Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Kasjer / Kasjerka
Grzegórzecka 71, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 08.11.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rezerwacja i sprzedaż biletów,
prowadzenie i rozliczanie kasy biletowej,
wykonywanie raportów i zestawień: dziennych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych z programu księgowego i drukarki fiskalnej, w porozumieniu z działem Księgowości,
wystawianie faktur,
przestrzeganie warunków i terminów rozliczania się ze sprzedanych biletów,
prowadzenie na odpowiednio wysokim poziomie recepcji publiczności,
współpraca z koordynatorem pracy artystycznej w organizowaniu spektakli zamkniętych i imprez gościnnych w zakresie sprzedaży biletów,
współpraca z działem organizacji widowni oraz obsługą widowni
przygotowanie środków pieniężnych do odbioru przez inkasenta,
prowadzenie pełnej rachunkowości Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami,
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Teatru,
dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
przygotowywanie projektów budżetów oraz harmonogramów wydatków,
sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, wykonywanie analiz,
przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku Teatru,
opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację pracy w Teatrze, w tym zasady (polityka) rachunkowości,
wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego
Krakowski Teatr Variete poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:
Technik dźwięku - Akustyk
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku, należeć będzie elektroakustyczna obsługa przedsięwzięć artystycznych w siedzibie i poza siedzibą Teatru, a w szczególności:
- obsługa spektakli i widowisk muzycznych
- obsługa cyfrowych stołów mikserskich (np. Yamaha QL5)
- praca z mikroportami i systemami bezprzewodowymi (zakładanie i klejenie mikrofonów)
- konfiguracja, montaż oraz demontaż sprzętu wykorzystywanego podczas pracy
rezerwacja i sprzedaż biletów, w tym opracowanie i realizacja strategii działań sprzedażowych we współpracy z działem marketingu;
przestrzeganie warunków i terminów rozliczania się ze sprzedanych biletów;
przygotowanie raportów sprzedaży biletów oraz sprawozdań;
wprowadzanie repertuaru do systemu sprzedaży oraz na stronę internetową
aktualizacja informacji na stronie internetowej teatru;
organizacja widowni, w tym współpraca z m.in. firmami, instytucjami w celu zapewnienia 100% frekwencji na spektaklach, koncertach oraz pozostałych wydarzeniach organizowanych w Teatrze;
współudział w tworzeniu efektywnych struktur organizacyjnych
współpraca z koordynatorem pracy artystycznej w organizowaniu spektakli zamkniętych i imprez gościnnych;
koordynacja podpisywania umów z partnerami;
wykonywanie zadań wynikających z rozporządzeń i regulaminów obowiązujących w Teatrze
rezerwacja i sprzedaż biletów, w tym opracowanie i realizacja strategii działań sprzedażowych we współpracy z działem marketingu;
przestrzeganie warunków i terminów rozliczania się ze sprzedanych biletów;
przygotowanie raportów sprzedaży biletów oraz sprawozdań;
wprowadzanie repertuaru do systemu sprzedaży oraz na stronę internetową
aktualizacja informacji na stronie internetowej teatru;
organizacja widowni, w tym współpraca z m.in. firmami, instytucjami w celu zapewnienia 100% frekwencji na spektaklach, koncertach oraz pozostałych wydarzeniach organizowanych w Teatrze;
współudział w tworzeniu efektywnych struktur organizacyjnych
współpraca z koordynatorem pracy artystycznej w organizowaniu spektakli zamkniętych i imprez gościnnych;
koordynacja podpisywania umów z partnerami;
wykonywanie zadań wynikających z rozporządzeń i regulaminów obowiązujących w Teatrze
rezerwacja i sprzedaż biletów, w tym opracowanie i realizacja strategii działań sprzedażowych we współpracy z działem marketingu;
przestrzeganie warunków i terminów rozliczania się ze sprzedanych biletów;
przygotowanie raportów sprzedaży biletów oraz sprawozdań;
wprowadzanie repertuaru do systemu sprzedaży oraz na stronę internetową
aktualizacja informacji na stronie internetowej teatru;
organizacja widowni, w tym współpraca z m.in. firmami, instytucjami w celu zapewnienia 100% frekwencji na spektaklach, koncertach oraz pozostałych wydarzeniach organizowanych w Teatrze;
współudział w tworzeniu efektywnych struktur organizacyjnych
współpraca z koordynatorem pracy artystycznej w organizowaniu spektakli zamkniętych i imprez gościnnych;
koordynacja podpisywania umów z partnerami;
wykonywanie zadań wynikających z rozporządzeń i regulaminów obowiązujących w Teatrze