Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, a także za wszystkie zagadnienia dotyczące kadr i płac w spółce
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych,
wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu, wystawianie faktur sprzedaży,
księgowania dotyczące zamknięcia miesiąca (np. amortyzacja, rezerwy, rozliczenia międzyokresowe),
dokonywanie rozliczeń podatkowych (VAT, CIT) w tym przygotowywanie oraz wysyłka deklaracji podatkowych,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sporządzanie listy płac,
Przygotowywanie dziennych, miesięcznych i kwartalnych raportów sprzedażowych i finansowych,
Nadzór i planowanie przepływów pieniężnych, ustalanie i akceptowanie płatności,
Odpowiedzialność za proces rozliczeń z lekarzami i kontrahentami,
Kontrola obiegu i weryfikacja dokumentów finansowych,
Planowanie budżetów kosztów i przychodów, również dla placówek medycznych,
Przygotowywanie rozliczeń kosztów wspólnych;
Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, a także z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie danych finansowych i raportowania (audyt, centy transferowe itp.),
Przygotowywanie analiz (finansowych, sprzedażowych, jakościowych) zgodnie z zapotrzebowaniem,
Bezpośrednie wsparcie Zarządu i zespołu operacyjnego w bieżących zadaniach
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży telefonicznej
Domaniewska 45, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kontakt telefoniczny z klientami, którzy zakupili już usługę medyczną w celu dosprzedaży pozostałych usług medycznych z portfela usług firmy (np.: badania laboratoryjne, usługi stacjonarne, USG/TK/RM)
Wykonywanie telefonów do pacjentów, umawianie wizyt kontrolnych pacjentów;
Informowanie mailowo i telefonicznie o dokładnym terminie oraz godzinie wizyty/badania,
Współtworzenie i wdrożenie strategii komunikacji marki w internecie
Planowanie i koordynacja pracy przy kampaniach internetowych (display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEM, SEO)
Dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii marketingowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego;
Optymalizacja źródeł ruchu na stronach;
Monitoring, analiza i raportowanie skuteczności kampanii i działań e-marketingowych
Współtworzenie i wdrożenie strategii komunikacji marki w internecie
Planowanie i koordynacja pracy przy kampaniach internetowych (display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEM, SEO)
Dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii marketingowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego;
Optymalizacja źródeł ruchu na stronach;
Monitoring, analiza i raportowanie skuteczności kampanii i działań e-marketingowych