Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (340)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 340 )
TV / Video Campaign Delivery Expert
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
wsparcie zespołu w raportowaniu, analizach profitowości klientów oraz zadaniach ad hoc,
zarządzanie bazą danych umów klienckich i wparcie zespołów klienckich w realizowaniu kontraktów,
pomoc w poprawnym realizowaniu procedur wewnętrznych, kontrola, sprawdzanie i raportowanie do sieci,
koordynacja raportowania przepracowanych godzin przez pracowników: zarządzanie narzędziem, sprawdzanie poprawności danych, raportowanie realizacji godzin dla poszczególnych klientów,
zarzadzanie dostępami, kartami klienta oraz danymi płatników w wewnętrznym narzędziu MindDesk
Pełnienie roli specjalisty ds. ryzyka i kontroli w ramach rynku poprzez udzielanie wsparcia i doradzanie innym zespołom w zakresie istotnych zagadnień, takich jak przeciwdziałanie korupcji, kontrole wewnętrzne, a także wymogi polityki wewnętrznej
Wspieranie projektowania i wdrażania kontroli finansowych, operacyjnych i kontroli zgodności na rynku zgodnie z wytycznymi kontroli wewnętrznej WPP
Wzmacnianie polityki WPP i GroupM, wymagań dotyczących kontroli oraz przekazywanie aktualizacji / zmian do biznesu w sposób jasny i zwięzły
Proponowanie nowych rozwiązań w celu wzmocnienia środowiska kontroli oraz usprawnienia i standaryzacji procesów, procedur i kontroli
Wsparcie w opracowywaniu procedur zgodności dla rynku
Zapewnianie, że kontrole wewnętrzne, procesy i systemy są zgodne z lokalnymi przepisami i regulacjami, wewnętrznymi procedurami grupy i wymaganiami kontraktu z klientem
Bycie specjalistką w zakresie istniejących systemów i narzędzi zespołu ds. ryzyka i kontroli
Pomoc w koordynacji kontroli/audytu
Monitorowanie terminowego rozwiązywania problemów zidentyfikowanych podczas kontroli/audytów
Nawiązanie i utrzymywanie dobrych relacji w ramach zespołu ds. ryzyka i kontroli (globalnego i EMEA)
realizacja założeń rocznej strategii e-commerce opartej na współpracy z retailerami dla jednego z czołowych graczy w branży beauty
samodzielne tworzenie rekomendacji e-commerce w zakresie: retail mediów, technologii i analityki ecommerce
planowanie i realizacja działań w zakresie pozyskania ruchu z działań mediowych do partnerów biznesowych klienta, przy wykorzystaniu różnych narzędzi digital zarówno globalnych jak i lokalnych: portale horyzontalne, porównywarki cenowe, afilianci
realizacja działań reklamowych w ramach aktywacji retail media
budowa i podtrzymywanie relacji biznesowych w obszarze współpracy retail mediowej
pomoc przy realizacji założeń rocznej strategii e-commerce dla jednego z czołowych graczy w branży beauty
wsparcie przy tworzeniu rekomendacji e-commerce w zakresie: mediów, technologii i analityki e-commerce
wsparcie przy planowaniu i realizacji działań w zakresie pozyskania trafficu do stron celowych klienta, przy wykorzystaniu różnych narzędzi digital zarówno globalnych jak i lokalnych: portale horyzontalne, porównywarki cenowe, afilianci
realizacja działań reklamowych w kanałach programmatic buying
wsparcie przy optymalizacji i automatyzacji procesów pozyskania sprzedaży w sklepie on-line klienta
współuczestnictwo w projektach dedykowanych developmentów infrastruktury e-commerce dla klienta
Implementacja kampanii klientów agencji, w odniesieniu do planowania i zakupu mediów TV i VoD,
Monitorowanie przebiegu kontraktu oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założeń kontraktowych wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych,
Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi
Planowanie i implementacja kampanii online i offline (z TV lub bez),
Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
kompleksowa obsługa recepecji i spotkań: przyjmowanie gości, zamawianie cateringu, rezerwacja sal konferencyjnych, koordynacja obsługi spotkań we współpracy z serwisem dziennym, organizacja spotkań
weryfikacja i opis faktur
zamawianie materiałów biurowych, pieczątek i wizytówek
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich (w tym również organizacja wysyłek świątecznych)
zamawianie taksówek, ewidencja i wydawanie voucherów taxi
zgłaszanie usterek (zepsute żaluzje, niedziałające karty dostępu) oraz reklamacji kurierskich/taxi
ewidencja kart wejściowych, nadawanie dostępów
walidacja opłat za parking dla gości oraz rozliczanie kosztów na podnajemców
Masz talent do syntezy informacji i strukturyzowania prezentacji – będziesz pełnić rolę architekta prezentacji strategicznych
Znasz specyfikę planowania mediów online (nawet, jeśli nie kupiłaś(-eś) nigdy żadnej kampanii); znajomość realiów planowania i zakupu mediów offline będzie dodatkowym atutem
Rozumiesz, po co klienci prowadzą działania marketingowe i potrafisz rozmawiać o tym z biznesowymi osobami decyzyjnymi
Potrafisz uargumentować, jak działania marketingowe przełożą się na cele biznesowe
Łatwo nawiązujesz kontakt z różnymi osobami – będziesz pracować w projektach z osobami o różnych profilach i poziomie seniorskości, współpracując z zespołami różnego typu (klienckich, mediowych, analitycznych, contentowych, commerce’owych)Projekty strategiczne w naszej agencji są zróżnicowane, dlatego, dodatkowe doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych/contentowych lub z obszaru technologii/danych/SEO/E-commerce będzie dużym atutem
przygotowywanie dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
sporządzanie deklaracji do PFRON, GUS, US, ZUS
prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, dokumentacja zasiłkowa)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo - płacowego
przygotowywanie zestawień i raportów
przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń i niezbędnych dokumentów
przygotowywanie dokumentów potrzebnych do zatrudniania cudzoziemców
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu w zakupie kampanii reklamowych w telewizji
Nauczysz się analizować opłacalność różnych produktów i decydować o tym jakie kierunki inwestycji wybrać, aby przyniosły najlepszy rezultat dla klienta
Poznasz rynek mediów i zagłębisz się w wybrane jego elementy
Zbudujesz relacje z partnerami handlowymi i poznasz ludzi z telewizji 😉
Manage and scale a team of operatives who will support the users in their set up and configuration of the GroupM Nexus platforms. This will include monitoring performance, setting goals, leading training and upskilling, and utilisation
Administrate the ticketing system to provide a comprehensive overview of trends across the platforms and track issues to resolution
Maintain an up-to-date understanding of the platform features, best practices, and upcoming developments to apply in the platform deployment
Manage client and trader onboarding processes to ensure proper technical setup and client satisfaction
Build and maintain strong relationships with key contacts in each market, serving as the primary point of contact for all configuration and operational matters related to our products and services
Conduct regular status meetings and provide ongoing support to markets to ensure a high level of client satisfaction
Work closely with the users to understand their business needs and to translate these into feature sets available in the platforms
Collaborate with product development, engineering, and product management to ensure successful implementation, adoption, and maintenance of our products
Act as the conduit between the offshore team, markets and the global nexus product team, communicating any key trends, issues or flags raised across the platforms
Monitor and analyze market usage and performance metrics to identify opportunities for increase feature usage and the deployment of optimal work practices
Manage user administration, access permissioning and role management across platform and systems
Develop a good knowledge of key principles related to programmatic advertising and media planning
Serve as a technical subject matter contact, acting as an escalation point for the offshore team, providing guidance to markets on technical issues and solutions
Support the development of internal and external training materials (instructional videos, presentations, website content) in coordination with our product release cycles
Set up and maintain internal service level agreement standards on response times for user requests through our help desk and take responsibility for support for P1 critical issue resolution
tworzenie i realizacja strategii działań komunikacji z obszaru audience planningu dla duzego klienta FMCG
monitorowanie, raportowanie i optymalizowanie działań reklamowych, kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, rekomendowanie rozwiązań
project management i koordynowanie pracy/ zadań innych osób w zespole macierzowym (w PL oraz globalnie)
wspólne z przełożonymi wyznaczanie kierunku rozwoju oferty, współtworzenie nowych produktów i rozwiązań
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
przygotowywanie dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
sporządzanie deklaracji do PFRON, GUS, US, ZUS
prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, dokumentacja zasiłkowa)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo - płacowego
przygotowywanie zestawień i raportów
przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń i niezbędnych dokumentów
samodzielne optymalizowanie i zakup kampanii TV w celu zrealizowania założonych KPI
przygotowywanie scenariuszy optymalizacyjnych dla kampanii TV i kalkulacja kosztu CPP kampanii
samodzielne przygotowywanie list spotów, raportów, analiz, postbuyów
monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności oraz wdrażanie zmian w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów
estymacja oraz kontrola miesięcznych oraz rocznych budżetów. Monitorowanie zagrożeń oraz przygotowywanie rekomendacji podziału budżetu w celu realizacji złożonych deklaracji i gwarancji w stacjach
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
tworzenie i realizacja strategii działań komunikacji z obszaru audience planningu dla duzego klienta FMCG
monitorowanie, raportowanie i optymalizowanie działań reklamowych, kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, rekomendowanie rozwiązań
project management i koordynowanie pracy/ zadań innych osób w zespole macierzowym (w PL oraz globalnie)
wspólne z przełożonymi wyznaczanie kierunku rozwoju oferty, współtworzenie nowych produktów i rozwiązań
Pełnienie roli specjalisty ds. ryzyka i kontroli w ramach rynku poprzez udzielanie wsparcia i doradzanie innym zespołom w zakresie istotnych zagadnień, takich jak przeciwdziałanie korupcji, kontrole wewnętrzne, a także wymogi polityki wewnętrznej
Wspieranie projektowania i wdrażania kontroli finansowych, operacyjnych i kontroli zgodności na rynku zgodnie z wytycznymi kontroli wewnętrznej WPP
Wzmacnianie polityki WPP i GroupM, wymagań dotyczących kontroli oraz przekazywanie aktualizacji / zmian do biznesu w sposób jasny i zwięzły
Proponowanie nowych rozwiązań w celu wzmocnienia środowiska kontroli oraz usprawnienia i standaryzacji procesów, procedur i kontroli
Wsparcie w opracowywaniu procedur zgodności dla rynku
Zapewnianie, że kontrole wewnętrzne, procesy i systemy są zgodne z lokalnymi przepisami i regulacjami, wewnętrznymi procedurami grupy i wymaganiami kontraktu z klientem
Bycie specjalistką w zakresie istniejących systemów i narzędzi zespołu ds. ryzyka i kontroli
Pomoc w koordynacji kontroli/audytu
Monitorowanie terminowego rozwiązywania problemów zidentyfikowanych podczas kontroli/audytów
Nawiązanie i utrzymywanie dobrych relacji w ramach zespołu ds. ryzyka i kontroli (globalnego i EMEA)
realizacja zakupu kampanii zgodnie z ustalonymi KPI i przyjętą strategią implementacyjną
monitorowanie i raportowanie przebiegu kampanii, kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników (ścisła współpraca w tym zakresie z CDT i zespołem raportowym)
selekcja ofert pod kątem KPI klienta oraz efektywności kosztowej / priorytetów Agencji i Grupy
współpraca z zespołem Trading GroupM
rozwijanie relacji z dostawcami mediowymi oraz doskonała wiedza nt. bieżącej oferty produktowej
rozwijanie wiedzy w obszarze nowych trendów i technologii w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla klientów w obszarze Biddible Media
koordynowanie pracy/zadań innych osób w zespole oraz udzielanie bieżącej i konstruktywnej informacji zwrotnej współpracownikom
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
Build and maintain strong relationships with key contacts in each market, serving as the primary point of contact for all configuration and operational matters related to our products and services
Collaborate with product development, engineering, and product management to ensure successful implementation, adoption, and maintenance of our products
Work closely with markets to understand their business needs and to translate these into feature sets available in the platform
Maintain an up-to-date understanding of the platform features, best practices, and upcoming developments to apply in the platform deployment
Conduct regular status meetings and provide ongoing support to markets to ensure a high level of client satisfaction
Monitor and analyze market usage and performance metrics to identify opportunities for increased feature usage and the deployment of optimal work practices
Manage user administration, access permissions and role management across platforms and systems
Develop a good knowledge of key principles related to advertising and media planning
Serve as a technical subject matter contact and provide guidance to markets on technical issues and solutions
Support the development and delivery of market feature training and product demonstrations
planowanie oraz organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań oraz nadzór nad terminowością oraz jakością powierzonych zadań zespołowi. Udzielanie bieżącej i konstruktywnej informacji zwrotnej współpracownikom
nadzór nad procesem zakupu kampanii, współpraca z zespołem przy wyborze najbardziej efektywnych i bezpiecznych metod zakupu dla kluczowych klientów. W krytycznych miesiącach ustalanie strategii zakupu oraz nadawanie priorytetów realizowanym kampaniom
nadzór merytoryczny nad przygotowywanymi przez zespół analizami oraz kalkulacjami kosztów, w tym składanych w procesach nowobiznesowych
monitorowanie zagrożeń oraz przygotowywanie rekomendacji, podziału budżetu w celu realizacji złożonych deklaracji w stacjach i gwarancji kosztowych klientów. Rekomendowanie rozwiązań w sytuacjach problematycznych (akceptacje kopii, wykonanie deklaracji, zmiany rynkowe skutkujące trudnościami w realizacji założonych KPI)
określanie potrzeb negocjacyjnych dla portfolio klientów, ustalanie priorytetów negocjacyjnych
analiza kontraktów klienckich w zakresie zadań i gwarancji realizowanych przez Agencję
koordynacja procesów optymalizacji i zakupu kampanii TV w celu zrealizowania założonych KPI
przygotowywanie scenariuszy optymalizacyjnych dla kampanii TV i kalkulacja kosztu CPP kampanii
koordynacja przygotowywania list spotów, raportów, analiz, postbuyów
monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności oraz wdrażanie zmian w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów
estymacja oraz kontrola miesięcznych oraz rocznych budżetów. Monitorowanie zagrożeń oraz przygotowywanie rekomendacji podziału budżetu w celu realizacji złożonych deklaracji i gwarancji w stacjach
wsparcie zespołu nowobiznesowego w przygotowywaniu projektów nowobiznesowych: analizy tv, rekomendacje i kalkulacja kosztów
przygotowywanie dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
sporządzanie deklaracji do PFRON, GUS, US, ZUS
prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, dokumentacja zasiłkowa)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo - płacowego
przygotowywanie zestawień i raportów
przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń i niezbędnych dokumentów
przygotowywanie dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
sporządzanie deklaracji do PFRON, GUS, US, ZUS
prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, dokumentacja zasiłkowa)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo - płacowego
przygotowywanie zestawień i raportów
przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń i niezbędnych dokumentów
Przygotowywanie raportowania dla celów Grupowych wg IFRS jednej ze spółek wchodzących w skład Grupy zgodnie z obowiązującym kalendarzem finansowym, w systemie SAP BFC Finance;
Przygotowywanie uzgodnień pomiędzy księgami polskimi a grupowymi w ujęciu miesięcznym oraz rocznym;
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz analiz finansowych na potrzeby Zarządu Grupy oraz zespołu finansowego w regionie EMEA;
Weryfikacja, kontrola oraz dokumentowanie wykonywanych procedur wewnętrznych oraz procedur SOX;
Współpraca z działami komercyjnym i księgowości, audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi, oraz zespołem finansowym w regionie EMEA
wsparcie w optymalizacji i zakupie kampanii TV w celu zrealizowania założonych KPI
wsparcie w przygotowywaniu scenariuszy optymalizacyjnych dla kampanii TV oraz kalkulacji kosztów CPP kampanii
wsparcie w przygotowywaniu list spotów, raportów, analiz, postbuyów
monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności oraz wdrażanie zmian w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów
stały kontakt z klientem i doradztwo w zakresie mediów Video, proaktywne rekomendowanie działań i efektywnej strategii w zależności od dotychczasowych wyników i zmieniającego się otoczenia zewnętrznego
przygotowanie scenariuszy zakupu i negocjacyjnych w oparciu o zgodność z celami klienta, celami tradingowymi, oczekiwanymi wynkami Audytu i rozliczenia kontraktu
analizy kontraktów/umów klienta pod kątem rozliczeń realizacji kampanii TV, monitorowanie aktualnego wyniku i rekomendacje działań korygujących w celu poprawienia realizacji KPI kampanii, kontrola procesu i jego zaplanowanie zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy
pilnowanie realizacji celów tradingowych i deklaracji klienta pod kątem aktualnych wydatków, a także planowanych inicjatyw - konsultowanie z klientem wpływu decyzji na deklarację i wyliczanie szans/zagrożeń związanych ze zmianami deklarowanego budżetu przed i w trakcie trwania roku
raportowanie wyników kampanii i ich statusu do klienta, rozwiązywanie sytuacji problematycznych i odpowiadanie na niestandardowe potrzeby klienta w zakresie mediów video
samodzielne optymalizowanie i zakup kampanii TV w celu zrealizowania założonych KPI
przygotowywanie scenariuszy optymalizacyjnych dla kampanii TV i kalkulacja kosztu CPP kampanii
samodzielne przygotowywanie list spotów, raportów, analiz, postbuyów
monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności oraz wdrażanie zmian w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów
estymacja oraz kontrola miesięcznych oraz rocznych budżetów. Monitorowanie zagrożeń oraz przygotowywanie rekomendacji podziału budżetu w celu realizacji złożonych deklaracji i gwarancji w stacjach
przygotowywanie dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych
kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
sporządzanie deklaracji do PFRON, GUS, US, ZUS
prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, dokumentacja zasiłkowa)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo - płacowego
przygotowywanie zestawień i raportów
przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń i niezbędnych dokumentów