Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie całością usług gastronomicznych w obiekcie, dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej i obsługi Klienta,
Nadzorowanie pracy personelu pracującego w dziale F&B (ok. 100 osób),
Zarzadzanie podległym personelem zgodnie z najwyższymi standardami,
Udział w budowaniu zespołu Działu F&B,
Zarzadzanie 2 restauracjami hotelowymi (każda na 100 gości) i centrum bankietowym (na 180 gości),
Dbałość o najwyższą satysfakcję Klienta,
Prowadzenie regularnych spotkań z Managerami poszczególnych outletów cateringowych,
Współtworzenie budżetów, praca z raportami finansowymi, planami, budżetami,
Współpraca z Dyrektorem Hotelu przy realizacji założeń finansowych Działu F&B,
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
Mentorowanie podległego zespołu, zwłaszcza Kierowników,
Zarządzanie i kontrola stanów magazynowych oraz koordynacja zewnętrznych dostawców,
Nadzór nad przestrzeganiem polityki kosztowej zgodnie z założonym budżetem,
Nadzór nad przestrzeganiem standardów obsługi gości zgodnych z wymaganiami,
Wystawianie dokumentów sprzedaży,
Wsparcie Dyrektora w bieżącej działalności obiektu
formułowanie zaleceń dotyczących dalszego rozwoju narzędzia,
współpraca z konsultantami zespołu Wdrożeń oraz Obsługi Klienta w celu przyjęcia zadania do realizacji a następnie zwrotnego przekazania wykonanej parametryzacji,
przygotowywanie dokumentacji (specyfikacji dla nowych rozwiązań, instrukcji dla użytkownika)
Rozwijanie istniejących oraz tworzenie nowych funkcjonalności w systemie, w obszarze kadrowo-płacowym dostosowanych do potrzeb biznesu,
Udział w projektach rozwoju systemów (analiza i projektowanie rozwiązań, programowanie T-SQL, przygotowywanie dokumentacji technicznej, testowanie zmian),
Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się na bieżąco problemów,
Sporządzanie dokumentacji tworzonych rozwiązań,
Współpraca z pracownikami innych działów dotycząca rozwoju i bieżącego utrzymania systemu
Kierowanie działaniami technicznymi projektu zakładu biodiesla, w tym odpowiedzialność za pomyślne wdrożenie działań inżynieryjnych,
Koordynacja i zarządzanie zespołem inżynierskim, zapewnienie wsparcia na wszystkich etapach realizacji projektu,
Ścisła współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, w tym zarządzaniem projektem, zaopatrzeniem i operacjami, w celu zapewnienia efektywnej integracji działań technicznych,
Nadzór nad etapami projektowania, inżynieryjnymi oraz budowlanymi, dbając o pełne spełnienie wymagań technicznych, standardów branżowych i przepisów regulacyjnych,
Identyfikacja i minimalizacja ryzyka i wyzwań technicznych, wdrożenie skutecznych rozwiązań mających na celu zapewnienie sukcesu projektu,
Regularne wizyty i inspekcje na placu budowy w celu monitorowania postępów prac, kontroli jakości oraz przestrzegania przepisów dotyczących zdrowia, bezpieczeństwa i ochrony środowiska,
Współpraca z zewnętrznymi interesariuszami, w tym wykonawcami, dostawcami i organami regulacyjnymi, celem zapewnienia terminowego i efektywnego wykonania projektu,
Zarządzanie budżetem i harmonogramem projektu, systematyczne raportowanie postępów kluczowym interesariuszom,
Śledzenie najnowszych trendów, najlepszych praktyk oraz postępów w dziedzinie produkcji biodiesla w celu wprowadzania ciągłych udoskonaleń i innowacji,
Budowanie kultury współpracy, innowacyjności i bezpieczeństwa w zespole technicznym
Realizacja projektów wdrożeniowych dla Klientów, uruchomienie usług wraz z określonymi umową produktami w założonym czasie i budżecie,
Zarządzanie relacjami i dbanie o poprawną komunikację z Interesariuszami przez cały cykl życia projektu wdrożeniowego,
Odpowiedzialność za osiąganie jak najwyższego wskaźnika zadowolenia klienta dla projektów wdrożeniowych,
Zarządzanie ryzykiem projektu wdrożeniowego,
Identyfikowanie zdarzeń, które mogą mieć wpływ na czas realizacji i zakres projektu oraz podejmowanie działań zapobiegawczych,
Odpowiedzialność za finanse związane z projektetem świadomość kontraktowej wartości projektu, wystawianie faktur dla Klienta za wdrożone usługi, wystawianie zamówień na prace podwykonawców itd.,
Zarządzanie współpracą z podwykonawcami w ramach projektu wdrożeniowego,
Zarządzanie zmianą w projekcie wdrożeniowym,
Cykliczne raportowanie statusu projektu wdrożeniowego,
Kierowanie zespołem wdrożeniowym,
Aktywna i otwarta współpraca z korporacją oraz innymi Działami firmy
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów – klasyfikacja, kompletowanie, weryfikacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wszystkich rodzajów dokumentów,
Kontrola poprawności wprowadzonych danych,
Archiwizacja dokumentacji księgowej,
Czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku,
Obsługa Klientów międzynarodowych Panelu Gospodarstw Domowych,
Praca w zespole mająca na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez oferowanie i dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb odpowiednich danych i narzędzi wspierających decyzje biznesowe,
Poszukiwanie nowych obszarów wsparcia dla biznesu Klienta,
Tłumaczenie potrzeb Klienta na rozwiązania z portfolio firmy i przekazywanie do realizacji zespołowi Analityków,
Sporządzanie ofert sprzedażowych,
Bliska praca Zespołem Analiz Zaawansowanych i umiejętność oferowania rozwiązań z portfolio Panelu Gospodarstw Domowych,
Współpraca przy przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla Klientów na podstawie raportów i danych przygotowanych przez Analityków,
Ustalanie z Klientami szczegółów związanych z przygotowywanymi analizami, prezentowanie wyników analiz oraz wniosków/rekomendacji
obsługa klientów zgodna z procesem serwisowym: umówienie i przyjęcie do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
zapewnianie sprawnego funkcjonowania serwisu,
rozwój działalności serwisowej poprzez wsparcie sprzedaży usług,
przygotowywanie okresowych raportów i analiz z bieżącej działalności operacyjnej
Projektowanie, wdrażanie i wsparcie infrastruktury chmury,
Projektowanie i zarządzanie infrastrukturą bezpiecznej chmury publicznej i prywatnej dla aplikacji HRB Portal,
Projektowanie i zarządzanie bezpiecznymi i niezawodnymi rozwiązaniami integracyjnymi dla klientów firmy,
Wdrażanie i zarządzanie zautomatyzowanym CI/CD dla środowisk dev, testowych i produkcyjnych,
Wdrożenie ciągłej dostępności serwisu Portal HRB,
Zapewnienie monitorowania, utrzymania, aktualizacji i administracji wszystkich systemów związanych z IT,
Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie procesami i narzędziami monitorowania systemów/aplikacji w celu proaktywnego identyfikowania i rozwiązywania problemów w środowisku informatycznym firmy,
Zapewnienie zerowej tolerancji dla ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji
Ta pozycja daje możliwość zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami i celami firmy. Będziesz odpowiadać terminowo i skutecznie na zapytania naszych Klientów i Dystrybutorów za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji. Będziesz wspierać techniczne i doraźne wdrożenia projektów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Payroll Expert
Warszawa
Wygasła: 24.11.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej - przygotowywanie umów związanych z zatrudnieniem, przygotowywanie wypowiedzeń i umów o współpracę,
Zadania z zakresu kadrowo – płacowego, w firmie zatrudniającej ok. 150 osób,
Planowanie i realizacja planu marketingowego w Polsce, w tym odpowiednich treści, kampanii i wydarzeń w mediach cyfrowych i społecznościowych,
Wsparcie w koordynacji działań marketingowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, dostarczając odpowiednich praktyk marketingowych, udostępniając treści, programy, kampanie i narzędzia oraz integrując je z systemami marketingowymi,
Współpraca z regionalnymi managerami biznesu, rozumiejąc ich cele biznesowe i zadania, tworzenie planu marketingowego oraz współpraca i komunikacja ze wszystkimi odpowiednimi działami,
Współpraca z regionalnymi i globalnymi zespołami marketingowymi i komunikacyjnymi, aby tworzyć i realizować zintegrowane kampanie marketingowe - treści cyfrowe, komunikacyjne i eventowe,
Współpraca z wewnętrznymi jednostkami biznesowymi aby identyfikować, rozumieć i wspólnie opracowywać możliwości i taktyki, w celu kierowania potencjalnymi klientami, zwiększania zwrotu z inwestycji w marketing i zwiększania możliwości sprzedaży pod wpływem marketingu,
Zarządzanie PR’em i komunikacją wewnętrzną na poziomie lokalnym, w tym komunikatami prasowymi, odpowiadaniem na zapytania prasowe i proaktywnym zasięgiem prasy,
Praca w kulturze zorientowanej na wyniki przy wykorzystaniu narzędzi takich jak Hubspot i Salesforce,
Partnerowanie działom sprzedażowym we wspieraniu ich treściami i materiałami wspomagającymi sprzedaż,
Planowanie i zarządzanie lokalnym budżetem marketingowym, koncentrując się na ROI
Obsługa Klientów międzynarodowych Panelu Gospodarstw Domowych,
Praca w zespole mająca na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez oferowanie i dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb odpowiednich danych i narzędzi wspierających decyzje biznesowe,
Poszukiwanie nowych obszarów wsparcia dla biznesu Klienta,
Tłumaczenie potrzeb Klienta na rozwiązania z portfolio firmy i przekazywanie do realizacji zespołowi Analityków,
Sporządzanie ofert sprzedażowych,
Bliska praca Zespołem Analiz Zaawansowanych i umiejętność oferowania rozwiązań z portfolio Panelu Gospodarstw Domowych,
Współpraca przy przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla Klientów na podstawie raportów i danych przygotowanych przez Analityków,
Ustalanie z Klientami szczegółów związanych z przygotowywanymi analizami, prezentowanie wyników analiz oraz wniosków/rekomendacji,
Reprezentacja firmy przed Klientem oraz na spotkaniach i eventach branżowych,
Uczestnictwo w eventach jako prezenter,
Praca nad widocznością firmy na rynku przy współpracy z działem Marketingu i Komunikacji
Promocja oraz sprzedaż produktów firmy w środowisku medycznym ginekologicznym, w gabinetach dietetycznych, punktach diagnostycznych, na wyznaczonym obszarze geograficznym,
Obsługa kluczowych Klientów, którymi są lekarze, dietetycy, diagności, apteki, poprzez wizyty w klinikach, szpitalach, gabinetach,
Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
Realizacja celów sprzedażowych w podległych kategoriach produktowych,
Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie (województwo mazowieckie i podlaskie),
Reprezentowanie firmy na kongresach i konferencjach krajowych,
Raportowanie prowadzonych działań zgodnie ze standardami firmy (CRM),
Współpraca z zespołem i Dyrektorem Sprzedaży w celu osiągania najlepszych wyników
Zadania związane z projektowaniem, oceną, wdrażaniem, testowaniem oraz dokumentowaniem własnego kodu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Programista PHP
Łódź
Wygasła: 08.08.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Przedstawiciel Handlowy – Badania Genetyczne
dolnośląskie
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Promocja oraz sprzedaż produktów firmy w środowisku medycznym ginekologicznym, w gabinetach, dietetycznych, punktach diagnostycznych, na wyznaczonym obszarze geograficznym,
Obsługa kluczowych Klientów, którymi są lekarze, dietetycy, diagności, apteki, poprzez wizyty w klinikach, szpitalach, gabinetach,
Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
Realizacja celów sprzedażowych w podległych kategoriach produktowych,
Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie,
Reprezentowanie firmy na kongresach i konferencjach krajowych,
Raportowanie prowadzonych działań zgodnie ze standardami firmy (CRM),
Współpraca z zespołem i Dyrektorem Sprzedaży w celu osiągania najlepszych wyników
Promocja oraz sprzedaż produktów firmy w środowisku medycznym ginekologicznym, w gabinetach dietetycznych, punktach diagnostycznych, na wyznaczonym obszarze geograficznym,
Obsługa kluczowych Klientów, którymi są lekarze, dietetycy, diagności, apteki, poprzez wizyty w klinikach, szpitalach, gabinetach,
Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
Realizacja celów sprzedażowych w podległych kategoriach produktowych,
Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie,
Reprezentowanie firmy na kongresach i konferencjach krajowych,
Raportowanie prowadzonych działań zgodnie ze standardami firmy (CRM),
Współpraca z zespołem i Dyrektorem Sprzedaży w celu osiągania najlepszych wyników
Promocja oraz sprzedaż produktów firmy w środowisku medycznym ginekologicznym, w gabinetach dietetycznych, punktach diagnostycznych, na wyznaczonym obszarze geograficznym,
Obsługa kluczowych Klientów, którymi są lekarze, dietetycy, diagności, apteki, poprzez wizyty w klinikach, szpitalach, gabinetach,
Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
Realizacja celów sprzedażowych w podległych kategoriach produktowych,
Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie,
Reprezentowanie firmy na kongresach i konferencjach krajowych,
Raportowanie prowadzonych działań zgodnie ze standardami firmy (CRM),
Współpraca z zespołem i Dyrektorem Sprzedaży w celu osiągania najlepszych wyników
Obsługa Klientów międzynarodowych Panelu Gospodarstw Domowych,
Praca w zespole mająca na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez oferowanie i dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb odpowiednich danych i narzędzi wspierających decyzje biznesowe,
Samodzielna realizacja celu finansowego oraz jakościowego związanego z obsługą Klienta,
Ciągłe, samodzielne poszukiwanie nowych obszarów wsparcia dla biznesu Klienta,
Samodzielne tłumaczenie potrzeb Klienta na rozwiązania z portfolio firmy i przekazywanie do realizacji zespołowi Analityków,
Sporządzanie ofert sprzedażowych i aktywna samodzielna sprzedaż,
Bliska praca Zespołem Analiz Zaawansowanych i umiejętność oferowania rozwiązań z portfolio Panelu Gospodarstw Domowych,
Samodzielne przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla Klientów na podstawie raportów i danych przygotowanych przez Analityków,
Ustalanie z Klientami szczegółów związanych z przygotowywanymi analizami, prezentowanie wyników analiz oraz wniosków/rekomendacji,
Reprezentacja firmy przed Klientem oraz na spotkaniach i eventach branżowych,
Uczestnictwo w eventach jako prezenter,
Praca nad widocznością firmy na rynku przy współpracy z działem Marketingu i Komunikacji
Obsługa Klientów międzynarodowych Panelu Gospodarstw Domowych,
Praca w zespole mająca na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez oferowanie i dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb odpowiednich danych i narzędzi wspierających decyzje biznesowe,
Samodzielna realizacja celu finansowego oraz jakościowego związanego z obsługą Klienta,
Ciągłe, samodzielne poszukiwanie nowych obszarów wsparcia dla biznesu Klienta,
Samodzielne tłumaczenie potrzeb Klienta na rozwiązania z portfolio firmy i przekazywanie do realizacji zespołowi Analityków,
Sporządzanie ofert sprzedażowych i aktywna samodzielna sprzedaż,
Bliska praca Zespołem Analiz Zaawansowanych i umiejętność oferowania rozwiązań z portfolio Panelu Gospodarstw Domowych,
Samodzielne przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla Klientów na podstawie raportów i danych przygotowanych przez Analityków,
Ustalanie z Klientami szczegółów związanych z przygotowywanymi analizami, prezentowanie wyników analiz oraz wniosków/rekomendacji,
Reprezentacja firmy przed Klientem oraz na spotkaniach i eventach branżowych,
Uczestnictwo w eventach jako prezenter,
Praca nad widocznością firmy na rynku przy współpracy z działem Marketingu i Komunikacji
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań badawczo-rozwojowych,
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania,
udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych,
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów,
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych
obsługa klientów zgodna z procesem serwisowym: umówienie i przyjęcie do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
kierowanie pracą podległego zespołu,
koordynacja sprawnego funkcjonowania serwisu,
rozwój działalności serwisowej poprzez wsparcie sprzedaży usług,
przygotowywanie okresowych raportów i analiz z bieżącej działalności operacyjnej,
prowadzenie działalności PR’owej przy projektach filmowych i serialowych, we współpracy z dystrybutorami i partnerami, przez cały okres produkcji jak również w trakcie trwania festiwali filmowych,
prowadzenie działań PR‘owych na planie filmowym (nadzór nad realizacją fotosów i materiałów „making of”, organizacja dni prasowych na planie, w porozumieniu z dystrybutorem lub agentem sprzedaży międzynarodowej),
PR firmy w mediach branżowych (również w aspekcie międzynarodowym),
opracowywanie prezentacji nowych projektów filmowych i serialowych, również współpraca z grafikami odpowiedzialnymi za stronę wizualną tych prezentacji, również w wersjach niepolskojęzycznych,
tworzenie i opracowywanie tekstów literackich nt. nowych i realizowanych projektów filmowych i serialowych (streszczenie, logline, informacja prasowa, press-kit, etc),
udział w ocenie potencjału rynkowego nowych projektów filmowych i serialowych, w tym analiza rynkowa gatunków, oryginalności tematów, potencjału promocyjnego aktorów rozważanych do udziału w projektach, etc.,
tłumaczenie lub zlecanie i nadzór nad tłumaczeniami materiałów (w tym scenariuszy projektów),
bieżące zaangażowanie we wszystkie biznesowe aktywności Producenta Filmowego,
współpraca z dystrybutorami, podmiotami współpracującymi,
zapewnienie przepływu informacji z innymi komórkami organizacyjnymi
prowadzenie działalności PR’owej przy projektach filmowych i serialowych, we współpracy z dystrybutorami i partnerami, przez cały okres produkcji jak również w trakcie trwania festiwali filmowych,
prowadzenie działań PR‘owych na planie filmowym (nadzór nad realizacją fotosów i materiałów „making of”, organizacja dni prasowych na planie, w porozumieniu z dystrybutorem lub agentem sprzedaży międzynarodowej),
PR firmy w mediach branżowych (również w aspekcie międzynarodowym),
opracowywanie prezentacji nowych projektów filmowych i serialowych, również współpraca z grafikami odpowiedzialnymi za stronę wizualną tych prezentacji, również w wersjach niepolskojęzycznych,
tworzenie i opracowywanie tekstów literackich nt. nowych i realizowanych projektów filmowych i serialowych (streszczenie, logline, informacja prasowa, press-kit, etc),
udział w ocenie potencjału rynkowego nowych projektów filmowych i serialowych, w tym analiza rynkowa gatunków, oryginalności tematów, potencjału promocyjnego aktorów rozważanych do udziału w projektach, etc.,
tłumaczenie lub zlecanie i nadzór nad tłumaczeniami materiałów (w tym scenariuszy projektów),
bieżące zaangażowanie we wszystkie biznesowe aktywności Producenta Filmowego,
współpraca z dystrybutorami, podmiotami współpracującymi,
zapewnienie przepływu informacji z innymi komórkami organizacyjnymi
Rozwijanie istniejących oraz tworzenie nowych funkcjonalności w systemie, w obszarze kadrowo-płacowym dostosowanych do potrzeb biznesu,
Udział w projektach rozwoju systemów (analiza i projektowanie rozwiązań, programowanie T-SQL, przygotowywanie dokumentacji technicznej, testowanie zmian),
Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się na bieżąco problemów,
Sporządzanie dokumentacji tworzonych rozwiązań,
Współpraca z pracownikami innych działów dotycząca rozwoju i bieżącego utrzymania systemu
obsługa klientów zgodna z procesem serwisowym: umówienie i przyjęcie do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
kierowanie pracą podległego zespołu,
koordynacja sprawnego funkcjonowania serwisu,
rozwój działalności serwisowej poprzez wsparcie sprzedaży usług,
przygotowywanie okresowych raportów i analiz z bieżącej działalności operacyjnej,
Kompleksowe zarządzanie procesami HR i związaną z nimi dokumentacją pracowniczą,
Zatrudnianie nowych pracowników, koordynowanie wypowiedzeń, zarządzanie zmianami stanowisk, nieobecnościami,
Wsparcie kadrowo-płacowe firmy zewnętrznej,
Zarządzanie danymi pracowniczymi i administrowanie świadczeniami,
Zarządzanie procesami HR w podległych krajach z uważnością na lokalną politykę i prowadzenie procesów HR specyficznych dla danego kraju, aby skutecznie wspierać wewnętrzne zapytania biznesu i identyfikować obszary wsparcia,
Prowadzenie dokumentacji na wewnętrznych systemach HR,
Szkolenie kolegów na podobnym stanowisku i przekazywanie wiedzy
Kompleksowe zarządzanie procesami HR i związaną z nimi dokumentacją pracowniczą,
Zatrudnianie nowych pracowników, koordynowanie wypowiedzeń, zarządzanie zmianami stanowisk, nieobecnościami,
Wsparcie kadrowo-płacowe firmy zewnętrznej,
Zarządzanie danymi pracowniczymi i administrowanie świadczeniami,
Zarządzanie procesami HR w podległych krajach z uważnością na lokalną politykę i prowadzenie procesów HR specyficznych dla danego kraju, aby skutecznie wspierać wewnętrzne zapytania biznesu i identyfikować obszary wsparcia,
Prowadzenie dokumentacji na wewnętrznych systemach HR,
Szkolenie kolegów na podobnym stanowisku i przekazywanie wiedzy
praca proaktywna – prowadzenie badań poprzez przegląd Internetu oraz mediów społecznościowych w celu zminimalizowania potencjalnych naruszeń związanych z działalnością biznesową dostawców,
praca reaktywna – kontakt z dostawcami w celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości,
utrzymanie pozytywnej komunikacji z innymi działami i klientami,
administrowanie i kontrola dokumentów wymaganych zarówno przez wewnętrzne zasady i procedury, jak i przepisy krajowe,
wsparcie i udział w szkoleniach, wydarzeniach, projektach krajowych i regionalnych,
utrzymanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych z analizami oraz tworzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów o wynikach
Efektywne zarządzanie całością usług gastronomicznych w obiekcie, dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej i utrzymywanie obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
Nadzorowanie pracy personelu pracującego w dziale F&B (ok. 35 osób) obsługującego 7 punktów gastronomicznych: restauracja, kawiarnie, karczma, bary, etc.,
Współtworzenie budżetów, praca z raportami finansowymi, planami, budżetami, KPI,
Współpraca z Dyrektorem Hotelu przy realizacji założeń finansowych Działu F&B,
Rekrutacja i szkolenia pracowników,
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
Zarządzanie i kontrola stanów magazynowych oraz koordynacja zewnętrznych dostawców cateringu,
Koordynacja współpracy z dostawcami, negocjacja warunków dostaw,
Nadzór nad przestrzeganiem polityki kosztowej zgodnie z założonym budżetem (Food Cost),
Nadzór nad przestrzeganiem standardów obsługi gości,
zapewnienie pełnej zgodności ze wszystkimi procesami i procedurami firmy,
prowadzenie proaktywnych badań w celu zminimalizowania potencjalnych naruszeń związanych z działalnością biznesową dostawców w tym m.in. przegląd Internetu, mediów społecznościowych oraz tworzenie raportów z wynikami,
współpraca z dostawcami usług logistycznych, mierzenie i śledzenie ich wydajności, proponowanie działań naprawczych i upewnianie się, że zapewniony jest najwyższy poziom usług i spełnione są standardowe procedury operacyjne firmy,
utrzymanie pozytywnej komunikacji z innymi działami i klientami,
administrowanie i kontrola wszystkich dokumentów wymaganych zarówno przez wewnętrzne zasady i procedury, jak i przepisy krajowe,
wsparcie i udział w szkoleniach, wydarzeniach, projektach krajowych i regionalnych,
utrzymanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych z analizami oraz tworzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów o wynikach
Efektywne zarządzanie całością usług gastronomicznych w obiekcie, dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej i utrzymywanie obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
Nadzorowanie pracy personelu pracującego w dziale F&B (ok. 35 osób) obsługującego 5 punktów gastronomicznych: restauracja, kawiarnie, karczma, etc.,
Współtworzenie budżetów, praca z raportami finansowymi, planami, budżetami, KPI,
Współpraca z Dyrektorem Hotelu przy realizacji założeń finansowych Działu F&B,
Rekrutacja i szkolenia pracowników,
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,
Zarządzanie i kontrola stanów magazynowych oraz koordynacja zewnętrznych dostawców cateringu,
Koordynacja współpracy z dostawcami, negocjacja warunków dostaw,
Nadzór nad przestrzeganiem polityki kosztowej zgodnie z założonym budżetem (Food Cost),
Nadzór nad przestrzeganiem standardów obsługi gości,