Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Administrator w Górniczej Spółdzielni Mieszkaniowej
Gliwice
Wygasła: 17.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykształcenie: średnie (kierunek nie wymagany); bardzo dobra znajomość obsługi komputera; bardzo dobra znajomość programu Word i Excel ; dobra organizacja pracy własnej
wysokie umiejętności interpersonalne
umiejętność współpracy z ludźmi
komunikatywność
zaangażowanie
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; zakres obowiązków:
- zgłaszanie usterek i konieczności wykonywania niezbędnych robót w zasobach spółdzielni
- prowadzenie bieżącej obsługi lokatorów
odpowiedzi na korespondencje z lokatorami
- nadzorowanie prac remontowych i konserwacyjnych
- nadzorowanie firmy sprzątającej pod kątem utrzymania czystości i terenów zielonych
- rozliczanie faktur dotyczących zużycia mediów (woda i ciepło) i współpraca z działem księgowości w tym zakresie
- wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy własnej
- mile widziana znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami i doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej.
jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Wykształcenie: średnie zawodowe; uprawnienia ogólnobudowlane w zakresie przeglądów oraz nadzoru inwestorskiego
przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
uprawnienia dozoru i eksploatacji gazowe
elektryczne oraz CO; zakres obowiazków: realizacja całokształtu spraw związanych z gospodarką zasobami mieszkaniowymi
nadzór nad podległymi pracownikami
organizowanie pracy działu technicznego
nadzór nad organizowaniem okresowej kontroli co najmniej raz w roku polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego sprawności oraz usuwaniem stwierdzonych uchybień instalacji gazowych
przewodów kominowych / spalinowych i wentylacyjnych/
nadzór nad rzetelną realizacją zgłoszeń lokatorów w zakresie bieżącej pracy działu oraz prawidłowym prowadzeniem rejestru tych zgłoszeń
prowadzenie książek obiektów budowlanych
współpraca z Urzędem Miasta
organami nadzoru budowlanego i gospodarki komunalnej i innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych zadań
organizowanie przetargów na roboty budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Wykształcenie: wyższe; znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
ustawy prawo spółdzielcze
statutu GSM "Sośnica" i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych; co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych; nieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec GSM "Sośnica"; zakres obowiązków: kierowanie zespołem i zarządzanie zasobami ludzkimi
atutem będzie licencja zarządcy nieruchomości
znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
ustawy prawo spółdzielcze
statutu GSM "Sośnica" i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych
niekaralność
komunikatywność i umiejętność podejmowania decyzji
brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym
dyspozycyjność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Wykształcenie: wyższe; umiejętność prowadzenia księgowości w spółdzielni
zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowegopreferowane będą osoby
które posiadają doświadczenie w jednostce zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami
spółdzielni mieszkaniowej; znajomość oprogramowania finansowo-księgowego Probit będzie dodatkowym atutem
biegła znajomość przepisów podatkowych
ustawy o rachunkowości
znajomość prawa spółdzielczego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących spółdzielni mieszkaniowych
znajomość zagadnień finansowo - księgowych i ekonomicznych funkcjonujących w spółdzielniach mieszkaniowych
umiejętność kierowania zespołem; zakres obowiązków: nadzór nad dekretowaniem i terminową ewidencją dokumentów księgowych
rozliczanie gospodarki zasobami mieszkaniowymi; sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej
sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości
raportów i bilansów; opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata; wprowadzanie do systemu faktur oraz rozliczenia VAT - u; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US
ZUS
GUS
banki
Biegły Rewident
Lustrator
audytorzy i inne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Wykształcenie: wyższe; umiejętność prowadzenia księgowości w spółdzielni
zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowegopreferowane będą osoby
które posiadają doświadczenie w jednostce zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami
spółdzielni mieszkaniowej; znajomość oprogramowania finansowo-księgowego Probit będzie dodatkowym atutem
biegła znajomość przepisów podatkowych
ustawy o rachunkowości
znajomość prawa spółdzielczego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących spółdzielni mieszkaniowych
znajomość zagadnień finansowo - księgowych i ekonomicznych funkcjonujących w spółdzielniach mieszkaniowych
umiejętność kierowania zespołem; zakres obowiązków: nadzór nad dekretowaniem i terminową ewidencją dokumentów księgowych
rozliczanie gospodarki zasobami mieszkaniowymi; sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej
sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości
raportów i bilansów; opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata; wprowadzanie do systemu faktur oraz rozliczenia VAT - u; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US
ZUS
GUS
banki
Biegły Rewident
Lustrator
audytorzy i inne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice