Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (23)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 23 )
Manager Działu Obsługi Klienta SEO/SEM
Michała Kleofasa Ogińskiego 2, Bydgoszcz
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów)
Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych
Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów)
Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych
Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów)
Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych
Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów)
Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych
Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell)
Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń
Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach)
Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń
Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów)
Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy
Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami
Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji
Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych
Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej
prowadzenie indywidualnych projektów jako opiekun SEO
optymalizacja stron www
linkbuilding
techniczny kontakt z klientem
przygotowywanie propozycji zmian oraz wytycznych optymalizacyjnych
przygotowanie strategii i audytów SEO
cykliczne analizy i raportowanie efektów
działania zgodne z wewnętrznymi procedurami
współpraca z pozostałymi działami
dołączysz do projektu jako samodzielny opiekun SEO, który ma na celu dbanie o rozwój widoczności stron internetowych oraz spełnianie celów dla naszych klientów
zarządzanie pracą zespołu copywriterów stacjonarnych i zdalnych
dbałość i odpowiedzialność za tworzenie wysokiej jakości treści produkowanych dla naszych klientów oraz publikowanych w kanałach własnych
aktywny udział w tworzeniu i publikacji treści związanych z e-marketingiem na bloga firmowego
optymalizacja treści pod kątem SEO
planowanie, koordynowanie i monitorowanie harmonogramu publikacji treści
regularna współpraca i wsparcie merytoryczne działu sprzedaży, SEO, obsługi klienta, social media i Ads
projektowanie i wdrażanie strategii content marketingowych
monitorowanie trendów w zakresie content marketingu i SEO, analiza działań konkurencji, wyciąganie wniosków i przygotowywanie rekomendacji działań na przyszłość
monitorowanie i analizowanie efektywności tworzonych treści przy użyciu narzędzi analitycznych oraz dostosowywanie strategii na podstawie uzyskanych wyników
raportowanie do przełożonego
cykliczne spotkania z zespołem stacjonarnym i organizowanie szkoleń
przygotowywanie mini konspektów do zleconych tekstów
samodzielny research, również na bazie źródeł anglojęzycznych
stosowanie się do wytycznych dostarczanych w zamówieniach
tworzenie jakościowych, użytecznych i zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek tekstów blogowych z zakresu marketingu internetowego
uwzględnianie w tekstach propozycji grafik, inspiracji graficznych i innych elementów wizualnie wzbogacających tekst (które finalnie zostaną przygotowane przez nasz dział kreatywny)
uwzględnianie w tekstach wartości dodanej – gotowego rozwiązania dla użytkownika
obsługa autorskiego systemu CMS + publikacja tekstów na blogu
sprzedaż usług SEO/SEM pozwalających uzyskać najlepszą widoczność w polskim Google
aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon, e-mail, wideokonferencje i spotkania
udział w planowaniu i tworzeniu strategii mających realny wpływ na rozwinięcie firm naszych Klientów
dobieranie najskuteczniejszych rozwiązań w zakresie pozycjonowania stron www i reklam Google Ads, pozwalających uzyskać topowe pozycje i zasięgi w wynikach wyszukiwania
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
operowanie danymi analitycznymi i opracowywanie dokumentów handlowych
aktywny kontakt z potencjalnymi klientami przez telefon oraz e-mail,
wsparcie Działu Handlowego przez analizę konkurencji klienta, edukację i realizację wywiadu z klientem,
udział w planowaniu i tworzeniu strategii mających realny wpływ na rozwinięcie firm naszych Klientów,
dobieranie - operowanie danymi analitycznymi i opracowywanie dokumentów handlowych,
współpraca ze Specjalistą ds. strategii SEM w celu dobrania najskuteczniejszych rozwiązań w zakresie pozycjonowania stron www i reklam Google Ads, pozwalających uzyskać topowe pozycje i zasięgi w wynikach wyszukiwania
sprzedaż usług SEO/SEM pozwalających uzyskać najlepszą widoczność w polskim Google,
aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon, e-mail, wideokonferencje i spotkania,
udział w planowaniu i tworzeniu strategii mających realny wpływ na rozwinięcie potencjału internetowego firm i zyskaniu statusu lidera w Google,
dobieranie najskuteczniejszych rozwiązań w zakresie pozycjonowania stron www i reklam Google Ads, pozwalających uzyskać topowe pozycje i zasięgi w wynikach wyszukiwania,
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
operowanie danymi analitycznymi i opracowywanie dokumentów handlowych
aktywny kontakt z potencjalnymi klientami przez telefon oraz e-mail,
wsparcie Działu Handlowego przez analizę konkurencji klienta, edukację i realizację wywiadu z klientem,
udział w planowaniu i tworzeniu strategii mających realny wpływ na rozwinięcie firm naszych Klientów,
dobieranie - operowanie danymi analitycznymi i opracowywanie dokumentów handlowych,
współpraca ze Specjalistą ds. strategii SEM w celu dobrania najskuteczniejszych rozwiązań w zakresie pozycjonowania stron www i reklam Google Ads, pozwalających uzyskać topowe pozycje i zasięgi w wynikach wyszukiwania