Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta
Wdrożenie rozwiązania do zarządzania usługami serwisu we wszystkich placówkach w regionie, w tym planowanie, przygotowanie, szkolenia, uruchomienie i opieka po wdrożeniu. Będzie to realizowane w ścisłej współpracy z innymi pracownikami na tym stanowisku w regionie i Lely International
Identyfikacja kluczowych użytkowników przygotowanie ich do pracy z nowymi narzędziami i procesami
Rozpoznanie oraz możliwości adaptacyjne istniejących procesów zarządania serwisem we współpracyjących placówkach
Wspieranie, monitorowanie i doradztwo w zakresie wykorzystania aplikacji i narzędzi do zarządzania usługami serwisu, procesów i metod
Zapewnienie dedydokowanych szkoleń dla specjalistów ds. wsparcia technicznego
Okresowe wizyty u dytrybutorów w głównej mierze skupiające się na analizie prawidłowego wykorzystania aplikacji
Współpraca z zespołem serwisu na poziomie regionu i innymi interesariuszami w celu opracowania projektów ciągłego doskonalenia usług działu technicznego i obsługi klienta