcesz w praktyce przekonać się, co oznacza komunikacja zintegrowana, to właśnie Ciebie szukamy!
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla lidera rynku oprogramowania dla biznesu
- współtworzenie i egzekucja działań marketingowych
realizacja kampanii digital marketing
- samodzielne zarządzanie projektami w ramach większego zespołu – planowanie i egzekucja zadań (pod okiem Managera)
- tworzenie materiałów np. tekstów, prezentacji, artykułów, mailingów, scenariuszy i innych
- wsparcie przy organizacji spotkań i eventów klienta
- koordynacja współpracy z partnerami medialnymi, biznesowymi klienta