Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Business Development Manager
Bzowa 21, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
team manager
Obowiązki:
We are hiring a Business Development Manager responsible for scaling up the sales and drive revenue growth, providing thought leadership, tactics, and accountability
Your responsibilities:
- Develop the company's sales targets in close collaboration with the management board
- Focus on the market research and select scalable business opportunities
- Build long-term business collaboration with strategic partners, reference clients, distributors, and integrators across Europe
- Monitor and analyze the market data about customers and competitors
- Improvements the sales process, increase conversion rates, shorten the sales process, and identify more high-value opportunities
Projektowanie kompletnych systemów wizyjnej kontroli jakości, w tym mechanizmów regulacji i przezbrajania systemów oraz zespołów odrzutu lub separacji produktów
Tworzenie list materiałowych
Zamawianie projektowanych komponentów
Kontrola kompletności projektowanych zespołów pod względem komponentów mechanicznych
Wsparcie prac montażowych (głównie przekazanie informacji niezbędnych do montażu)
Zbieranie i dokumentowanie informacji dotyczących linii produkcyjnych, z którymi integrowane będą systemy wizyjne (pomiary, dokumentacja zdjęciowa, rysunki 2D/3D)
Zarządzanie projektami wdrażania maszyn do automatycznej kontroli jakości w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym oraz materiałów budowlanych
Koordynowanie pracy multidyscyplinarnego zespołu (programiści, konstruktorzy, automatycy) ukierunkowane na osiąganie celów pośrednich w projekcie (‘project milestones’)
Monitorowanie postępu prac w projekcie oraz kontrola budżetu
Opracowywanie najlepszych praktyk i narzędzi do osiągnięcia zakładanych celów
Zarządzanie ryzykiem – identyfikacja i ocena potencjalnych problemów
Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami