Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT (Helpdesk)
Warszawa
Wygasła: 28.10.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty)
Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer)
Praca w siedzibie klienta, rozwiązywanie problemów z obszaru IT
Rejestracja zgłoszeń oraz zarządzanie zgłoszonymi zleceniami, raportowanie (Jira ServiceDesk)
Instalacja i konfiguracja stacji roboczych
Nadzór nad sprzętem komputerowym
Analiza i wstępna diagnoza zgłoszeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista wsparcia IT - Help Desk
Warszawa
Wygasła: 15.04.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty)
Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer, LogMeInRescue)
Praca w siedzibie klienta, rozwiązywanie problemów z obszaru IT
Rejestracja zgłoszeń oraz zarządzanie zgłoszonymi zleceniami, raportowanie (Jira ServiceDesk)
Instalacja i konfiguracja stacji roboczych
Nadzór nad sprzętem komputerowym
Analiza i wstępna diagnoza zgłoszeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne