Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Copywriter SEO & Redaktor technologiczny – portal Geex
Częstochowa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie treści: opracowujesz i redagujesz artykuły, piszesz poradniki, newsy, rankingi i porównania na podstawie własnej wiedzy i researchu, piszesz artykuły sponsorowane na podstawie briefu
SEO copywriting: przygotowujesz treści SEO z użyciem słów kluczowych, optymalizujesz teksty pod kątem wyszukiwarek internetowych. Korzystasz ze struktur SEO i potrafisz wyjaśnić, jaki skutek przynoszą
Udział w wydarzeniach: bierzesz udział w wydarzeniach branżowych i relacjonujesz je
Śledzenie trendów: monitorujesz trendy w marketingu internetowym
Bieżąca analityka i współpraca z innymi działami: analizujesz wyniki swoich działań w Google Analytics, współpracujesz z Product Managerami, Key Account Managerami i Specjalistami Social Media
Copywriter SEO & Redaktor technologiczny – portal Geex
Kraków
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie treści: opracowujesz i redagujesz artykuły, piszesz poradniki, newsy, rankingi i porównania na podstawie własnej wiedzy i researchu, piszesz artykuły sponsorowane na podstawie briefu
SEO copywriting: przygotowujesz treści SEO z użyciem słów kluczowych, optymalizujesz teksty pod kątem wyszukiwarek internetowych. Korzystasz ze struktur SEO i potrafisz wyjaśnić, jaki skutek przynoszą
Udział w wydarzeniach: bierzesz udział w wydarzeniach branżowych i relacjonujesz je
Śledzenie trendów: monitorujesz trendy w marketingu internetowym
Bieżąca analityka i współpraca z innymi działami: analizujesz wyniki swoich działań w Google Analytics, współpracujesz z Product Managerami, Key Account Managerami i Specjalistami Social Media
Ścisła współpraca z Designerami w zakresie wdrażania wszystkich projektów webowych – głównie kodowanie landing pages dla wszystkich spółek grupy x-kom oraz dla vendorów
Rozbudowa oraz modyfikacja treści graficznej i funkcjonalności istniejących rozwiązań
Dbanie o spójną tożsamość wszystkich spółek oraz praca nad rozwojem design systemu wykorzystywanego przy budowie landing pages
Dostosowywanie frameworków CSS oraz modułów do wewnętrznych potrzeb firmy, tworzenie nowych komponentów od podstaw
Ścisła współpraca z Designerami w zakresie wdrażania wszystkich projektów webowych – głównie kodowanie landing pages dla wszystkich spółek grupy x-kom oraz dla vendorów
Rozbudowa oraz modyfikacja treści graficznej i funkcjonalności istniejących rozwiązań
Dbanie o spójną tożsamość wszystkich spółek oraz praca nad rozwojem design systemu wykorzystywanego przy budowie landing pages
Dostosowywanie frameworków CSS oraz modułów do wewnętrznych potrzeb firmy, tworzenie nowych komponentów od podstaw
Zarządzasz działem HR składającym się z trzech obszarów: People Performance, People Recruitment & Development oraz People Relations & Communication (EB & Wellbeing)
Budujesz pozycje strategicznego partnera dla całej organizacji
Współpracujesz z zarządem i biznesem, badasz i analizujesz jego potrzeby. Przekładasz strategię biznesową i priorytety na strategię i praktykę HR
Odpowiadasz za budowanie leadershipu i efektywnych zespołów, utrzymanie talentów i stabilność zatrudnienia na kluczowych stanowiskach
Tworzysz, wdrażasz i nadzorujesz HR-owe narzędzia do zarządzania kompetencjami i procesami HR (m.in. badania i analityka HR, rekrutacje, szkolenia pracowników, programy rozwojowe, wynagrodzenia, EB i benefity)
Masz realny wpływ na tworzenie kultury organizacyjnej opartej o firmowe wartości
Aktywnie uczestniczysz w budowaniu zaangażowania pracowników oraz zwiększeniu efektywności całej organizacji
Tworzysz raporty i analizy na temat procesów HR dla zarządu
Odpowiadasz za budżet szkoleniowy w całej organizacji
Monitorujesz i analizujesz trendy z obszaru HR oraz rekomendujesz rozwiązania HR dla całej organizacji
Zarządzasz działem HR składającym się z trzech obszarów: People Performance, People Recruitment & Development oraz People Relations & Communication (EB & Wellbeing)
Budujesz pozycje strategicznego partnera dla całej organizacji
Współpracujesz z zarządem i biznesem, badasz i analizujesz jego potrzeby. Przekładasz strategię biznesową i priorytety na strategię i praktykę HR
Odpowiadasz za budowanie leadershipu i efektywnych zespołów, utrzymanie talentów i stabilność zatrudnienia na kluczowych stanowiskach
Tworzysz, wdrażasz i nadzorujesz HR-owe narzędzia do zarządzania kompetencjami i procesami HR (m.in. badania i analityka HR, rekrutacje, szkolenia pracowników, programy rozwojowe, wynagrodzenia, EB i benefity)
Masz realny wpływ na tworzenie kultury organizacyjnej opartej o firmowe wartości
Aktywnie uczestniczysz w budowaniu zaangażowania pracowników oraz zwiększeniu efektywności całej organizacji
Tworzysz raporty i analizy na temat procesów HR dla zarządu
Odpowiadasz za budżet szkoleniowy w całej organizacji
Monitorujesz i analizujesz trendy z obszaru HR oraz rekomendujesz rozwiązania HR dla całej organizacji
Tworzenie i prowadzenie kampanii: zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersji alfa i beta dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami
Analityka: analizujesz skuteczność prowadzonych kampanii. Pomagasz w przygotowaniu estymacji zasięgowych. Prognozujesz skuteczność kampanii
Monitorowanie i raportowanie: kontrolujesz rentowność kont reklamowych i reagujesz na zmiany. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS
Implementacja nowych rozwiązań: śledzisz trendy i wprowadzasz nowe rozwiązania w zakresie prowadzenia kampanii PPC, szukasz innowacyjnych rozwiązań oraz growth hacków, które mogą być przewagą konkurencyjną
Nowe narzędzia: konsultujesz i uczestniczysz we wprowadzaniu nowych narzędzi i systemów reklamowych
Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes
Tworzenie i prowadzenie kampanii: zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersji alfa i beta dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami
Analityka: analizujesz skuteczność prowadzonych kampanii. Pomagasz w przygotowaniu estymacji zasięgowych. Prognozujesz skuteczność kampanii
Monitorowanie i raportowanie: kontrolujesz rentowność kont reklamowych i reagujesz na zmiany. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS
Implementacja nowych rozwiązań: śledzisz trendy i wprowadzasz nowe rozwiązania w zakresie prowadzenia kampanii PPC, szukasz innowacyjnych rozwiązań oraz growth hacków, które mogą być przewagą konkurencyjną
Nowe narzędzia: konsultujesz i uczestniczysz we wprowadzaniu nowych narzędzi i systemów reklamowych
Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes
Odpowiadasz za realizację procesów zakupowych z różnych obszarów zgodnie z pojawiającym się zapotrzebowaniem
Zbierasz oferty od dostawców, porównujesz je i oceniasz
Zamawiasz i kupujesz usługi, zwracasz uwagę na warunki gwarancji i rękojmi
Nadzorujesz proces realizacji zamówień w dedykowanym systemie, pracujesz też w Excelu przygotowując raporty z obsługiwanych procesów i porównując otrzymane oferty
Opisujesz faktury, zgodnie ze zgłoszonymi w systemie zamówieniami
Realizujesz projekty inwestycyjne i przygotowujesz dokumentację projektową
Szukasz zagrożeń i określasz ryzyka w projekcie
Analizujesz rynek
Odpowiadasz za negocjacje cenowe i wszelkie warunki handlowe
Współpracujesz z dostawcami, prowadzisz korespondencję mailową i spotkania
Współpracujesz w języku angielskim z kontrahentami znajdującymi się poza granicami Polski
Dbasz o budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez profesjonalną i skuteczną współpracę z dostawcami
Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową marek własnych grupy x-kom
Kreujesz wizerunek marek własnych grupy x-kom zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiadasz za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbasz o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Śledzisz i analizujesz działania konkurencji
Śledzisz trendy rynkowe w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpracujesz z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wspierasz dział produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wspierasz dział produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Pozyskujesz informacje sprzedażowe oraz operacyjne grupy x-kom
Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach sprzedażowych oraz operacyjnych grupy x-kom
Dostarczasz wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej
Prezentujesz dane finansowe związane ze sprzedażą oraz rekomendacje działań w tym zakresie, podczas spotkań z kadrą zarządzającą
Bierzesz udział w tworzeniu strategii sprzedażowej
Przygotowujesz prognozy sprzedażowe krótko- i długoterminowe
Przygotowujesz założenia przychodowe do budżetu, forecastu grupy x-kom
Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów przychodowych
Dokonujesz analiz rentowności produktów oraz kanałów sprzedaży
Współpracujesz z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych
Uczestniczysz w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań
Przygotowujesz i analizujesz rezerwy na bonusy i protekcje
Kontrolujesz poziom realizacji KPI działów handlowych
Opracowujesz, a następnie wdrażasz i kontrolujesz poprawność danych w systemach raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom
Pozyskujesz informacje sprzedażowe oraz operacyjne grupy x-kom
Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach sprzedażowych oraz operacyjnych grupy x-kom
Dostarczasz wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej
Prezentujesz dane finansowe związane ze sprzedażą oraz rekomendacje działań w tym zakresie, podczas spotkań z kadrą zarządzającą
Bierzesz udział w tworzeniu strategii sprzedażowej
Przygotowujesz prognozy sprzedażowe krótko- i długoterminowe
Przygotowujesz założenia przychodowe do budżetu, forecastu grupy x-kom
Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów przychodowych
Dokonujesz analiz rentowności produktów oraz kanałów sprzedaży
Współpracujesz z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych
Uczestniczysz w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań
Przygotowujesz i analizujesz rezerwy na bonusy i protekcje
Kontrolujesz poziom realizacji KPI działów handlowych
Opracowujesz, a następnie wdrażasz i kontrolujesz poprawność danych w systemach raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom
Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową marek własnych grupy x-kom
Kreujesz wizerunek marek własnych grupy x-kom zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiadasz za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbasz o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Śledzisz i analizujesz działania konkurencji
Śledzisz trendy rynkowe w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpracujesz z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wspierasz dział produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wspierasz dział produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Pozyskujesz informacje sprzedażowe oraz operacyjne grupy x-kom
Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach sprzedażowych oraz operacyjnych grupy x-kom
Dostarczasz wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej
Prezentujesz dane finansowe związane ze sprzedażą oraz rekomendacje działań w tym zakresie, podczas spotkań z kadrą zarządzającą
Bierzesz udział w tworzeniu strategii sprzedażowej
Przygotowujesz prognozy sprzedażowe krótko- i długoterminowe
Przygotowujesz założenia przychodowe do budżetu, forecastu grupy x-kom
Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów przychodowych
Dokonujesz analiz rentowności produktów oraz kanałów sprzedaży
Współpracujesz z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych
Uczestniczysz w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań
Przygotowujesz i analizujesz rezerwy na bonusy i protekcje
Kontrolujesz poziom realizacji KPI działów handlowych
Opracowujesz, a następnie wdrażasz i kontrolujesz poprawność danych w systemach raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom
Tworzenie i egzekucja strategiitegii: tworzysz i sprawdzasz, czy strategia jest realizowana dla stron grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym. Tworzysz strategie linkbuildingowe. Szukasz rozwiązań Growth SEO
Weryfikacja i zlecanie treści: zlecasz i weryfikujesz treści przygotowane przez copywriterów
Przygotowywanie dokumentacji: piszesz dokumentacje dla stron grupy x-kom
Optymalizacja SEO: optymalizujesz strony internetowe grupy x-kom, z naciskiem na techniczne SEO. Współpracujesz bezpośrednio z zespołami IT oraz UX, szukając najkorzystniejszych rozwiązań. Prowadzisz testy A/B i znasz wpływ innych czynników na ich wyniki
Analityka internetowa: wspierasz rozwój firmy. Analizujesz ruch z wyszukiwarek, sprawdzasz kluczowe wskaźniki efektywności SEO, prowadzisz badania konkurencji i określasz potencjał biznesowy prowadzonych projektów w organizacji. Monitorujesz frazy kluczowe i dobierasz odpowiednie słowa kluczowe. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS
Monitorowanie i raportowanie: widoczności stron grupy x-kom i konkurencji. Wyłapujesz trendy i wyznaczasz standardy na rynku
Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes
Tworzenie i egzekucja strategiitegii: tworzysz i sprawdzasz, czy strategia jest realizowana dla stron grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym. Tworzysz strategie linkbuildingowe. Szukasz rozwiązań Growth SEO
Weryfikacja i zlecanie treści: zlecasz i weryfikujesz treści przygotowane przez copywriterów
Przygotowywanie dokumentacji: piszesz dokumentacje dla stron grupy x-kom
Optymalizacja SEO: optymalizujesz strony internetowe grupy x-kom, z naciskiem na techniczne SEO. Współpracujesz bezpośrednio z zespołami IT oraz UX, szukając najkorzystniejszych rozwiązań. Prowadzisz testy A/B i znasz wpływ innych czynników na ich wyniki
Analityka internetowa: wspierasz rozwój firmy. Analizujesz ruch z wyszukiwarek, sprawdzasz kluczowe wskaźniki efektywności SEO, prowadzisz badania konkurencji i określasz potencjał biznesowy prowadzonych projektów w organizacji. Monitorujesz frazy kluczowe i dobierasz odpowiednie słowa kluczowe. Znasz praktyczne zastosowanie takich wskaźników jak COS, ROI, ROAS
Monitorowanie i raportowanie: widoczności stron grupy x-kom i konkurencji. Wyłapujesz trendy i wyznaczasz standardy na rynku
Współpraca: współpracujesz z działami m.in. Omnichannel, Brand, IT, UX, Biznes
Zapewniasz bieżący dostęp do kompleksowych analiz biznesowych, ułatwiających procesy decyzyjne w obszarze handlowym
Śledzisz trendy rynkowe, tworzysz analizy porównawcze i bierzesz je pod uwagę tworząc rekomendacje dla biznesu
Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach sprzedażowych oraz operacyjnych grupy x-kom
Ściśle współpracujesz z kadrą zarządzającą, prezentujesz dane finansowe związane ze sprzedażą oraz rekomendacje działań w tym zakresie
Przygotowujesz prognozy sprzedażowe krótko- i długoterminowe
Przygotowujesz założenia przychodowe do budżetu
Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów przychodowych
Dokonujesz analiz rentowności produktów oraz kanałów sprzedaży
Kontrolujesz poziom realizacji KPI działów handlowych
Opracowujesz, a następnie wdrażasz i kontrolujesz poprawność danych w systemach raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom
Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową marek własnych grupy x-kom
Kreujesz wizerunek marek własnych grupy x-kom zgodny z ich strategią oraz pozycjonowaniem
Odpowiadasz za komunikację marek własnych we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii dla marek własnych
Dbasz o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
Śledzisz i analizujesz działania konkurencji
Śledzisz trendy rynkowe w obszarach: marketing, e-commerce, sprzedaż, nowe technologie
Współpracujesz z działami, które odpowiadają za: rozwój produktów, sprzedaż, obsługę klienta, marketing operacyjny i analitykę
Wspierasz dział produktów własnych w procesach tworzenia planów produktowych i nowych marek z perspektywy wizerunkowej (integralność produktów, nazewnictwo, itp.)
Wspierasz dział produktów własnych w zakresie definiowania strategii wejścia na nowe rynki i kanały sprzedaży, zarówno z perspektywy nowych produktów, jak i marek
Realizujesz strategię marketingowo-handlową dla spółek x-komu
Jesteś odpowiedzialny za realizację kampanii marketingowych na każdym jej etapie od briefu po egzekucję i rozliczenie
Planujesz i współtworzysz kalendarz kampanii, które jest spójny z kwartalnymi celami marketingowo-handlowymi oraz celami strategicznymi
Odpowiadasz za powierzony budżet na wysokobudżetowe, zasięgowe kampanie. Akceptujesz wydatki kampanijne oraz na działania wizerunkowe wraz ze swoim przełożonym
Odpowiadasz za spójność działań marketingowych przy wysokobudżetowych, zasięgowych kampaniach
Opowiadasz za współpracę z zewnętrznymi partnerami, aby zapewnić realizacje celów marketingowych
Rozwijasz analitykę kampanii w oparciu zmieniające się potrzeby biznesowe oraz nowe możliwości techniczne. Raportujesz wyniki do sponsorów projektów. Dbasz o realizację wszystkich wzajemnych ustaleń z partnerami w ramach projektu
Monitorujesz działania konkurencji, śledzisz trendy konsumenckie
Ściśle współpracujesz z działem handlowym, prawnym, analitycznym oraz pozostałymi działami w ramach struktury Marketingu
Dbasz o realizację wskaźników marketingowych, takich jak m.in. ROI, ROAS, CAC czy COS
Realizujesz strategię marketingowo-handlową dla spółek x-komu
Jesteś odpowiedzialny za realizację kampanii marketingowych na każdym jej etapie od briefu po egzekucję i rozliczenie
Planujesz i współtworzysz kalendarz kampanii, które jest spójny z kwartalnymi celami marketingowo-handlowymi oraz celami strategicznymi
Odpowiadasz za powierzony budżet na wysokobudżetowe, zasięgowe kampanie. Akceptujesz wydatki kampanijne oraz na działania wizerunkowe wraz ze swoim przełożonym
Odpowiadasz za spójność działań marketingowych przy wysokobudżetowych, zasięgowych kampaniach
Opowiadasz za współpracę z zewnętrznymi partnerami, aby zapewnić realizacje celów marketingowych
Rozwijasz analitykę kampanii w oparciu zmieniające się potrzeby biznesowe oraz nowe możliwości techniczne. Raportujesz wyniki do sponsorów projektów. Dbasz o realizację wszystkich wzajemnych ustaleń z partnerami w ramach projektu
Monitorujesz działania konkurencji, śledzisz trendy konsumenckie
Ściśle współpracujesz z działem handlowym, prawnym, analitycznym oraz pozostałymi działami w ramach struktury Marketingu
Dbasz o realizację wskaźników marketingowych, takich jak m.in. ROI, ROAS, CAC czy COS
Odpowiadasz za pozycję spółek grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym
Wspólnie z innymi członkami zarządu odpowiadasz za wynik finansowy spółek grupy
W zależności od doświadczenia i kompetencji nadzorujesz również inne obszary poza marketingiem
Kreujesz wizję i strategię rozwoju marketingu oraz pozostałych obszarów, za które odpowiadasz
Organizujesz pracę działów i realizujesz ich cele
Współtworzysz, wdrażasz i nadzorujesz strategie marketingowe
Monitorujesz i nadzorujesz realizację projektów oraz kluczowych wskaźników
Przygotowujesz i wdrażasz plany poprawy efektywności działów
Opracowujesz, realizujesz i monitorujesz budżet działań
Efektywnie oceniasz koszty i ryzyka wszelkich przedsięwzięć
Wspierasz firmowe innowacje i projekty technologiczne
Odpowiadasz za komercjalizację rozwiązań i produktów technologicznych, które tworzy x-kom, a także za te, które są możliwe do komercjalizacji w modelu SaaS
Odpowiadasz za kolaborację z firmami zewnętrznymi
Uczestniczysz w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk
Odpowiadasz za pozycję spółek grupy x-kom na rynku polskim i zagranicznym
Wspólnie z innymi członkami zarządu odpowiadasz za wynik finansowy spółek grupy
W zależności od doświadczenia i kompetencji nadzorujesz również inne obszary poza marketingiem
Kreujesz wizję i strategię rozwoju marketingu oraz pozostałych obszarów, za które odpowiadasz
Organizujesz pracę działów i realizujesz ich cele
Współtworzysz, wdrażasz i nadzorujesz strategie marketingowe
Monitorujesz i nadzorujesz realizację projektów oraz kluczowych wskaźników
Przygotowujesz i wdrażasz plany poprawy efektywności działów
Opracowujesz, realizujesz i monitorujesz budżet działań
Efektywnie oceniasz koszty i ryzyka wszelkich przedsięwzięć
Wspierasz firmowe innowacje i projekty technologiczne
Odpowiadasz za komercjalizację rozwiązań i produktów technologicznych, które tworzy x-kom, a także za te, które są możliwe do komercjalizacji w modelu SaaS
Odpowiadasz za kolaborację z firmami zewnętrznymi
Uczestniczysz w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk
Odpowiadasz za parametryzację i monitoring lejka zakupowego oraz mapy podróży klienta pod kątem efektywnego wykorzystania napływającego ruchu do sklepów w grupie x-kom
Szukasz i wskazujesz zależności oraz potencjalne szanse i zagrożenia dla wszystkich obszarów znajdujących się w lejku zakupowym i na mapie podróży klienta uwzględniając wszystkie punkty styku z klientem oraz kanały sprzedaży
Odpowiadasz za monitoring innych kluczowych parametrów związanych z komunikacją z klientem, które w końcowym rozrachunku mają wpływ na sprzedaż
Odpowiadasz za dostarczanie wiarygodnych danych o kliencie, kanałach, kampaniach oraz produkcie (WEB & APP) do Działu Marketingu, Handlowego oraz Sprzedaży
Odpowiadasz za budowanie dashboardów w określonych na poziomie organizacji i działu narzędziach np. Microsoft PowerBI, Looker Studio
Odpowiadasz za dostarczenie danych niezbędnych do opomiarowania prowadzonych działań oraz obszarów w marketingu
Odpowiadasz za monitoring zarządzania relacją z klientem, budowania widoku na klienta w szczególności dla Działów Marketingu, Sprzedaży, Handlowego oraz Serwisu
Wskazujesz szanse i zagrożenia wynikających z danych pochodzących z widoku zarządzania relacją z klientem (CRM)
Szukasz i wskazujesz zależności w szczególności jeżeli chodzi o szanse rynkowe wynikające z łączenia danych systemowych, rynkowych oraz danych pochodzących z badań takich jak Badanie Świadomości Marki
Odpowiadasz za parametryzację i monitoring lejka zakupowego oraz mapy podróży klienta pod kątem efektywnego wykorzystania napływającego ruchu do sklepów w grupie x-kom
Szukasz i wskazujesz zależności oraz potencjalne szanse i zagrożenia dla wszystkich obszarów znajdujących się w lejku zakupowym i na mapie podróży klienta uwzględniając wszystkie punkty styku z klientem oraz kanały sprzedaży
Odpowiadasz za monitoring innych kluczowych parametrów związanych z komunikacją z klientem, które w końcowym rozrachunku mają wpływ na sprzedaż
Odpowiadasz za dostarczanie wiarygodnych danych o kliencie, kanałach, kampaniach oraz produkcie (WEB & APP) do Działu Marketingu, Handlowego oraz Sprzedaży
Odpowiadasz za budowanie dashboardów w określonych na poziomie organizacji i działu narzędziach np. Microsoft PowerBI, Looker Studio
Odpowiadasz za dostarczenie danych niezbędnych do opomiarowania prowadzonych działań oraz obszarów w marketingu
Odpowiadasz za monitoring zarządzania relacją z klientem, budowania widoku na klienta w szczególności dla Działów Marketingu, Sprzedaży, Handlowego oraz Serwisu
Wskazujesz szanse i zagrożenia wynikających z danych pochodzących z widoku zarządzania relacją z klientem (CRM)
Szukasz i wskazujesz zależności w szczególności jeżeli chodzi o szanse rynkowe wynikające z łączenia danych systemowych, rynkowych oraz danych pochodzących z badań takich jak Badanie Świadomości Marki
Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; przygotoania oraz wdanie towarów; kompletacja towarów; pakowanie; inne prace magazynowe; dbałość o towar i mienie firmy.
Umowa zlecenie na czas określony do dnia 31.12.2023 r.
Praca w godzinach odpowiadających pracy w systemie 3-zmianowym pomiędzy 6.00-22.00-6.00
od 23,5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
B2B Trade & Communication Marketing Manager
Częstochowa
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową segmentu B2B grupy x-kom
Odpowiadasz za tworzenie Mapy Podróży Klienta B2B wraz z jej parametryzacją. Rozwijasz analitykę kampanii w oparciu o zmieniające się potrzeby biznesowe oraz nowe możliwości techniczne
Zarządzasz powierzonym budżetem marketingowym
Odpowiadasz za komunikację B2B w oparciu o KPI na każdym etapie Mapy Podróży Klienta B2B. Ściśle współpracujesz z obszarem sprzedaży B2B
Odpowiadasz za tworzenie i koordynację tworzenia person B2B, ich aktualność oraz adresowanie w komunikacji marketingowej
Odpowiadasz za komunikację segmentu B2B we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii B2B
Dbasz o spójność marki x-kom we wszystkich punktach styku z klientem B2B
Współpracujesz z działami, które bezpośrednio wspierają rozwój sprzedaży B2B, w szczególności Działem Handlowym, Marketingiem, Działem Marek Własnych
Tworzysz lub współtworzysz, parametryzujesz i optymalizujesz procesy wspierające komunikację i sprzedaż segmentu B2B
Zarządzasz kluczowymi kontaktami z Vendorami w celu realizacji celów budżetowych. Budujesz i dbasz o relację oraz zadowolenie ze współpracy Vendorów segmentu B2B
Tworzysz oraz zarządzasz strategią marketingową segmentu B2B grupy x-kom
Odpowiadasz za tworzenie Mapy Podróży Klienta B2B wraz z jej parametryzacją. Rozwijasz analitykę kampanii w oparciu o zmieniające się potrzeby biznesowe oraz nowe możliwości techniczne
Zarządzasz powierzonym budżetem marketingowym
Odpowiadasz za komunikację B2B w oparciu o KPI na każdym etapie Mapy Podróży Klienta B2B. Ściśle współpracujesz z obszarem sprzedaży B2B
Odpowiadasz za tworzenie i koordynację tworzenia person B2B, ich aktualność oraz adresowanie w komunikacji marketingowej
Odpowiadasz za komunikację segmentu B2B we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
Odpowiadasz za brief strategiczny i budżet wszystkich kampanii B2B
Dbasz o spójność marki x-kom we wszystkich punktach styku z klientem B2B
Współpracujesz z działami, które bezpośrednio wspierają rozwój sprzedaży B2B, w szczególności Działem Handlowym, Marketingiem, Działem Marek Własnych
Tworzysz lub współtworzysz, parametryzujesz i optymalizujesz procesy wspierające komunikację i sprzedaż segmentu B2B
Zarządzasz kluczowymi kontaktami z Vendorami w celu realizacji celów budżetowych. Budujesz i dbasz o relację oraz zadowolenie ze współpracy Vendorów segmentu B2B
Pozyskujesz informacje sprzedażowe oraz operacyjne grupy x-kom
Analizujesz i przygotowujesz raporty o wynikach sprzedażowych oraz operacyjnych grupy x-kom
Dostarczasz wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kadrze zarządzającej
Prezentujesz dane finansowe związane ze sprzedażą oraz rekomendacje działań w tym zakresie, podczas spotkań z kadrą zarządzającą
Bierzesz udział w tworzeniu strategii sprzedażowej
Przygotowujesz prognozy sprzedażowe krótko- i długoterminowe
Przygotowujesz założenia przychodowe do budżetu, forecastu grupy x-kom
Kontrolujesz i raportujesz poziom realizacji budżetów przychodowych
Dokonujesz analiz rentowności produktów oraz kanałów sprzedaży
Współpracujesz z działem księgowości, w celu pozyskiwania danych
Uczestniczysz w procesie zamknięcia miesiąca, w tym weryfikacji poprawności księgowań
Przygotowujesz i analizujesz rezerwy na bonusy i protekcje
Kontrolujesz poziom realizacji KPI działów handlowych
Opracowujesz, a następnie wdrażasz i kontrolujesz poprawność danych w systemach raportowania i obiegu informacji pomiędzy poszczególnymi obszarami biznesowymi grupy x-kom