Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Specjalista / Specjalistka ds. operacyjnych
Aleje Jerozolimskie 181 B, Ochota, Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W Mokka jako Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta będziesz miał/a okazję realizować się przy wielu zadaniach jednocześnie. Zapewniamy przestrzeń do nauki i zdobycia doświadczenia zawodowego w branży fintech, dla osób szukających zajęcia na pół etatu 😊
Do Twoich zadań należeć będzie m.in. kontakt z klientem (obsługa maili i zapytań), rozpatrywanie reklamacji, onboarding merchantów, tworzenie procedur, komunikacja z partnerami oraz dostawcami, zadania administracyjne (i wiele innych). Będziesz miał/a realny wpływ na kreowanie nowych procesów i procedur, a także usprawnianie istniejących
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta
Warszawa
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W Mokka jako Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta będziesz miał/a okazję realizować się przy wielu zadaniach oraz projektach jednocześnie. 😊
Do Twoich zadań należeć będzie m.in. kontakt z klientem (obsługa maili i zapytań), rozpatrywanie reklamacji, onboarding merchantów, analiza danych, tworzenie procedur, komunikacja z partnerami (i wiele innych). Poza tym zaangażujemy Cię w nowe projekty. Będziesz miał realny wpływ na procesy, procedury oraz wszelkie usprawnienia i automatyzacje
W roli Telesales Team Leader - SME będziesz odpowiedzialny/a za rozwój obszaru sprzedaży do Partnerów SME (głównie e-commerce), w tym za przygotowanie biznes planu, stworzenie zespołu sprzedażowego realizującego pełen cykl sprzedażowy - od stworzenia bazy (tzw cold lead’s), aż po uruchomienie usługi Revoplus na stronach (w sklepach) Partnerów
Twoje główne obowiązki będą obejmować:
1. Budowanie procesów biznesowych w ramach rozwoju zespołu telesprzedaży dla segmentu SME
• Utworzenie systemu CRM do monitorowania kluczowych wskaźników tzw „lejka sprzedażowego”
• Stworzenie i wdrożenie podstawowych procesów wspierających sprzedaż usługi Revoplus do Partnerów z kategorii SME
• Przygotowanie i aktualizacja materiałów sprzedażowych (w tym skryptów sprzedaży, prezentacji, opisów produktów, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania itp.)
• Wypracowanie zakresu i formatu dla raportowania wyników sprzedażowych
• Przygotowanie i egzekucja biznes planu dla obszaru SME
2. Zatrudnianie, szkolenia, rozwój pracowników zespołu telesprzedaży SME
• Stworzenie opisu wymagań, zakresu obowiązków oraz schematu wynagradzania członków Twojego zespołu
• Zatrudnianie pracowników (wstępnie 2 osoby), ich szkolenie oraz motywowanie
• Stworzenie systemu KPI do oceny efektywności zespołu
3. Zarządzanie pracą grupy sprzedażowej MŚP na kolejnych kierunki:
• Stworzenie (zakup) odpowiednich baz danych obejmujących listę potencjalnych partnerów SME (głównie e-commerce) celem przedstawienia im oferty Revoplus poprzez rozmowy telefoniczne lub za pomocą wiadomości e-maili
• Realizacja pełnego cyklu sprzedaży, w tym (1) nawiązanie kontaktu z firmami z bazy (cold leads), (2) uzyskanie dostępu do osoby decyzyjnej, (3) prezentacja usługi, przesyłanie materiałów (prezentacja, cennik, instrukcje wdrożeniowe), (4) negocjowanie warunków współpracy, (5) procesowanie i akceptacja umowy współpracy, (6) wsparcie integracji usługi Revoplus na stronie/sklepie Partnera (przekazywanie instrukcji wdrożeniowej, rozwiązywanie problemów związanych z integracją, testy po wdrożeniu usługi)
• Monitoring wyników sprzedaży Partnerów SME (w tym konsultowanie możliwości dalszego zwiększenia sprzedaży dzięki usłudze Revoplus)
4. Zarządzanie ofertą Revoplus skierowaną do firm z segmentu SME
• Zbieranie informacji zwrotnej o usłudze Revoplus od Partnerów SME w celu udoskonalenia procesów wewnętrznych
• Tworzenie planów ulepszeń produktu oraz procesów wykorzystywanych w ramach sprzedaży i współpracy z partnerami SME
Managing of day-to-day operations and ensure operational excellence (eg. answering to customer inquiries, preparing customer communication, deliver proper reporting, responsible for settlements with merchants)
Supporting CEO Poland and CTO to improve the whole division's operational performance
Responsible for project management – managing and executing new projects in order to bring new Revo B2C&B2B services to the market
Managing and being a first point of contact for our vendors (collection agency; credit bureau, consumer data providers)
Monitor the performance of key operational metrics and prepare adequate improvements
Cooperating with IT, Product, Sales, Risk, Legal departments (located in Poland, Romania, Russia)
Supporting improvement of credit risk policy (minimize the cost of credit decision and costs of loan defaults)
Sharing of operational best practices across Revo’s markets