Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportu kolejowego, rozdysponowanie do zainteresowanych komórek organizacyjnych dokumentacji wynikającej z obowiązujących przepisów – listy przewozowe na przesyłki towarów niebezpiecznych,
tworzenie projektów umów na usługi kolejowe,
śledzenie wykonania zobowiązań wynikających z zawartych umów,
księgowanie kosztów dotyczących transportu kolejowego,
wystawianie zleceń transportowych oraz na dzierżawę wagonów,
prowadzenie bazy danych dotyczących całości transportu kolejowego: wszystkich przesyłek wjeżdżających i wyjeżdżających pod względem ilości, rodzaju, przewoźnika, dostawcy, wysokości kosztów frachtu i dodatkowych kosztów np. postoju wagonów, dzierżawy,
poszukiwanie na rynku dostawców taboru specjalistycznego i opiniowanie jego przydatności do ekspedycji produktów GA ZCH „Police” S.A.,
udział w kontrolach prowadzonych przez Inspektorów Urzędu Transportu Kolejowego,
udział w komisjach kolejowych powołanych w związku z wkolejeniami/wypadkami mającymi miejsce na bocznicy GA ZCH „Police” S.A.,
monitorowanie zmian zachodzących w infrastrukturze kolejowej Polic i gromadzenie dokumentacji z tym związanej, m.in. świadectw dopuszczenia do eksploatacji typów budynków i budowli kolejowych, urządzeń sterowania ruchem kolejowym itp.,
sporządzanie dokumentacji bezpieczeństwa – Świadectw bezpieczeństwa bocznicy, Instrukcji wymaganych Ustawą o transporcie kolejowym
analiza ryzyka i mechanizmów kontrolnych w audytowanych procesach i obszarach działalności,
opracowanie programu zadań audytowych,
dokumentowanie ustaleń audytowych, sporządzanie raportów z audytów i innych opracowań związanych z realizowanymi audytami, a także propozycji rekomendacji audytowych,
monitorowanie i weryfikowanie realizacji rekomendacji audytowych,
udział w procesie planowania audytów opartym na analizie ryzyka
Opracowanie i wdrożenie regulacji dotyczących zarządzania zgodnością w Spółce,
Opracowanie strategii dla systemu zarządzania zgodnością,
Bieżąca analiza otoczenia regulacyjnego w celu identyfikowania nowych wymagań i zmian już istniejących, z uwzględnieniem wpływu na prowadzoną działalność,
Okresowe przeglądy ryzyk, incydentów i statusu zgodności,
Raportowanie stanu zgodności Zarządowi oraz bezpośrednio Komitetowi Audytu,
Zarządzanie procesem compliance, w tym dbanie o jego rozwój, sprawne funkcjonowanie i optymalizację,
Planowanie i organizowanie cyklicznych szkoleń dotyczących zgodności, w tym dotyczących etyki, zgodności Spółki z przepisami prawa, antykorupcyjnych i innych pokrewnych,
Nadzorowanie przepływu informacji, identyfikowanie i zarządzanie konfliktami interesów,
Współpraca z upoważnionymi organami kontrolnymi w zakresie przestrzegania przepisów prawa, norm branżowych i zasad dobrych praktyk rynkowych,
Zarządzanie zespołem Bura oraz nadzorowanie pracy Specjalistów
Kierownik Wydziału Składowisk – Centrum Infrastruktury
Kuźnicka 1, Police
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie podległym wydziałem,
całokształt działalności zakładowych składowisk odpadów,
prowadzenie i nadzorowanie procesu eksploatacji składowisk zakładowych, w tym nadzorowanie prac technologicznych przy budowie nasypu hałdy fosfogipsu,
inwentaryzowanie prac technologicznych w formie grafiki wektorowej,
planowanie i nadzorowanie działań zapewniających utrzymanie ciągłości odbioru odpadów z wytwórni,
nadzór nad stanem technicznym podległych instalacji, maszyn i sprzętu,
nadzór nad poległymi pracownikami oraz prowadzenie spraw kadrowych wydziału,
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania składowisk pod względem środowiskowym, BHP i ppoż. oraz realizację obowiązujących przepisów i decyzji,
przygotowywanie sprawozdawczości dotyczącej składowisk dla organów zewnętrznych,
nadzorowanie oraz ewidencjonowanie gospodarki odpadami prowadzonej na składowiskach odpadów, w tym weryfikowanie zgodności przyjmowanych odpadów z informacjami zawartymi w kartach odpadów i podstawowej charakterystyce odpadów,
nadzorowanie ratownictwa technicznego w wydziale,
zlecanie, zawieranie i nadzorowanie realizacji umów oraz dokonywanie odbiorów prac,
nadzór właścicielski w stosunku do spółek, w których spółka Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. posiada akcje lub udziały,
prowadzenie, protokołowanie i realizacja kompetencji Zgromadzeń Wspólników spółek grupy kapitałowej,
nadzorowanie realizacji zadań i ocena pracy organów spółek i ich członków, a także gromadzenie aktualnych informacji o ich składach i kadencji,
współpraca z reprezentantami spółki Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. w Radach Nadzorczych spółek zależnych oraz udział w posiedzeniach Rad Nadzorczych,
prowadzenie dokumentacji Grupy Kapitałowej, przygotowywanie analiz i prognoz,
przygotowywanie wniosków i informacji dla Zarządu lub Rady Nadzorczej,
prowadzenie lub współudział w konstruowaniu procesów restrukturyzacyjnych,
opracowywanie i opiniowanie dokumentów formalnoprawnych,
przygotowywanie lub ocenianie propozycji zmian w umowach, statutach, regulaminach,
koordynacja wdrażania regulacji korporacyjnych w grupie kapitałowej,
projektowanie i stosowanie zasad sprawozdawczości oraz metod przetwarzania i gromadzenia informacji niezbędnych do oceny funkcjonowania spółek grupy kapitałowej,
planowanie, koordynacja oraz realizacja działań marketingowych,
opracowanie oraz weryfikacja analiz marketingowych oraz rynkowych środków chemicznych w Europie i Azji,
organizacja uczestnictwa Spółki w targach branżowych, szkoleniach i spotkaniach z klientami (logistyka, przetargi na stoiska, organizacja noclegów),
opracowanie budżetu marketingowego,
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem,
opracowanie oraz nadzorowanie przygotowania materiałów marketingowych we współpracy z Agencjami Reklamowymi, uzgadnianie tekstów i organizacja przetargów na druk lub produkcję,
administracja, redagowanie i aktualizacja stron internetowych,
przeprowadzanie badań satysfakcji klienta i dbanie o jakość realizowanych zadań
praca przy obsłudze urządzeń średniego i wysokiego napięcia,
stały nadzór nad pracą sieci i urządzeń elektroenergetycznych sieci dystrybucyjnej,
wykonywanie samodzielnie lub w zespole przełączeń planowych i w stanach zakłóceniowych,
przygotowywanie stref, miejsc pracy i dopuszczanie brygad do prac wykonywanych przy sieciach elektroenergetycznych, likwidacja stref, miejsc pracy po zakończeniu robót,
wykonywanie samodzielnie lub w zespole, planowych i nakazanych doraźnie pomiarów izolacji urządzeń rozdzielczych, kabli oraz pomiarów i prób eksploatacyjnych oraz prac konserwacyjnych,
prowadzenie wymaganych raportów i zapisów z wykonywanych czynności
Projektowanie regulacji wewnętrznych z zakresu zarządzania zgodnością, ryzykiem braku zgodności,
Identyfikowanie, monitorowanie, pomiar i ocena ryzyka braku zgodności,
Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów,
Doradztwo i wsparcie dla jednostek organizacyjnych przy zarządzaniu ryzykiem braku zgodności, w tym w szczególności znajomość zagadnień dot. standardów etycznych, antykorupcyjnych, sankcji finansowych, zapobiegania oszustwom,
Monitorowanie zmian w przepisach prawa, orzecznictwa sądowego oraz stanowisk regulatorów w obszarach działalności Spółki,
Opracowywanie programów zgodności w oparciu o standardy Grupy Kapitałowej,
Budowanie i podnoszenie świadomości kultury compliance w Spółce poprzez szkolenia, działalność edukacyjną
Opracowanie i wdrożenie regulacji dotyczących zarządzania zgodnością w Spółce,
Opracowanie strategii dla systemu zarządzania zgodnością,
Bieżąca analiza otoczenia regulacyjnego w celu identyfikowania nowych wymagań i zmian już istniejących, z uwzględnieniem wpływu na prowadzoną działalność,
Okresowe przeglądy ryzyk, incydentów i statusu zgodności,
Raportowanie stanu zgodności Zarządowi oraz bezpośrednio Komitetowi Audytu,
Zarządzanie procesem compliance, w tym dbanie o jego rozwój, sprawne funkcjonowanie i optymalizację,
Planowanie i organizowanie cyklicznych szkoleń dotyczących zgodności, w tym dotyczących etyki, zgodności Spółki z przepisami prawa, antykorupcyjnych i innych pokrewnych,
Nadzorowanie przepływu informacji, identyfikowanie i zarządzanie konfliktami interesów,
Współpraca z upoważnionymi organami kontrolnymi w zakresie przestrzegania przepisów prawa, norm branżowych i zasad dobrych praktyk rynkowych,
Zarządzanie zespołem Bura oraz nadzorowanie pracy Specjalistów
współpraca z obszarami produkcji w zakresie optymalizacji technologii procesów wytwarzania i jakości produktów,
nadzór nad dokumentacją technologiczną procesów produkcji i wyrobów,
monitorowanie i wdrażanie wymagań prawnych dotyczących produktów i procesów wytwórczych oraz technologii wytwarzania (opiniowanie, lobbing, implementacja),
planowanie i realizacja prac badawczo-rozwojowych na potrzeby Spółki, w tym udział w projektach realizowanych z wykorzystaniem funduszy pomocowych,
wsparcie rozwoju innowacyjności procesów, produktów i pracowników Spółki,
realizacja zadań na potrzeby Zarządu Spółki i obszarów korporacyjnych Grupy Kapitałowej Grupa Azoty (konsultacja, opiniowania, opracowania)
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
opracowywanie propozycji odnośnie zmian technicznych i organizacyjnych, celem poprawy warunków BHP,
organizacja szkoleń wstępnych,
przekazywanie do użytku nowo wybudowanych bądź zmodernizowanych obiektów i urządzeń, produkcyjnych, innych urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy pracowników,
Specjalista ds. Gospodarowania Terenami Zielonymi i Drogami
Kuźnicka 1, Police
Wygasła: 21.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad całorocznym bieżącym utrzymaniem terenów zielonych Spółki,
kontrola stanu zieleni, stanu drzew na powierzonych terenach,
kwalifikowanie drzew i krzewów do wycinki, sporządzanie inwentaryzacji drzew i krzewów,
formułowanie wniosków i przeprowadzanie czynności zmierzających do uzyskania pozwolenia na usuwanie drzew i krzewów z terenów zieleni,
kontrolowanie prawidłowości i terminowości zabiegów pielęgnacyjnych na terenach objętych umowami,
nadzór nad letnim (utrzymanie w czystości) i zimowym (odśnieżanie i usuwanie śliskości) utrzymaniem dróg na powierzonych terenach,
nadzór nad wykonawstwem robót zleconych w w/w zakresach,
przygotowanie materiałów przetargowych na roboty związane z utrzymaniem terenów zieleni oraz dróg w zakresie sprawowanego nadzoru,
wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem, zawieraniem umów, nadzorowaniem i dokonywaniem odbioru robót,
odpowiadanie na pisma, wnioski dotyczące powierzonego zakresu (w tym przeprowadzanie wizji lokalnych oraz kompletowanie dokumentacji mapowej oraz ich analiza),
obsługa komputerowych systemów informatycznych na swoim stanowisku pracy