Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ochrona, utrzymanie i kształtowanie terenów zieleni miejskiej
Typowanie elementów przyrody o wysokich walorach przyrodniczo – krajobrazowych do objęcia ochroną
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem form ochrony przyrody
Wykonywanie przeglądów stanu zdrowotnego zieleni na terenach miejskich oraz typowanie i zgłaszanie drzew i krzewów do wycinki i pielęgnacji
Wymierzanie kar pieniężnych za zniszczenie lub uszkodzenie drzew i krzewów
Wykonywanie postanowień uproszczonego planu urządzania lasu dla gruntów leśnych stanowiących własność miasta
Opiniowanie projektów budowlanych w zakresie ochrony drzewostanu
Prowadzenie spraw związanych z bieżącą pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej, nadzór nad osobami wykonującymi prace związane z zakładaniem i pielęgnacją terenów zieleni
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w mieście, w tym nadzorowanie firmy sprzątającej miasto
Nadzór nad podmiotami świadczącymi usługi wynajmu i serwisu toalet na terenie miasta
Nadzór nad pracą pracowników gospodarczych, pracowników robót publicznych, prac interwencyjnych, prac społecznie użytecznych
Dokonywanie zakupów dla pracowników gospodarczych oraz prowadzenie ewidencji inwentarzowej zakupów
Zakupy i konserwacja urządzeń małej architektury tj. tablic ogłoszeniowych, ławek, koszy, stojaków na rowery itp
Umieszczanie i utrzymywanie w należytym stanie tabliczek z nazwami ulic i placów na terenie miasta
Sprawozdania, planowanie wydatków, rozliczenia wydatków dla zadań stanowiska
Przygotowanie propozycji do budżetu miasta w zakresie realizowanych zadań oraz ich realizacja
Udział w wizjach w terenie w wyniku zgłaszanych interwencji
Od inspektora do głównego specjalisty w Samodzielnym Stanowisku ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych
Akacjowa 39/41, Podkowa Leśna
Wygasła: 25.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitoring zewnętrznych środków finansowych, w tym środków unijnych oraz analiza potrzeb społecznych na terenie Miasta pod kontem pozyskania finansowych środków zewnętrznych,
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dot. zewnętrznych środków finansowych,
Współudział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla realizacji zadań w ramach udzielanych przez Miasto zamówień publicznych przy udziale środków zewnętrznych,
Organizowanie obsługi biurowo – administracyjnej projektów realizowanych ze środków zewnętrznych,
Wsparcie w realizacji projektów unijnych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu,
Rozliczanie wniosków o płatność dla projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,
Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi projektami,
Przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących skarg, wniosków, interpelacji wg właściwości, w tym przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o informację publiczną z zakresu prowadzonych spraw,
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, raportów, informacji wynikających z wykonywanych zadań,
Doradztwo i opiniowanie w procesie przygotowywania dokumentów strategicznych związanych z długofalowym rozwojem Miasta tj. Strategia Rozwoju Miasta,
Zgłaszanie zadań do Wieloletniej Prognozy Finansowej pod kątem możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych
Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
Wydawanie zaświadczeń w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego,
Przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do opracowania projektów planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i oceny aktualności dokumentów planistycznych,
Udział w procedurach sporządzenia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i oceny aktualności dokumentów planistycznych,
Opiniowanie projektów zagospodarowania terenu pod kątem zgodności z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
Prowadzenie postępowań w związku z obniżeniem lub podwyższeniem wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
Regulowanie stanu prawnego dróg gminnych (art. 73, komunalizacja, ZRID), wewnętrznych oraz nieruchomości o nieustalonym stanie prawnym,
Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i wypłatą odszkodowań za zajęte nieruchomości (art. 73, ZRID),
Przygotowywanie opinii dotyczących zgodności projektowanego podziału działki z ustaleniami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
Prowadzenie spraw z zakresu podziału i rozgraniczania nieruchomości,
Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw ulic i obiektów fizjograficznych,
Ustalanie numerów porządkowych oraz prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
Prowadzenie spraw z zakresu prawa geologicznego i górniczego,
Przygotowywanie propozycji do budżetu miasta w zakresie realizowanych zadań oraz ich realizacja,
Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
Przygotowywanie dokumentacji przetargowych, umów i prowadzenie rozliczeń wynikających z zakresu obowiązków,
Przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących skarg, wniosków, interpelacji wg właściwości
od Podinspektora do Inspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Zamówień Publicznych
Akacjowa 39/41, Podkowa Leśna
Wygasła: 11.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z wywozem nieczystości płynnych
Prowadzenie spraw związanych z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności:
a) Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów (przyjmowanie wniosków, bieżące prowadzenie rejestru)
b) Analiza miesięcznych sprawozdań dotyczących odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych (sprawozdanie przedsiębiorcy zgodnie z przetargiem)
c) Przygotowanie sprawozdania rocznego z gospodarki odpadami
d) Kontrola działalności gospodarczych aktywnych na terenie miasta w zakresie posiadanych umów na odbiór odpadów komunalnych
Prowadzenie spraw z zakresu prawa ochrony środowiska m.in.:
a) Prowadzenie spraw związanych z Programem Ochrony Środowiska
b) Prowadzenie spraw związanych z ochroną powietrza
c) Prowadzenie spraw związanych z edukacją ekologiczną
Przygotowanie propozycji do budżetu miasta w zakresie realizowanych zadań oraz ich realizacja
Przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń oraz ich wykonywanie w trybie i zakresie określonym przez Burmistrza
Udział w wizjach w terenie w wyniku zgłaszanych interwencji
Przygotowywanie dokumentacji przetargowych, umów i prowadzenie rozliczeń wynikających z zakresu obowiązków
Przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących skarg, wniosków, interpelacji wg właściwości, w tym przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o informacje publiczną
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji wynikających z wykonywanych zadań, w tym opracowanie sprawozdań statystycznych i opisowych GUS
Rozliczanie i potwierdzanie rachunków i faktur dotyczących umów i wynikających z zakresu obowiązków oraz rozliczanie podpisanych umów, w tym przygotowanie dokumentów OT i PT
Współudział w przygotowywaniu projektów wniosku na pozyskanie środków finansowych