Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział we wszystkich aktywnościach Fundacji z zakresu nowych technologii tj:
automatyzacja
cyfryzacja przedsiębiorstw
robotyzacja
druk 3D
IT
sztuczna inteligencja
blockchain
big data
W ramach stanowiska będziesz brał udział w ciekawych projektach badawczo-rozwojowych z zakresu nowych technologii wdrażanych u polskich przedsiębiorców. Wraz z ekspertami Platformy Przemysłu Przyszłości wesprzesz rozwój Przemysłu 4.0 w Polsce. Nie wymagamy doświadczenia. Wystarczą nam twoje ambicje, motywacja i chęć do pracy! Wszystkiego innego nauczysz się u nas
Analiza otoczenia rynkowego oraz nawiązywanie współpracy z partnerami instytucjonalnymi Fundacji w kraju i zagranicą;
Organizacja konferencji i spotkań branżowych;
Analiza aktów prawnych oraz programów krajowych i europejskich w obszarze szeroko pojętych polityk innowacyjnych i przemysłowych;
Koordynacja i udział w realizacji projektów ukierunkowanych na wspieranie procesów transformacji cyfrowej przedsiębiorstw i sektora publicznego, w tym w tworzeniu narzędzi wspierających działalność centrów innowacji;
Tworzenie prezentacji, raportów i analiz wynikających z realizowanych projektów oraz identyfikowanych potrzeb rynku;
Koordynacja pracy ekspertów współpracujących z Fundacją w zakresie realizowanych projektów;
Zapewnianie realizacji zadań zgodnie z przyjętymi harmonogramami oraz przygotowanie i weryfikację dokumentacji, w tym budżetów projektów;
Kontakty i współpracę z pozostałymi działami Fundacji
Udział we wszystkich aktywnościach Fundacji z zakresu nowych technologii takich jak:
automatyzacja
cyfryzacja przedsiębiorstw
robotyzacja
druk 3D
IT
sztuczna inteligencja
blockchain
big data
W ramach stanowiska będziesz brał udział w ciekawych projektach badawczo-rozwojowych z zakresu nowych technologii wdrażanych u polskich przedsiębiorców. Wraz z ekspertami Platformy Przemysłu Przyszłości wesprzesz rozwój Przemysłu 4.0 w Polsce. Nie wymagamy doświadczenia. Wystarczą nam twoje ambicje, motywacja i chęć do pracy! Wszystkiego innego nauczysz się u nas
udział we wszystkich aktywnościach Fundacji z zakresu nowych technologii takich jak:
automatyzacja
cyfryzacja przedsiębiorstw
robotyzacja
druk 3D
IT
sztuczna inteligencja
blockchain
big data
W ramach stanowiska będziesz brał udział w ciekawych projektach badawczo-rozwojowych z zakresu nowych technologii wdrażanych u polskich przedsiębiorców. Wraz z ekspertami Platformy Przemysłu Przyszłości wesprzesz rozwój Przemysłu 4.0 w Polsce. Nie wymagamy doświadczenia. Wystarczą nam twoje ambicje, motywacja i chęć do pracy! Wszystkiego innego nauczysz się u nas
Udział we wszystkich aktywnościach Fundacji z zakresu nowych technologii takich jak:
Automatyzacja
Cyfryzacja przedsiębiorstw
Robotyzacja
Druk 3D
IT
Sztuczna inteligencja
Blockchain
Big data
W ramach stanowiska będziesz brał udział w ciekawych projektach badawczo-rozwojowych z zakresu nowych technologii wdrażanych u polskich przedsiębiorców. Wraz z ekspertami Platformy Przemysłu Przyszłości wesprzesz rozwój Przemysłu 4.0 w Polsce. Nie wymagamy doświadczenia. Wystarczą nam twoje ambicje, motywacja i chęć do pracy! Wszystkiego innego nauczysz się u nas
Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Sporządzanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia;
Bieżące wsparcie kadry kierowniczej w procesie zarządzania i komunikacji wewnętrznej;
Realizacja polityki płacowej w Fundacji w zakresie zapewnienia prawidłowego naliczenia wynagrodzeń w świetle obowiązujących przepisów i regulaminów wewnętrznych;
Promowanie dobrych praktyk dotyczących zarządzania kadrami i współtworzenie kultury organizacyjnej Fundacji;
Sporządzanie oraz aktualizacja istniejących procedur kadrowych oraz regulaminów;
Prowadzenie polityki socjalnej w Fundacji, w szczególności prowadzenie obsługi pracowników i osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS);
Planowanie i organizacja szkoleń dla pracowników Fundacji (analiza potrzeb szkoleniowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie doskonalenia kompetencji pracowników);
Identyfikacja talentów, promowanie i implementowanie rozwiązań ukierunkowanych na rozwój umiejętności i kompetencji pracowników;
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatków oraz PFRON;
Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych informacji dotyczących danych osobowych pracowników i współpracowników Fundacji w zakresie zadań Zespołu;
Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości w Fundacji,
Księgowanie i dekretacja wyciągów, dokumentów finansowo-księgowych,
Weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
Opisywanie wpływających do Fundacji dokumentów kosztowych wg obowiązującej wewnętrznej struktury kosztów,
Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej w zakresie pozytywnie zweryfikowanych zobowiązań, do akceptacji przez kierownictwo firmy
Ewidencja środków trwałych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
Przygotowywanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Fundacji;
Współpraca w zakresie sporządzania sprawozdania finansowego Fundacji,
Uzgadnianie zapisów księgowych z ewidencją controllingu, ścisła współpraca w celu bieżącego monitoringu wydatkowania budżetu,
Umiejętności samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych (w tym według Międzynarodowych Standardów Rachunkowości), deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS, NBP,
Wnioskowanie do bezpośredniego przełożonego z propozycją aktualizacji obowiązujących norm prawnych, działań naprawczych i usprawniających funkcjonowanie działu (tworzenie procedur),
Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Sporządzanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia;
Bieżące wsparcie kadry kierowniczej w procesie zarządzania i komunikacji wewnętrznej;
Realizacja polityki płacowej w Fundacji w zakresie zapewnienia prawidłowego naliczenia wynagrodzeń w świetle obowiązujących przepisów i regulaminów wewnętrznych;
Promowanie dobrych praktyk dotyczących zarządzania kadrami i współtworzenie kultury organizacyjnej Fundacji;
Sporządzanie oraz aktualizacja istniejących procedur kadrowych oraz regulaminów;
Prowadzenie polityki socjalnej w Fundacji, w szczególności prowadzenie obsługi pracowników i osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS);
Planowanie i organizacja szkoleń dla pracowników Fundacji (analiza potrzeb szkoleniowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie doskonalenia kompetencji pracowników);
Identyfikacja talentów, promowanie i implementowanie rozwiązań ukierunkowanych na rozwój umiejętności i kompetencji pracowników;
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatków oraz PFRON;
Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych informacji dotyczących danych osobowych pracowników i współpracowników Fundacji w zakresie zadań Zespołu;
weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
opisywanie wpływających do Fundacji dokumentów kosztowych wg obowiązującej wewnętrznej struktury kosztów,
przygotowywanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Fundacji,
współpraca w zakresie sporządzania sprawozdania finansowego Fundacji,
umiejętności samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych (w tym wnioskowanie do bezpośredniego przełożonego z propozycją aktualizacji obowiązujących norm prawnych, działań naprawczych i usprawniających funkcjonowanie działu (tworzenie procedur),
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Fundacji,
przygotowywanie dokumentacji postępowania w tym specyfikacji warunków zamówienia i projektów umów,
opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
kompleksowe przeprowadzanie postępowań na usługi ubezpieczeniowe łącznie z wspieraniem prac komisji przetargowych oraz przygotowanie, we współpracy z innymi zespołami, wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców rejestracja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
prowadzenie kompleksowej dokumentacji wymaganej dla zamówień publicznych,
udzielanie pracownikom Fundacji informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień publicznych,
wspomaganie Dyrektora Finansowego w ocenie i identyfikacji potencjalnych ryzyk i szans rozwoju